Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě ojetého BMW
Re: Koupě ojetého BMW
Ty praskliny to je masakr to jsem vůbec netušil a přiznám se že bych to nekontroloval, spíš bych jen kouknul jak je to sežraný. Já mám načtené kde co a o tomhle nevím. Už se mi tam ani nechce, kdyby to bylo pro mě tak si řeknu že se to posere a vyžeru si to ale táta asi nebude mít pochopení pro pár mušek. Na druhou stranu poslední auto s kterým přišel a na který se zítra jedu podívat je Kia Sportage 2,0 d z roku 2007 s automatem za krásných 150t, ještě má rozbité turbo, ale to majitel prej opraví.
Re: Koupě ojetého BMW
Mám dost teda, Kalasnikov to tady stočil do extrému a já už ani nemám chuť na tohle reagovat.
Kalasnikove, připomínáš mi jednoho známého. On teda reálně nikdy nic pořádně neudělal a co udělá, to dosere neskutečným způsobem, ale hrozně rád ostatním radí. To mu jde moc dobře, jen je to vždycky hrozná kravina.
Xaler: ať se jen nerozčiluju, tak něco k věci. Tenhle motor sám o sobě je asi nejlepší cr nafta, co šla kdy koupit. U takhke starého auta už tohle samo o sobě samozřejmě nemusí nic znamenat. Záleží na konkrétním kusu. Je to poslední verze N57n bez dpf, s litinovým blokem, nemá EGR chladič, chcipaci klapku (což může být současně vcelku nevýhoda, každé chcipnuti motoru zní jako jeho smrt) a nesmrtelné rozvody. Preventivně je ale třeba vyměnit řemenici na klice, pokud tam není čerstvě (ale jen origo, max. Corteco). Pak Xka trpí dost na poloosy, a sestikvalty celkem často chrastí. Tohle konkrétní auto je teda podezřele levné, na poměry face E46, což zase nemusí nic znamenat. Třeba to chce majitel jen prodat, což většina lidí asi ne, když vidím ty ceny
Kalasnikove, připomínáš mi jednoho známého. On teda reálně nikdy nic pořádně neudělal a co udělá, to dosere neskutečným způsobem, ale hrozně rád ostatním radí. To mu jde moc dobře, jen je to vždycky hrozná kravina.
Xaler: ať se jen nerozčiluju, tak něco k věci. Tenhle motor sám o sobě je asi nejlepší cr nafta, co šla kdy koupit. U takhke starého auta už tohle samo o sobě samozřejmě nemusí nic znamenat. Záleží na konkrétním kusu. Je to poslední verze N57n bez dpf, s litinovým blokem, nemá EGR chladič, chcipaci klapku (což může být současně vcelku nevýhoda, každé chcipnuti motoru zní jako jeho smrt) a nesmrtelné rozvody. Preventivně je ale třeba vyměnit řemenici na klice, pokud tam není čerstvě (ale jen origo, max. Corteco). Pak Xka trpí dost na poloosy, a sestikvalty celkem často chrastí. Tohle konkrétní auto je teda podezřele levné, na poměry face E46, což zase nemusí nic znamenat. Třeba to chce majitel jen prodat, což většina lidí asi ne, když vidím ty ceny

Re: Koupě ojetého BMW
Co na té řemenici stojí deset litrů, za to by byla na zakázku a za zbytek jí nechat pozlatit. V podvozku by teď mělo být asi 35 tisíc za opravy.
Re: Koupě ojetého BMW
Řemenice v náhradě nestojí deset. A není to prostě obyčejná řemenice, je ze dvou částí, kvůli vibracím a musí být vcelku přesně vyrobená a vyvážená. Což právě ty levné náhrady za dvojku často nejsou.
- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: Koupě ojetého BMW
Co jsem stočil do extrému a co jsem pořádně neudělal a dosral? Skoro všechno co jsem poradil kromě prasklýho rámu jsem musel opravovat na svý e46 tak že nevím co konkrétně tou kravinou myslíš.TANN3R píše:Mám dost teda, Kalasnikov to tady stočil do extrému a já už ani nemám chuť na tohle reagovat.
Kalasnikove, připomínáš mi jednoho známého. On teda reálně nikdy nic pořádně neudělal a co udělá, to dosere neskutečným způsobem, ale hrozně rád ostatním radí. To mu jde moc dobře, jen je to vždycky hrozná kravina.

