Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Koupě ojetého BMW

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě ojetého BMW

#81 Příspěvek od JaraX »

mě se vždycky líbí když se najde nějakej chytrák co o tom vůbec nic neví a začně poučovat. docela by mě zajímalo kolik ti prošlo rukama BMW co jsi opravil že mužeš hodnotit?

tak zaprvé,
- když mi teklo těsnění pod alternátorem, tak jsem to dělal s kolegou, stejně jako bych to dělal zákazníkovi za 600kč hod a prostě v tom nevidím rozdíl, prostě bud dělám auto zákazníka a na tom máme obrat 600kč hod, nebo děláme auto moje a na tom nemáme 600kč hod hrubý obrat, ale náklady jsou naprosto indentické a není tam zisk, prostě to stojí uplně stejně mě jak jakýhokoliv mýho zákaznika. jeslti půjdu dělat svoje auto a něco si spravím a jen to stojí peníze, nebo auto zákazníka, něco spravím a vydělá to peníze tak je to rozdíl. ta práce prostě není zadarmo, stejně jako není zadarmo dílna, materiál atd. jo něco jinyho kdybych dělal 8hod v BMW, pak přijdu dom a po práci si to uděláme relativně za prd, ale prostě takle je to uplně jedno.
- nafta vs benzín, ten benzín je v podobě je V8 je mnohem náročnější na to aby tomu ten zákazník rozuměl, prostě z toho teče olej, tak se vyřešení tečení oleje, teče voda, vyřešeí se tečení vody, není třeba znát přesně funkci jednoho z 10ti termostatů a každé dva roky je měnit jako u nafty, koumat tam egry, furt něco čistit. a když u dieselu budeš rok jezdit se špatným termostatem stane se co? ucpe se DPF, a prostě mít tam ty termostaty je nesmírně duležité. a když u benzínu bude špatnej termostat stane se co? vůbec ale vůbec nic, jen to bude víc žrát.
- CCC oprava stojí od 8-12k, a to je ještě s tím že to není prostě na 10 let, ASK oprava stojí u Falcona 3k a ty ASK odchází minimálně proti CCC, stejně tak Logic, prostě mě sem jezdí kolik 50 logiců? a jeslti se jich řešilo celkem 5 i s tím co si zákaznici řešili sami, tak to je moc, ASK to samý, kdežto CCC každý druhý co sem přijelo, to ti řekne i Falcon a Logic se sere i u 5er, pokud tam teda je :D
- ten nesmysl co jsi psal s tím Androidem je další žvást o kterém víš uplný ale uplný kulový, jelikož pro Android upgrade do E60 je třeba mít 100 procentně funkční CCC. není to prostě že ti odejde CCC, tak tam dáš Androiod a hotovo, to je oprava CCC nebo druhý a ještě Android. sám jsem se o to u mé E64 zajímal když mi odešlo CCC
- pokud vím tak přetěsnění motoru v E65 dělá Snejk za víkend, co mi říkal, tak v pátek ráno dojedeš a v neděli odjíždíš.
- takový 530D bych chtěl vidět, většina lidi co ke mě s 530D jezdí a dlouhobě ji mají, tak mají ted najeto 300k a nad těma autama visí mraky strašáků, houkají jim turba, vstřiky už špatný, DPF řešíme furt něco, termostaty furt něco, a když těm lidem řeknu, hele, tak do toho ted dáme 200 at to chvilku jezdí bez problému, tak na mě hledí jak kdybych spadl z višně. tak si prostě 1x ročně přijede vždycky na odtahovce, tady řemenica, tady pružina, to je taky velmi částa věc kterou E60 trpí a E65 ne. atd.-
- to by mě zajímalo jak zajistíš že za 500 tisíc nenetankuješ shit? ten tankujem furt, at už je to nafta, benzín nebo LPG a benzínu jedinýmu to nevadí.
- ještě jsem žádnou 5litrovou hajtru uvařenou na hlavně neviděl, mužeš mi to vysvětlit?
- pětky prostě vržou, tak to je, od E39 kde se začla dělit kvalita od 7er, přes E60, po Fka a Gčka, včetně nových kusů. to že jsou lidi nenároční a radši to neslyší je věc druhá.

