Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E66 745 Li - data z Inpy

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: E66 745 Li - data z Inpy

#21 Příspěvek od Jaris330D »

Tak jsem dnes vyzkoušel hodnoty na benzín. Myslím, že snad dobrý. Budu muset nechat seřídit LPG.
Jsou tam ještě nějaké screeny VVT, jestli to je ono a ten by měl být taky OK.

https://jarisbmw.rajce.idnes.cz/Inpa_benzin/
https://www.youtube.com/watch?v=qEh67kh ... e=youtu.be
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: E66 745 Li - data z Inpy

#22 Příspěvek od TANN3R »

Jo, je to ono. Tohle je normální režim vvt. S otáčkami se bude hodnota zdvihu zvyšovat. Když nejede, tak máš pořád jednu pevnou hodnotu.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: E66 745 Li - data z Inpy

#23 Příspěvek od Jaris330D »

Diky za vysvetleni. Kazdopadne jsem rad, ze to funguje a hodnoty na lambdach vyresi serizeni LPG. Ale to jedine od pana Jaraxe. On je na to nejlepsi.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E66 745 Li - data z Inpy

#24 Příspěvek od JaraX »

to mám radost teda
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: E66 745 Li - data z Inpy

#25 Příspěvek od Jaris330D »

Ty vole, clovek te chvali a ty jeste nadavas :lol:.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E66 745 Li - data z Inpy

#26 Příspěvek od JaraX »

plan na posledních 24 hodin byl
- po měsící vytahnout šestku a projet se bez střechy
- po měsíci vytáhnout enduro a projet se
- věnovat se dětem
- skácet na zahradě strom

výsledek
- několik hodin jsem spravoval diagnostiku
- pak jsem několik hodin spravoval 745d domrdanou čipařem (vyřešeno, včetně dokodovani mraky věci a plne aktualizace)
- přebíral auta
- několik hodin si hral s dojebanou 760Li od mechaniků
- byl projet 760li a porovnat jeslti jede jak má s jednou 750i a jelikož ji moc neujela, tak nevím jesltli to je vlastnost (200kg rozdílu) a nebo ta 760li ještě není ok
- drbal se s nefunkčním CIC na debilní F10
- děti jsem ani neviděl, na motorce se neprojel, šestkou taky ne, ta už bude beztak nepojízdná jak měsíc stála, ty E60ková elektrika ji zaručeně vybila, a strom stojí.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: E66 745 Li - data z Inpy

#27 Příspěvek od Jaris330D »

Tak to mas taky pekny. Neboj, ted to v nejblizsi dobe nebude. Nebude cas. Mame toho hodne a ja jsem po tydnu vytahl auto na vysocinu k pribuznym. To jeste urcite vydrzi.
Jestli se chces projet bez strechy, tak toho vyuzij zitra. Nebo pristi tyden do Letohradu na sraz a oni ti ho pokřtí.
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

Re: E66 745 Li - data z Inpy

#28 Příspěvek od zzeli »

Jaris330D píše:hodnoty na lambdach vyresi serizeni LPG. Ale to jedine od pana Jaraxe. On je na to nejlepsi.
Nepsal jsi, ze mas nejakou dobrou firmu u Smiric? Neosvedcili se?
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: E66 745 Li - data z Inpy

#29 Příspěvek od Jaris330D »