Jo, na to si budeš muset zvyknout, proto ti říkám prověřit každou maličkost než to koupíš. Na BMW je všechno neobyčejný, jestli na Octavii stojí kryt stěračů 900 korun, tak na BMW to samý stoji 3000+. Nedávno jsem byl v Inveltu že si koupím 2 plastový šroubky a oni mi řekli že chteji 120kc za jeden.xaler píše:Co na té řemenici stojí deset litrů, za to by byla na zakázku a za zbytek jí nechat pozlatit. V podvozku by teď mělo být asi 35 tisíc za opravy.

Opartně, ta e46 může bejt dobrá koupě a nebo černá díra která z tebe vycucá všechny peníze.
Re: Koupě ojetého BMW
Myslím to tak, že ten tvůj manuál k nákupu auta z druhé ruky je trochu mimo realitu. Takové rady jako že kdy se "zapíná" turbo, jakej olej a jak často ho poslední majitel měnil, startování výbuchem, stáří baterky a podobné perly, to snad nemůžeš myslet vážně. Pořád se nějak nemůžu srovnat s představou, že přijede zájemce na mé auto a při prohlídce mi vymontuje světlo
.
Prostě pokud si koupíš auto s vytrženou zadní nápravou bez toho, aby si to při prohlídce zjistil (bez auta na zvedáku), tak prostě nemáš dost zkušeností a najisto na tom autě bude spousta dalších problémů, kterých si jako obyčejný uživatel při koupi nevšimneš.

Prostě pokud si koupíš auto s vytrženou zadní nápravou bez toho, aby si to při prohlídce zjistil (bez auta na zvedáku), tak prostě nemáš dost zkušeností a najisto na tom autě bude spousta dalších problémů, kterých si jako obyčejný uživatel při koupi nevšimneš.
- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: Koupě ojetého BMW
No tak počkej, já neříkám že má přijít se šroubovákem a montovat někomu světlo, zadní světlo se vyndává zmáčknutím knoflíku jako když měníš žárovku a můžeš o to klidně požádat i majitele. Když jsem koupil svoje auto tak se mi za pár měsíců na palubní desce rozsvítilo to červený autíčko a zadní žárovky, a nemohl jsem přijít na to čím to je. Až pak jsem se dočetl že tam je problém se zemí, vyndal jsem světlo a byla tam motanice čokolád, někdo tu zem přilepil ke světlu tím lepidlem jak se lepí ten černej molitan ve dveřích. A protože majitelka byla ženská tak o tom nevěděla a v servisu jí napálili.
Budu muset napsat o tom jak se to opravuje, v telefonu mám plno fotek.
Zeptat se majitele kdy naposled měnil pneumatiky, olej, jakej používal a kdy naposled měnil baterku je samozřejmost. Aby aspoň vědel jestli se o to vůbec staral. Kdyby mi někdo prodával auto který má sjetý pneumatiky a špatnou baterku (která v tomhle aute není zrovna levná) tak bych mu řekl aby mi dal par tisíc slevu protože to je investice skoro 10,000 hned jak vyjdeš z magistrátu.
A on ani nevěděl že na e46 je problém s nápravama, a protože 330d je dost silný auto tak tam nějaký praskliny můžou bejt. Sám řekl že asi nebude mít příležitost ho zvednout.
Klimatizace je další drahá věc, mně v servisu řekli že chtěji 3000,- jenom za dofouknutí plynu, nakonec jsem si z USA koupil plechovku plynu a doufouknul to sám za $20.
Nezkontroluješ si pár věcí a už tě to stojí 20,000, pak ti řeknou že musíš vyměnit ramena a už se vezeš, pak zjistíš že to toho musíš vložit víc než to auto stálo, a všechno protože jsi při koupi nepustil klimatizaci, nebo se nepodíval pod auto.
A co se týče turba, tak to je taky pravda a velmi častej problém, fóra BMW jsou plný lidí kteří si s tím neví rady. Nad 2000 otáček to musí táhnout jako vlak. Když jsem hledal e46 tady v Plzni, byl jsem se dívat na jeden exemplář kterej do kopce netáhnul vůbec, majitel mi říkal že starý naftový auta jsou prostě trošku líný. Pak jsem byl v AAA a poprosil jsem je aby mi nastartovali jeden kombík, ten nechtěl chytnout vůbec a řekli mi že je to jenom tím že auto dlouho stojí. Pak jsem koupil svojí e46 a ta na 3000 otáčkách přestávala táhnout. Tak jsem byl v servisu, tam mi vyměnili MAP čidlo za 3000, řekli mi že teď je to v pořádku, teď to krásně černě zakouří jako nafták a všechno je super. 2 roky mi trvalo než jsem oblez všechny fóra s BMW, až nakonec mi jeden týpek řekl, tyhle motory jsou strašně spolehlivý ale většina lidí neví jak je správně udržovat. Stačí vyměnit podtlakový hadičky který v Auto Kelly stojí 15 korun, vloni jsem byl měsíc pryč, sednul jsem do auta, už na podzim když bylo chladno, a chytlo na první otočení motoru jako švýcarský hodinky, dám plyn na podlahu a už v zrcátku není vidět mrak černýho kouře, táhne od 1800 do 4000 bez problému. A to je tam původní 18 let starý turbo.