zapoměl jsi na ty elektrické průsery pětek, svatá kombinace IBS, CCC, ELV, SMC, žhavící jednotky u nafty,
jak ovlivníš že ti nenateče do světel a nevytopí SMC jednotky? u pětek bežný, u sedmy že nateče do světel vyjímečny a když se to stane,sedma má aspon SMC jednotku chytře zboku světla, takže v tom světle by musela stát voda do pulky, pětka dole pod světlem, takže každá troška vody končí ve světle.
dále pak IBS, věčně se sere, a jediny řešení je prostě jít do BMW a plác 6k, to samý regulátory v altíkách, který zase shodí IBS, resp celý BSD. v sedmě IBS ani není, regulátor v altíku se nesere atd.
a co ty odcházející AHL jednotky? co ty airbagovy jednotky co prvním E60kácm odchází celkem často.
a co ELV kde měníš celou volantovou tyč? a jak se sere ELV v sedmě? nesere, není tam!
a co ty nekvaltiní kabelový svazky v E60-E64, prostě víka kufru se řeší furt, at je to sedan nebo kombík, PDC svazky hnijou jak na běžíčím páse, to samy přední svazek pod světlem, ty dráty se prostě vypaří. jaktože se to neděje na sedmách? jaktože tady na dílně ani na celym BMWklubu nebyl nikdo komu by v sedmě někde shnil drát?
a jak se o to prostě budeš starat aby ti neshnili dráty? nepojedeš s tím ven když je vlhkost přes 40 procent, prší nebo v poslední týdnu pršelo a před projetím kaluže ju vysušíš hadrem?

mě sem jezdí nepoměrně ale nepoměrně míň E60-E64 než E65, kterých sem jezdí mraky a problémy v elektrice jsou násobně častější.

každej mechanik kterýho znám a dělá BMW ti řekne že elektrika v E60-E64 je prostě katastrofa, a všimni si že většina těchto problémů je prostě jen u pětek a šestek, že třeba v 3kách se většina z toho vůbec neřeší, zlámané kabely u E90 jsou vyjímečnost, u E46 je to spíš u sedanu, u kombíků mnohem mín často, CCC v trojce odchází minimálně atd.

ono je potřeba o tom první něco vědět
třeba lidi co přešli z 5er do 7er napíšou rozdíly co v praxi pozorují, jak jim třeba odchází ta elektrika v sedmách a jak jim vaří hlavy.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě ojetého BMW

#82 Příspěvek od JaraX »

Vanessa_CZ píše:tady je spíš problém s tím, že každej s tím jezdí dokud se to nezastaví zrovna u toho egr chladiče poznáš když ti začne mizet voda nebo to kouří jak parník po startu. Co se týče DPF pokud funguje co má vydrží mraky KM. A pokud do toho pustíš po 15 letech nějaký love za filt zase mraky těch km vydrží. Spíš řeším že do 300 se do motoru nepodíváš a potom prostě těch pár pikovin vyměníš, ale furt nemusí motor z auta ven.

Ale dnes je celkově problém sehnat něco v dobrým stavu včetně těch 7er. Všechno je to prostě starý navíc taková sedma toho má mnohem víc co se může vydrbat. Nic proti nikomu. Jde mi spíše o mobilitu se špatnou váhou, klapkou, žhavením se prostě jezdit normálně dá když už na to příjde. U benzinu se špatnou cívkou dvěma už moc ne.

