
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW F10/F11 nebo audi a6
BMW F10/F11 nebo audi a6
Koupit bmw F10/F11 a jaký motor nebo audi a6 3.0 biturbo? 

Re: BMW F10/F11 nebo audi a6
Spolehlivost porovnat nedokážu, ale na F10 mě hrozně zklamalo místo na zadních sedačkách, přišlo mi to stejné jako v mojí F80. V A6 je místa mnohem víc a ten interiér vypadá vzdušnější. F10 je rozměrama obrovské auto, ale uvnitř to není poznat, tohle by mě na tom štvalo. Když už velkou a těžkou limuzínu, tak ať je v ní aspoň místo.
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: BMW F10/F11 nebo audi a6
Ty auta uz si jsou velice podobna. Uz to neni jako 4F vs E60, kde 4F byla o tridu vetsi auto, ale za cenu toho, ze neumelo zatacet. Pohybuju se dele ve svete Audi a 4G neni uplny pruser.
Pro A6 3.0 BiTDi mluvi to, ze je to 4x4 a ten pohon je oproti Xdrive naprosto nesmrtelnej. Dale pak 3.0BiTDi ma Tiptronic, coz je klasicky automat s hydromenicem, takze radi mnohel hladceji nez S-Tronic(dvojspojka). Pokud bys vybiral jinou motorizaci, tak ta uz je s S-Tronicem a nemusi byt 4x4, ale jen predokolka. Predokolce u Audi bych se vyhnul. Mechanicke quattro, tedy torsen nebo u 4G uz korunkovy diferencial je to, co dela to auto Autem s velkym "A"
Servis bude taky o chlup levnejsi u 4G, protoze to sdili spoustu spolecnych dilu s jinymi koncernovymi vozy a pokud se ti neco poroucha "maleho", pak jsou casto schopny to opravit i ve VW servisu.
Kvalita interieru F10 je primo tragicka, 4G sice taky trosku obcas vrzne, ale na ten "koncert" v F10 to nema zdaleka.
Nevim, jak F10, ale E60 myslim nemela vzduchovy podvozek. Pokud F10 stale nema vzduch, sel bych jednoznacne do A6 3.0BiTDi na vzduchu.
Pro A6 3.0 BiTDi mluvi to, ze je to 4x4 a ten pohon je oproti Xdrive naprosto nesmrtelnej. Dale pak 3.0BiTDi ma Tiptronic, coz je klasicky automat s hydromenicem, takze radi mnohel hladceji nez S-Tronic(dvojspojka). Pokud bys vybiral jinou motorizaci, tak ta uz je s S-Tronicem a nemusi byt 4x4, ale jen predokolka. Predokolce u Audi bych se vyhnul. Mechanicke quattro, tedy torsen nebo u 4G uz korunkovy diferencial je to, co dela to auto Autem s velkym "A"

Servis bude taky o chlup levnejsi u 4G, protoze to sdili spoustu spolecnych dilu s jinymi koncernovymi vozy a pokud se ti neco poroucha "maleho", pak jsou casto schopny to opravit i ve VW servisu.
Kvalita interieru F10 je primo tragicka, 4G sice taky trosku obcas vrzne, ale na ten "koncert" v F10 to nema zdaleka.
Nevim, jak F10, ale E60 myslim nemela vzduchovy podvozek. Pokud F10 stale nema vzduch, sel bych jednoznacne do A6 3.0BiTDi na vzduchu.
Re: BMW F10/F11 nebo audi a6
Rozhoduji se mezi 3.0biturbo a 535d, výkonově to bude asi dost podobné. Líbí se mi jak bmw tak audi, takže rozhodovat bude každý detail, co se kvality a spolehlivosti týče.
Re: BMW F10/F11 nebo audi a6
Všechny F11 mají vzadu vzduch. O kvalitě škoda mluvit jak u F11 tak 4F. 4G moc neznám, ale trpí na egr, vstřiky, turbo, mechatronik..atd...
Audi má ochranu komponent, což u F11 ještě není problém.
Audi má ochranu komponent, což u F11 ještě není problém.
Diagnostika, Kódování, Elektrika, Retrofity, Díly 731465853
Re: BMW F10/F11 nebo audi a6
jakou ochranu komponent?
F11 ma vzduch jen vzadu, kdežto A6 i v předu.
F11 ma vzduch jen vzadu, kdežto A6 i v předu.
Re: BMW F10/F11 nebo audi a6
Ochrana komponent = většina starších dílů bez online přizpůsobení v autorizaku Audi nejde použít. Údajně ochrana proti obchodu s kradenými díly, ale spíš jen další omezení neautorizovaného servisu..
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: BMW F10/F11 nebo audi a6
To ale neni vzduchovy podvozek, jen tim vyrovnas vysku zadku podle nalozeni auta. Tezko to srovnavat s full-air podvozkem u Audi. To je asi takovy rozdil, jako mezi Taborem a koncentracnim taboremrawen píše:Všechny F11 mají vzadu vzduch.