Zeptat se majitele kdy naposled měnil pneumatiky, olej, jakej používal a kdy naposled měnil baterku je samozřejmost. Aby aspoň vědel jestli se o to vůbec staral. Kdyby mi někdo prodával auto který má sjetý pneumatiky a špatnou baterku (která v tomhle aute není zrovna levná) tak bych mu řekl aby mi dal par tisíc slevu protože to je investice skoro 10,000 hned jak vyjdeš z magistrátu.
A on ani nevěděl že na e46 je problém s nápravama, a protože 330d je dost silný auto tak tam nějaký praskliny můžou bejt. Sám řekl že asi nebude mít příležitost ho zvednout.
Klimatizace je další drahá věc, mně v servisu řekli že chtěji 3000,- jenom za dofouknutí plynu, nakonec jsem si z USA koupil plechovku plynu a doufouknul to sám za $20.

A co se týče turba, tak to je taky pravda a velmi častej problém, fóra BMW jsou plný lidí kteří si s tím neví rady. Nad 2000 otáček to musí táhnout jako vlak. Když jsem hledal e46 tady v Plzni, byl jsem se dívat na jeden exemplář kterej do kopce netáhnul vůbec, majitel mi říkal že starý naftový auta jsou prostě trošku líný. Pak jsem byl v AAA a poprosil jsem je aby mi nastartovali jeden kombík, ten nechtěl chytnout vůbec a řekli mi že je to jenom tím že auto dlouho stojí. Pak jsem koupil svojí e46 a ta na 3000 otáčkách přestávala táhnout. Tak jsem byl v servisu, tam mi vyměnili MAP čidlo za 3000, řekli mi že teď je to v pořádku, teď to krásně černě zakouří jako nafták a všechno je super. 2 roky mi trvalo než jsem oblez všechny fóra s BMW, až nakonec mi jeden týpek řekl, tyhle motory jsou strašně spolehlivý ale většina lidí neví jak je správně udržovat. Stačí vyměnit podtlakový hadičky který v Auto Kelly stojí 15 korun, vloni jsem byl měsíc pryč, sednul jsem do auta, už na podzim když bylo chladno, a chytlo na první otočení motoru jako švýcarský hodinky, dám plyn na podlahu a už v zrcátku není vidět mrak černýho kouře, táhne od 1800 do 4000 bez problému. A to je tam původní 18 let starý turbo.

