Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E65 vs. F01 vs. W221

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#581 Příspěvek od Jaris330D »

Ja mam interier vymenen za facelift, az na volant a ASK.
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#582 Příspěvek od kawaman »

kurevtor píše:
kawaman píše:Ještě podotknu, že ať jsou ty auta (745/750) stejné, tak jsou v podstatě úplně jiné svými jízdními dojmy. 745 hodně hodná, kultivovná, kdežto 750 má sportovního ducha, pořád chce, aby člověk lítal rychle
to tady i JaraX nekolikrat psal a osobne bych to rad zkusil a zazil. Jestli je to nastaveni 750i fakt o tolik jine tak bych 750 za svou 745 vymenil... jinak FL mi nepripada hezci, naopak predFL je krasny nezamenitelny auto, FL uz je sterilni, zejmena predek. Ale ma hezci interier, to me taky sere :D
Je, věř mi. Někdy si to zajdi vyzkoušet, když bude příležitost. Já občas jezdím i v 745 a je to hodně znát..
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#583 Příspěvek od TANN3R »

750i je nastavením úplně jiné auto. 745i je víc komfortní, už jen když člověk pustí plyn, tak 750i lehce cukne, což 745i nedělá. Největší rozdíl dělá asi nastavení převodovky. Mnohem víc zamyká a míň orokluzuje. Pocitově má 750i tak o sto koní víc..
Je to něco za něco, předface je prostě komfortnější.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#584 Příspěvek od JaraX »

ale zase je prostě FL méně pohodlný, prostě je to sportovnější auto, každý má rád něco jiného. chce to zkusit,
nechápu jak muže někdo řešit takovou kravinu jako FL inteirer, to je prostě to poslední, já si ho do obou svých sedmiček dodělal hned a stojí to taky pár korun, třeba 5-15k podle toho jak to člověk sežene, ale za tu cenu máš víc funkcí, lepší vzhled atd. a pokud má člověk super předface, tak FL inteirer je první co bych vyměnil.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#585 Příspěvek od Jaris330D »

No, par korun :lol:. Pro me je 5000 kc treba dost penez, ale neresil jsem to. Vzdycky to muzes vymontovat a prodat zvlast. A hlavne se na to kouka lip.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#586 Příspěvek od JaraX »

no ono je taky rozdíl 5000 do auta kterým najedeš 2000km za rok nebo do auta kterým najedeš 50k ročně, a prostě v něm pořád seš, už tam skoro bydlíš,
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#587 Příspěvek od kurevtor »

chtel bych si to zkusit a porovnat to, ale nemam moznost... Navic jedna jizda by mi mozna ani nestacila.... mne totiz pripada, ze i moje 745i ma ruzne tvare, resp. nalady podle adaptaci... Kdyz jedu klobouk v kolone a nemuzu predjizdet tak to auto zlenivi, pak na to dupnu a autu se nic nechce a je liny jak prase. Kdyz jedu jak curak a dupu na to jak nepricetnej tak pak zastavim na semaforu, dotknu se plynu a auto se urve, ze mi krupne v krcnich obratlech... Zajimalo by me jestli by treba 750i sla prirovnat ke 745i co jede na sport nebo jestli to jde jeste dal...

JaraX: pane, ty nechapes jak nekdo resi kravinu jako interier, ale sam jsi 7er ortodoxni fundamentalista co ohrnuje nos nad obycejnou kuzi a 7er s nascou by snad i zapalil :D ;)

jake ma prosim FL interier funkce navic?
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#588 Příspěvek od Jaris330D »

JaraX píše:no ono je taky rozdíl 5000 do auta kterým najedeš 2000km za rok nebo do auta kterým najedeš 50k ročně, a prostě v něm pořád seš, už tam skoro bydlíš,
Já to myslel, jako všeobecně. Však jsem tam napsal, že jsem to do toho investoval, protože to za ty peníze lze i opět prodat.
Jo a najezdím 10 000 km ročně :)
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#589 Příspěvek od kawaman »

kurevtor píše:chtel bych si to zkusit a porovnat to, ale nemam moznost... Navic jedna jizda by mi mozna ani nestacila.... mne totiz pripada, ze i moje 745i ma ruzne tvare, resp. nalady podle adaptaci... Kdyz jedu klobouk v kolone a nemuzu predjizdet tak to auto zlenivi, pak na to dupnu a autu se nic nechce a je liny jak prase. Kdyz jedu jak curak a dupu na to jak nepricetnej tak pak zastavim na semaforu, dotknu se plynu a auto se urve, ze mi krupne v krcnich obratlech... Zajimalo by me jestli by treba 750i sla prirovnat ke 745i co jede na sport nebo jestli to jde jeste dal...

