Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě BMW e60
Re: Koupě BMW e60
530i je bud stará M54 170kw nebo novější 190kw verze. Ty jsou ještě v pohodě.
Pozdější 200kw nebrat ... to je přímovstřik a mohou být docela zásadní problémy.
Dívej se taky na výbavu at nemáš holotu... alespoň komfortní sedačky v elektrice a velkou navi s kvalitní muzikou případně ... DD a logic 7 by byl bonus. Ale takových je málo. Panorama je taky fajn. Raději bych zvolil e60ku než e61 která je více problémová.
Pokud chceš méně poruchové auto tak e90ku.
Pozdější 200kw nebrat ... to je přímovstřik a mohou být docela zásadní problémy.
Dívej se taky na výbavu at nemáš holotu... alespoň komfortní sedačky v elektrice a velkou navi s kvalitní muzikou případně ... DD a logic 7 by byl bonus. Ale takových je málo. Panorama je taky fajn. Raději bych zvolil e60ku než e61 která je více problémová.
Pokud chceš méně poruchové auto tak e90ku.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: Koupě BMW e60
Já mám 530i atmosféru a jsem s ní spokojenej, spotřeba je dost individuální záleží jaký město/trasa to je a kolik studenejch startů či semaforů denně potkáš. Pro tebe věř, že by stačilo po přechodu z 1,1motůrku do ostřikovačů i 525i, spíš teda 325i sedan/coupé stejně budeš jezdit sám, ne?
Jsem rád, žes pochopil nesmysl aplikace dieslu pro tvoje využití. Sám nelituju, že jsem po něm nikdy netoužil. Ten ušetří náklady lidem denně třeba 100km a víc. Nebo dojezdy přes republiku, protože nafťák má nejradši co? Když se ráno nastartuje a večer ho zhasneš, k tomu jsou uzbůsobeny díly DPF, čerpadla atd. pak to šetří náklady. Jinak se to leda opravuje a úspora je v kamnech.
Jsem rád, žes pochopil nesmysl aplikace dieslu pro tvoje využití. Sám nelituju, že jsem po něm nikdy netoužil. Ten ušetří náklady lidem denně třeba 100km a víc. Nebo dojezdy přes republiku, protože nafťák má nejradši co? Když se ráno nastartuje a večer ho zhasneš, k tomu jsou uzbůsobeny díly DPF, čerpadla atd. pak to šetří náklady. Jinak se to leda opravuje a úspora je v kamnech.
Re: Koupě BMW e60
Právě potřebuji 5 dviřko protože občas někoho vozím a kvuli kufru taky
Na E90 sem taky koukal ale prostě E60 je srdcovka
No a motor bych bral asi ten starší 170Kw v manuálu. A jak je to s tím v zimě? Dá se s tím jezdit bezproblému i do nějakých mírnějších kopců abych nehrabal?


-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: Koupě BMW e60
Jo ta M54 je v pohodě (spolehlivost na ty roky), 525i / 530i žere stejně (benál i olej) a třílitr i jede. Na malý nekomplikovaný město a štreky bych bral manual, je tam šestikvalt docela přívětivej na spotřebu a ušetříš si jednou ranec za repas ZF i nákupku vozu.
Sníh kopce a zadokolky je tady taky několik vláken. Obecně stejná situace pro všechny auta. Základ jsou dobrý mladý zimáky a DSC asistent něco pomůže. Ale už se mi loni ve Spitalu podařilo v čerstvým sněhu zapadnout. Domorodci schnell přiložili ruce k dílu. Danke! Od té doby mám pro xDrive větší pochopení, než pro diesel, ale nijak úzkostlivě ho nepotřebuju. Když člověk nebydlí na horách denně na chatě tak to jde zvládnout i zábavně s klasikou
Základ je prostě nepouštět se do větších dobrodružství a dodržet plynulou jízdu. Do lyžařských středisek je obvykle příjezd ošetřenej i pro předokolky. 