Re: Koupě ojetého BMW
Tak já už to auto ani nechci, radši koupíme nějaké přibližovadlo, něco jako ignis, SX4. Mě by nevadilo pod tím pořád ležet, ale nechci aby táta jezdil v nějakém krámu a pořád něco platil. Já nejsem moc zvyklej aby každá pitomost stála čtyřcifernou částku.
Re: Koupě ojetého BMW
Pokud si koupis mrdku jako kalasnikov, budes sypat penize uplne stejne. A je jedno, jaka znacka to bude..
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: Koupě ojetého BMW
Nejspíš dobře dělášxaler píše:Tak já už to auto ani nechci, radši koupíme nějaké přibližovadlo, něco jako ignis, SX4. Mě by nevadilo pod tím pořád ležet, ale nechci aby táta jezdil v nějakém krámu a pořád něco platil. Já nejsem moc zvyklej aby každá pitomost stála čtyřcifernou částku.

Myslím že tyhle auta jsou ideální jako první auto pro někoho kdo se v tom bude sám hrabat, ale staršímu člověku jako je tvůj táta bych to rozhodne nedoporučil. Nemá smysl se s tak starým autem vozit po specialistech, solit jim 500 na hodinu, kupovat tam drahý díly za deseti tisíce protože hodnota toho auta tím stejně nestoupne a ty peníze už nikdy neuvidíš.
Já sám už jsem starší, už na to nemám nějak čas, tak že ještě 1- 2 roky pojezdím a nejspíš to prodám a koupím si nějakou Hyundai nebo Japonce. Už by se mi líbilo něco co má příjemnější podvozek na naše silnice, a něco v čem se nebudu muset každou neděli hrabat.


- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: Koupě ojetého BMW
Vždycky když odcházím z Inveltu, mám pocit že tohle mi dělají za zády.JaraX píše:

Re: Koupě ojetého BMW
Kalasnikove, ty jsi fakt mimo. Děláš tady z E46 pomalu speciál, co nejde uservisovat. Přitom mi děláme všechny značky a třeba servis dvojkové naftové oktávky vyjde určitě v průměru víc, co benzínová E46. A třeba taková 330d na tom bude cca stejně, jak nějaky prašivý PPD. To znamená, že podle tebe půlka národa servisuje ty svoje pekáče každej víkend po večerech v garáži.
E46 už je generačně starší auto, takže prostě řešíš věci, co se serou stářím, ale když si vybereš hezkej kus, pořád to jezdí za pár korun oproti moderním autům.
E46 už je generačně starší auto, takže prostě řešíš věci, co se serou stářím, ale když si vybereš hezkej kus, pořád to jezdí za pár korun oproti moderním autům.
Re: Koupě ojetého BMW
Jdu prodat vsechny svoje BMW, pobrecet do polstare a objednat hnujdee... Diky kalasnikove, ze jsi mi otevrel oci 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 92
- Registrován: stř 03.06.2009 00:00
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě ojetého BMW
Ano mas dukaz, ze kdyz se koupi vrak a cpou se do neho polsky dily... tak servis stoji spoustu penez. To ale na jakymkoliv aute.kalasnikov471 píše:Všechno co říkám jsou 100% moje zkušenosti, na všechno mám fotky a účty.
Mam taky e46. 330i touring. Zacatkem kvetna tomu bude 16 let.
Za posledni rok a pul se 2x menil olej. Pri prvni vymene mechanik zjistil, ze tece cerpadlo ostrikovacu... cena novyho do 500 kc. Pri druhy vymene nasel praskly zadni pruziny (cena 3600kc), prosakoval olej pres nejaky tesneni na motoru (cena 150kc) a vymenili se remeny (cena 900kc).
Nejdrazsi dil co sem na tom menil byla spojka a to bylo hned po koupi. Cena u mechanika cca 7000kc a kdyby sem to vedel predem tak sem si ji sehnal za ctyrku.
Neni zadny duvod lezet kazdou chvili pod autem a uz vubec nejsou potreba zadny dily za desitky tisic.
I kdyz uznavam, ze e46 uz je kvalitou dost bida. Prechazel sem z e36 a byl to sok. Takze pro me je e46 moje posledni bmw.
- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: Koupě ojetého BMW
Jenže já jsem si nekoupil vrak, nejsem idiot.
Problém v těhle autech není v motoru. Za 3 roky jediný co jsem měnil pod kapotou byli podtlakový hadičky, MAP snímač, termostaty a větrák (a palivový hadičky protože BMW specialisti žijící v ČR neví že tady může zamrznout nafta). Jinak jenom měním olej a filtry. Problém v těhle autech je všechno okolo protože jsou starý, projevuje se to pomalu a pomalu to z tebe tahá peníze.
Začne ti zatejkat pod přední dveře, tak musíš koupit nový těsnění který stoji 1000 korun za jendo, a ty potřebuješ 4. Začne ti praskat guma na krytu stěračů, novej stojí 3000. Prasknou ti kabely v tý gumě jak vede do kufru, musíš koupit novou gumu jenom v Inveltu a ta stojí 700. Chceš si koupit železný kola na zimáky tak musíš jet až do Německa jako blbec protože tady ti chtějí prodat to co stojí tam 5 euro za 4000. Rozbije se ti snímač hladiny oleje a novej stojí 2000 tak se na to musíš vybodnout, roztrhne se ti kožená sedačka, další tisíce za 20 let starej krám, rozbije se ti AUC snímač kterej musíš koupit u těch snobů v Inveltu za 3000 (naštěstí jsem zjistil že v tom je jenom Figaro snímač za $3 a kousek vaty), rozbije se ti větrák do kterýho by stačilo dát nový relé ale protože je tam řídící jednotka musíš koupit novej, pak se ti začne loupat lak nebo praskat lak (a ne jenom tam kde to bylo barvený, na těhle autech praská lak všude), za rok ti tam spatně začne jít dvojka atd.. atd... chceš si koupit jinej volant, zase tisíce za 20 let starej krám...
Tak že obsluhování toho auta je levný ale tyhle malinký věci po straně který pořád stojí tisíce z tebe postupně vycucaji víc peněz než stojí dvou homotovej setrvačník a VP44 pumpa (což není jeho případ protože chce facelift), který se časem taky vyserou a už jsi v tom 100,000 hluboko, a o Octavii II a koncernu VW radši dál ani nebudu mluvit, jejich auta z tebe vycucají astronomický částky, né krytama ale poruhama motoru. Nerozumím proč tolik Čechů kupuje Škodovy a při tom se snaží šetřit.
Nejspolehlivější auto který jsme měli v rodině byla Hyundai Excel (což byla první Hyundai na Americkým trhu), otec s ní tenkrát jezdil do práce snad 50km denně a v servisu jsme byli jenom jednou za 3 roky zavařit díru ve výfuku.
Nevím jak děla Hyundai auta teď, ale vsadím se že líp než BMW protože jsem jednou jen tak zahlídnul do autobazaru, sednul si tam do e90 až od pohledu bylo vidět že to auto není na tý samý úrovni jako byla e46. Všechno z umělý hmoty, i kliky na dveřích který na e46 jsou železný. I kdyby Hyundai dneska taky dělali takový křápy jako BMW, aspoň za to neplatíš jako za něco co si dneska už jenom hraje na "Premium brand" a veze se na svý pověsti.
No já jsem ceklem už řekl všechno co jsem chtěl říct, doufám že to propíchne bublinu těm kteří sní o starým BMW jako tenkrát já a vrátím se až se mi něco zase posere.

Začne ti zatejkat pod přední dveře, tak musíš koupit nový těsnění který stoji 1000 korun za jendo, a ty potřebuješ 4. Začne ti praskat guma na krytu stěračů, novej stojí 3000. Prasknou ti kabely v tý gumě jak vede do kufru, musíš koupit novou gumu jenom v Inveltu a ta stojí 700. Chceš si koupit železný kola na zimáky tak musíš jet až do Německa jako blbec protože tady ti chtějí prodat to co stojí tam 5 euro za 4000. Rozbije se ti snímač hladiny oleje a novej stojí 2000 tak se na to musíš vybodnout, roztrhne se ti kožená sedačka, další tisíce za 20 let starej krám, rozbije se ti AUC snímač kterej musíš koupit u těch snobů v Inveltu za 3000 (naštěstí jsem zjistil že v tom je jenom Figaro snímač za $3 a kousek vaty), rozbije se ti větrák do kterýho by stačilo dát nový relé ale protože je tam řídící jednotka musíš koupit novej, pak se ti začne loupat lak nebo praskat lak (a ne jenom tam kde to bylo barvený, na těhle autech praská lak všude), za rok ti tam spatně začne jít dvojka atd.. atd... chceš si koupit jinej volant, zase tisíce za 20 let starej krám...
Tak že obsluhování toho auta je levný ale tyhle malinký věci po straně který pořád stojí tisíce z tebe postupně vycucaji víc peněz než stojí dvou homotovej setrvačník a VP44 pumpa (což není jeho případ protože chce facelift), který se časem taky vyserou a už jsi v tom 100,000 hluboko, a o Octavii II a koncernu VW radši dál ani nebudu mluvit, jejich auta z tebe vycucají astronomický částky, né krytama ale poruhama motoru. Nerozumím proč tolik Čechů kupuje Škodovy a při tom se snaží šetřit.

