Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Majitelé 5er F10 - F11 - servis, udržba a zkušenosti
Majitelé 5er F10 - F11 - servis, udržba a zkušenosti
Rád bych aby zde bylo vlákno pro majitele Fkového modelu, kde mohou sdělovat zkušenosti s autem BMW 5er Fkové řady.
At jsou to negativní nebo pozitivní zkušenosti. Pokud možno uvádějte i nájezd případně kolik auto najede ročně at má běžný fanda přehled.
Za pár let zde bude více majitelů těchto aut nebo si jej budou chtít pořídit, tak se to bude rozhodně dosti lidem hodit.
Když jsou nové např. 530xd tour., tak jezdí spolehlivě a dobře ... jak to vypadá po 150t nebo 300-500tis km ?
Všichni budeme rádi za reference nejen od servisáků ale hlavně majitelů stím i jejich spokojenost případně co jim vadí.
Mohou se nakonec objevovat společné závady napříč motory, jako bylo u generace E60-61 kde už většina ví co jej u auta čeká.
Takže to dobré bude úplně pro všechny i majitele co sem přispívají.
Díky a přeji slušnou diskuzi a plno zajímavých zkušeností.
At jsou to negativní nebo pozitivní zkušenosti. Pokud možno uvádějte i nájezd případně kolik auto najede ročně at má běžný fanda přehled.
Za pár let zde bude více majitelů těchto aut nebo si jej budou chtít pořídit, tak se to bude rozhodně dosti lidem hodit.
Když jsou nové např. 530xd tour., tak jezdí spolehlivě a dobře ... jak to vypadá po 150t nebo 300-500tis km ?
Všichni budeme rádi za reference nejen od servisáků ale hlavně majitelů stím i jejich spokojenost případně co jim vadí.
Mohou se nakonec objevovat společné závady napříč motory, jako bylo u generace E60-61 kde už většina ví co jej u auta čeká.
Takže to dobré bude úplně pro všechny i majitele co sem přispívají.
Díky a přeji slušnou diskuzi a plno zajímavých zkušeností.
Re: Majitelé 5er F10 - F11 - servis, udržba a zkušenosti
Filozofe, mas strach to napsat na 7er.cz? Aby Te nevyloucili?
Kdyz koupis malo jetou po normalnim majiteli tak budes jen jezdit. Kdyz koupis vyjety vrak tak to bude stat hodne hodne penez. Spotrebak je drahy ale ma velkou vydrz. Kazdopadne je to plne elektroniky, opravy na kolene nebo dily z aliexpres jak na e38 necekej, doba se jaksi meni.
Konkretne, mam 535d 2013 druhym rokem, najeto aktualne pouze 120tis, zatim to drzi
kazdopadne je nutne pocitat s tim ze si to kdykoliv muze rict o dost penez.
Kdyz koupis malo jetou po normalnim majiteli tak budes jen jezdit. Kdyz koupis vyjety vrak tak to bude stat hodne hodne penez. Spotrebak je drahy ale ma velkou vydrz. Kazdopadne je to plne elektroniky, opravy na kolene nebo dily z aliexpres jak na e38 necekej, doba se jaksi meni.
Konkretne, mam 535d 2013 druhym rokem, najeto aktualne pouze 120tis, zatim to drzi

Re: Majitelé 5er F10 - F11 - servis, udržba a zkušenosti
Já to opravdu nechci ani na to nemám ted v rozpočtu a upřímně osobně bych šel do 550i e61 kvuli manželce nebo 750iL e66 toto jsou jedinné možné budoucí mé volby.
Ale ptalo se mě na to více lidí a rád bych odkazoval na jeden link kde se třeba pár desítek majitelů těchto vozů už vyjádřilo jak jsou spokojení.
Co se týče interiéru a multimedií i výbavy pokud je vysoká je to moc pěkné v Fxx modelech libí se mi to ale jak jsem psal já osobně opravdu nechci nic takového kupovat.
Rád bych už po několikátém dotazu aby zde byl jeden odkaz na zkušenosti majitelů bez nějakých výkřiků o 7er že je lepší. Prostě i 5er má své přednosti viz kombík atd. A tento odkaz velice rádi budou číst lidé co přemýšlí o těchto vozech.
Předpokládám když vidím nejvíce v zahraníčí 530xd tour bude asi nejčastější motorizace. Pak dost 520d pro obchodníky ale u nás nevím co si kdo kupujete a jak jste spokojení či kolik a jakej servis jste dělali.
A o to tady jde tyto auta už klesají k 4-350K a budou jednou z možností pro ostatní co nechtějí ani 3er ani 7er.
PS: Thomasi ok to je dobrý nájezd kolik jsi stím najel km? a byl nějakej servis mimo spotřebák ?
Ale ptalo se mě na to více lidí a rád bych odkazoval na jeden link kde se třeba pár desítek majitelů těchto vozů už vyjádřilo jak jsou spokojení.
Co se týče interiéru a multimedií i výbavy pokud je vysoká je to moc pěkné v Fxx modelech libí se mi to ale jak jsem psal já osobně opravdu nechci nic takového kupovat.

