Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě BMW
Koupě BMW
Zdravím,
jsem tu nový a potřeboval bych prosím poradit.
Chci si koupit tento vůz: BMW Řada 3 330i 200kW - E90.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/ ... oFrom=list.
Poradí mi někdo zda jsou tyto motory spolehlivé, jaké jsou nejčastější závady či má vozidlo nějaké nedostatky + jak je nákladný servis?
Předem děkuji za odpovědi.
Jakub
jsem tu nový a potřeboval bych prosím poradit.
Chci si koupit tento vůz: BMW Řada 3 330i 200kW - E90.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/ ... oFrom=list.
Poradí mi někdo zda jsou tyto motory spolehlivé, jaké jsou nejčastější závady či má vozidlo nějaké nedostatky + jak je nákladný servis?
Předem děkuji za odpovědi.
Jakub
Re: Koupě BMW
to určitě nekupuj, jedná se už přímovstřikový velmiporuchový motor N53, do kterého budeš házet peníze lopatou, hledej 330i N52 190kW, ten je ještě jakžtakž, ta N53 je katastrofa, je to vlastně diesel co žere benzín, má to i všechny průsery dieselu, EGR, podtlakovy silentbloky, vysokotlaky čerpadlo, drahy vysokotlaky vstřiky atd atd.
Re: Koupě BMW
Takže tento typ je jednoznačně lepší volba?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/ ... oFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/ ... oFrom=list
Re: Koupě BMW
pár lidi si tu N53 chválí, ale nemaj problém dát 300k za novej motor, což tady asi většina lidi mít bude a ja bych do toho peníze lopatou nechtěl, ty N52 jezdí celkem bez problému, většinou na tom řešíme jen těsnění ventilvík, vodní pumpy a jinak nic.
Re: Koupě BMW
Peníze lopatou se mi do toho vžádném případě házet nechce.
Má najeto okolo 185 ***, což jsem si myslel že je na tento motor ještě úplně OK.
Koukal jsem na náhradní díly a nejdražší je spojka s dvouhmotou a vstřiky kolem 5 - 6k ks, ale jestli je to taková kasička tak to musím všechno přehodnotit.
Má najeto okolo 185 ***, což jsem si myslel že je na tento motor ještě úplně OK.
Koukal jsem na náhradní díly a nejdražší je spojka s dvouhmotou a vstřiky kolem 5 - 6k ks, ale jestli je to taková kasička tak to musím všechno přehodnotit.
Re: Koupě BMW
tady na foru je toho o N53 napsáno dost.
vstřiky 6x 6 = 36k
HPFP taky stojí kotel, katy odchází ve velkym, NOX sensor atd.
vstřiky 6x 6 = 36k
HPFP taky stojí kotel, katy odchází ve velkym, NOX sensor atd.
Re: Koupě BMW
Zkousím to tu pořádně prohlídnout ještěk těm vstřikům, i když by byl špatný jeden, musí se měnit všechny?
Re: Koupě BMW
oni nejsou "špatné" jsou prostě zanešené, opotřebené, to je jako bys řekl že vyměníš brzdové destičky jen na jednom kole, protože na druhým ještě 1mm je. ty vstřiky pokud už mají třeba 100k najeto tak už prostě nedávaj stejný množství ani stejný kužely, pokud jsou všechny stejný a není to moc špatný tak si to jedno omezí, ale pokud vyměníš jen část tak si ten motor zbytečně rozhodíš, tydle věci se prostě mění všechny.
Re: Koupě BMW
Chtěl jsem se na něj jet alespoň podívat a zrovna před chvílí ho někdo koupil
, to je pech...

Re: Koupě BMW
spíš štestí
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: Koupě BMW
JaraX zase psal o mně beze mně....
Takže asi takle: mám doma jak N53 (už druhej
), tak i N52.
Pokud máš dostatek peněz (opravdu dostatek) na servis a najedeš mraky km, tak imho je N53 lepší volbou, N52 je sice nádherně sametový, ale žere (při stejném jízdním režimu) minimálně o 2 litry na sto víc než N53, N52 taky daleko častěji trpí na "žravost" oleje.
Moje volba 2011-2013 byla: N53 jako daily s velkým nájezdem (1/4mio km za 7 let) a N52 jako autí pro radost (Z4, nájezd 30 tisíc za pět let). A i po letech bych to takle zvolil zas.
A nový N53 nestojí 300, jak tu JaraX straší ale jen něco málo přes 200.... vím, mám...