Nejspolehlivější auto který jsme měli v rodině byla Hyundai Excel (což byla první Hyundai na Americkým trhu), otec s ní tenkrát jezdil do práce snad 50km denně a v servisu jsme byli jenom jednou za 3 roky zavařit díru ve výfuku.

No já jsem ceklem už řekl všechno co jsem chtěl říct, doufám že to propíchne bublinu těm kteří sní o starým BMW jako tenkrát já a vrátím se až se mi něco zase posere.

Re: Koupě ojetého BMW
Vsichni si koupime hjundeeee. Diky kalasnikove, zes nam otevrel oci
Jinak ja v te fabrice delam a spousta lidi kolem me ty auta ma. V servise jsou casteji nez na ceste, takze vrele doporucuju

Jinak ja v te fabrice delam a spousta lidi kolem me ty auta ma. V servise jsou casteji nez na ceste, takze vrele doporucuju

Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Re: Koupě ojetého BMW
prosím vás, vy o co tady zjištujete nějaky informace, nikdo toho kalashnikova neposlechujte, on si koupil vrak z Italie a ted tady mele nesmysly.
za víc jak 10 let co dělám jen BMW jsem nikdy neviděl popraskanej origo lak, ani jednou,
stejně tak bych pěknou E46 určitě neprohlašoval za nějaky auto v kterym se člověk musí furt jen rýpat. jasně 2-3x do roka to něco chtít bude, ale hold to má 20 let. výhoda E46 když něco bude chtít tak to 2-5k, když něco bude chtít dvojková face oktávka, tak to bude 30k.
švagrová má E46 9 let, jezdí s tím denně, byla to TOPka když se to kupovalo, žádná smrdalavá nafta, 320i M54, a za celou dobu co to má ji praskla zadní pružina, někde tekl olej, měnil se separator, a jinak jen oleje a filtry, o tom autě se neví, je v tom LPG takže to jezdí za 0,0 nic. já bych to nechtěl ani nahodou, je to maly, je to slaby, nemá to výbavu, ale prostě to nic nechce.
za víc jak 10 let co dělám jen BMW jsem nikdy neviděl popraskanej origo lak, ani jednou,
stejně tak bych pěknou E46 určitě neprohlašoval za nějaky auto v kterym se člověk musí furt jen rýpat. jasně 2-3x do roka to něco chtít bude, ale hold to má 20 let. výhoda E46 když něco bude chtít tak to 2-5k, když něco bude chtít dvojková face oktávka, tak to bude 30k.
švagrová má E46 9 let, jezdí s tím denně, byla to TOPka když se to kupovalo, žádná smrdalavá nafta, 320i M54, a za celou dobu co to má ji praskla zadní pružina, někde tekl olej, měnil se separator, a jinak jen oleje a filtry, o tom autě se neví, je v tom LPG takže to jezdí za 0,0 nic. já bych to nechtěl ani nahodou, je to maly, je to slaby, nemá to výbavu, ale prostě to nic nechce.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě ojetého BMW
Hele, mne mr.kalasnikov neco silne pripomina. Takovou silnou debatu demokratickou jak jsou v piiici vsecky nafty a jenom benzin, a kdyz uz tak jenom v sedme




Re: Koupě ojetého BMW

Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic