Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Co to je za blbost, že není kam, Jarisi?? Čas jde pochopit.
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Nechapu co to znamena, ze nejsi fandaTravison píše:Fanda nejsem, bral bych ji jen kvůli tomu interiéru a výbavě.
Protože takovou 750Li prostě neseženu a "obyčejnou" nechci, to jsem pořád rozhodlej jít do X5.
Jinak já moc nenajezdim, počítam tak 6-7k ročně....možná ani to ne.

Myslim, ze bys takovou 750Li sehnal... ale ze by jich bylo 20 v kazdym bazaru to zas ne no.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Tak já myslel toho klasickýho fandu...pro kterýho existuje jen BMW..
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
No jezdit za 1.70 s LPG nebo za 5 kaček bez LPG na kilák, na to musíš být VELKÝ fanda
ne jenom klasický

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Jenom 5 kaček se 760kou... 

- Pavel 528
- Registrovaný
- Příspěvky: 1263
- Registrován: stř 09.07.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
laik píše:No jezdit za 1.70 s LPG nebo za 5 kaček bez LPG na kilák, na to musíš být VELKÝ fandane jenom klasický
Tak jsem VELKY fanda,protoze LPGckem 6er nikdy nebudu kurvit

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Musim mit nejaky duvod nekam jet, momentalne jich moc neni. Ale hlavni problem je cas a pak lenostkawaman píše:Co to je za blbost, že není kam, Jarisi?? Čas jde pochopit.

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
co je na plynu špatné, když to dělali i z výroby tak proč ne.
kdyby byla v E64 kam dát nádrž tak už to tam mám.
kdyby byla v E64 kam dát nádrž tak už to tam mám.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
To je jen neznalost, ze si mysli, ze se to kurvi. Uz nekolik lidi mne reklo, LPG jedine tenhle motor zkurvi a ja mu rikam. LPGmame i ve Fabii 1.4 Mpi a mame najeto 260 000 km a nic se tam nezkurvilo. A to tam mame system bez sekvencniho vstrikovani, protoze to tam montovali od roku 2001 a nic jineho asi neznali. Jo a zadny filtr. Jedine co jsou v haji jsou benzinove vtriky. Jde to primo do skrtici klapky.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
No, ale rozebírali jsme V12, která nejde zaplynovat pro případnýho zájemce o LPG.Pavel 528 píše:Tak jsem VELKY fanda,protoze LPGckem 6er nikdy nebudu kurvitlaik píše:No jezdit za 1.70 s LPG nebo za 5 kaček bez LPG na kilák, na to musíš být VELKÝ fandane jenom klasický
Že ty máš v 6er V12 nevím, ani jsem ji ještě neviděl.

VELKÝ znamenalo, že prostě chce V12 i za cenu, že se dobrovolně vzdá plynu, a bude krmit další 4 hladové krky navíc benzínem.
Já jsem také velký fanda s LPG a V8

- Pavel 528
- Registrovaný
- Příspěvky: 1263
- Registrován: stř 09.07.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Asi jsem to nenapsal uplne jasne...
1.nerikam,ze LPG kurvi motory
2.nikde jsem nepsal ,ze v 6er je V12
3.proste do nekterych aut to nepatri ani omylem a to zkurveni jsem myslel,jakoze zkurveni auta tou montazi...proste neni to origo namontovane,je to proste bastl...
4.kdypak BMW davalo origo LPG do nejakyho modelu?? 20let zpet?
1.nerikam,ze LPG kurvi motory
2.nikde jsem nepsal ,ze v 6er je V12
3.proste do nekterych aut to nepatri ani omylem a to zkurveni jsem myslel,jakoze zkurveni auta tou montazi...proste neni to origo namontovane,je to proste bastl...
4.kdypak BMW davalo origo LPG do nejakyho modelu?? 20let zpet?
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Ale napsal jsi to úplně jasně.
V12 v 6er byla ironie.
LPG v 6er nejde rozumně ani tak, jedině bojler
Origo díly - nevím, jestli všechny díly jdou sehnat origo.
Celý problém je v tom, že jsi zatrpklý odpůrce LPG.
Mě se přestala líbit nafta díky LPG, ale nikomu nevnucuji a proti naftě nic nemám. Pokud by tam nešel zastavět plyn, tak bych si 2,5tunovýho 5tilitra nekupoval a šel do koncernu. Je to každýho boj.
Jezdím s bastlem
o kterým nikdo neví že je bastl krom pumpaře, i na stk se 2x díval do TP, jestli tam je nebo ne.
No a ty jezdíš v origo. Seš lepší.
Co na to říct? 
V12 v 6er byla ironie.
LPG v 6er nejde rozumně ani tak, jedině bojler
Origo díly - nevím, jestli všechny díly jdou sehnat origo.
Celý problém je v tom, že jsi zatrpklý odpůrce LPG.
Mě se přestala líbit nafta díky LPG, ale nikomu nevnucuji a proti naftě nic nemám. Pokud by tam nešel zastavět plyn, tak bych si 2,5tunovýho 5tilitra nekupoval a šel do koncernu. Je to každýho boj.
Jezdím s bastlem

