jenže ten motor je mnohem poruchovější než 4,4i, trpí na hlavu i kroucení bloku, ztrátu komprese i další problémy, stejně tak na další problémy. navíc ta 3.0i v X5 je opravdu lenochod. todle konkrétní auto je bastl od pohledu.
proč bych to nekoupil
- špatný motor
- špatná převodovka, do X5 prostě manual nepatří
- tuningová světla, nebo kroužky nebo co to je.
- odporny chromovy kola
- odporny tuningový výfuky
- hnusny +10hp nálepky
- ještě že to je fakt 3.0i manual, kdyby to byla nějaká pěkná 4,4i tak by mi bylo líto toho auto, že to někdo tak zprznil
- potkávám ji v Olomouci a je to fakt fekál.
Od kdy 3.0 nebo 2.5 řadové šestiválec jsou poruchové motory ??
To jsi snad pletete s 2.5 Tds !!
A manuální převodovka je jisto jistě víc poruchovější jak automatická .
Ale je to váš názor ..
živím se jako mechanik BMW, rukama už mi těchto aut prošlo zajisté víc než vám.
M54B25 celkem ujde, ale trpí na těsnosti sání, odchází tam řídící jednotky, DISA klapky který to občas i sežere,
M54B30 je ještě mnohem více poruchový, trpí tím co M54B25, ale navíc se tam kroutí bloky, odchází těsnění pod hlavou i hlava samotná. není to můj názor, jsou to moje letité zkušenosti se servisem těchto aut, todle už není stará dobrá M52 nebo M50,
manual poruchový moc není,i když taky občas obejde, odchází spíš dvouhmoty, ale nepsal jsem nic o poruchovosti převodovky, jen že se do tak těžkého auta manual nehodí.
JARDA_L84
Kolega má přesně E53 3.0i s manuálem, asi jakou chcete tuhle MPERFORMANCE (to je hrozná ostuda) bez nášlapů vypadá katastroficky
Auto nejede, ale stojí, provnávám se svojí 4,4 a to myslím vážně v E46 tenhle motor lítal, tady je rád, že nastartuje.
- Jinak R6 je řadovej (rozuměj dlouhý), skrz to řesil skroucenou hlavou + věci k tomu
- Potom má palstové ventil dekly a propálila se mu svíčka skrz (vypadla neměl závit), totál na výměnu clekem drahej špás.
- Potom řešil sání
- A dvouhmotu, asi 2x dražší než jsem u atomatu řešil repas hydroměniče.
Nejhorší, že on má nájezd za 3 roky asi 20kkm, já už mám za sebou 140Kkm.
Váš nátzor je tady k ničmeu, věřte si čemu chcete v tomhle má prostě Jarax a ostatní mechanici naprosotu pravdu.
Samozřejmě najdou se i také vraky ..
Je tedy zajímavé ze jsme mluvil z jedním majitelem 3.0i kterou má X5 i s tím posran.. automatem od GM bez poruchové auto celých 7let .
Tak nevím asi jste měli štěstí na samé vraky !!
Don píše:JaraX ti rekl jen jaka je pravdepodobnost a co se muze podelat. To, ze to jednomu sousedovy, jezdi nic neznamena.
Tak isto to môže ale znamenať, že k nemu jazdí 20 kusov z 1000 jazdiacich, na ktoré sa buď sralo, alebo vytiahli čierneho Petra z balíku kariet
P.S.: tým samozrejme nechcem doporučiť X5 s tým motorom, ten motor má čo robiť aj vo výrazne ľahšej X3 E83, v X5 to bude proste mrtvola a kvôli honeniu to bude žrať ako blázon, na priemerných 14-15 ako u X3 by som nespoliehal...
Už jsem to psal několikrát svět se řítí do srač....
GM automat dá, tak 100Kkm a pak je zralá na repas. Když jsem to řešil u Pakry, tak jediná výhoda je levnější repas oproti ZF 5HP24.
Léta pro převodovku přeci nic neznamenají, rozhodující je nájezd, co to je za argumet ?
Proč se teda vůbec někdo na to ptá, když má jasnej názor, co jsi chtěl slyšet, jak ti to všichni ten zblitek budou chválit až donebes v tom nejhorším možném provedení (i ten 3.0D si myslím v tom táhne lépe) ?
Asi to taky poupravím a přidám víc nálepek M, M všecko, M nadefšecko, nalakuju chromem kola vyklepu katy , a dam tam komín roury, odervu prahy a bude to, jako E70 X5M wauuuuuuu. a půjde za 550 když Jarax chce jen 500 !
To JARDA_L84: Píchl jsi do vosího hnízda Kluci mají sice pravdu, ale stejně se tě musím trochu zastat.
Manuální převodovka je dle mého správná volba. Mám E70 a kdyby to bylo možné, tak automat hned vyhodím. Po roce ježdění jsem se skřípěním zubů akceptoval, že X5 je koza skákavá, ale automat mě stále vytáčí k nepříčetnosti.
Problém je v tom, že X5 se v kombinaci manuální převodovky a nějakého použitelného motoru nedělala. S jedinou vyjjimkou: BMW X5 V12 Le Mans
PS: Benzínový třílitr je skvělý v 3er, dobrý v 5er, ale pro krabici jako je X5 je nevhodný.
jj, motor utrápí a spojka taky nebude moc happy, pokud ji musíš při rozjezdu potrápit.
Ta 4.4 do 100 km/h mi docela vyhovuje ( a dál už taky vadne. Naštěstí jezdím do 150ti.