Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E90 za 400 tis, koupit?
Re: E90 za 400 tis, koupit?
Nedavaji dopredu u 135i 215 gumy? To mi neprijde moc na zataceni s tou tezkou N54/N55. 335i by mela mit aspon ty klasicky 225 ...
http://www.zeperfs.com/en/duel1325-1302.htm Dle tohoto je 130i rychlejsi nez 330i (coz neni tak prekvapujici vzhledem ke kratsimu prevodu), ale cele jsem to bral spis jako vtipek, predpokladam, ze tazatel je pevne rozhodnuty pro e90.
http://www.zeperfs.com/en/duel1325-1302.htm Dle tohoto je 130i rychlejsi nez 330i (coz neni tak prekvapujici vzhledem ke kratsimu prevodu), ale cele jsem to bral spis jako vtipek, predpokladam, ze tazatel je pevne rozhodnuty pro e90.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: E90 za 400 tis, koupit?
No právě to byl beztak důvod vynálezu DD. U 5er a dál se to dalo objednat k seriovýmu komfort podvozku, k Mpaketu to nešlo, asi nebylo potřeba. Ale bejvá to odpružení pak tuhý na daily. Takže u 3er útrum, ale určitě když si na ni seženete silný stabíky náklony se zmírní. Ještě je tady mezistupeň Sportfedern (naladění sportovního podvozku) a ten by prý neměl být tak tuhej jak Mpaket. Majitelé by k tomu řekli víc. Takže ladění podvozku má u 3er smysl mnohem víc, než hledání hyper audia, často si ho v autě nejradši vypnu ať mě to neruší při dumání a na zprávy nepotřebuju žádnou Logiku..JaraX píše:já bych nechtěl M-paket protože je tvrdej, ale seriovej podvozek se zase houpe, takže těžko říct, E90 mám hrozně rád, ale nedal bych za to ty peníze co to stojí.
Re: E90 za 400 tis, koupit?
jj, však přesně proto vynalezli dynamic drive, aby zachovali sportovní vlastnosti bez přitvrzení a pak k tomu přidali ještě EDC tlumiče a to je pak uplně pecka, i když vlastně EDC tlumiče byli první, u E38 se náklony omezovali právě tuhostí tlumičů, auto bylo měkké když jelo rovně, ale tuhé když jelo zatáčku, jenže když pak byla v zatáčce díra, nebylo to komfortní, to vyřešil až dynamic.
Re: E90 za 400 tis, koupit?
Zrovna k podvozku u e90 mám co říct..moje e90 neměla od výroby M paket, první tři roky jezdila jen dálnice(200 tis km za tři roky), teď má za dalších 8 let najeto jen 50..ale po těch těch letech, když jsem ji od firmy jakoby odkoupil a začal jsem s ní jezdit jen okresky, tak mě vyloženě sralo, jak se naklání..podvozek v top stavu, na dálnicích se to nevymlátí, ale já se rozhodl, že přímo v BMW objednám komplet dostavbovou sadu m paket podvozek( nakonec jsem tu sadu koupil za lepší cenu úplně novou, zabalenou od prodejce ABW autodíly, který mi ji objednal z německa za top cenu oproti autorizáku, kam jsem jezdil) ta sada obsahuje tlumiče, pružiny,uložení,stabilizátory,prachovky, prostě úplně celý podvozek.. a za sebe teď můžu říct, že auto se změnilo strašně moc k lepšímu..pravda, je to tvrdý jak žebřiňák, na rozbité silnici je to utrpení, ale na dobré silnici,v zatáčkách je to bomba.. Takže proto už další auto chci celé v m paketu...
Stejně kladně můžu ohodnotit i performance výfuk...ale to jsme odbočili od tématu....
Já jsem ze strakonic..odkud jsi ty JaroX?
Stejně kladně můžu ohodnotit i performance výfuk...ale to jsme odbočili od tématu....
Já jsem ze strakonic..odkud jsi ty JaroX?
Re: E90 za 400 tis, koupit?
Olomouc 
zkus někdy 6er s DD porovnovat vs E90 v M-paketu.
jo a "JaraX", "JaraXi" s "JaraXem" atd
JaroX zní jako poměrně slušnej čistič 

zkus někdy 6er s DD porovnovat vs E90 v M-paketu.
jo a "JaraX", "JaraXi" s "JaraXem" atd


- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: E90 za 400 tis, koupit?
Já nemám žádnou položku, mám hdyrořízení. Tečka. Finito. Šlus.zlatas píše:Pokud ale máš položku hydro steering wheel, tak to bohužel neznamená hydro řízení..je to jenom nepochopotelně zavádějící název pro el.řízení..pavproch píše:Enem malá technická: mám 330ix e91 MY2011 a - světe div se - mám v něm z výroby HYDRO řízení bez dalších pičičand. Čili ne všechny 330i mají aktivní řízení a ne všechny 330i mají elektrické řízení.
Re: E90 za 400 tis, koupit?
to zlatas: smím se otázat,na kolik vyšla ta přestavbová sada?to musel být docela ranec,ne?
to jaraX: vzhledem k tomu,že už ti nějaká ta trojka rukama prošla,jaký máš názor na prokit pružiny od eibach?tedy pokud už ses s tím někde potkal.případně pak eibach nabízí celou sadu bilstein b12 + prokit.
někde jsem vyčetl,že u 330i byly podvozky minimálně sport.ale u 325i člověk nikdy neví,zda má sport nebo obyčejný.u toho sportu bych z těch pružin až takový strach neměl.ale pokud mám na autě obyčejný podvozek,nedovedu si představit jak to spolu bude fungovat...dík
to jaraX: vzhledem k tomu,že už ti nějaká ta trojka rukama prošla,jaký máš názor na prokit pružiny od eibach?tedy pokud už ses s tím někde potkal.případně pak eibach nabízí celou sadu bilstein b12 + prokit.
někde jsem vyčetl,že u 330i byly podvozky minimálně sport.ale u 325i člověk nikdy neví,zda má sport nebo obyčejný.u toho sportu bych z těch pružin až takový strach neměl.ale pokud mám na autě obyčejný podvozek,nedovedu si představit jak to spolu bude fungovat...dík
Re: E90 za 400 tis, koupit?
mě se na to neptej, na mě už je mpaket tvrdej jako kámen
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: E90 za 400 tis, koupit?
K těm pružinám, esli teda možu: mám 330ix e91 (z výroby to mělo normální podvozek, ne m-paket, ten tam nešel kvůli xDrive objednat), chtěl jsem to ale mít nižší a tvrdší, tak jsem tam dal kompletní kit od KW (V1) a šlo to pěkně dolů a prvních pár set km to i perfektně fungovalo, jenže žitotnost tlumičů KW byla nula nula prd - po pár tisících km z toho bylo netlumící hrkadlo. Tak jsem tam dal Sport pružiny HR a Koni Yellows - velmi dobře jim to jde dohromady, je to o cca 2,5cm níž než to bylo OEM a perfektně to tlumí/pruží (zvlášť při ostřejší jízdě). Životnost Koni je výrazně lepší než KW, ale ani zdaleka nedosahuje životnosti OEM tlumičů - přední Koni měním co cca 30 tis km, zadní co 60. Tožtak k "tvrdšímu" sportovnímu podvozku v e91 xDrive - pro zadohrab je samozřejmě výběr mnohem větší.