No a ty jezdíš v origo. Seš lepší.


- Pavel 528
- Registrovaný
- Příspěvky: 1263
- Registrován: stř 09.07.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Stejne si to nepochopil......
ja se tady nad nikoho nepovysuju a nejsem zatrpkly odpurce LPG.....jen je mi lito,jak to auto po montazi dopadne/jakekoliv,proste uz je tam zasah do karoserie....ale chapu,ze u beznych aut jako je 7er je to u zadku ,pac jich je vsude vagon.....ale proste u zajimavejsich kusu je to kurveni auta...to je vse ....
ja se tady nad nikoho nepovysuju a nejsem zatrpkly odpurce LPG.....jen je mi lito,jak to auto po montazi dopadne/jakekoliv,proste uz je tam zasah do karoserie....ale chapu,ze u beznych aut jako je 7er je to u zadku ,pac jich je vsude vagon.....ale proste u zajimavejsich kusu je to kurveni auta...to je vse ....
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Do 6er bych taky lpg asi nedaval. Není to daily car a kvůli víkendovým výletům bych to nehrotil..
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Promiň, ale fakt nepochopil.
Řeč byla o 760ce.
A zase jsem nepochopil, 760 je běžný auto a 6er nadauto? Obojích je poskrovnu jen s tím rozdílem, že 6er umí jet na LPG, V12 ne.
Máš pravdu v tom, že pokud bych šel do 6er, s LPG bych nepočítal už jen pro obtížný umístění nádrže. V 760 je to jasný

