Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? LISTY !
E65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? LISTY !
Stojim na semafoeu v zacpe v aute mam komforty ze 760 a loketku. Nepredpokladam ze nekdo z mistnich guru by na me mel cas.
Abych to nedojeb....
Na co si dat bacha je nekde navod ? Co ty jednotky v sedackach, vymena sedacek kus za kus a loketky a melo by to jet i s airbagem ktery bude svitit ?
Nastartuju pak auto ?
Diky za rady
Abych to nedojeb....
Na co si dat bacha je nekde navod ? Co ty jednotky v sedackach, vymena sedacek kus za kus a loketky a melo by to jet i s airbagem ktery bude svitit ?
Nastartuju pak auto ?
Diky za rady
Naposledy upravil(a) Arnie_one dne pát 08.06.2018 17:03, celkem upraveno 1 x.
Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN
Nakonec jsme se odhodlal do toho jít sám s tím, že buď to rozsekám, nebo to klapne.
Hned na začátku chci říct, že bych se do toho už nepustil, raději to nechat na někom kdo ví co a jak.
Největší problém byl překvapivě z loketkou (Armrest) na tý jsem se fakt zasekal.
Váha normál sedaček a komfortsize je v převaze, komfort jsou tak 2x těžší.
Co si vybavuji:
1) v sedačce jsou zespod dva konektory, nejprve tedy povolit torxem 50 4x šroub (á sedačka)
2) oddělat krycí koberec, nejpre u nohou jak řidiče tak spolujezdce je vrut na křížák
3) druhý koberec je pouze na odsunutí z ližin
- Hroznej oje.... je oddělat všechny palsty zespodu a krycí palsty ližin, to člověk musí hejbat se sedakou dozadu a dopředu než to vše bez poškození sundá.
4) sedačka spolujezdcova šla ven dveřmi spolujezdce, řidič díky volantu, vzadu vlevo
5) loketka 2 šrouby z každé strany, potom vzadu 2 šrouby na zadní kryt pod zapalovačem
6|) oddělat mřížku větrání pod ní 3x matka
7) zatáhnout cup holdery a oddělat loketku, 2x konektor (asi lde výbavy)
teď nastal ten největší opruz, neb lokeka ze 760 neměla cupholdery a neměla to blbý světýlko (LED) co osvetluje kastlýky, takže asi 2H jsem vše přehazoval na svoji loketku. Nejhůř šla celá ecu spojená s idrivem, to bylo hodně slušný porn....
9) nejprve tedy poskládat loketku vše přitáhnout a dát zpět koberce.
10) prvně sedačka spolujezdce, v jendom to byl fakt masakr, celkem sem na to měl síly tak tak, ale povedlo se.
Nejhorší je, že zámek pasu se utahuje Atlascopcem, což nemám, takže na sílu ruky, dle mě by to mělo být něco mezi 8-9Nm.
11) zkouška spolujezdce PARÁDA !!!!! jezdí fouká nastavuje !!!!!
12) to stejný řidič ten šel fakt blbě, opět zkouška a jede, paráda !!!
13) spokojenej utahanej, hrál jsem si s tím jak malý dítě a zítra se teším do práce a vypadá to i dobře.
14) člověk alespoň oddělal mřížku subwooferů a vše pořádně vysál a vodou vyčistil
15-20) musíš dát zítra zadní záda a všechny plasty
21) Nikde jsem nenašel návod což je škoda, hodil by se. Na Bimeru psali, že sedačky jdou měnit skrz FL a nonFL, jediný problém je potom u LCI tušíím s pyropatromana, tam jsem nevyčetl zda se to musí nějak kódovat či ne.
22) Jelikož mám dojebaný plasty, tak mě tak nevadilo tam ty sedačky dávat, ale kdybych to měl někmu dělat tak nevím, jak to tam dát bez poškození. Chystám se ty boční palsty všechyn vyndat a nastříkat je, jsem zvědavý jak to půjde.
23) Jarax/Snejk/NĚKDO - nakódovat Airbagy...
000) Hodně zajímavý je, jak je ta kůže bez větrání jemná a pohodlná úplně čumím, jakej je to rozdíl, jelikož jsem seděl v Kawamanově/Piváskově tak asi tu top kůži trošku posoudím, tahle se na to nechytá
ale je tak 2x měkčí než klasická větraná Nasca bych subjektivně řekl......nechápu jak jsme mohl jezdit v něčem jiným než v komfortech. Celý to spustila E70, kteoru má žena a ty komforty to je prostě jiná dimenze.
Pár foto na závěr









