Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E24 635csi prodej
E24 635csi prodej
Zdravím nebyl se někdo podívat na tuhle šestku? : https://www.rajveteranu.cz/21283-bmw-6-635-csi-e24
Re: E24 635csi prodej
Nebyl ale vypadá nádherně i cena je přijatelná za csi pokud je v reálu stav jako se ni zdá z fotek. Myslím, že zde může člověka překvapit pouze koroze ( nebo kila kitu ), protože prodejce nemá vyfocené problematické místa, buďto už někdo udělal nebo je to sezóní uloženka která jezdila pouze za pěkného počasí.
Prezentovat nové zimní pneu u tohoto oldtimeru s kterým se nesmí k soli radši ani čichnout mi přijde jako pokus o špatný vtip.
Dej vědět jestli jí pojedeš omrknout.
Prezentovat nové zimní pneu u tohoto oldtimeru s kterým se nesmí k soli radši ani čichnout mi přijde jako pokus o špatný vtip.
Dej vědět jestli jí pojedeš omrknout.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: E24 635csi prodej
Přemýšlím, že bych se zajel podívat, na co se zaměřit? Kde jsou u 6tky ty problematická místa ?
Re: E24 635csi prodej
No na mě osobně teda zase tak dobře ten kus moc nepůsobí, resp. takhle - mám z něj celkem rozporuplné pocity, co se fotek týče.
První věc, co mi je poněkud proti srsti jsou ty dva vruty ve středovém tunelu pod řadící pákou, tomu moc nerozumím.
Pak taky je zvlaštní že jeden nárazník je z chromline a druhý z shadowline.
Nechci být pesimista, auto jsem na vlastní oči neviděl, ale takhle to na mě nepůsobí zrovna "fresh" dojmem... nehledě na to, že to bohužel nemá ani šibr, ani nějakou extra výbavu, pokud ovšem pominu ten Getrag. Ten má sám o sobě nepochybně cenu, to jo.
První věc, co mi je poněkud proti srsti jsou ty dva vruty ve středovém tunelu pod řadící pákou, tomu moc nerozumím.
Pak taky je zvlaštní že jeden nárazník je z chromline a druhý z shadowline.
Nechci být pesimista, auto jsem na vlastní oči neviděl, ale takhle to na mě nepůsobí zrovna "fresh" dojmem... nehledě na to, že to bohužel nemá ani šibr, ani nějakou extra výbavu, pokud ovšem pominu ten Getrag. Ten má sám o sobě nepochybně cenu, to jo.
Re: E24 635csi prodej
Danys píše:Přemýšlím, že bych se zajel podívat, na co se zaměřit? Kde jsou u 6tky ty problematická místa ?
No, asi jako u každého starého BMW to chce vidět zespoda co jdou prahy do podlahy, pasáž kde jsou nohy řidiče /spolujezdce a i vzadu. Vyndat podlážku dna kufru a prohlednout to tam. Spodky dveří, zadní lemy, no a každopádně oddeklovat a zvednout koberec jak u řidiče, tak spolujezdce co maj nohy. Podběhový nosníky, jak v podběhu tak v podlaze, tu pasáž podlahy co je upevněna zadní náprava.
Ty bekáče(vruty) bych řekl, že tam jsou proto, že ten plast je letama zdeformovaný a trošku odstával, tak byl dorovnán né zrovna elegantně.