Rád bych už po několikátém dotazu aby zde byl jeden odkaz na zkušenosti majitelů bez nějakých výkřiků o 7er že je lepší. Prostě i 5er má své přednosti viz kombík atd. A tento odkaz velice rádi budou číst lidé co přemýšlí o těchto vozech.
Předpokládám když vidím nejvíce v zahraníčí 530xd tour bude asi nejčastější motorizace. Pak dost 520d pro obchodníky ale u nás nevím co si kdo kupujete a jak jste spokojení či kolik a jakej servis jste dělali.
A o to tady jde tyto auta už klesají k 4-350K a budou jednou z možností pro ostatní co nechtějí ani 3er ani 7er.
PS: Thomasi ok to je dobrý nájezd kolik jsi stím najel km? a byl nějakej servis mimo spotřebák ?
Re: Majitelé 5er F10 - F11 - servis, udržba a zkušenosti
Mam to neco pres rok, najel jsem slabych 30tis km (spise delsi trasy, mam vic aut). Mimo spotrebak se sral kamerovy system, ko predni kamera a dalsi issues v systemu, nakonec se to samo zase rozjelo 
Pak vymena manzety na tlumici, myslim ze to stalo cca 5tis. Jinak zatim nic, ale kupoval jsem pomerne drahy a hezky kus.
Jinak zvazuji vymenu za m5 f10, pokud tady nekdo je tak at se podeli se zkusenostmi.

