Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
F11 měchy
Re: F11 měchy
Zdar, tohle se me delo na Range Roveru, padalo to pro zmenu na predni kolo a mechama to nebylo, mel sem spatnej ventil. Mechy sem menil, az me jeden na predku bouchnul (meni se v paru). Zadni mech sem nikdy neresil, vydrzi o dost vic nez predky.
Re: F11 měchy
Super, diky, asis mi usetril par tisiclupik píše:Zdar, tohle se me delo na Range Roveru, padalo to pro zmenu na predni kolo a mechama to nebylo, mel sem spatnej ventil. Mechy sem menil, az me jeden na predku bouchnul (meni se v paru). Zadni mech sem nikdy neresil, vydrzi o dost vic nez predky.

Jak se to diagnostikuje? Jde to pohledem? Nebo to jde videt na dia?
Re: F11 měchy
Nejdriv by sem nechal pretesnit vzduchovej okruh. Kdyz to postrikas mydlovou vodou, tak nekde nejspis najdes bublinky.
Re: F11 měchy
Respektive, kdyz by byl masivni unik, tak ti zacne hazet komp chybu "air suspension inactive" nebo neco podobnyho. Tobe to utika malinko, takze to kompresor pri aktivaci auta okamzite dotlaci.
Re: F11 měchy
Jojo, vzdycky jak to sedne, tak kdyz odemknu a otevru dvere, tak hned naskoci pumpa. Zkusim mydlovku a uvidime. Dikylupik píše:Respektive, kdyz by byl masivni unik, tak ti zacne hazet komp chybu "air suspension inactive" nebo neco podobnyho. Tobe to utika malinko, takze to kompresor pri aktivaci auta okamzite dotlaci.

Re: F11 měchy
u Fka to budou měchy, vydrží cca 100tkm, verzí je víc.
Re: F11 měchy
Mýdlovka je asi zbytečná, bude to měch, dnes jsem měnil levý zadní (nahoře mezi gumou a plastovým rádiusem prodřené od nečistot) ale na rozdíl od tebe bez varování. Jsem ze SM kraje tak jasně že bouchnul při cestě na Ještěd, poskakoval jsem, četl hlášky ať upaluju do BMW servisu, ať jedu pomalu a že nemůže kontrolovat tlak a stabilizaci. Tím že je to víceprvek tak jsem dost zhobloval vnitřek pneu. Výmena je na pár minut, stačí sundat kolo, 10-ku klíč, pootočit a je venku. Nasadit, zasunout hadičku co nejdál a škubnout - hotovo. Ani jsem nemusel mazat chybová hlášení. Pozejtří radši vyměním i v pravo vzadu a zároveň tlumiče, ten levý musel za těch cca 900km dostat dost zabrat. Cena měchu v nákupu s Goodyear gumou 5.000,- a číňan kolem 70 Euro ale to je škoda času a práce. Nedávno jsem tu machroval že jezdím celou dobu bez závad a tak to mám za to.
Už mlčím, dobrý auta se už dělaly. 


Re: F11 měchy
Tak to byl měch. Už prdnul. Už mi i přisly nové, ale mechanik nemá čas to vyměnit. Neznáte někdo někoho šikovného kolem Ostravy pls?
Re: F11 měchy
Tak vyřešeno. Je to práce tak fakt na 15 minut.
Re: F11 měchy
aji s nafoukáním přes diag nevím nevím
Re: F11 měchy
No me to prave zadnou chybu nevyhazovalo. Ani ten praskly mech. Proste jen furt jela pumpa. Vymenil jsem mech, pumpa ho po startu nafoukla a hotovo 

Re: F11 měchy
Netřeba foukat přes diag, když je to práce jen na patnáct minut. Tak si to dá v nejhorším za chvíli zas 
Že ti to pumpa sama nofoukne, když je auto na zemi, už je právě pozdě.. Prostě je nějakej postup, jak by se to mělo dělat. Tím, že sis to ulehčil akorát riskujes poškození nového měchu.

Že ti to pumpa sama nofoukne, když je auto na zemi, už je právě pozdě.. Prostě je nějakej postup, jak by se to mělo dělat. Tím, že sis to ulehčil akorát riskujes poškození nového měchu.
Re: F11 měchy
Ale me se to nafouklo jeste ve vzduchu, nez se to sundalo ze zvedaku . . . Tak uvidime. Jeste ze jsem koupil par 