Btw. tohle téma už máš částečně zduplikovaný tady: http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... 4&start=20
Sníh kopce a zadokolky je tady taky několik vláken. Obecně stejná situace pro všechny auta. Základ jsou dobrý mladý zimáky a DSC asistent něco pomůže. Ale už se mi loni ve Spitalu podařilo v čerstvým sněhu zapadnout. Domorodci schnell přiložili ruce k dílu. Danke! Od té doby mám pro xDrive větší pochopení, než pro diesel, ale nijak úzkostlivě ho nepotřebuju. Když člověk nebydlí na horách denně na chatě tak to jde zvládnout i zábavně s klasikou


Btw. tohle téma už máš částečně zduplikovaný tady: http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... 4&start=20
Re: Koupě BMW e60
Vy máte ale nervy...
Re: Koupě BMW e60
Proč? Je nový a aspoň si nechá poradit.
Já si taky přečetl všechny příspěvky i nepříjemný, když jsem chtěl moje první bafo. A jsem vděčný.
Výběr stejně nakonec zůstane na něm.
Jestli je Pitri mladý kus, tak bych šel rozumem do E91 330i, když chce 5.dveře. Ale pokud má srdcovku
E61 a ví do čeho jde, proč ne. Já bral taky srdcovku proti všem a nelituji ani po 2 letech.
Já si taky přečetl všechny příspěvky i nepříjemný, když jsem chtěl moje první bafo. A jsem vděčný.
Výběr stejně nakonec zůstane na něm.
Jestli je Pitri mladý kus, tak bych šel rozumem do E91 330i, když chce 5.dveře. Ale pokud má srdcovku
E61 a ví do čeho jde, proč ne. Já bral taky srdcovku proti všem a nelituji ani po 2 letech.
Re: Koupě BMW e60
Hlavně nekoupit nějakou socku a ještě před servisem kde zapláčeš ... dávej si na to majzla...tady po ČR jezdí 80procent holoty e60/e61 to je uplně jiné auto jako když je vybavené a má xenony natáčecí, komforty v elektrice s výhřevem, pdc, panorama, velkou navi, HUD, LOGIC 7 atd...
Jinak se prodává i 530Xi ale prostě je to zbytečné na těch pár týdnů v roce... a pokud si koupíš kvalitní pneumatiky nové nemáš problémy s citlivou nohou na plynu.
Auto je krásně vyvážené 50/50 tak se dá i díky kontra zvládnout spousty situací jak na sněhu a ledu tak i za deště a blátivé silnice po traktorech ...občas se stane.
Nastuduj si co odchází nejvíce na e61 elektronika 5tých dveří to budeš minimálně jednou opravovat ... a pak bacha na vodu která se dostane pod 5té brzdové světlo .... jednotky CCC odchází a bluetooth a telefon atd... no uvidíš sám.
Připravit měsíčně 2-3k bokem na případnej servis a budeš v pohodě. Pokud stím nepočítáš a nemáš 20-40k bokem po koupi auta na servis tak můžeš hodně pohořet.
Jinak 530i tour se dá sehnat dnes už od 150-250k záleží jaký rok a výbava a stav auta.
Jinak se prodává i 530Xi ale prostě je to zbytečné na těch pár týdnů v roce... a pokud si koupíš kvalitní pneumatiky nové nemáš problémy s citlivou nohou na plynu.
Auto je krásně vyvážené 50/50 tak se dá i díky kontra zvládnout spousty situací jak na sněhu a ledu tak i za deště a blátivé silnice po traktorech ...občas se stane.
Nastuduj si co odchází nejvíce na e61 elektronika 5tých dveří to budeš minimálně jednou opravovat ... a pak bacha na vodu která se dostane pod 5té brzdové světlo .... jednotky CCC odchází a bluetooth a telefon atd... no uvidíš sám.
Připravit měsíčně 2-3k bokem na případnej servis a budeš v pohodě. Pokud stím nepočítáš a nemáš 20-40k bokem po koupi auta na servis tak můžeš hodně pohořet.
Jinak 530i tour se dá sehnat dnes už od 150-250k záleží jaký rok a výbava a stav auta.
Re: Koupě BMW e60
Protože mi připadá, že si z nás dělá prdel..laik píše:Proč? Je nový a aspoň si nechá poradit.