Pak vymena manzety na tlumici, myslim ze to stalo cca 5tis. Jinak zatim nic, ale kupoval jsem pomerne drahy a hezky kus.
Jinak zvazuji vymenu za m5 f10, pokud tady nekdo je tak at se podeli se zkusenostmi.
Re: Majitelé 5er F10 - F11 - servis, udržba a zkušenosti
Taky bych rád znal názory na F10/F11.
Prodal jsem prave Audi A6 2012 (po 10letech u BMW) a rad bych se zase vratil ke znacce, hlavne teda kvuli designu, libi se mi Fko v mpaketu. Bral bych 535d nebo 530d pred faceliftem tak +- do 150tkm.
Je to vylozene jen proto, ze Audi jsem mel 3.0TDI 150kw a chci silnejsi. Navic jsem ji nemel v Slinu tak nebyla moc hezka. Takze za kazdy nazor na F10/11 budu rad. Pokud by se to melo nejak sypat tak koupim asi radsi zase A6 silnejsi motor a Sline.
Prodal jsem prave Audi A6 2012 (po 10letech u BMW) a rad bych se zase vratil ke znacce, hlavne teda kvuli designu, libi se mi Fko v mpaketu. Bral bych 535d nebo 530d pred faceliftem tak +- do 150tkm.
Je to vylozene jen proto, ze Audi jsem mel 3.0TDI 150kw a chci silnejsi. Navic jsem ji nemel v Slinu tak nebyla moc hezka. Takze za kazdy nazor na F10/11 budu rad. Pokud by se to melo nejak sypat tak koupim asi radsi zase A6 silnejsi motor a Sline.
Re: Majitelé 5er F10 - F11 - servis, udržba a zkušenosti
Jaký motorový olej prosím patří do BMW F11 520d xDrive, r.v. 10/2014? Jedná se o čtyřválec B47D20A (B47D20O), 140 kW (190 PS), 400 N.m. Auto jsem nedávno koupil, chci zkrátit intervaly výměny motorového oleje s vložkou filtru na polovinu, tj. na 15 tis. km. Takže na střídačku vždy jedna výměna v autorizáku kvůli "razítku" a jedna výměna v "domácích podmínkách". Dříve jsem měl E61 a tam jsem dával jen Millers Oils v nano verzi, ale u F11 nechci dávat pokaždé něco jiného, tak zatím budu na výměny oleje v půlce intervalu kupovat originální BMW olej, třeba od ABV autodíly. Jen zatím nemám od původního majitele auta faktury za dřívější servisy, ze kterých bych zjistil označení oleje, který tam lil autorizák, a potřebuji zjistit, jestli tam mám koupit olej BMW Twin Power Turbo LL-04 5W-30, BMW Twin Power Turbo LL-04 0W-30 nebo BMW Twin Power Turbo LL-12FE 0W-30. Díky.
Re: Majitelé 5er F10 - F11 - servis, udržba a zkušenosti
si zavolej do svýho BMW kde ti měnili oleje, že už tam máš málo a potřebuješ dolít co tam máš.
Re: Majitelé 5er F10 - F11 - servis, udržba a zkušenosti
Já mám 520D, sice z roku 2010, ale lijou mi tam BMW Twin Power Turbo LL-04 5W-30.
Nicméně bych si to ještě ověřil u BMW, kde dáváš auto servisovat.
Nicméně bych si to ještě ověřil u BMW, kde dáváš auto servisovat.
Re: Majitelé 5er F10 - F11 - servis, udržba a zkušenosti
S F11 535d xdrive aktuálně cca 90tis./6 let + docela dost rizikovy elektroniky - innovation paket, comfort paket, comfort close, soft close, head-up, PDC + kamera, samostmívací zrcátka, čtení dopr. značek, aut. přepínání dálkových, HIFI + navi professional, display na přístrojovce, el. víko kufru, nez. vytápění webasto, el. tažný
zatim opravy
- na 245/40R19 se udelaly boule uz u 2 runflat Goodyear Excellence tyhle gumy v tak nizkym profilu NEKUPOVAT! - zimní RFT Pirelli Sottozero 3 jsou OK, letni vymenim za klasicky Michelin PSS + dojezdová sada
- vymena obou zadních mechu, jeden praskl druhej byl uz pred smrti
- vymena el. jednotky nivelace, zadni mechy se vubec nezvedly
- vymena jednotky u posilovace rizeni, prestal posilovat - prekvapive ho ma tahle specifikace hydraulicky
opravy reseny u Snejka na
zatim opravy
- na 245/40R19 se udelaly boule uz u 2 runflat Goodyear Excellence tyhle gumy v tak nizkym profilu NEKUPOVAT! - zimní RFT Pirelli Sottozero 3 jsou OK, letni vymenim za klasicky Michelin PSS + dojezdová sada
- vymena obou zadních mechu, jeden praskl druhej byl uz pred smrti
- vymena el. jednotky nivelace, zadni mechy se vubec nezvedly
- vymena jednotky u posilovace rizeni, prestal posilovat - prekvapive ho ma tahle specifikace hydraulicky
opravy reseny u Snejka na

Naposledy upravil(a) brett2010 dne pon 07.05.2018 08:31, celkem upraveno 1 x.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: Majitelé 5er F10 - F11 - servis, udržba a zkušenosti
No zrovna k tomu F11 535xD v automatu, to je panečku kasička na peníze.. Nedávno dojel známej, že mu pod autem hučí a v Rencaru naznačili rozvodovku za 70k,-
Tak přijel vykulenej o názor co se to děje auto za 3mega, 6let starý BMW a hned takový pálky? No já mu říkám už je jiná doba, tohle je ošizený sorry, ne jak starý Bawce.. Což o to auto pěkný a silný, výbava, bežo kůže, ale r.v. 2012 a najeto 130tis. ?? Údržbu naznám (intervaly oleje), ale nějak s tím jezdil v záruce do značkovýho servisu. Ta 535D už je holt silná a náročná na díly, u E61 (530xD) prý takový problémy nebyly.
Takže bych z toho vypíchnul pozor na xDrive rozvodovku, popř. automat, oboje od ZF a drahota.. Nakonec to potvrzuje poslední příspěvek: http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... t=rozvodka

