Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? LISTY !

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

E65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? LISTY !

#1 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Stojim na semafoeu v zacpe v aute mam komforty ze 760 a loketku. Nepredpokladam ze nekdo z mistnich guru by na me mel cas.
Abych to nedojeb....
Na co si dat bacha je nekde navod ? Co ty jednotky v sedackach, vymena sedacek kus za kus a loketky a melo by to jet i s airbagem ktery bude svitit ?
Nastartuju pak auto ?
Diky za rady
Naposledy upravil(a) Arnie_one dne pát 08.06.2018 17:03, celkem upraveno 1 x.
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN

#2 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Nakonec jsme se odhodlal do toho jít sám s tím, že buď to rozsekám, nebo to klapne.
Hned na začátku chci říct, že bych se do toho už nepustil, raději to nechat na někom kdo ví co a jak.
Největší problém byl překvapivě z loketkou (Armrest) na tý jsem se fakt zasekal.
Váha normál sedaček a komfortsize je v převaze, komfort jsou tak 2x těžší.

Co si vybavuji:
1) v sedačce jsou zespod dva konektory, nejprve tedy povolit torxem 50 4x šroub (á sedačka)
2) oddělat krycí koberec, nejpre u nohou jak řidiče tak spolujezdce je vrut na křížák
3) druhý koberec je pouze na odsunutí z ližin
- Hroznej oje.... je oddělat všechny palsty zespodu a krycí palsty ližin, to člověk musí hejbat se sedakou dozadu a dopředu než to vše bez poškození sundá.
4) sedačka spolujezdcova šla ven dveřmi spolujezdce, řidič díky volantu, vzadu vlevo
5) loketka 2 šrouby z každé strany, potom vzadu 2 šrouby na zadní kryt pod zapalovačem
6|) oddělat mřížku větrání pod ní 3x matka
7) zatáhnout cup holdery a oddělat loketku, 2x konektor (asi lde výbavy)
8) teď nastal ten největší opruz, neb lokeka ze 760 neměla cupholdery a neměla to blbý světýlko (LED) co osvetluje kastlýky, takže asi 2H jsem vše přehazoval na svoji loketku. Nejhůř šla celá ecu spojená s idrivem, to bylo hodně slušný porn....
9) nejprve tedy poskládat loketku vše přitáhnout a dát zpět koberce.
10) prvně sedačka spolujezdce, v jendom to byl fakt masakr, celkem sem na to měl síly tak tak, ale povedlo se.
Nejhorší je, že zámek pasu se utahuje Atlascopcem, což nemám, takže na sílu ruky, dle mě by to mělo být něco mezi 8-9Nm.
11) zkouška spolujezdce PARÁDA !!!!! jezdí fouká nastavuje !!!!!
12) to stejný řidič ten šel fakt blbě, opět zkouška a jede, paráda !!!
13) spokojenej utahanej, hrál jsem si s tím jak malý dítě a zítra se teším do práce a vypadá to i dobře.
14) člověk alespoň oddělal mřížku subwooferů a vše pořádně vysál a vodou vyčistil

15-20) musíš dát zítra zadní záda a všechny plasty

21) Nikde jsem nenašel návod což je škoda, hodil by se. Na Bimeru psali, že sedačky jdou měnit skrz FL a nonFL, jediný problém je potom u LCI tušíím s pyropatromana, tam jsem nevyčetl zda se to musí nějak kódovat či ne.

22) Jelikož mám dojebaný plasty, tak mě tak nevadilo tam ty sedačky dávat, ale kdybych to měl někmu dělat tak nevím, jak to tam dát bez poškození. Chystám se ty boční palsty všechyn vyndat a nastříkat je, jsem zvědavý jak to půjde.

23) Jarax/Snejk/NĚKDO - nakódovat Airbagy...

000) Hodně zajímavý je, jak je ta kůže bez větrání jemná a pohodlná úplně čumím, jakej je to rozdíl, jelikož jsem seděl v Kawamanově/Piváskově tak asi tu top kůži trošku posoudím, tahle se na to nechytá :) ale je tak 2x měkčí než klasická větraná Nasca bych subjektivně řekl......nechápu jak jsme mohl jezdit v něčem jiným než v komfortech. Celý to spustila E70, kteoru má žena a ty komforty to je prostě jiná dimenze.

Pár foto na závěr

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Naposledy upravil(a) Arnie_one dne pon 04.06.2018 09:51, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou

Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN

#3 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

na vyndání tunelu je pěknej návod i s fotkama tady - http://www.xolmatic.com/xprojects/XE65/ ... entral.htm
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN

#4 Příspěvek od Jaris330D »

Dobra prace.Ten navod na loketku je taky super, az bude vic casu, tak se do ni pustim, trosku me vrze a to me desne sere. Postupne eliminuju jakekoliv vrzani, ale cas je proti mne. :(
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN

#5 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Může mě někdo vysvětlit, jak funguje masáž u E65 ? Výhřev funguje, jak má, zajímavé, že naběhne 10x rychlejc než u perfeorovaný kůže. Masáž je pro mě záhadou, buď se to musí doporgramovat (nevím) nebo to nefunguje, u obou sedaček to funguje stejně, hejbe se jenom sedák z leva doprova, přitom všechyn měchy fungují, jak mají, vše se na sedačce dá nastavit.

