Prosím zkušené o radu,
potřebuji vyměnit separátor/odlučovač oleje na M54 a mám problém s určením čísla dílu. Katalog nabízí dvě verze (ventil i hadice). Jedna normálka a pro vozidla s klimatickou změnou. Jak mám poznat, který potřebuji?
Předem děkuji za radu.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E60 M54 - jaký separátor?
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: E60 M54 - jaký separátor?
Teď jsem brouzdnul ETK a pravda nabízí se dva. Ani nevím kterej tam vlastně mám:
http://www.realoem.com/bmw/cs/showparts ... Id=11_2194

http://www.realoem.com/bmw/cs/showparts ... Id=11_2194

Re: E60 M54 - jaký separátor?
http://bmwfans.info/parts-catalog/E60/E ... separator/
pokud nebydlíte v Dubai tak potřebujete ten 566
pokud nebydlíte v Dubai tak potřebujete ten 566
Re: E60 M54 - jaký separátor?
Předpokládám, že to děláš kvůli spotřebě oleje. Nevyřeší to nic, trochu pomůže 10w40, pretesnení všech úniků (domek filtru, vana, klika, víko), tvrďáci ještě udělají gufera ventilů a ortodoxní dají i nové pístní kroužky...
no a po 20tis je to zpravidla zase zpátky u dolejvání litr co 3-5tis km :-/
no a po 20tis je to zpravidla zase zpátky u dolejvání litr co 3-5tis km :-/
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: E60 M54 - jaký separátor?
To bych řekl, že je spíš pro rusáky a skandinávce "S842A - Provedení pro chladné země". Koukám 180g vs. 310g bude mít as nějakou přídavnou izolaci v sobě (?)
Re: E60 M54 - jaký separátor?
Dík všem.
Už to asi vím, ten "s klimatickou změnou" je Kanada, atd... Takže ten normálka. I podle fotek má nějakou přídavnou izolaci.
Už to asi vím, ten "s klimatickou změnou" je Kanada, atd... Takže ten normálka. I podle fotek má nějakou přídavnou izolaci.
Re: E60 M54 - jaký separátor?
Hanz píše:Předpokládám, že to děláš kvůli spotřebě oleje. Nevyřeší to nic, trochu pomůže 10w40, pretesnení všech úniků (domek filtru, vana, klika, víko), tvrďáci ještě udělají gufera ventilů a ortodoxní dají i nové pístní kroužky...
no a po 20tis je to zpravidla zase zpátky u dolejvání litr co 3-5tis km :-/
Fakt netuším, jak tě toto napadlo


Prostě mně vlítl olej do sání při cca -15 st. Takže ventil asi zamrzl....pravděpodobně jej stejně nikdo nikdy neměnil. Jezdí s tím má stará, ještě že zastavila, když v zrcátku uviděla dýmovnici
