Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě BMW e60
Re: Koupě BMW e60
Pokud sem přijde normální pruměrný člověk co nikdy BMW neměl nepochopí nikdy jaraxe ...
Vystoupí z fabie a projede se v 325i e90 a řekne jak je to užasné auto ...
e60-e61 je o level výše co se týče komfortu a velikosti a pokud je vybavená e61 tak moc fajn auto. Oproti 95procentům aut na silnici je e61 545i bohovské auto luxusní kombík ... a pro 95procent lidí prostě totál masakr ... motor the BEST OF za ty prachy.
Pokud jarax dojde a jezdí celý život v 7er v nejnadupanějších verzích ala 750/760i a pak tady říká že e61 je prostě špatné auto mluví neobjektivně. Je to špatné auto pro něj. Ale třeba 95procent lidí by bylo velmi spokojených.
Takovej POPP kdyby tady promluvil a něco řekl k tématu... vlastní jak 760ku tak 545i touring a i tím cestuje s ženou a třeba se i vyspí v autě a je spokojenej a má auto rád. Myslím si že by mluvil trošku objektivněji...
Jardo teď to neber ve zlém ale myslím si že jsi moc zaujatý 7er a nejde to porovnávat objektivně alespoň tebou. Ikdyž souhlasím že krom praktičnosti je 7er lepší ve výbavě a komfortu to je jasné ale není pravda že by e61 bylo špatné auto. Naopak je to skvělé auto jen se tam musí dát benzínový motor. Dle mého 530d je fajn prvních 250k a prvních cca 7-10let. Pak se tam rozjíždí serie spousty závad co se musí řešit jako u každé nafty.
E61 má nepovedenou elektroniku a jednotky kam zatéká voda z pátých dveří a kabeláž v pátých dveří pokud pominu motory.
Jinak osobně co máme e61 530xd je to super auto a moc fajn na svezení jen ten motor bych dal V8 a bylo by to fajn všestranné auto.
Kdo jezdí týdně max 500-700km po čr nebude mít problémy s vybavenou e61.
Kdo jezdíte prosím vás tisíce km po evropě měsíčně kupte si raději 7er,... stím souhlasím tam bych chápal že 7er bude daleko lepší auto.
JARAXI začínej od bodu 0 ne od bodu 100. Pro většinu lidí co potřebují touring je to moc fajn auto.
Ad za 200 - 250k se dají dnes sehnat 545i ve výbavě celkem často. Jen těch aut je málo po ČR. Zato 550ka vybavená může stát i 350k tam už rozdíl je veliký....
Vystoupí z fabie a projede se v 325i e90 a řekne jak je to užasné auto ...
e60-e61 je o level výše co se týče komfortu a velikosti a pokud je vybavená e61 tak moc fajn auto. Oproti 95procentům aut na silnici je e61 545i bohovské auto luxusní kombík ... a pro 95procent lidí prostě totál masakr ... motor the BEST OF za ty prachy.
Pokud jarax dojde a jezdí celý život v 7er v nejnadupanějších verzích ala 750/760i a pak tady říká že e61 je prostě špatné auto mluví neobjektivně. Je to špatné auto pro něj. Ale třeba 95procent lidí by bylo velmi spokojených.
Takovej POPP kdyby tady promluvil a něco řekl k tématu... vlastní jak 760ku tak 545i touring a i tím cestuje s ženou a třeba se i vyspí v autě a je spokojenej a má auto rád. Myslím si že by mluvil trošku objektivněji...
Jardo teď to neber ve zlém ale myslím si že jsi moc zaujatý 7er a nejde to porovnávat objektivně alespoň tebou. Ikdyž souhlasím že krom praktičnosti je 7er lepší ve výbavě a komfortu to je jasné ale není pravda že by e61 bylo špatné auto. Naopak je to skvělé auto jen se tam musí dát benzínový motor. Dle mého 530d je fajn prvních 250k a prvních cca 7-10let. Pak se tam rozjíždí serie spousty závad co se musí řešit jako u každé nafty.