Ale hezká je, takovou podobnou jezdil komisař Ben Berghamer

Re: E24 635csi prodej
Můžu se vsadit že zrovna tahle část středového tunelů takovémuto způsobu poškození vlivem času určitě nepodléhá. Je to docela tlustý díl vyztužen několika ohyby. To spíš praskají palubovky, ale tunel rozhodně ne.
No zajímalo by mě jak je to s tím autem vlastně ve skutečnosti. Tak doufám že sem případně dá někdo info pokud bude na osobní prohlídce
No zajímalo by mě jak je to s tím autem vlastně ve skutečnosti. Tak doufám že sem případně dá někdo info pokud bude na osobní prohlídce
Re: E24 635csi prodej
Přiznám se, že úplně neznám detail upevnění tohoto panelu,napadá mě, že by upevňovací body to měly za sebou, a toto řešení je mělo nahradit.
Myslel jsem, že ty bekáče sloužily k nivelizaci toho plastu.
Myslel jsem, že ty bekáče sloužily k nivelizaci toho plastu.
Re: E24 635csi prodej
No kdoví co se s tím stalo. Už jsem to sice dlouho neměl rozebrané, ale mám ten dojem že ten tapec drží matka za řadící pákou, která je přišroubovaná ke šteftu, který je napevno přivařen k tunelu. Navíc ten tapec z části tuším překrývá tapec okolo ručky a tím dělá takový "zámek" .
Prostě a jednoduše to vypadá dost neprofesionálně a kokotsky, kor na autě za takové prachy. Navíc ty nárazníky... Kua kdyby to mělo aspoň šíbr.
Prostě a jednoduše to vypadá dost neprofesionálně a kokotsky, kor na autě za takové prachy. Navíc ty nárazníky... Kua kdyby to mělo aspoň šíbr.
Re: E24 635csi prodej
pamatuju si, že tenhle člověk občas nějakou E24 prodával, evidentně se tím živí, jestli je to na škodu, nebo ne, nedokážu posoudit... prostě jen informace 

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: E24 635csi prodej
Taky jsem si říkal že to bude buď sběratel nebo kšeftař vzhledem k té bílé e24, která tam stojí v té garáži a jde na pár fotkách vidět její prdel
Naposledy upravil(a) Misanek dne čtv 22.02.2018 21:01, celkem upraveno 1 x.
Re: E24 635csi prodej
kšeftuje s tím, pár různých už jich nabízel, vždy dovoz
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: E24 635csi prodej

Asi měly jinou historii rodokmenu uživatelů, který to vlastnili.

Ten Trabant za 250k a žigulik za 300k,tak to už musí být úplné skvosty, nebo uloženky z Tuzexu,lépeřečeno z Mototechny.

Ale je to nádhera, jen mít to kýžené portfolio.
Taková ta generace aut, kdy to ještě neopravují opraváři s IT kvalifikací.

Re: E24 635csi prodej
asi jo, já tohle nedokážu posoudit, tohle jsou auta, která jsou, přiznejme si to, relativně úzkoprofilová, není to prostě Porsche 911, které chtějí všichni (ad dá se říct, že je právem)...
občas koukám na ceny takových pro mě špeků za BMW, Z1 - byly před pár lety za 400K, teď 1M, 8 E31 - od 150 - 170, teď 2x tolik, Z8 - 110K €, teď 250K €, Z3 coupé - pod 200, teď min o 100 víc...
přijde mi, že tyhle auta kopírují cenu na západě a u nás začínají být těžko prodejná (berme jen Z1, Z3 coupe a 8mičku), buď musí být v top stavu s málo km a koupí si je někdo, kdo na to má a dá víc za superkus, nebo pak z toho opačného konce spektra a tam se šetří každá koruna, takže kupovat od dovozce mi přijde škoda - prostě bych si auto dovezl sám (což jsem taky v případě jednoho auta z toho seznamu udělal - Z8 to není
) na druhou stranu vůbec dovozce neodsuzuji, každý se něčím živíme
občas koukám na ceny takových pro mě špeků za BMW, Z1 - byly před pár lety za 400K, teď 1M, 8 E31 - od 150 - 170, teď 2x tolik, Z8 - 110K €, teď 250K €, Z3 coupé - pod 200, teď min o 100 víc...
přijde mi, že tyhle auta kopírují cenu na západě a u nás začínají být těžko prodejná (berme jen Z1, Z3 coupe a 8mičku), buď musí být v top stavu s málo km a koupí si je někdo, kdo na to má a dá víc za superkus, nebo pak z toho opačného konce spektra a tam se šetří každá koruna, takže kupovat od dovozce mi přijde škoda - prostě bych si auto dovezl sám (což jsem taky v případě jednoho auta z toho seznamu udělal - Z8 to není

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: E24 635csi prodej
Přes milion určitě ne, to už chodí za tuhle cenu pomalu M635CSiSpejbl píše:Noo, pořád si myslím, že ta cena i s těmi "bekáči" (myšleny ty vruty) je pořád přijatelnější než ty cifry přes milion u některých E24ek.

Re: E24 635csi prodej
Kamoši Honza s Jirkou se na ní byli podívat,přijeli nespokojený,prý rychlý opravy a dost chycená korozí. Mohu na ně dát tel. na osobní pokec, je li to ještě aktuální
Re: E24 635csi prodej
Tak to je smutné, každopádně domněnky byly vcelku správné... Díky za info 