Nechci se hádat každý má svý ať se každej rozhodne sám
co to je zase za nesmysly?
viděl jsi vůbec někdy nějaké takové auto? nebo sis načetl nějaký nesmysly?
vždyt je to přesně naopak, nafta se zastaví kvuli každé blbosti, kdy benzín pořád jede.
- ukaž mi V8 kde odejdou dvě cívky zaráz, to by byla neskutečná haluz, já dojel 30km na 4 cívky s V8, když si kamarád pujčil 4 cívky na test z mýho auta a pak kok*t odjel na jednání, sice mě pojížděli fábie ale dojel, pán mi dojel z jihu Itálie na sedum válců v pohodě a nedávno přijela paní s X5 že ji tam pul roku pořád bliká jakýsí vrtulníček, pul roku to auto jezdilo s uplně nefunčkní cívkou!
- čidla vačky na V8 všechny odpojíš a jede to dál, čidlo vačky na naftě = jedeš tak doprdele, u čidla kliky nejede ani nafta ani benzín, bez toho je mrtvý oboje-
- měl jsem tu několikrát turbo co už nejelo, prostě odtah, měl jsem tu DPF co už nejelo. potkané nafty taky moc nejedou,
- odejde vstřik u benzínu (což jsem u nepřímovstřiku ještě neviděl) a jedeš na 7, odejde u nafty a nejedeš vůbec,
- odejde ti podávácí čerpadlo, nejedeš u nafty, odejde vstřikovací, nejedeš, odejde předpad, nejedeš, kdežto u benzína to přepneš nouzově na LPG a jedeš kam chceš.
- benzín bez váhy jede uplně normálně, stejně jako bez lambd, jen prostě vypne valvetronic a nazdar,a ukaž mi u N62 vadnou škrtící klapku? mám jich tu stoh a nikdy to nikdo nekoupil, krom těch co to dávaj na M62 pro větší výkon.

vůbec nechápu jak může někdo sesmolit takovou blbost, vždyt je to přesně naopak,

a v dobrým stavu dá práci najít 5er i 7er, to je asi tak stejný, i když u těch 5er je to ještě horší.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: Koupě ojetého BMW

#83 Příspěvek od TANN3R »

Vanessa: Aha, takže špatná váha, klapka a žhavení u nafty, kde za tyhle věci dá člověk v servisu tak 20k a ještě kvůli tomu nefunguje regenerace DPF (tj. potenciálně dalších 40+) nevadí a není to problém, ale dvě cívky na benzínu, každá po litru, co vyměním za deset minut na benzínce někde v Rumunsku, to už problém je :D Tak to díky za vysvětlení.
Vanessa_CZ
Registrovaný
Příspěvky: 426
Registrován: pon 18.06.2007 00:00

Re: Koupě ojetého BMW

#84 Příspěvek od Vanessa_CZ »

Jo pánové v knihovně jsem to nacet a viděl jsem to z dálky. Už vím proč má ta sedma tak velkej kufr basa s nářadím dvě cívky do zálohy a všechno co se dá za 10 min na benzínce vyměnit. Pětky v benzínu dělat nechceme protože to už je zaser na tom něco dělat....

Jo a ta v8 vlastně skoro nic dvakrát nemá a nechápu na co ty koně tam máte když s tím stejně kazdej jezdí jak dědek. V životě jsem žádnou sedmu neviděl na okresce jet pilu. Navíc ten váš super Gas v kufru už jaksi rozhodí rozložení hmotnosti v autě takže pak má člověk radost s tím jet. To si rovnou může člověk koupit nějakou dacku na plynak a vrkat si někde na okreskach. Užívejte pánové.

Je to stejná diskuze jak s pneu jak tu někdo tvrdil, že nexen stejná pecka jak michelin nebo continental co sice nevydrží nic ale zato na vodě i suchu opravdu podrží.
Naposledy upravil(a) Vanessa_CZ dne pon 07.05.2018 20:26, celkem upraveno 2 x.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: Koupě ojetého BMW

#85 Příspěvek od TANN3R »

:lol:
Kde já sem psal o sedmě v plynu? Sám mám N62 v 6er, což je vlastně jen převlečená E60 a nemám problém vyměnit si cívku i bez kufru nářadí. Ale v životě by mě nenapadlo argumentovat výměnou cívky u výběru motorizace, kdyby si ty nepsal, jak je super na naftě, že se pohybuje (chvíli) i bez klapky, váhy, žhavení.. A jak je obrovskej průser, když ti na benzínu odejde cívka za litr.
Jinak samozřejmě "pilu" jezdí na okresce jedině naftová pětka :lol:

Dej pak vědět, jak ti chodí ten čínskej android z Aliexpressu s mrtvým CCC. A to myslím úplně vážně, protože kdyby někdo vyráběl funkční náhradu, tak by jsme nikdo neopravovali zastaralé CCC za 12k s tím, že je pořád solidní šance, že po opravě umře definitivně.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě ojetého BMW

#86 Příspěvek od JaraX »

no jo, a proto mě to tady v poslední době přestává bavit, vždycky nějakej chytrák co o tom neví nic a bude poučovat.
pak se dozvíš že vlastně rotačka je spása lidstva.
Uživatelský avatar
TurboShnek
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: sob 01.08.2015 00:00
Bydliště: Hlavní město piva

Re: Koupě ojetého BMW

#87 Příspěvek od TurboShnek »

Konečně se našel někdo kdo má rozum. :D Taky nechápu lidi kteří si koupí 7 sérii V12 na plyn a říkají jakej maji pocit z jízdy. Žádnej pocit z jízdy nemáš, akorát řve motor, žere to a nejede to. :D :D Zaprvý, na co vůbec potřebuješ 7 sérii když v ní jezdíš sám. 7 série je auto ve kterým tě má vozit šofér a ne ty sám sebe, a za druhý, řekněme že máš starej topovej model 7 série E38, to auto váží přes 2 tuny, na benzině to má 322 koní, 490 Nm kroutivýho momentu a jede do 100 za 7.2 vteřin (když bylo nový, teď už pár koní umřelo, pár jich ukradli cikáni a ještě jedeš na LPG :D), teď řekněme že máš novou Škodovku Rapid 1,6 TDi. Ta váží 1 tunu, má 116 koní, 250 Nm kroutivýho momentu a jede do 100 za 10 sekund. Ty ve svý 7 sérii máš na 1 tunu skoro to samý jako jako Rapid. :D Nerozumíš že tvojí starou V12 předjede načipovanej naftovej 4 válec Rapid nebo Golf? :biggrin:

Stručně chlapci, nechte tý romantiky se starýma BMW V12, nechte to pro zběratele. :D Když chces 7 serii tak jdi do Inveltu a kup si novou, sveží, jenže ne, vy chete 7 sérii ale za cenu Fábie. :D Já jsem si vždycky myslel že se dá koupit starý auto a ušetřit tím, ale když si to spočítáš, když najezdíš víc než určitej počet kilometru tak se ti vždycky vyplatí koupit třeba novýho Rapida než starý BMW, protože cena na 1 km tě vyjde skoro na stejne, možná s Rapidem tě bude 1km stát o 1 korunu víc ale jezdíš v novým čistým autě, ne ve 20 let starým křápu kde už je popraskaná všechna kůže, všechno na co sahneš praská atd... Zrovna dneska mi v mý e46 prasknul ten čudlík na řízení času. :D Jenže já ročně nenajezdím ani 10,000km tak že pro mně zatím nemá smysl kupovat nový auto protože by mně stálo víc než moje stará e46.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě ojetého BMW

#88 Příspěvek od JaraX »

tak to je mazec, to sem si vůbec neuvědomil že místo toho mýho vergla který mě už s opravama vyšel na 300 tisíc jsem mohl mít nádhernýho Rapida, soused dělá ve Škodovce a zařidil by mi nějaké slevy, ja 3 kila bych možná měl i OIII, ale zase je otázka jeslti tu starou vypylešenou sedmu vůbec prodám.
ten Rapid bude mít turbo ne? já myslím že by to šlo čipnout, pak to pojede hooodně dobře.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: Koupě ojetého BMW

#89 Příspěvek od TANN3R »

Dvě mrtvé cívky na tebe Jaraxi za to, že si přivolal mistra Kalasnikova :lol:

Fakt nasrat, tady nemá smysl nic dál radit. Já mám nafty (některé) od BMW moc rád, ale prostě když se mě někdo zeptá, co mu doporučím s jeho rozpočtem a nájezdem, v 90% z toho vyjde benzín.
A že pětka s naftovou R6 vyjde stejné procento lidí finančně dlouhodobě stejně jako s benzínovou V8 je prostě fakt a žádnej mudrlant na tom nic nezmění.
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín

Re: Koupě ojetého BMW

#90 Příspěvek od kawaman »

Svět se v prdel obrací.. kalasnikov a vanessa jsou spasou lidstva, berme si z nich příklad :fuck:
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: Koupě ojetého BMW

#91 Příspěvek od pavproch »

@JaraX: na rapida bacha, obzvláště, pokud je ve správných rukou....NordSchleife za 9 minut... 1.2TSI :idea:

Tím neříkám, že rapid je lepčí než vrtule, není.... ale dokáže být i s tou foukanou malorážkou neskutečně rychlý.... aspoň v rukách -pj-
Uživatelský avatar
TurboShnek
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: sob 01.08.2015 00:00
Bydliště: Hlavní město piva

Re: Koupě ojetého BMW

#92 Příspěvek od TurboShnek »

JaraX píše:tak to je mazec, to sem si vůbec neuvědomil že místo toho mýho vergla který mě už s opravama vyšel na 300 tisíc jsem mohl mít nádhernýho Rapida, soused dělá ve Škodovce a zařidil by mi nějaké slevy, ja 3 kila bych možná měl i OIII, ale zase je otázka jeslti tu starou vypylešenou sedmu vůbec prodám.
Spočítej si kolik koní a kroutivýho momentu vlastně máš na tunu proti tomu Rapidovi, kolik tě s cenou auta, pojistky, benzínu, plynu, pneumatik, dílů, času atd... stojí 1 km, a pak kolik koní a kroutivýho momentu má rapid na tunu, a kolik by tě tam stál 1km (i s tím o kolik padne cena). Možná zjistíš že je levnější koupit si novýho Rapida, pojezdit 4 roky, a pak to ještě se zárukou prodat. :D Tak to dělá dneska skoro každej s autem který používá na dennodenní ježdění.


Já bych to udělal taky tak, ale já najezdím 6000 - 8000 km tak že to nemá smysl.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: Koupě ojetého BMW

#93 Příspěvek od TANN3R »

Proto máš naftu, ty kroutivý momente :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě ojetého BMW

#94 Příspěvek od JaraX »

asi máš pravdu, bude to i líp vypadat, až s rodinkou dojedem do Řecka fungl novým Rapidem.
aspon se nemusím každý týden rýpat ve staré sedmě.
spočítat to mužu, servisně včetně brzd mi sedma vychází 1kč km, v gumách cca další 1kč km, palivo 2kč km, takže mě vyjde 4kč km, + nějaká amortizace,
koní mám 320 na brzdě, krouták mám na brzdě 435Nm, na váze od mám odváženo 2150kg, takže to vychází 148koní na tunu, a 202 Nm, na dnešní dobu už nic moc čísla.
nevím kolik stojí km v novým rapidu a kolik to má ty poměry.
Naposledy upravil(a) JaraX dne pon 07.05.2018 19:37, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín

Re: Koupě ojetého BMW

#95 Příspěvek od kawaman »

jako služební auto, proč ne. Ale jako auto, které ti má dělat radost, to snad nemyslíš vážně. Sednou tam 4 lidi a celé turbo může jít doprdele, když se před tebou objeví kopec. Spotřeba pak konkuruje tanku a nemluvím o tom, kolik ten motor vydrží..
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Uživatelský avatar
TurboShnek
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: sob 01.08.2015 00:00
Bydliště: Hlavní město piva

Re: Koupě ojetého BMW

#96 Příspěvek od TurboShnek »