A zase jsem nepochopil, 760 je běžný auto a 6er nadauto? Obojích je poskrovnu jen s tím rozdílem, že 6er umí jet na LPG, V12 ne.
Máš pravdu v tom, že pokud bych šel do 6er, s LPG bych nepočítal už jen pro obtížný umístění nádrže. V 760 je to jasný
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
LPG je celkem budoucnost a každý zásah do kastle jde opravit, to je jako bys řekl že šestka co byla bouraná na bočnici už nikdy nebude mít žadnou hodnotu a že to je auto nahovno. a těch zasahu do auta moc není, vrtáš do plastovýho krytu tankování, ten se dá koupit, vrtáš do sání vstřiky, sání seženeš za 4k jeté druhé, vedení zespodu auta je v origo uchytkách, přepínač v popelníčku, cestou nic nevrtáš, jen popelníček, napadneš kabeláž motoru, nejhorší je pak díra do kastle cca 3cm průměr kde vede vedení ven.
pokud bych chtěl kompletně auto zbavit plynu, řekněme 7er, tak to zvládnu do 20tkč komplet s vrácením do původního stavu i s opravou té díry, nástřikama atd.
a 6ka mi nepřijde vůbec vyjímečnější auto jak 7er, má vyjímečné jízdní vlatnosti, ale to jedina přednost toho auta, a V8 sedmiček moc víc jak V8 šestek nebude. v šestce coupe ještě LPG jakž takž smysl má, v cabriu ne, díky tomu že nejde normální nádrž.
plynovali jsme i Indvidual 645i jakou jsem nikdy neviděl, i dřevěnej volant, kožená palubka, SMG atd. a zákazník nadšenej,
pokud bych chtěl kompletně auto zbavit plynu, řekněme 7er, tak to zvládnu do 20tkč komplet s vrácením do původního stavu i s opravou té díry, nástřikama atd.
a 6ka mi nepřijde vůbec vyjímečnější auto jak 7er, má vyjímečné jízdní vlatnosti, ale to jedina přednost toho auta, a V8 sedmiček moc víc jak V8 šestek nebude. v šestce coupe ještě LPG jakž takž smysl má, v cabriu ne, díky tomu že nejde normální nádrž.
plynovali jsme i Indvidual 645i jakou jsem nikdy neviděl, i dřevěnej volant, kožená palubka, SMG atd. a zákazník nadšenej,
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Ja akurát pozerám nejaké druhé auto k Range Roveru, prvý krát mám 4.4 V8 v LPG, a musím povedať že to je paráda! Škoda síce len 88l nádrže, väčšia nebola skladom ked som to dával robiť a potreboval som to čím skôr, ale auto ide perfektne
Pozerám pomaly inzeráty a v lete by som chcel kúpiť ešte druhé auto, niečo zábavnejšie na rýchle presuny, a celkom ma zaujali na mobile.de W211 E55 AMG v PP Performance úprave 570ps,, a kludne ak to pojde dam plyn aj do toho, však to je paráda voziť sa na daily car s 500 koňmi za pár halierov - nechápem jediný dôvod prečo by do takého auta nemal ísť plyn, podla mna uplne v pohode, ved ten plyn žiadno nezmení vlastnosti toho auta, ja ani neviem kedy mi to prepne, jediné kedy zisťujem že mám LPG je na pumpe keď nemusím platiť 25e na 100km

Pozerám pomaly inzeráty a v lete by som chcel kúpiť ešte druhé auto, niečo zábavnejšie na rýchle presuny, a celkom ma zaujali na mobile.de W211 E55 AMG v PP Performance úprave 570ps,, a kludne ak to pojde dam plyn aj do toho, však to je paráda voziť sa na daily car s 500 koňmi za pár halierov - nechápem jediný dôvod prečo by do takého auta nemal ísť plyn, podla mna uplne v pohode, ved ten plyn žiadno nezmení vlastnosti toho auta, ja ani neviem kedy mi to prepne, jediné kedy zisťujem že mám LPG je na pumpe keď nemusím platiť 25e na 100km

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
hlavně že jsi tu před časem psal jak je LPG nahovno a jak jedině nafta.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

jj, tankuju cca za 1000 - 1200 podle aktuální ceny a najedu 500 - 550 km podle nálady (s X5). Sice v bastlu

Jardo, a co myslíš, že by se stalo, kdyby jen půlka lidí přešla na LPG??

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Nikdy som nenapísal, že LPG je nahovno, písal som, že všetko má svoje výhody a svoje nevýhody, a už vtedy som písal, že chcem skúsiť V8 s plynom, takže neviem odkial si zobral že ja som písal ,,jedine nafta"
to by som určite nenapísal, neni som ten typ človeka čo je nejaký zaslepený zástanca jedneho alebo druheho, a nevidí výhody aj nevýhody...a tie výhody a nevýhody vnímam stále tak isto aj teraz, ale diskusia neni o nafta vs benzín, ale benzín vs lpg, keby to mám porovnať s naftou tak stále má benzín nejaké nevýhody, napr musím povedať že na chipnutej 730d sa išlo lepšie na dlhé trasy ako na 4.4 V8, na V8 trochu človek ťukne do plynu chce jemne zrýchliť z 80 na 100 a stále to len podraďuje aj kvoli minimalnemu zrýchleniu alebo aj do malého stúpania, navyše dojazd 1200km vs 450km, ale u mňa momentálne prevažujú výhody tj. kultivovanosť, zvuk, žiadny smrad, atd.