Takže asi takle: mám doma jak N53 (už druhej

Pokud máš dostatek peněz (opravdu dostatek) na servis a najedeš mraky km, tak imho je N53 lepší volbou, N52 je sice nádherně sametový, ale žere (při stejném jízdním režimu) minimálně o 2 litry na sto víc než N53, N52 taky daleko častěji trpí na "žravost" oleje.
Moje volba 2011-2013 byla: N53 jako daily s velkým nájezdem (1/4mio km za 7 let) a N52 jako autí pro radost (Z4, nájezd 30 tisíc za pět let). A i po letech bych to takle zvolil zas.
A nový N53 nestojí 300, jak tu JaraX straší ale jen něco málo přes 200.... vím, mám...

Re: Koupě BMW
sorry, sorry, stojí to jen 200, je to uplně levný. když přímovstřik tak jedině s turbama.
Re: Koupě BMW
Chlapi děkuji za rady, jsem z toho teď takovej otupělej, všcihni mi píší že si mám připravit prachy na drahej servis.
Nejsou to jen scénáře co by mě mohlo potkat třeba v průběhu několika let?
Nyní ujedu cca... 10 000 Km ročně, žádné dlouhé trasy už nejezdím.
Jaký motor je tedy úplně nejvhodnější, nebo "nejlepší"? Chci prostě silný benzín do kterého budu lejt olej, benzín + spotřební věci a vejít se s cenou okolo 200 000 Kč...


Nejsou to jen scénáře co by mě mohlo potkat třeba v průběhu několika let?
Nyní ujedu cca... 10 000 Km ročně, žádné dlouhé trasy už nejezdím.
Jaký motor je tedy úplně nejvhodnější, nebo "nejlepší"? Chci prostě silný benzín do kterého budu lejt olej, benzín + spotřební věci a vejít se s cenou okolo 200 000 Kč...
Re: Koupě BMW
Nyní mám Peugeota 407 coupé 2.7HDI 150KW- Bi turbo ( najeto 168 000km ) - el. tlumiče 40 000 Kč, turba 60 000 Kč, aut. převodovka 120 000 Kč, ( repas začíná od 30 000 Kč ),2x EGR ventil 6000 Kč jeden, FAP 25 000 Kč, vstřik 10 000 Kč jeden atd atd... Nic z toho po dobu 4 let co to auto mám jsem naštěstí nekupoval, ale myslím si že tyto díly jsou dražší než u brambora, tak bych šel do "lepšího". Otázka je ale zda se prostě ty baworáci kazej, či zda vydržej když bych koupil dobrej kus.
Re: Koupě BMW
pokud chceš malé auto, kup si 330i N52 190kw
Re: Koupě BMW
A ještě poslední dotaz
na
http://www.hancars.cz/nabidka-vozu/bmw- ... anual-4-dv
Co čtu fora, tak prej jsou docela dobrý, ale tento už má ranec najeto...

http://www.hancars.cz/nabidka-vozu/bmw- ... anual-4-dv
Co čtu fora, tak prej jsou docela dobrý, ale tento už má ranec najeto...
Re: Koupě BMW
335 je na svezení nejlepší volba do E90, samozřejmě proti 330i N52 už si připlatíš něco za servis, ale furt to bude stát míň jak 330i N53. jen todle uplná holota, ale jde o to co po tom chceš.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: Koupě BMW
Trošku poopravím JaraXe: Pokud chceš aby to táhlo vocpoda (+ jelo jak šlak) ale nahoře umřelo (a nevadí Ti foukátko resp. dvě), běž do 35i, pokud chceš poctivou atmosféru, co dole moc nejede, (+ obecně nedosahuje síly 35i, ale je BEZ foukátka, což je třeba pro mě k nezaplacení), ale nahoře chytně za srce i za kule, jdi do N52/N53.
Re: Koupě BMW
Na N53 a N54 je daleko vic problemovych veci nez to "foukatko" ... uz je to trapny jak to stale dokola opakujes 

Re: Koupě BMW