TANN3R píše:Proto máš naftu, ty kroutivý momente :D
Já mám rotačkovou naftu protože je to nejlevnější, palivo mně stojí 200 korun každý 2 - 3 neděle protože toho moc nenajedu, a když občas jedu někam daleko tak je to taky úsporný. Jsem lakomec a nerad platím za palivo. :D A konkrétně BMW e46 mám jenom z 2 důvodů, 1) že se mi líbí a je to levná hračka ve který se můžu hrabat a 2) že to má náhon klasicky na zadek. Nevím co víc chtít od 18 let starýho auta. :D Nejsem žádnej super fanda BMW, ani žádný jiný značky. Když někdo vyrobí auto který je dobrý tak se mi líbí a je jedno jestli je to 120tka, BMW, žigulík, když někdo vyrobí auto jako je BMW 5 série V10 kde je taková převodovka že tam mlátíš hlavou o volant že si lidi na druhý straně ulice řiíkjí ty p*čo koukej ten tam má ale subwoofer podívej se jak tam mlatí hlavou jak nějakej rocker tak se mi nelibí, je to drahej sráč a je mi jedno jestli je tam napsaný BMW, 20 nálepek M sport a v nádrží je svatá voda. Na mně marketing nema absolutně žádnej vliv. :D

Mně nějaký závody na semaforech nezajímají, nebudu platit ani korunu na víc za to že předjedu nějakýho namyšlenýho týpka ve starým Mercedesu, na naše silnice je to absolutně dostatečný, tady jsem stejně víc než 160km/h nikdy nejel, na předjíždění je to taky dostatečný a většinu času na okreskách stejně jedu na čtyřku za kamionem. :D A kdybych najel třeba 15,000 - 20,000km ročně tak bych si už koupil Rapida nebo jinou konzervu protože bych už neměl čas se v tom hrabat. :D No a bydlet někde v Německu kde bych často jezdil po auto bahnu, tam bych se možná zamyslel i o BMW. :D
JaraX píše:asi máš pravdu, bude to i líp vypadat, až s rodinkou dojedem do Řecka fungl novým Rapidem.
Já zase když někam takhle daleko jedu, třeba do Španělska tak tam prostě sletím Easy Jetem za 2 hodinky, tam si pronajmu auto a neseru se s tím. Kdybych tam mněl jet autem musel bych si koupit všelijaký povinný výbavy který si vymyslí v každý zemi, naftu, poplatky za dálnice, ještě na půl cesty hotel protože nepojedu 2 dni bez zastavení, pak se něco posere tak že ještě náhradní díly, a stálo by mně to 2x víc než pronájem auta nehledě na strávený čas. :D
Naposledy upravil(a) TurboShnek dne pon 07.05.2018 20:35, celkem upraveno 3 x.
pivasek
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: ned 24.03.2013 01:00
Bydliště: Hradec Králové

Re: Koupě ojetého BMW

#97 Příspěvek od pivasek »

Pořád jsem přemýšlel o nástupci mé E66 760Li a Kalasnikov mi skvěle poradil a otevřel oči. Koukal jsem na ten Rapide od Aston Martinu a bude to opravdu důstojný nástupce.
Díky moc za tip ;)
Uživatelský avatar
TurboShnek
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: sob 01.08.2015 00:00
Bydliště: Hlavní město piva

Re: Koupě ojetého BMW

#98 Příspěvek od TurboShnek »

pivasek píše:Pořád jsem přemýšlel o nástupci mé E66 760Li a Kalasnikov mi skvěle poradil a otevřel oči. Koukal jsem na ten Rapide od Aston Martinu a bude to opravdu důstojný nástupce.
Díky moc za tip ;)
Když chceš 7 sérii tak si jí kup, já ti naopak řeknu kup si jí protože žiješ jenom jednou. Já jsem jenom říkal že finančně to nemá smysl když najedeš víc než určitej počet km, a že tě předjede načipovanej Golf aby si nikdo nemyslel že si koupí V12 a pojede mu to jako Formule 1. :D Ale když ti nejde o finance ale prostě se ti líbí 7 série bez ohledu na nic tak si jí kup o co jde. :D
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: Koupě ojetého BMW

#99 Příspěvek od TANN3R »

Ten pocit, když je ti trapně za někoho jiného, přitom on je úplně v pohodě..
Uživatelský avatar
TurboShnek
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: sob 01.08.2015 00:00
Bydliště: Hlavní město piva

Re: Koupě ojetého BMW

#100 Příspěvek od TurboShnek »

TANN3R píše:Ten pocit, když je ti trapně za někoho jiného, přitom on je úplně v pohodě..
Trapný je když máš BMW V12 a predjede tě Rapid. :D
Odpovědět