Takže bych z toho vypíchnul pozor na xDrive rozvodovku, popř. automat, oboje od ZF a drahota.. Nakonec to potvrzuje poslední příspěvek: http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... t=rozvodka
Re: Majitelé 5er F10 - F11 - servis, udržba a zkušenosti
530d na údržbu není o nic lepší než 535d. Jak u E60, tak u F10, je to na stejno.
Re: Majitelé 5er F10 - F11 - servis, udržba a zkušenosti
Zabývám se opravami rozvodovek a ze zkušenosti v případě F řady odchází rozvodovky běžně. Problém není jenom u F řady, ale i u všech ostatním modelů. Cena opravy není nějak závratně vysoká, takže bych to neviděl jako zásadní problém.
Re: Majitelé 5er F10 - F11 - servis, udržba a zkušenosti
Kamile klidně se pochlub za kolik děláte generálku či opravu rozvodovky u modelu F10 - F11. A co tam tak často odchází ? Je to šizené na materiálu nebo kde je kámen urazu ? Proč to řeší skoro každá zánovní 5er … ( zánovní myslím 5-6let co jezdí po světě...)
Jde to nějak upravit aby to vydrželo zase statisíce km jako u starších modelů ?
Například e61 530xd nájezd přes 450tis km a nikdy se nic takového neřešilo.
Takže počítám u modelu Fxx bude nějaký klíčový problém stejně jako u převodovek kde se šetřilo a nevydrží 8kvalt ZF už tolik co starý 6ti kvalt od ZF.
Jde to nějak upravit aby to vydrželo zase statisíce km jako u starších modelů ?
Například e61 530xd nájezd přes 450tis km a nikdy se nic takového neřešilo.
Takže počítám u modelu Fxx bude nějaký klíčový problém stejně jako u převodovek kde se šetřilo a nevydrží 8kvalt ZF už tolik co starý 6ti kvalt od ZF.
Re: Majitelé 5er F10 - F11 - servis, udržba a zkušenosti
Mám F11 520D, 135kW, 2010, ve 170.000 preventivně rozvody, olej měním co 10.000km (na všech autech) a zatím žádná závada.
V létě se chci projet po Evropě tak snad se mnou nevydrbe
Nemyslím si že by to bylo z mého pohledu nějak extra poruchové, pod ruky mi přicházejí klikovky z mladších ročníků prémiových značek.
A můj názor, když z druhé ruky tak ne z CZ bazaru, nejlíp od majitele a ještě líp z D (omrknout jestli to není Turek)
A samozřejmě mít i štěstí, protože dobré auta se už dělaly
V létě se chci projet po Evropě tak snad se mnou nevydrbe

Nemyslím si že by to bylo z mého pohledu nějak extra poruchové, pod ruky mi přicházejí klikovky z mladších ročníků prémiových značek.
A můj názor, když z druhé ruky tak ne z CZ bazaru, nejlíp od majitele a ještě líp z D (omrknout jestli to není Turek)

A samozřejmě mít i štěstí, protože dobré auta se už dělaly

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: sob 23.01.2010 01:00
Re: Majitelé 5er F10 - F11 - servis, udržba a zkušenosti
Přidám svoji aktuální zkušenost a porovnání, které mám s nově koupenou F11 520xd LCI 190.000 km r.v. 2015.
Přesedl jsem z Audi A7 2012 3.0 TDi 180 Kw, natřískané výbavou vč. BO, komfortních sedaček, vzduchu,... toto Audi jsem koupil v r. 2015 u dealera Top Centrum Car Kyjov s najetými 100.000 km ve špičkovém optickém a technickém stavu. Teď má najeto 260.000 km a převzal ho brácha.
BMW jsem koupil s úplně jiným uvažováním a šlo mě především o zachování jízdních vlastností při lepší ekonomice provozu. Nehledě na to, že mě BMW po letech zase začalo chybět a koketování s myšlenkou koupit MB, po několika půjčených nových autech (C class, E class) na víkend od místního dealera, se vůbec neukázalo jako cesta tím správným směrem. Málo auta (kvality - vše je odlehčené, jakoby moc vzdušné) za moc peněz.
BMW má na 225/55 R17" runflatech s obyčejným podvozkem výrazně vyšší komfort než A7 na 235/55 R17" klasických pneu (původní 19" jsem zahodil po týdnu). Audi pouze houpe, ale při ostrých spárách dává rány, které prostě zarezonují do kastle. Strašně mě sere, když na našich cestách likviduji auto a proto mě toto chování u podvozku BMW totálně rozsekalo. Perfektně žehlí díry, spáry i ostré nerovnosti. Člověk má oproti Audi pořád pocit, že je to kus hardwaru.
Když jsem si přebíral Audi, bylo po "důkladné" prohlídce v servisu, nicméně v pátek jsem nakoupil a v pondělí reklamoval klepání od podvozku (převodka řízení) a chrastící rozvody. Rovněž drnčela dekorační lišta u budíků a taky držák pásů vzadu. Půjčili mě předváděcí Allroad, kde převodka klepala taky
Pocit z Audi byl 95%, cosi to prostě pořád chtělo.
BMW je absolutně tiché, nikde ani vrz, ťuk, nic. Vždy všude drbu do všech plastů, tapeců, lišt... prostě NESKŘÍPE, neskutečně tuhé. Celek působí jak kus odlitku, jako šutr. Konečně. Pro mě osobně obrovské překvapení po pročítání zdejších zkušeností.
Audi mimo zmiňovaný držák pásu a lišty u budíků zaskřípe vždy ještě u středového tunelu a sem tam madla dveří když je horko.
Zatím nemůžu hodnotit servis BMW, žádný ještě nebyl (samozřejmě že hrozící strašáky znám). Ovšem jako porovnání 3-letých ojetin ve své době, kdy Audi stála 2x tolik a měla půlku km, tak u mě vše mluví pro BMW. Nyní je Audi po výměně S tronicu, rozvodů, ložisek a oba přední vzduchové tlumiče jsou na řadě, jelikož dávají kovové rány např. na kolejích.
Pro mě osobně jedna obrovská výhoda Audi: nad nějakých 150 Km/h jede pořád zcela rovně a člověk při jízdě nevnímá nic a odpočívá. BMW se musí jakoby víc držet a hlídat na silnici. Oproti E61 co jsem kdysi měl, je F11 ovšem už napůl Audi. Ale při přesednutí A7 vs. F11 je to velký rozdíl. Možná za to můžou už téměř sjeté pneu, nevím.
Nevím, jestli jsem měl jen štěstí na kvalitní kus, ale měli jsme ve firmě mraky aut (vč. A8 2010, E65 2007, MB R 350 CDi), nikdy jsme nekupovali vydechliny ale F11 nasadila laťku nejvýše.
Přesedl jsem z Audi A7 2012 3.0 TDi 180 Kw, natřískané výbavou vč. BO, komfortních sedaček, vzduchu,... toto Audi jsem koupil v r. 2015 u dealera Top Centrum Car Kyjov s najetými 100.000 km ve špičkovém optickém a technickém stavu. Teď má najeto 260.000 km a převzal ho brácha.
BMW jsem koupil s úplně jiným uvažováním a šlo mě především o zachování jízdních vlastností při lepší ekonomice provozu. Nehledě na to, že mě BMW po letech zase začalo chybět a koketování s myšlenkou koupit MB, po několika půjčených nových autech (C class, E class) na víkend od místního dealera, se vůbec neukázalo jako cesta tím správným směrem. Málo auta (kvality - vše je odlehčené, jakoby moc vzdušné) za moc peněz.
BMW má na 225/55 R17" runflatech s obyčejným podvozkem výrazně vyšší komfort než A7 na 235/55 R17" klasických pneu (původní 19" jsem zahodil po týdnu). Audi pouze houpe, ale při ostrých spárách dává rány, které prostě zarezonují do kastle. Strašně mě sere, když na našich cestách likviduji auto a proto mě toto chování u podvozku BMW totálně rozsekalo. Perfektně žehlí díry, spáry i ostré nerovnosti. Člověk má oproti Audi pořád pocit, že je to kus hardwaru.
Když jsem si přebíral Audi, bylo po "důkladné" prohlídce v servisu, nicméně v pátek jsem nakoupil a v pondělí reklamoval klepání od podvozku (převodka řízení) a chrastící rozvody. Rovněž drnčela dekorační lišta u budíků a taky držák pásů vzadu. Půjčili mě předváděcí Allroad, kde převodka klepala taky

