Čau, potřebuji udělat trubky(2auta), jak to řešíte vy?
1) koupit hotové trubky někde na netu?
2) koupit pertlovací sadu a mít do budoucna klid? ale nevím jakou pertlovací sadu za rozum, ale aby to fungovalo na ocelové trubky. Našel jsem na netu český výrobek za 2500, kde tvrdí že funguje perfektně na ocelové trubky. Máte nějakou sadu na doporučení?
Díky
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Pertlovací sada vs. nákup trubek
Re: Pertlovací sada vs. nákup trubek
ja som kedysi kupoval v bmw hotovu trubku ktoru trebalo uz len ohnut stala cca 5eur... o rok som taku istu kupoval na druhu stranu a vraj uz sa predava pod novym cislom za cca 17eur
presne to isté len 10e rozdiel
tak som si kupil za 11e 5metrov ocelovej trubky od ATE a koncovku mi hoc kde v servise na pockanie spravia 



-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: Pertlovací sada vs. nákup trubek
Co se týče matrošu lepší je něco do žluta co míň koroduje ne? Ocelový prej leda na auta bez ABS či co.. Jinak nejlíp vyjde koupit metráž, jj.
Re: Pertlovací sada vs. nákup trubek
mam e36 a original su na nej ocelove trubky
mne v servise hovorili ze mam dat medene trubky vraj to vydrzi dlhsie ale mne sa zda ze ocelove su omnoho pevnejsie dokonca niektori na nete pisu ze medene su zakazane ale neviem co je na tom pravdy

mne v servise hovorili ze mam dat medene trubky vraj to vydrzi dlhsie ale mne sa zda ze ocelove su omnoho pevnejsie dokonca niektori na nete pisu ze medene su zakazane ale neviem co je na tom pravdy

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pertlovací sada vs. nákup trubek
Ano měď je oficálně zakázaná a pokud si na tobě bude chtít někdo na STK smlsnout, má k tomu ideální důvod.
Ono je to poměrně logické, protože pevnost mědi v tlaku je výrazně menší než ocel. Takže může hrozit její roztrhnutí (třeba až když na to stoupneš před přechodem aby jsi nesrazil chodce...) , pokud nejslabším článkem nebude stará zpuchřelá brzdová hadice... Hlavně v případě že dojde k oxidace mědi, například pokud je slabší motorová kostra a pak se ten proces urychluje ...
Ti co jsou líní dělají s mědí, ti co to dělají jak to má být normálně koupí ocelové.
V případě BMW ti i nové brzdové trubky dojdou nenaohýbaný, takže si je můžeš i "vyrobit" sám ...jen pozor u toho pertlování, aby ten hříbeček byl vždycky hezky hladký a ve správném tvaru, aby ti pak do toho lůžka správně těsnil
Ono je to poměrně logické, protože pevnost mědi v tlaku je výrazně menší než ocel. Takže může hrozit její roztrhnutí (třeba až když na to stoupneš před přechodem aby jsi nesrazil chodce...) , pokud nejslabším článkem nebude stará zpuchřelá brzdová hadice... Hlavně v případě že dojde k oxidace mědi, například pokud je slabší motorová kostra a pak se ten proces urychluje ...
Ti co jsou líní dělají s mědí, ti co to dělají jak to má být normálně koupí ocelové.
V případě BMW ti i nové brzdové trubky dojdou nenaohýbaný, takže si je můžeš i "vyrobit" sám ...jen pozor u toho pertlování, aby ten hříbeček byl vždycky hezky hladký a ve správném tvaru, aby ti pak do toho lůžka správně těsnil

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: Pertlovací sada vs. nákup trubek
kromě jednoho výrobce ( zkuste popřemýšlet která nej česká automobilka to je ) s měděnou trubkou jako náhradou neměli automobilky problém proto jí ministerstvo nepovolilo. Renault dává měděnou trubku v servisech normálně.