JaraX: pane, ty nechapes jak nekdo resi kravinu jako interier, ale sam jsi 7er ortodoxni fundamentalista co ohrnuje nos nad obycejnou kuzi a 7er s nascou by snad i zapalil :D ;)

jake ma prosim FL interier funkce navic?
Stačila by jedna delší jízda, ono to poznáš celkem hned, pokud máš cit s autem. Z kama jsi? Vždyť někdo poblíž tebe musí být.
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
MartinK
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: pon 15.05.2017 22:55

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#590 Příspěvek od MartinK »

Zzeli odkud jsi? Jestli jsi někde kolem Zlínska, rád svezu, nechám projet.
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#591 Příspěvek od kurevtor »

Jsu z prahé.

Ale jsem furt nekde v pici a neznam nikoho co FL ma :D
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#592 Příspěvek od Filozof »

V Praze u Snejka se jich pár válí před dílnou ...se tam zajeď podívat ... nebo si udělejte sraz 7er v praze ...tam občas sraz mívaj ... pokecáte a pár aut projedeš ... a třeba to s někým vyměníš ještě. :)
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#593 Příspěvek od kurevtor »

"Cago Snejku, jak se vede? Jak se maj kocky? Hele dneska sem tu na hulvata ne s Logicem nebo askackem nebo jinou srackou, ale jdu si vyzkouset nejakej facelift. Kterej si muzu projet? Gde sou klice, za par hodin ho mas zpet. Jsi prece pujcovna cizich aut ne?" :oops:

Filozofe ty jsi fakt mimo. :roll: Musely by mi upadnout pazoury sahnout nekomu na karu :? :oops: Kdyz prijedu ke Snejkovi tak je tam aut jak nasrano a hodne z nich stoji za vocumovani a casto bejvaj vodemceny. A stejne bych NIKDY nevzal ani za kliku a nekouk dovnitr, natoz to nekomu projizdel, protoze to proste je neci kara kurva drat! Mne se docela jezej vlasy pri predstave, ze sverim auto Snejkovi a prijde nejakej pepik filozof jeee to je hezky auto muzu se posadit? A muzu se projet? A muzu se rovnou vysrat do kurfu?

Ach jo.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#594 Příspěvek od Filozof »

tys to vůbec nepochopil ... :D

Samozřejmě jsem myslel že snejk má auto případně když testuje po opravě auto a nikomu nevadí že si přisedneš když bude testovat chvilku auto. Případně se snejkem pokud má auto volné ti jej pujčí na test po domluvě stím jistě není problém on jich má několik.
Jarax taky svezl lidi když chtěli vědět jak e65 funguje a reaguje atd. Ten je bohužel na moravě.
Vše je pouze o domluvě a volném času. Tak z toho nedělej kovbojku.

A ta druhá možnost je jsem ti psal sraz 7er v Praze a okolí ... případně se tady domluvit protože pražáků je tady dost se 7er.
Já jsem na pár srazech byl a taky jsem si vyzkoušel pár aut po domluvě s majitelem, tak klídek divochu. ;)
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#595 Příspěvek od kurevtor »

nesouhlasim. Pochopil jsem to naopak velmi dobre. Pises, ze neni problem a ze "nikomu nevadi", jak to vis? Rozdavas z ciziho.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#596 Příspěvek od Filozof »

Nerozdávám z cizího. Pokud to tady čteš dobře asi stokrát JARAX řekl že není problém a že kohokoliv sveze a předvede mu E65 ku. Myslím si že i Snejk stím problém nemá jelikož se taky zmínil před časem že není problém auto ukázat.
Já vlastním e38 a dobře pokud by se naskytl někdo kdo by chtěl vidět jak takové auto vypadá a jak se stím jezdí atd nemám sebemenší problém mu auto ukázat a at se projede pokud je to normální člověk a fanda co má taky BMW ...
A taky jsem ho před nějakou dobou kamarádovi pujčil když jsem byl na srazu aby měl porovnání sedaček a motoru atd.