Re: Koupě BMW e60
Aha?
Já soudě dle příspěvků...
Je pravda, že jsem četl vlákna zpětně od začátku a pak cca po půl roku sondoval na foru, až jsem byl trochu v obrazu.

Je pravda, že jsem četl vlákna zpětně od začátku a pak cca po půl roku sondoval na foru, až jsem byl trochu v obrazu.
Re: Koupě BMW e60
Tak já forum snad ani před 4 lety necetl, jen nejaky recenze a testy.
Kdybych veril vsemu co negativního se tady na foru o E61 v nafte a xdrive pise, nikdy bych si to auto nemohl koupit. A samozrejme nelituju, ze sem si to koupil...
Kdybych veril vsemu co negativního se tady na foru o E61 v nafte a xdrive pise, nikdy bych si to auto nemohl koupit. A samozrejme nelituju, ze sem si to koupil...
Re: Koupě BMW e60
Tady se hodně porovnává E60 s E65. Je jasný, že vládní limuzína a vlajková loď značky na tom bude líp za stejný peniz
Já mám podmínku 5tý dveře, a kdyby se nedělala X5 jako "kombi", tak bych šel taky do E61, bo E65/6 v kombíku není, sice má kufr velký, ale limituje mě nakládací otvor a víko. Třeba ikdyž menší kufr v X5 mě víc vyhovuje.
A vidím, že máš E61 a E91. Který je na tom u Tebe servisně líp?
Moderní naftu - CR - jako problém v dnešní době vidím u všech značek. Bohužel nemáme dobrou naftu v ČR a nakonec benzín a plyn taky ne.

Já mám podmínku 5tý dveře, a kdyby se nedělala X5 jako "kombi", tak bych šel taky do E61, bo E65/6 v kombíku není, sice má kufr velký, ale limituje mě nakládací otvor a víko. Třeba ikdyž menší kufr v X5 mě víc vyhovuje.
A vidím, že máš E61 a E91. Který je na tom u Tebe servisně líp?
Moderní naftu - CR - jako problém v dnešní době vidím u všech značek. Bohužel nemáme dobrou naftu v ČR a nakonec benzín a plyn taky ne.
Re: Koupě BMW e60
E91 mam něco přes půl roku a je to taky 3.0d xdrive. Má 265.000km.
Většinu km najel v SRN. Má to daleko míň životnej podvozek než E61, daleko míň jistej a měkčí. Nedovedu do pochopit, ale jedna recenze na moje.auto.cz na tohle auto hovoří stejně.
Jo, kdyby to byla zadokola, asi by bylo všechno tužší, nevim.
Ale třeba E46 330xd Touring byla teda se stejným nájezdem daleko jistější a tužší auto.
Je fakt, že podvozkový díly jsou na E91 levnější než na E61.
Většinu km najel v SRN. Má to daleko míň životnej podvozek než E61, daleko míň jistej a měkčí. Nedovedu do pochopit, ale jedna recenze na moje.auto.cz na tohle auto hovoří stejně.
Jo, kdyby to byla zadokola, asi by bylo všechno tužší, nevim.
Ale třeba E46 330xd Touring byla teda se stejným nájezdem daleko jistější a tužší auto.
Je fakt, že podvozkový díly jsou na E91 levnější než na E61.
Re: Koupě BMW e60
e91 bude jistě servisně levnější auto. Zato e61 vybavená komforty v pěkné kůži s výhřevem a elektrice s dofuky bočnic s panorama a bixenonama natáčecíma a velkou navi logic 7 atd ... bude uplně jiné mnohem luxusnější auto.
Máme doma 530xd tour 2006 rok otec už má 440tis km natočíno a je to co se týče výbavy pecka auto.
Bere jen VERVU nebo VIF s naftou bez biosložky.
Obecně servisáci ale 5er e61 v naftě nedoporučují protože tam měníš asi deset věcí stále dokola ...termostaty, řemenice vydrží cca 300tis. ale u některých vstřikovače či DPF atd.
Otec má bez DPF a vstřikovače neměnil díky tomu jak jezdí.
repas automatu byl při 330k nájezdu asi.
