Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Přetěsnění víka ventilu E60/520i

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Michal-E39
Registrovaný
Příspěvky: 237
Registrován: úte 13.08.2013 00:00

Re: Přetěsnění víka ventilu E60/520i

#21 Příspěvek od Michal-E39 »

E39 525i a 530i s manuálem jsou v Německu celkem běžně v nabídce. Sám jsem ale vybíral půl roku, než se objevil kus s interiérem a výbavou přesně jaký jsem chtěl a zároveň bez kousku rezi i pod zvedacíma kostkama.
I přes perfektní stav a téměř všechny dily ještě origo z výroby, většinu těsnění motoru jsem musel vyměnit. Oni ty těsnění vyrobili z gumy, která nesnáší chemii v oleji, který tam předepsali. Pokud ta těsnění už někdo neměnil, musí být dávno tvrdá a křehká doslova jako porcelán.

Rád bych si pořídil ještě jednu E39, tentokrát 540i s manuálem. To je teprve jako kupovat jednorožce. Vždy je v prodeji maximálně 1 kus, vždy s divným tuningem a pochybném stavu. K tomu ještě za trojnásobek ceny stejného auta s automatem. :(
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: Přetěsnění víka ventilu E60/520i

#22 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Teď jsem tady zrovna nějakou 540i v inzerci viděl.. ale jo E39 to už je vzácný zboží, ani ne tak na motor jak na stáří/stav vs. rezavej zub času. Jinak souhlas intec je tady asi ten nej (ve sportu a 16:9).
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2160
Registrován: stř 05.10.2016 17:57

Re: Přetěsnění víka ventilu E60/520i

#23 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

tady je za 100 E39, asi jsi viděl, nějaká rez trochu
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=55&t=96752

každopádně, vidím následují scénář :)
1 budeš přesvědčen do automatu a silnějšího motoru :arrow: 530i
2 následně budeš přesměrován do tématu http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=26&t=19161
3 a skončíš vysmátej v http://www.thhe.dk/biler/BMW_745i-05_1600.jpg

... rozpočet na to máš

530i manuál je nedostatkový zboží, ve Švýcarsku (kde mají rádi velký benzíny) taky nic, teda jedno, ale asi už s N53 :(

https://www.comparis.ch/carfinder/markt ... w/21555025

ten automat si od někoho půjč, v autě (BMW), co má pěkně přes 200k, v klidu bych se projel, všechny druhy cest, město, zácpy, kolony a rychle sednout do něčeho s manuálem... a máme splněn bod 1 ;)
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Přetěsnění víka ventilu E60/520i

#24 Příspěvek od JaraX »

pokud by ses chtěl povozit s dobrým BMW automatem, u mě máš možnost, klidně dáme nějakej výlet :)
gunner
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: čtv 16.07.2009 00:00
Bydliště: Plzen

Re: Přetěsnění víka ventilu E60/520i

#25 Příspěvek od gunner »

Zdravim,tak mám koupeno...520i
Těsnění víka ventilu bylo vyměněno v ceně.
Dál jsem dostal slevu na alternátor...vydává stejný zvuk jako na videu níže,ne takto v kuse,ale v menší frekvenci cca 2x za min.Teda jestli na tom videu jde ten zvuk opravdu z alternátoru :)

https://www.youtube.com/watch?v=cZRmFSUj340

Edit:je nutny odvzdusnit chladici system pri vymene expanzni nadoby,asi bude praskla...v hadicich neni skoro zadny tlak, po jízdě jsou přiměřeně natlakovaný,kdyz otevru kapotu tak je slyšet jak to někde kolem nádobky funí a o pod nadobkou je videt mensi unik,pod pravym kolem se dělá mensi louže.
Díky.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: Přetěsnění víka ventilu E60/520i

#26 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

No teda koupit auto s takovým erorem, nevím..to muselo být levné. Podle popisu zní dost opotřebovaně, to je E39 ?
Každopádně to bude lenivý s dvoulitrem, to už radši možná diesel na krouťák a spotřebu. Ale ať slouží!
Uživatelský avatar
JakoobCZ
Registrovaný
Příspěvky: 270
Registrován: úte 30.12.2014 01:00

Re: Přetěsnění víka ventilu E60/520i

#27 Příspěvek od JakoobCZ »

Já bych ty dvoulitry v BMW zakázal :D Neumím si to v E60 moc dobře představit, musí to být líné jak veš a zajímala by mě spotřeba.