Nevím v čem vidíš problém. Místo abys hledal řešení vystartuješ a hledáš problémy... napsal jsem ti dvě možnosti o které se mužeš opřít... nemyslel jsem to tak že dojedeš a dá ti nějaké auto ...ale že má hodně aut že by se snad dalo domluvit na nějaké ukázce faceliftu a věřím že by stím neměl problém ... :roll:

Raději bez komentáře u tvých příspěvků si to vždy otočíš, jak se to tobě hodí. A moje blbost že jsem na tebe vubec reagoval.
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#597 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

To celkem vypadá, že Pražák a Brňák se nesnese :D :D :D
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#598 Příspěvek od JaraX »

u mě to tak chodí běžně, snažím se s těma zakaznickýma autama najet alespon 30km, ale prostě se mi to né vždy podaří a zákaznici poznaj prd co tam za závady, tak to chce checknout, no a jelikož průměrnej zákazník to ke mě má přes 100km, tak to chce po opravě pořádne projet. cca pul roku zpět jsme dělali gufera na jedné sedmě z Rakovníku, 300km odemě, ale pán tam má "namrdanej" plyn stylem pátý přes deváty, tak nám furt něco zavazelo, udělalo se to, otestovalo, zvedlo, zkontrolovalo a vše ok. tak se to předalo a za pár dní pán že mu teče olej. Tak mu říkám, máš tam nějakyho serviska? zajed k němu, když to bude blbost, tak to zaplatím a je to vyřešený. když to bude složitý tak to beru k sobě. No a jak to dopadlo? mechanik vyměnil olejovej filtr že to teče přes těsnění, ale za 2 dny to teklo pořád, tak mechanik znova kontroloval a na nic nepřišel. tak pán dojel, ale byl víkend, my měli jet někam s rodinou, tak jsem mu dal mojí sedmu jako náhradní auto a s tím že v pondělí mrknem na to jeho, že se asi skříplo těsnění pod ventilvíkem, že to spravíme. v pondělí to vezmem na dílnu, a nedotaženej jeden šroubek ventilvíka co byl právě pod LPG hadicí jak to tam bylo naprasený a kolega si ho nevšiml, dotáhl se šroub a vyřešeno.
já ještě aktivně pánovi nabídl že mu přivezu sedmu a odjedu si svojí, měl jsem říct, ano, hotovo, přijedte si.
výsledek - neměl jsem pár dní auto, ojelo se, projelo se palivo a když jsme to pánovi vezl tak jsem to měl u Vyškova za 5000kč za rychlost. takže oprava těžce prodělečná, ale tak to někdy chodí, pán je strašně spokojenej a sedmu si užívá a já jsem rád že mu to můžu dopřát.
no a k věci, pokud přijde pepa, jaris, filozof, s tím že se chce svíst v nějakém autě, není špinavej atd. tak prostě sednem a svezu ho. no a když chce řidit, tak prostě brnknu zákazníkovi, hele, je tady ten a ten pán, chtěl by zkusit tvoje auto, jdem to spolu projet, on bude řidit a já spolujezdec a prostě vše na moji zodpovědnost. Je to nahovno, někde cizí jede autem tvýho zákazníka, ty za to ručíš, ale jak jinak chceš lidem ukázat co ty auta umí, co mají chtít atd. většina lidí o tom neví nic.
ted jsme tady v řecku s jezdim klučinou co měl už několik BMW a víc jak pul roku má 750i no a když jsem si v idrivu dal podvozek na sport tak mi říká "proč si to nepřepneš na volantu" prostě o tom ví prd a takový lidi je třeba učit atd.
ted se ozvali dva lidi s trubkou, tak jim říkám proč si nedali sníženej termostat, nemuseli to řešit, na mých stránkách o tom máte článek a kdyby jste jezdili na oleje a filtry tak vás na to taky upozorním. ale to je zas o tom že si chce každej vyměnit ten olej sám, ušetřit 500kč, ale protože mu jarax neřekne termostat, tak pak dělá trubku.
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#599 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

To je fakt musím kvitovat. Jak jsem byl u Jaraxe naposledny, oblézal jsem tu jeho novou starou 745 a Jarax jen tady mas klice jdi se projet, ja n0a to, jako sam ? Jarax tak snad umis ridit ne, rikam jo jo....no tak jsem sedl do 745 a poprve ridil tuhle motorizaci, stejne jsem celou dobu cumel na loketku s lednicku.
Fkat je, ze kdybych tohle auto ridili jako svoje prvni, mel bych jasno co chci.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#600 Příspěvek od Don »

Teda, kdyz se ted koukam na ty ceny za F01 jak padaji hluboko mezi ceny E65, to je neskutecne... 750i po vymene motoru
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Odpovědět