Nevýhoda nafty je ta že 80-90procent aut v čr bude stočené a dovoz odněkud.
On kupoval od prvního majitele přímo po 5 letech od novoty mělo auto 260tis najeto takže kolik mají ty auta po 10-15letech ? Počítej většina 300-600k mají. A ten kdo vyjimečně jezdil málo, tak ano možná 200-250k. Ale bude jich pár a většina znich stočených o 150-300k.
Pokud bych osobně kupoval auto na dálky tak jedině vybavenou e61 je to uplně jinej kočár jako holota.
Pokud bych jezdil tady trasy do 100km kolem dokola stačí i ta e91. Ale osobně bych preferoval luxus a pohodlí....
proto jarax často doporučuje e65-e66 protože za 200k máš vybavenou luxusní limuzínu s V8 co jede na plyn 12-18L což je stejné jako cca 8L nafty ale s menším servisem.
Máme doma 530xd tour 2006 rok otec už má 440tis km natočíno a je to co se týče výbavy pecka auto.
Bere jen VERVU nebo VIF s naftou bez biosložky.
Obecně servisáci ale 5er e61 v naftě nedoporučují protože tam měníš asi deset věcí stále dokola ...termostaty, řemenice vydrží cca 300tis. ale u některých vstřikovače či DPF atd.
Otec má bez DPF a vstřikovače neměnil díky tomu jak jezdí.
repas automatu byl při 330k nájezdu asi.
Nevýhoda nafty je ta že 80-90procent aut v čr bude stočené a dovoz odněkud.
On kupoval od prvního majitele přímo po 5 letech od novoty mělo auto 260tis najeto takže kolik mají ty auta po 10-15letech ? Počítej většina 300-600k mají. A ten kdo vyjimečně jezdil málo, tak ano možná 200-250k. Ale bude jich pár a většina znich stočených o 150-300k.
Pokud bych osobně kupoval auto na dálky tak jedině vybavenou e61 je to uplně jinej kočár jako holota.
Pokud bych jezdil tady trasy do 100km kolem dokola stačí i ta e91. Ale osobně bych preferoval luxus a pohodlí....
proto jarax často doporučuje e65-e66 protože za 200k máš vybavenou luxusní limuzínu s V8 co jede na plyn 12-18L což je stejné jako cca 8L nafty ale s menším servisem.
Re: Koupě BMW e60
Filosofe, chápu to dobře, ze otec ma 2006 bez DPF ? Od vyroby ?
Re: Koupě BMW e60
Mělo by tam asi být DPF Ale bylo před 7mi lety odstraněno. Spotřeba je o litr nižší prý než s DPF a jede lépe od spodu. A nebyli žádné problémy které zpusobuje.
Nevím kdy byl zlomový rok 2004-5 cca ještě nebyli filtry ale 2005-6 už se dávali.
Má to nastavené stejně jako 530d e61 bez dpf z výroby.
Nevím kdy byl zlomový rok 2004-5 cca ještě nebyli filtry ale 2005-6 už se dávali.
Má to nastavené stejně jako 530d e61 bez dpf z výroby.
Re: Koupě BMW e60
Povinost DPF je od 01/2005
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
Re: Koupě BMW e60
asi jo. Má 12/2005 prodej 2006.