Pocit z Audi byl 95%, cosi to prostě pořád chtělo.
BMW je absolutně tiché, nikde ani vrz, ťuk, nic. Vždy všude drbu do všech plastů, tapeců, lišt... prostě NESKŘÍPE, neskutečně tuhé. Celek působí jak kus odlitku, jako šutr. Konečně. Pro mě osobně obrovské překvapení po pročítání zdejších zkušeností.
Audi mimo zmiňovaný držák pásu a lišty u budíků zaskřípe vždy ještě u středového tunelu a sem tam madla dveří když je horko.
Zatím nemůžu hodnotit servis BMW, žádný ještě nebyl (samozřejmě že hrozící strašáky znám). Ovšem jako porovnání 3-letých ojetin ve své době, kdy Audi stála 2x tolik a měla půlku km, tak u mě vše mluví pro BMW. Nyní je Audi po výměně S tronicu, rozvodů, ložisek a oba přední vzduchové tlumiče jsou na řadě, jelikož dávají kovové rány např. na kolejích.
Pro mě osobně jedna obrovská výhoda Audi: nad nějakých 150 Km/h jede pořád zcela rovně a člověk při jízdě nevnímá nic a odpočívá. BMW se musí jakoby víc držet a hlídat na silnici. Oproti E61 co jsem kdysi měl, je F11 ovšem už napůl Audi. Ale při přesednutí A7 vs. F11 je to velký rozdíl. Možná za to můžou už téměř sjeté pneu, nevím.
Nevím, jestli jsem měl jen štěstí na kvalitní kus, ale měli jsme ve firmě mraky aut (vč. A8 2010, E65 2007, MB R 350 CDi), nikdy jsme nekupovali vydechliny ale F11 nasadila laťku nejvýše.
Re: Majitelé 5er F10 - F11 - servis, udržba a zkušenosti
bizardní recenze
ja bych rek ze f11 nasazuje nejvetsi latku ve vrzání interieru a v houpani kde jakakoliv spara a dira udela kovovu ranu... ale zase na druhou stranu chapu ze pri prechodu z audi a mercedesu to muze byt o kousek lepsi... protoze ani tam uz to nestoji za moc...

Re: Majitelé 5er F10 - F11 - servis, udržba a zkušenosti
jinak to připomíná Audi, jasně že to připomíná Audi, Fka maji konstrukčně stejný podvozek jako Audi, proto to tak plave a ještě to musíš furt jak debil korigovat.
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Majitelé 5er F10 - F11 - servis, udržba a zkušenosti
LosBizardos píše:Audi jsem koupil v r. 2015 u dealera Top Centrum Car Kyjov s najetými 100.000 km ve špičkovém optickém a technickém stavu.
Toz jestli neni ten zakopany pes prave tady. Kdyz jsem kupoval A6, koukal jsem mimo jine na nabidky auto plus. Uz nevim, jak presne se to jmenovalo, zda auto plus nebo auto+, ale jednalo se o sluzbu, kde VW autosalony prodavali auta s nizkym najezdem a po dukladne servisni prohlidce.LosBizardos píše:Když jsem si přebíral Audi, bylo po "důkladné" prohlídce v servisu, nicméně v pátek jsem nakoupil a v pondělí reklamoval klepání od podvozku (převodka řízení) a chrastící rozvody.
Timto stylem jsem videl inzerovat Top Centrum Kyjov jednu A6 3.0TDi. Nez jsem zareagoval, koupilo ji AAA. Byl jsem se na ni tedy asi po tydnu kouknout v ackach. Dle laickeho pohledu celkem zachovale auto. Odvezl jsem to pred koupi prohlednout do Audi Auto Jarov a tam zjistili, ze ta A6, ktera mela byt po dukladne servisni prohlidce, ma na obou stranach utrzeny predni ramena a ze jsou pred smrti skoro vsechny vstriky.
Jinak k tem chrasticim rozvodum... ...at mi nikdo nerika, ze v dobrym servisu pri studenem startu nepoznaji chrastici rozvody :-\
Tolik k Top Centrum Car Kyjov...
To jsi asi prvni, co ma takovou zkusenost. Osobne neznam F11, ktera by nevrzala prakticky vsudeLosBizardos píše:BMW je absolutně tiché, nikde ani vrz, ťuk, nic. Vždy všude drbu do všech plastů, tapeců, lišt... prostě NESKŘÍPE, neskutečně tuhé. Celek působí jak kus odlitku, jako šutr.

Naposledy upravil(a) Itchythefirst dne čtv 05.07.2018 11:31, celkem upraveno 1 x.
Re: Majitelé 5er F10 - F11 - servis, udržba a zkušenosti
taky u mě ještě nebyla nevrzající F10,F11
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: sob 23.01.2010 01:00
Re: Majitelé 5er F10 - F11 - servis, udržba a zkušenosti
No kdyby to tak nebylo, tak sem přece nic nepíši 