Hned na začátku chci říct, že bych se do toho už nepustil, raději to nechat na někom kdo ví co a jak.
Největší problém byl překvapivě z loketkou (Armrest) na tý jsem se fakt zasekal.
Váha normál sedaček a komfortsize je v převaze, komfort jsou tak 2x těžší.
Co si vybavuji:
1) v sedačce jsou zespod dva konektory, nejprve tedy povolit torxem 50 4x šroub (á sedačka)
2) oddělat krycí koberec, nejpre u nohou jak řidiče tak spolujezdce je vrut na křížák
3) druhý koberec je pouze na odsunutí z ližin
- Hroznej oje.... je oddělat všechny palsty zespodu a krycí palsty ližin, to člověk musí hejbat se sedakou dozadu a dopředu než to vše bez poškození sundá.
4) sedačka spolujezdcova šla ven dveřmi spolujezdce, řidič díky volantu, vzadu vlevo
5) loketka 2 šrouby z každé strany, potom vzadu 2 šrouby na zadní kryt pod zapalovačem
6|) oddělat mřížku větrání pod ní 3x matka
7) zatáhnout cup holdery a oddělat loketku, 2x konektor (asi lde výbavy)

9) nejprve tedy poskládat loketku vše přitáhnout a dát zpět koberce.
10) prvně sedačka spolujezdce, v jendom to byl fakt masakr, celkem sem na to měl síly tak tak, ale povedlo se.
Nejhorší je, že zámek pasu se utahuje Atlascopcem, což nemám, takže na sílu ruky, dle mě by to mělo být něco mezi 8-9Nm.
11) zkouška spolujezdce PARÁDA !!!!! jezdí fouká nastavuje !!!!!
12) to stejný řidič ten šel fakt blbě, opět zkouška a jede, paráda !!!
13) spokojenej utahanej, hrál jsem si s tím jak malý dítě a zítra se teším do práce a vypadá to i dobře.
14) člověk alespoň oddělal mřížku subwooferů a vše pořádně vysál a vodou vyčistil
15-20) musíš dát zítra zadní záda a všechny plasty
21) Nikde jsem nenašel návod což je škoda, hodil by se. Na Bimeru psali, že sedačky jdou měnit skrz FL a nonFL, jediný problém je potom u LCI tušíím s pyropatromana, tam jsem nevyčetl zda se to musí nějak kódovat či ne.
22) Jelikož mám dojebaný plasty, tak mě tak nevadilo tam ty sedačky dávat, ale kdybych to měl někmu dělat tak nevím, jak to tam dát bez poškození. Chystám se ty boční palsty všechyn vyndat a nastříkat je, jsem zvědavý jak to půjde.
23) Jarax/Snejk/NĚKDO - nakódovat Airbagy...
000) Hodně zajímavý je, jak je ta kůže bez větrání jemná a pohodlná úplně čumím, jakej je to rozdíl, jelikož jsem seděl v Kawamanově/Piváskově tak asi tu top kůži trošku posoudím, tahle se na to nechytá

Pár foto na závěr









Naposledy upravil(a) Arnie_one dne pon 04.06.2018 09:51, celkem upraveno 1 x.
Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN
na vyndání tunelu je pěknej návod i s fotkama tady - http://www.xolmatic.com/xprojects/XE65/ ... entral.htm
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN
Dobra prace.Ten navod na loketku je taky super, az bude vic casu, tak se do ni pustim, trosku me vrze a to me desne sere. Postupne eliminuju jakekoliv vrzani, ale cas je proti mne. 

Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN
Může mě někdo vysvětlit, jak funguje masáž u E65 ? Výhřev funguje, jak má, zajímavé, že naběhne 10x rychlejc než u perfeorovaný kůže. Masáž je pro mě záhadou, buď se to musí doporgramovat (nevím) nebo to nefunguje, u obou sedaček to funguje stejně, hejbe se jenom sedák z leva doprova, přitom všechyn měchy fungují, jak mají, vše se na sedačce dá nastavit.
S/J/T ?
S/J/T ?
Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN
masáž jsou jen takový polštářky pod zadkem...a jak se to střídavě nafukuje, tak to má uvolňovat ztuhlost páteře...na delších trasách je to dobrý...po městě zbytečný
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN
Tvl to, jako že to je všechno ? žádný pohyb opěry (lordozy) se nekoná ? To je ale teda blbej vtip, když Sup3 se mu normálně pohybuje lordóza nahoru a dolu. Tím mě chceš říct že tvoje F01 to má stejně ?
Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN
No masaze bmw nic moc za mna, mam to v e70 a tiez som bol trosku sklamany, len pod zadkom to tak nejako nepravidelne beha nafukuje sa a to je vsetko...na chrbte sa nedeje nic kde by som to uvital viacej
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 31
- Registrován: čtv 25.02.2016 01:00
Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN
Masáže jsou jenom balonky, které se nafukují napřeskáčku, myslím, že dva jsou v sedáku a jeden v bederce. Je to znát až po chvilce nejedete to hned.
Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN
Balicek007 : v zádech je klasická bederní opěrka...ta nemá s masáží nic společnýho 
takhle vypadá mašáž v e65...a později i v Fku
jinak to funguje...jak jsem psal, když člověk jede dlouhou trasu tak nemá ty záda tak ztuhlý...ale samozřejmě proti masáži co má dnešní Mercedes Sko a další se to nechytá


takhle vypadá mašáž v e65...a později i v Fku

First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN
Tak děkuji všem kapitola uzavřenená, topení topí, masáže masážují (až masírují) Teď tedy už jen kódování bagů.
A otevřem asi teda nvoé téma, jak vyměnit volant za vyhřívaný volant, ale jestli to zas budu dělat sám a vztekat se u toho
A otevřem asi teda nvoé téma, jak vyměnit volant za vyhřívaný volant, ale jestli to zas budu dělat sám a vztekat se u toho

Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN
Hotovo a začištěno, každej plast vyčištěný no pěkná práce a dát tam ty záda žádná sranda.






Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN
hej Arnie, ses borec.
Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN
škoda těch vytlemenejch kaslíků...jinak ještě se vrhni na ty okopaný lišty...a bude to jak nový 

First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN
jaktože nemáš dřevo na zadku?
a ted to máš jako jak? v předu je club a vzadu nasca?
jinak šikula
a ted to máš jako jak? v předu je club a vzadu nasca?
jinak šikula
Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN
Te není club, Jaraxi
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN
- kastlíky už jsem se na to koukal (záda kožený ale vypadá to ....), to opravím, maj tam teda blbej mechanismus, ale uz sjem na to koukal a něco se vymyslí, tenhle koncept nikdy nemohl fungovat, jak je tam to plasotvý pérko.
- Kde by mělo být dřevo vzadu (lišty u oken) Ty mám i vepředu stříbrný ?
- Jj lišty to jsem psal na začátku, ty prahové jdou vyndat krásně a už mám na to něco objednaného, tak to je další moje zábava, z toho asi lezlo stádo důchodců a rozbíjelo si tlamy o prách, nebo nevím, tam prakticky není barva a je to dost náchilné na vrip a oděr, divný krycí materiál.
- Já mám za to, že to je Nasca, i když je to tedy hodně měkké, jako ta větraná Nasca se to tedy nechová. Hodně pohodlné i mám jiný posez za volantem nyní, jsem z toho opravdu překvapen. Pecka je jak jedu serpentýnky přifouknu bok a neválím se po autě. Tady dávám za pravdu Jaraxovi, že ty komforty to je prostě "must have" bez toho to auta má zas jen půlku radosti. Jak na to člověk postupně dochází, když tu výbavu začne používat.
- Kde by mělo být dřevo vzadu (lišty u oken) Ty mám i vepředu stříbrný ?
- Jj lišty to jsem psal na začátku, ty prahové jdou vyndat krásně a už mám na to něco objednaného, tak to je další moje zábava, z toho asi lezlo stádo důchodců a rozbíjelo si tlamy o prách, nebo nevím, tam prakticky není barva a je to dost náchilné na vrip a oděr, divný krycí materiál.
- Já mám za to, že to je Nasca, i když je to tedy hodně měkké, jako ta větraná Nasca se to tedy nechová. Hodně pohodlné i mám jiný posez za volantem nyní, jsem z toho opravdu překvapen. Pecka je jak jedu serpentýnky přifouknu bok a neválím se po autě. Tady dávám za pravdu Jaraxovi, že ty komforty to je prostě "must have" bez toho to auta má zas jen půlku radosti. Jak na to člověk postupně dochází, když tu výbavu začne používat.
Naposledy upravil(a) Arnie_one dne úte 05.06.2018 08:03, celkem upraveno 1 x.
Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN
mám ti napsat co je must have ještě? 
vyfot ty sedačky pořádně, my ti napíšem co to je za kuži
jinak 760 mají v serii dřevo zezadu sedačky

vyfot ty sedačky pořádně, my ti napíšem co to je za kuži
jinak 760 mají v serii dřevo zezadu sedačky
Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN
Ja mam tu prahovou listu u spolujezdce taky oslapanou. Pripada me, ze starim to pogumovani zmekne a zacne se loupat uplne sama. Na ostatnich prahových listach je ten povrch odolnejsi.
Da se to nejak renovovat?
Da se to nejak renovovat?
Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN
Aha hmm tak dřevo vzadu není. Jak si toho můžete všimnout co ty výbavy mají a nemají 
Jinak toto fórum ty fotky zmenšuje




Přímy link ve větším rozlišení
https://arnieone.rajce.idnes.cz/E65_-_komforty/
Jaris330D: Vydrž mě na víkend a ukážu ti jak to jde zrenovovat
Ještě mě čeká vyčísštení sedaček to bude taky prácička na 2H

Jinak toto fórum ty fotky zmenšuje




Přímy link ve větším rozlišení
https://arnieone.rajce.idnes.cz/E65_-_komforty/
Jaris330D: Vydrž mě na víkend a ukážu ti jak to jde zrenovovat

Ještě mě čeká vyčísštení sedaček to bude taky prácička na 2H