zzeli píše:
Jaris330D píše:hodnoty na lambdach vyresi serizeni LPG. Ale to jedine od pana Jaraxe. On je na to nejlepsi.
Nepsal jsi, ze mas nejakou dobrou firmu u Smiric? Neosvedcili se?
Ano, jsou z Holohlav. Firma gasinsight. Jsou dobri, dali me nove virive filtry a vstrikovace Dragon, ale problem je, ze neznaj detailne motor v 745tce. Treba by to seridili dobre, ale k Jaraxovi budu davat auto ohledne svolavacce u BMW, ktere je zrovna na muj model. Mam nove vstrikovace a maji najeto asi 25 000 km, takze je potreba je znova seridit. Neco rikal, ze ty nove vstrikovace si sednou a bude je potreba znova doladit. Treba to dam doladit i jim, jeste uvidim, jak to bude casove. Ted toho je zase nejak moc. Jako v okoli asi nejlepsi, ale Jarda ty instalace dela uplne jinak. Jakoby s tim autem zil. Kdysi to nechaval delat u sveho plynare. Jenze oni nesundavaj sani a ty trysky nedelaj tak precizne. Oni to navrtavaj na aute a pred dvema lety me jedna tryska vystrelila ven a ja to musel specialnim epoxidem prilepovat, aby to tam drzelo. Klestema nasroubovat do zavitu, ktery tam pomalu nebyl. Asi vis jaka to byla prcacka? A hadicky nove nedam, protoze jsou u sani prilepene a kdyz bych chtel nove, tak jedine sani ven a udelat to poradne, aby se daly vymenit.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E66 745 Li - data z Inpy

#30 Příspěvek od JaraX »

žádnej plynař v ČR co vím nesudnává sání na trysky, todle děláme jen my, bohužel plynařům nejde o to udělat to dobře.
nedávno u mě nějaká pár měsíců stará montáž od bežného vyhlašeného pražského plynaře kterého tu všichni znají a nestačili jsme se divit jak natahl pod autem přívod.

Obrázek

tady to pak můžete porovnat s tím jak to děláme my, přitom je to blbych 5 minut navíc

Obrázek
Naposledy upravil(a) JaraX dne sob 29.09.2018 11:46, celkem upraveno 3 x.
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

Re: E66 745 Li - data z Inpy

#31 Příspěvek od zzeli »

prvni fotku nevidim ani po prihlaseni, druha je ok
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E66 745 Li - data z Inpy

#32 Příspěvek od JaraX »

už?
lupik
Registrovaný
Příspěvky: 1277
Registrován: sob 12.07.2003 00:00
Bydliště: KT

Re: E66 745 Li - data z Inpy

#33 Příspěvek od lupik »

njn, M*tes se stim nikdy nesral :-)))
Uživatelský avatar
Popp
Registrovaný
Příspěvky: 495
Registrován: ned 11.01.2015 01:00
Bydliště: Plzen

Re: E66 745 Li - data z Inpy

#34 Příspěvek od Popp »

MIMO TEMU SORRY LUDIA

JaraX prosím ta ako si sem dal fotky?

Ja sa chystám popridávat X fotiek a zaboha nič ani jedna.
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E66 745 Li - data z Inpy

#35 Příspěvek od JaraX »

bud musíš být platící člen,
nebo to uděláš jak já
dáš link na fotku, označíš do bloku a dáš tlačítko IMG
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: E66 745 Li - data z Inpy

#36 Příspěvek od Jaris330D »

Ja kdyz nevim, tak dam citaci a kouknu, jak tam ty prikazi sou.
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2211
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

Re: E66 745 Li - data z Inpy

#37 Příspěvek od soukupadam »

Čau, dájí se vypsat nejčastější příčiny chudé směsi, když jsou chudé obě strany?
kabyr01
Registrovaný
Příspěvky: 729
Registrován: pon 12.01.2009 01:00
Bydliště: Kutná Hora

Re: E66 745 Li - data z Inpy

#38 Příspěvek od kabyr01 »

Jenom hádám, ale lambda sonda?
Uživatelský avatar
HyndaDan
Registrovaný
Příspěvky: 358
Registrován: sob 25.03.2017 20:20
Bydliště: Písek

Re: E66 745 Li - data z Inpy

#39 Příspěvek od HyndaDan »

lambda sondy jsou 2 a nechovali by se obe strany stejne.

První bych se podíval po falešném vzduchu, často bývá špatná ta guma za váhou vzduchu.
e66 750Li
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E66 745 Li - data z Inpy

#40 Příspěvek od Snejk »

spis membrany a ty hadice odvetrani. na netesnosti si n62 moc nepotrpi, prakticky se nevyskytuji. obcas nejaka praseci lpg montaz prisava kolem spatne navrtanejch vstriku..
Odpovědět