S/J/T ?
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou

Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN

#6 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

masáž jsou jen takový polštářky pod zadkem...a jak se to střídavě nafukuje, tak to má uvolňovat ztuhlost páteře...na delších trasách je to dobrý...po městě zbytečný
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN

#7 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Tvl to, jako že to je všechno ? žádný pohyb opěry (lordozy) se nekoná ? To je ale teda blbej vtip, když Sup3 se mu normálně pohybuje lordóza nahoru a dolu. Tím mě chceš říct že tvoje F01 to má stejně ?
Michal595
Registrovaný
Příspěvky: 1071
Registrován: úte 24.01.2017 23:04

Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN

#8 Příspěvek od Michal595 »

No masaze bmw nic moc za mna, mam to v e70 a tiez som bol trosku sklamany, len pod zadkom to tak nejako nepravidelne beha nafukuje sa a to je vsetko...na chrbte sa nedeje nic kde by som to uvital viacej
Balicek007 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 31
Registrován: čtv 25.02.2016 01:00

Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN

#9 Příspěvek od Balicek007 Člen Klubu »

Masáže jsou jenom balonky, které se nafukují napřeskáčku, myslím, že dva jsou v sedáku a jeden v bederce. Je to znát až po chvilce nejedete to hned.
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou

Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN

#10 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

Balicek007 : v zádech je klasická bederní opěrka...ta nemá s masáží nic společnýho ;)

takhle vypadá mašáž v e65...a později i v Fku ;) jinak to funguje...jak jsem psal, když člověk jede dlouhou trasu tak nemá ty záda tak ztuhlý...ale samozřejmě proti masáži co má dnešní Mercedes Sko a další se to nechytá

Obrázek
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN

#11 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Tak děkuji všem kapitola uzavřenená, topení topí, masáže masážují (až masírují) Teď tedy už jen kódování bagů.
A otevřem asi teda nvoé téma, jak vyměnit volant za vyhřívaný volant, ale jestli to zas budu dělat sám a vztekat se u toho :)
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN

#12 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Hotovo a začištěno, každej plast vyčištěný no pěkná práce a dát tam ty záda žádná sranda.


Obrázek

Obrázek

Obrázek
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN

#13 Příspěvek od kurevtor »

hej Arnie, ses borec.
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou

Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN

#14 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

škoda těch vytlemenejch kaslíků...jinak ještě se vrhni na ty okopaný lišty...a bude to jak nový :)
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN

#15 Příspěvek od JaraX »

jaktože nemáš dřevo na zadku?
a ted to máš jako jak? v předu je club a vzadu nasca?

jinak šikula
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín

Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN

#16 Příspěvek od kawaman »

Te není club, Jaraxi
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN

#17 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

- kastlíky už jsem se na to koukal (záda kožený ale vypadá to ....), to opravím, maj tam teda blbej mechanismus, ale uz sjem na to koukal a něco se vymyslí, tenhle koncept nikdy nemohl fungovat, jak je tam to plasotvý pérko.
- Kde by mělo být dřevo vzadu (lišty u oken) Ty mám i vepředu stříbrný ?
- Jj lišty to jsem psal na začátku, ty prahové jdou vyndat krásně a už mám na to něco objednaného, tak to je další moje zábava, z toho asi lezlo stádo důchodců a rozbíjelo si tlamy o prách, nebo nevím, tam prakticky není barva a je to dost náchilné na vrip a oděr, divný krycí materiál.
- Já mám za to, že to je Nasca, i když je to tedy hodně měkké, jako ta větraná Nasca se to tedy nechová. Hodně pohodlné i mám jiný posez za volantem nyní, jsem z toho opravdu překvapen. Pecka je jak jedu serpentýnky přifouknu bok a neválím se po autě. Tady dávám za pravdu Jaraxovi, že ty komforty to je prostě "must have" bez toho to auta má zas jen půlku radosti. Jak na to člověk postupně dochází, když tu výbavu začne používat.
Naposledy upravil(a) Arnie_one dne úte 05.06.2018 08:03, celkem upraveno 1 x.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN

#18 Příspěvek od JaraX »

mám ti napsat co je must have ještě? :D
vyfot ty sedačky pořádně, my ti napíšem co to je za kuži

jinak 760 mají v serii dřevo zezadu sedačky
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN

#19 Příspěvek od Jaris330D »

Ja mam tu prahovou listu u spolujezdce taky oslapanou. Pripada me, ze starim to pogumovani zmekne a zacne se loupat uplne sama. Na ostatnich prahových listach je ten povrch odolnejsi.
Da se to nejak renovovat?
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: e65-výměna komfortsite za normal leder jak na to ? VYMEN

#20 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Aha hmm tak dřevo vzadu není. Jak si toho můžete všimnout co ty výbavy mají a nemají :)
Jinak toto fórum ty fotky zmenšuje

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Přímy link ve větším rozlišení
https://arnieone.rajce.idnes.cz/E65_-_komforty/

Jaris330D: Vydrž mě na víkend a ukážu ti jak to jde zrenovovat :)
Ještě mě čeká vyčísštení sedaček to bude taky prácička na 2H
Odpovědět