Re: Koupě BMW e60
Asi na to není nikdo zvědavý, ale kdyby to třeba pomohlo, taky přispěji se svou "troškou"... Nikdy jsme BMW moc nemusel a nějak jsem nevěřil, že ta pohodlná těžká auta dokážou řidiči i něco nabídnout formou zábavy. Pak jsem (trochu z donucení - dítě) koupil E90 330i 200 kW (přímovstřik), protože mi prostě nějak nejvíc zapadala a konečně jsem chtěl auto s nějakým lepším motorem, a jako první věc jsem pochopil, že novináři jsou ještě hodně při zemi - jestli někdo chválí Mazdy 6 jako řidičské sedany, nevím, co je pak 330i s M podvozkem, protože tomu Mazda nesahá ani po kotníky (ne že by to snad byla konkurence...). To jen k tomu, proč by někdo BMW mohl chtít. Druhá věc přišla až časem - ta auta jsou prostě dražší na provoz. Určitě jsou i "tragičtější" značky a kusy, ale i přes moje zkušenosti se starým japoncem, kterému prohnila kastle a vše jsem stejně opravoval do dokonalosti, jsou ty náklady těžko představitelné pro někoho, kdo "prémii" neokusil. Není to auto na šetření. Ani 7er s V8 a LPG nebude na šetření, akorát člověka nebude ta spotřeba štvát a bude si auto víc užívat (protože nebude muset každou trasu přepočítávat na koruny...). Osobně momentálně hledám E61 550i (právě ideálně s LPG), ale nedělám si iluze, že bych si oproti přímovstřikové E90 jakkoliv nákladově pomohl - to auto má pořád spoustu dílů vcelku laciných, jen spíš člověk má potřebu to auto udržovat ve 100% a kupovat lepší značky, než kdyby měl Fábii 1.9 sdi...
K tomu provozu po městě - žádný šestiválec (ani benzín, ani naftu) nemáš šanci ani přiblížit k provozní teplotě oleje po 5 km. 330i se zahřeje v létě na 90-100 stupňů zhruba po 15 km (samozřejmě když člověk jezdí adekvátně k teplotě motoru...). Troufl bych si říct, že ani 320i/d se nezahřeje, možná tak nějaký tříhrnek, ale kdo ví. Záleží na konkrétní lokalitě, ale ve většině měst i neúměrně trpí podvozek. Sám jsem koupil auto, co najelo (pravděpodobně dálničních) 180 000 km a vypadalo jako nové. Nejen vypadalo - jízdně bych mu hádal tak 20 000 km. Stačilo dalších 20 000 km po ČR převážně po městě (Brno) a okolí a podvozek je zralý na generálku (tlumiče, které se jeví jeden rok OK, jsou po roce tak v prde*i, že už z nich ani nemá co téct). Takže z dokonale tichého auta se stane auto, kde slyšíš podvozek, občas něco z interiéru... Kup si benzínový šestiválec, jestli se ti BMW líbí, případně tu V8, a po městě jezdi na kole, MHD a/nebo pořiď nějaký pekáč za 10 000 Kč.
K tomu provozu po městě - žádný šestiválec (ani benzín, ani naftu) nemáš šanci ani přiblížit k provozní teplotě oleje po 5 km. 330i se zahřeje v létě na 90-100 stupňů zhruba po 15 km (samozřejmě když člověk jezdí adekvátně k teplotě motoru...). Troufl bych si říct, že ani 320i/d se nezahřeje, možná tak nějaký tříhrnek, ale kdo ví. Záleží na konkrétní lokalitě, ale ve většině měst i neúměrně trpí podvozek. Sám jsem koupil auto, co najelo (pravděpodobně dálničních) 180 000 km a vypadalo jako nové. Nejen vypadalo - jízdně bych mu hádal tak 20 000 km. Stačilo dalších 20 000 km po ČR převážně po městě (Brno) a okolí a podvozek je zralý na generálku (tlumiče, které se jeví jeden rok OK, jsou po roce tak v prde*i, že už z nich ani nemá co téct). Takže z dokonale tichého auta se stane auto, kde slyšíš podvozek, občas něco z interiéru... Kup si benzínový šestiválec, jestli se ti BMW líbí, případně tu V8, a po městě jezdi na kole, MHD a/nebo pořiď nějaký pekáč za 10 000 Kč.
Re: Koupě BMW e60
Jak jsem psal jezdím s 1.1 Fiatem
No nevím jak je na tom váhově E90 ale E60 s 170kw asi taky nepojede nejhůř. Akorát problém že s manuálem jich moc není
Problém je v tom že v zimě a mrazu se mi na kole jezdit nechce a v 5 ráno pěšky taky moc ne


Problém je v tom že v zimě a mrazu se mi na kole jezdit nechce a v 5 ráno pěšky taky moc ne

Re: Koupě BMW e60
Manual v e60... 