BtW component protection je u Audi (A6) uz asi 15 let


Re: BMW F10/F11 nebo audi a6
V audi jsem nikdy nejel tak nemuzu srovnat. Mam 535d M paket, 19 kola, zadni nahon, plnou podvozkovou vybavu, komfortni sedacky a rekl bych ze je to dost pohodlne auto, zvlast na comfort+. A to vrzani vnitrku na ktere udajne trpi f10/11 vubec nemam.
Taktez vnitni prostor mi prijde dostatcny, ale je pravda ze na to jak je to z venku velke tak by to mohlo byt trosku lepsi.
Kazdopadne kriterium motor/vybava/stav muze znamenat jak hroznou plecku tak super auto.
Spolehlivost bude asi o jednotlivem kusu.
Taktez vnitni prostor mi prijde dostatcny, ale je pravda ze na to jak je to z venku velke tak by to mohlo byt trosku lepsi.
Kazdopadne kriterium motor/vybava/stav muze znamenat jak hroznou plecku tak super auto.
Spolehlivost bude asi o jednotlivem kusu.
Re: BMW F10/F11 nebo audi a6
tak jeslti ti F10 přijde jako prostorne a "dost pohodlné" auto, tak chápu že nevnímáš vrzání atd.
Re: BMW F10/F11 nebo audi a6
Řekl bych že, vzduchový podvozek znamená měch místo pružiny, ať je to Audi nebo Bmw. A věřím že Audi full-air funguje(Mercedes ma Airmatic), taky ceny dílů jsou trochu jinde. To že je u Audi ochrana dílů už dlouho, neznamená, že to není problém, za par korun=min. 1000 a běžný smrtelníkItchythefirst píše:To ale neni vzduchovy podvozek, jen tim vyrovnas vysku zadku podle nalozeni auta. Tezko to srovnavat s full-air podvozkem u Audi. To je asi takovy rozdil, jako mezi Taborem a koncentracnim taboremrawen píše:Všechny F11 mají vzadu vzduch.
BtW component protection je u Audi (A6) uz asi 15 letObecne to neni problem. Vetsinou ti to bez kecu v autorizaku za par korun odblokuji (pokud to neni z kradeneho auta) + se to tyka dilu, ktere bezny smrtelnik prakticky nemeni


Jo a existují i f10/f11 co ještě nevržou

Diagnostika, Kódování, Elektrika, Retrofity, Díly 731465853
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: BMW F10/F11 nebo audi a6
Ja chapu co myslis, ale ja si pod vzduchovym podvozkem predstavuju plne vzduchovy, tedy na vsech napravach tak, jak to ma treba Audirawen píše:Řekl bych že, vzduchový podvozek znamená měch místo pružiny, ať je to Audi nebo Bmw. A věřím že Audi full-air funguje(Mercedes ma Airmatic), taky ceny dílů jsou trochu jinde.


Vetsinou se to vleze do petikila (200-500), pricemz je to v cene vymeneneho dilu relativne mala polozka. Neznam moc lidi, kterym by odesla jednotka MMI, zesilovac(u sedanu, do kombi treba u 4F obcas zatece), budiky atd. Nerikam, ze to odejit nemuze, ale neodchazi to "jak na bezicim pasu" jako u prvnich rocniku D3, kde bylo bambilion jednotek a odchazela jedna za druhou.rawen píše:To že je u Audi ochrana dílů už dlouho, neznamená, že to není problém, za par korun=min. 1000 a běžný smrtelník běžně mění to co odejde(navi,abs...) a né vždy chce platit autorizáku ty pálky
A vis, ze drzak na kafe do E63/64 stoji 19500,-?rawen píše:Víte ,že třeba nový origo DSC do e46 stojí cca 52000,- ???

Re: BMW F10/F11 nebo audi a6
535i fxx je moc fajn motorizace ... jede jako šlak a pokud má výbavu dělá i radost jen ty servisní náklady budou vyšší než u starších řad...
Asi brát z německé produkce. Stále mám pocit že ČR vozy a dál na východ jsou daleko horší kusy...
Možná se pletu ale už mám několik potvrzených aut z DE které vydrželi ve všem daleko více jako ostatní kusy v ČR.
Asi brát z německé produkce. Stále mám pocit že ČR vozy a dál na východ jsou daleko horší kusy...
Možná se pletu ale už mám několik potvrzených aut z DE které vydrželi ve všem daleko více jako ostatní kusy v ČR.
Re: BMW F10/F11 nebo audi a6
Pleteš se
Re: BMW F10/F11 nebo audi a6
Ano, prijde mi jako dost pohodlne a prostorne auto, samozrejme v ramci segmentu. A rozhodne mi vevnitr nic nevrze.JaraX píše:tak jeslti ti F10 přijde jako prostorne a "dost pohodlné" auto, tak chápu že nevnímáš vrzání atd.
Re: BMW F10/F11 nebo audi a6
Tvuj nick je velmi vypovidajici... Nemuses verit vsemu co jsi nacetl na internetuFilozof píše:535i fxx je moc fajn motorizace ... jede jako šlak a pokud má výbavu dělá i radost jen ty servisní náklady budou vyšší než u starších řad...
Asi brát z německé produkce. Stále mám pocit že ČR vozy a dál na východ jsou daleko horší kusy...
Možná se pletu ale už mám několik potvrzených aut z DE které vydrželi ve všem daleko více jako ostatní kusy v ČR.