Jinak automat je dobrej až v sedmě, v nižších řadách je to spíš otrava a bez pádel bych ho nechtěl. Několikrát jsem jel v 530i automat i manual ... no asi bych moc nerozmyslel a radeji si radil sam.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: Přetěsnění víka ventilu E60/520i

#28 Příspěvek od TANN3R »

Automat je dobrej i v 5er a 6er, ale musíš si k němu koupit i motor. Jízda s 530i v automatu je nuda, ale za to nemůže převodovka. Zajímavé je, že tenhle názor "chci si řadit sám" má spousta lidí, co znám. Na druhou stranu nikdo, komu sem půjčil svoji 645ku, tohle už znovu nezmínil.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Přetěsnění víka ventilu E60/520i

#29 Příspěvek od JaraX »

tak tak, i 530i je dost nuda, ale 545i už je jiný kafe.
ale 520i je fakt hnus, i s 320i si nedovedu představit denně jezdit, natož s 520i, ale jestli stála tak 40tkč tak se to dá přetrpět.
gunner
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: čtv 16.07.2009 00:00
Bydliště: Plzen

Re: Přetěsnění víka ventilu E60/520i

#30 Příspěvek od gunner »

Je nutny odvzdusnit chladici system pri vymene expanzni nadoby,asi bude praskla...v hadicich neni skoro zadny tlak, po jízdě jsou přiměřeně natlakovaný,kdyz otevru kapotu tak je slyšet jak to někde kolem nádobky funí a o pod nadobkou je videt mensi unik kapaliny....
V nádobce neni ukazatel hladiny nebo je,ale je tam nejak skripnutej...
Diky za odpovedi.
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín

Re: Přetěsnění víka ventilu E60/520i

#31 Příspěvek od kawaman »

Co to máš za vrak? Snad si za to nedal peníze!
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
gunner
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: čtv 16.07.2009 00:00
Bydliště: Plzen

Re: Přetěsnění víka ventilu E60/520i

#32 Příspěvek od gunner »

jo dal...co ta nadobka...
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: Přetěsnění víka ventilu E60/520i

#33 Příspěvek od TANN3R »

Normálně ji výměn a nalej vodu..
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: Přetěsnění víka ventilu E60/520i

#34 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Tak co vim E60 se odvzdušní sama (přes pumpu?), ale co tohle za vůz to jsme se nedověděli.
gunner
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: čtv 16.07.2009 00:00
Bydliště: Plzen

Re: Přetěsnění víka ventilu E60/520i

#35 Příspěvek od gunner »

Diky TANN3R.Mám objednanou od Helly tak doufam,ze to nebude uplne spatne.Je u tohodle motoru provozni teplota i tlak v chladícím systemu vetsi nez u npř. 2.5i.Nekde jsem se docet,ze je udajne vic jak 100C.

Koupil jsem tu 520i v orient blau, s tim svetlim interierem...pro nekoho holota...me to staci...
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: Přetěsnění víka ventilu E60/520i

#36 Příspěvek od laik »

No jo, v bmw musí být 6 válů a víc. ;) To už je takový mýtus.
Hlavně abys to dal do kupy a měl z toho trochu radost.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Přetěsnění víka ventilu E60/520i

#37 Příspěvek od JaraX »

však on má demoverzi 6válce :D
gunner
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: čtv 16.07.2009 00:00
Bydliště: Plzen

Re: Přetěsnění víka ventilu E60/520i

#38 Příspěvek od gunner »

laik píše:No jo, v bmw musí být 6 válů a víc. ;) To už je takový mýtus.
Hlavně abys to dal do kupy a měl z toho trochu radost.
Radost mam...az udelam tu expanzku tak budu klidnejsi,doufam,ze parskla jen starim a ne extremnim tlakem od toho jak fouka tesneni pod hlavou :D :D
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: Přetěsnění víka ventilu E60/520i

#39 Příspěvek od TANN3R »

Expanzky takhle umírají normálně, z toho bych si zatím nedělal hlavu.
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: Přetěsnění víka ventilu E60/520i

#40 Příspěvek od laik »

gunner píše:
laik píše:No jo, v bmw musí být 6 válů a víc. ;) To už je takový mýtus.
Hlavně abys to dal do kupy a měl z toho trochu radost.
Radost mam...az udelam tu expanzku tak budu klidnejsi,doufam,ze parskla jen starim a ne extremnim tlakem od toho jak fouka tesneni pod hlavou :D :D
:D Ty seš dobrý střelec. Fouklý těsnění pod hlavou? To by muselo být takřka "zadax" , aby jsi neprodělal.
Už jsem jedno bafo viděl, bez víčka to protočil a gejzír vody. Byla to tuším 524TD okolo r.v. 87, tehdy jako desetiletá, strašně jsem ji chtěl po piánu 300D. Prodávající byl natolik solidní, a řekl až to opraví. 3 měsíce se s tím sral......a pak mě známý přesvědčil do golfa II :D
Tak držím palečky ;)
Odpovědět