Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW F30 340i M Performance

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: BMW F30 340i M Performance

#61 Příspěvek od TANN3R »

Každy z těch aut má svoje, objektivně napsat, že je něco lepší asi nejde. Všechno je to o pocitu. Na F80 je paradox, že jako největší mínus beru motor, protože mu prostě chybí vlastnosti, které jsme tak zbožňovali na velkých atmosférách. Na druhou stranu, ten motor je v každé situaci v běžném provozu lepší. Ten "naftovej" spodek ti dá určitej komfot při předjíždění na okreskach, kdy prostě neřešíš, co tam máš za kvalt. Zároveň je ten motor v běžném provozu víc než úspornej, vzhledem k potenciálu.

Ještě že nemusím takové dilema řešit, co si z M produkce vybrat :D .

Pro mě zatím nejlepší zážitek je E60 M5 se supersprintem, to je něco neuvěřitelného. Se sériovým výfukem ale bude ten zážitek tak poloviční.
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

Re: BMW F30 340i M Performance

#62 Příspěvek od Sweden »

Tohle F80 M3 holt nikdy umět nebude :D

https://www.youtube.com/watch?v=SQTVHCOfNNo

Je pravda že vedle sebe postavit M3 F80 a M5 e60 a říct mi vyber si tak bych asi sáhnul po M3 díky její univerzálnosti a provozním nákladům ;)

Obrovský mínus pro e60 je její interiér, pokud to není aspoň full leather tak je to fakt kekel a to auto to hrozně dehonestuje :(
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: BMW F30 340i M Performance

#63 Příspěvek od TANN3R »

Srovnávat náklady na provoz u těchto dvou aut je ještě brzo. Nevěřím, že na tom bude M3 nějak výrazně lépe, když vezmeš dvě auta, co mají obě najeto třeba 100k.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW F30 340i M Performance

#64 Příspěvek od JaraX »

no předpokladam že ta M3 dát tak 3 diferaky za 100k km, karbonovej kardan taky nebude za 10k, a ten motor taky nebude levnej, prostě až to bude mít najeto 100k tak to bude dle mého větší pokladnička jak M3 o 10 let novější.
další věc je amortizace, i když Mka padaj nejmín, prostě ted to stojí 3 mega M4 v socce 2,3m, nějaká s výbavou bude 2,8mio, M5 pěkná třeba 500k, tzn 2,2 mega rozdíl s tím že ta M5 už asi moc padat nebude.
ale pokud chceš jezdit na okruhu, vrchy, prostě cokoliv kde ti jde i o to jaký zajedeš čas, bude M3 určitě lepší volba, pro radost a cestování zase M5
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW F30 340i M Performance

#65 Příspěvek od JaraX »

TANN3R píše:Každy z těch aut má svoje, objektivně napsat, že je něco lepší asi nejde. Všechno je to o pocitu. Na F80 je paradox, že jako největší mínus beru motor, protože mu prostě chybí vlastnosti, které jsme tak zbožňovali na velkých atmosférách. Na druhou stranu, ten motor je v každé situaci v běžném provozu lepší. Ten "naftovej" spodek ti dá určitej komfot při předjíždění na okreskach, kdy prostě neřešíš, co tam máš za kvalt. Zároveň je ten motor v běžném provozu víc než úspornej, vzhledem k potenciálu.

Ještě že nemusím takové dilema řešit, co si z M produkce vybrat :D .

Pro mě zatím nejlepší zážitek je E60 M5 se supersprintem, to je něco neuvěřitelného. Se sériovým výfukem ale bude ten zážitek tak poloviční.

myslíš s eisenmannem race?
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: BMW F30 340i M Performance

#66 Příspěvek od TANN3R »

Jo, sem to domotal. Eisenmann to byl :D
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

Re: BMW F30 340i M Performance

#67 Příspěvek od tommee »

M3F80 je prostě ze zmiňovaných M nejvíce daily. Je to vyloženě záměr automobilky. Žádné současné M už prostě nebude tak hardcore jako třeba desetiválcová M5/6. V8 a V10 jsou úchvatný, už proto, že ta symfonie vychází přímo z motoru, ne z výfuku. V tomhle je Fko už trochu odtažité, ale zase ne tak jak nová M5. S novým modelem to určitě lepší nebude...

Ad řazení. Já mám DCT. Do toho auta jsem ho chtěl schválně z několika důvodů:

1) hodlal jsem a používám auto jako daily, poskakuje po městě stejně jako jezdí po dálnici.

2) druhý BMW mám v manuálu (e85) a už párkrát v životě jsem se u ňajkýho sportu zrakvil tak, že na řízení potřebuju jednu nohu :lol: , takže alespoň jeden "automat" doma musí být

3) není mi 20 ani 30, nejsem závodník a prostě tyhle koně už neuřadím ke své spokojenosti

4) to DCT funguje naprosto famózně. v 90% případů řadím pádly. V S3 režimu kope a pod plynem hrne celý auto stranou, je znát, že tam žádnej měnič není :lol:

5) přestože jsou známy případy výměny převodovky v záruce a prakticky se nedá opravovat, jeví se dle zkušeností jako robustní součást vozidla i u M, který maj to kilčo na hrbu

Ad nájezd. Toho se samozřejmě bojí každý. Balíček rozšířené záruky od BMW a servis 5/200.000 však řeší dost starostí alespoň na těch prvních pět let.. Co bude potom? Žádný M nebylo bez chyby..
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW F30 340i M Performance

#68 Příspěvek od JaraX »

tak jasný, bud na to máš peníze a koule a nebo nemáš a mužem ti to jen závidět, jsem rád že jsou lidi co si ty auta užívaj, ocenuju a obdivuju!
DCT je prostě dokonalý, nikdy jsem nejel s ničím lepším, miluju tu převodovku, ale pěkných pár let nebudu mít prachy na auto s toudle převodovkou.
a souhlasím že M3 F80 je praktičtější než předchozí Mka, který sou takový surový. třeba časem bude M5, ale s mou jízdou to bud brzo zničím nebo zničím sebe.
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00

Re: BMW F30 340i M Performance

#69 Příspěvek od ada540i »

Já osobně si M3 plánuju nechat trochu déle, takže jsem na spolehlivost zvědavej dost :) zatím to ale na nějakej extra průser nevypadá podle toho co čtu všude po fórech. Například tady na klubu se prodávala jedna nedávno, rok 2015, manuál najeto 120 tisíc a majitel psal, že měnil akorát nějaký chladič a čidlo pro světla, navíc vše na záruku. Úplně si nemyslím, že by ten motor měl trpět na závady jako třeba v e60 M5. Zas o tolik větší výkon než 340i nemá a ten všichni hrozně chválí. Chápu, že je to úplně jiný kus techniky, ale stejně, když to u jednoho jde, proč by to nemohlo jít i jinde. Nikde není dáno, že každý motor z M, musí být automaticky pokladnička.
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
Odpovědět