Dale bych rekl ze doporucovat nekomu kdo chce naftu 35i je trochu usmevne.
Re: BMW F10/F11 nebo audi a6
osobně bych zkousl jedině 535i nebo tedy pak 530d když už ....ale kupoval bych auto s hodně malým nájezdem... kolem 100-130tis km.
At si každej koupí co chce. Audi dle mého je nudné auto ... možná pro toho kdo preferuje pohodlnější auto z bodu A do bodu B.
BMW je o něčem jiném.
Otec má 530xd touring a je ten xdrive zbytečnej snad jen pro lepší pocit na horách v zimě. Jinak to zvyšuje spotřebu. Auto se mi řídí skvěle ale ta nafta mi moc nesedí....zase to jezdí dálky kolem 6,5-7L... což je fajn. Automat bych doporučil už to patří k této třídě. Manuál spíše do 3er...
530d touring ve výbavě a s malým nájezdem by mohl fungovat nějakej čas v pohodě bez vyšších nákladů. Jde o to aby to mělo i slušnou výbavu, protože holá 5er je fakt o ničem oproti vybavenému kusu, vždy nad tím kroutím hlavou proč takové pěkné auto má zakladní sedačky bez navi nebo s malou a skoro vše tam chybí ala holota. To bych opravdu raději připlatil za stav a výbavu par korun navíc.
At si každej koupí co chce. Audi dle mého je nudné auto ... možná pro toho kdo preferuje pohodlnější auto z bodu A do bodu B.
BMW je o něčem jiném.
Otec má 530xd touring a je ten xdrive zbytečnej snad jen pro lepší pocit na horách v zimě. Jinak to zvyšuje spotřebu. Auto se mi řídí skvěle ale ta nafta mi moc nesedí....zase to jezdí dálky kolem 6,5-7L... což je fajn. Automat bych doporučil už to patří k této třídě. Manuál spíše do 3er...
530d touring ve výbavě a s malým nájezdem by mohl fungovat nějakej čas v pohodě bez vyšších nákladů. Jde o to aby to mělo i slušnou výbavu, protože holá 5er je fakt o ničem oproti vybavenému kusu, vždy nad tím kroutím hlavou proč takové pěkné auto má zakladní sedačky bez navi nebo s malou a skoro vše tam chybí ala holota. To bych opravdu raději připlatil za stav a výbavu par korun navíc.
Re: BMW F10/F11 nebo audi a6
Obcas misto moji E70 jezdim s F10 530xD a oproti X5 to vrze min, ale vrze. Dale me vylozene vysira sikma palubka pred spolejzdcem, kdy se porad mlatim do levyho kolena. No a misto vzadu je tak pro decka. Jinak docela fajn auto, ale uz tomu chybi ta lehkost a hravost klasickych BMW. Za me je F10 asi nejlepsi Audi A6 jakym jsem kdy jezdil, ale tu modrobilou vrtuli by meli sundat.
Jina situace nastane pokud bychom se bavili o A6 Allroad - nizke a stabilni na dalnici, po zvyseni to po polnacce projede celkem dost a ve meste je to docela pohodlne. Proti tomu aktualne nema BMW co nabidnout.
Jina situace nastane pokud bychom se bavili o A6 Allroad - nizke a stabilni na dalnici, po zvyseni to po polnacce projede celkem dost a ve meste je to docela pohodlne. Proti tomu aktualne nema BMW co nabidnout.
Re: BMW F10/F11 nebo audi a6
no není to jednoduché, já osobně jsem s F10 zatím spokojen. Je to ale o tom, v čem jsem jezdil předtím(II. oktáva a Audi A4 B6), takže pro mě bylo přesedlání na F10 je něco jako z ekonomy do business class. Pro někoho kdo jezdil v autech podobné třídy(jako F10) a má odzkoušený různý modely(od audi nebo benz), tak může F10 oprávněně posoudit. Pro mě je prostor v předu dostačující, v zádu je to teda slabší(ale já stejně v 90% jezdím pouze ve dvou), takže je mi to fuk. Pro mě je F10 dost pohodlné auto a popravdě žádné vrzání plastů za jízdy také nevnímám, pokud se jich ale dotknu(když otírám, ale stačí i lehce prstem) tak to vrže jak prase.
Re: BMW F10/F11 nebo audi a6
asi tak, je to prostě o tom na co jsou lidí zvyklí, jsou třeba lidí co mají sex s chlapama a babu nikdy neměli a pak tvrdí že s chlapem to je nejlepší a podobny je to s těma F10,