E61 má nepovedenou elektroniku a jednotky kam zatéká voda z pátých dveří a kabeláž v pátých dveří pokud pominu motory.
Jinak osobně co máme e61 530xd je to super auto a moc fajn na svezení jen ten motor bych dal V8 a bylo by to fajn všestranné auto.
Kdo jezdí týdně max 500-700km po čr nebude mít problémy s vybavenou e61.
Kdo jezdíte prosím vás tisíce km po evropě měsíčně kupte si raději 7er,... stím souhlasím tam bych chápal že 7er bude daleko lepší auto.
JARAXI začínej od bodu 0 ne od bodu 100. Pro většinu lidí co potřebují touring je to moc fajn auto.
Ad za 200 - 250k se dají dnes sehnat 545i ve výbavě celkem často. Jen těch aut je málo po ČR. Zato 550ka vybavená může stát i 350k tam už rozdíl je veliký....
Re: Koupě BMW e60
Myslím tou kvalitou interiéru a plastů se v tom cítím jak ve škodovce nebo passatu. E65 je jiná liga když do toho sedneš.Jirke píše:Ty hele...slusnost mi napovida neposlat te hned doprdele.martyb píše:. Je to prostě už stará mrdka a v tom interiéru se cítíš jak v superbu. Jak říká Stepan1 - nová trojka je nafouklejší
Jak muues srovnavat totalne neergonomickej interier superba s E61? Jsi asi v superbu necestoval po evrope,ze?
Re: Koupě BMW e60
Přesně tak, hlavně ten kufr v E61 není žádnej šlágr a vzadu místo taky extra není. Superb je míň auto než šedina, ale vzadu je místa na nohy jak v longu 7er a do kufru nahazes cokoliv. Nedivím se, že jich tu jezdí mraky.JaraX píše:u E60 bych taky moc nehovořil o ergnomii
co tam je ergonomickyho?
ty maly sedačky ? i komforty jsou prostě uzky, nebo ty ovladače okýnek u předFL kvuli kterym si musíš zlomit ruku aby sis otevřel okno? nebo ty neosvětleny, nechlazeny, nevyhřívaný, nekvalitní a nedostatkový držáky napojů? když jsem s ženou jel do DE, tak jsem v noci vracel horky kafe do toho super držáku napoju a málem jsem ju spařil kafem. to je hrozně moc ergnomicky.
a to ovladaní sedaček z boku je taky hrozně ergonomicky.
a jak píše filozof, E60 komfort fakt nemá a už vůbec ne kombík, pokud to srovnám
E61
- má větší kufr než sedan
- možnost sklopit sedačky
- alespon v nečem je lepší než E65
E60
- menší aerodanymický hluk
- menší spotřeba
- není potřeba furt čistit zadní okno, nechápu proč furt neudělali "dešták" na zadek, člověk musí furt jak osel stírat zadní okno
- věci v kufru nehrkají do interieru jako u kombi, na to jsem extra alergickej, prostě kufr je kufr a kabina je kabina, to je jak mít tatru s korbou až do kabiny.
- při nehodě s nezataženou přepážkou nelítají věci na lidi jako u kombi a občas někoho zraní
- při plném kufru je vidět dozadu, narozdíl od kombi
- při otevřeném kufru netáhne do kabiny jako u kombi
- většíí bezpečnost při bočním nárazu než u kombi, zadní sedačky u kombi nechrání pevná stěna
- větší servisní náklady u kombi - viz dráty v kufru, zatíkání do diversity, lámání hadiček ostřikovače, zarezlé stěrače zadních vrat, hniloba zadních vrat, pístnice,
Re: Koupě BMW e60
žere +- stejně,
u nás LPG 14,10 na MOL
u nás LPG 14,10 na MOL
Re: Koupě BMW e60
Malte to tam nějaké levné, u nás už je za 15,90
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Re: Koupě BMW e60
asi nějaká akce
Re: Koupě BMW e60
ještě týden zpátky tady taky jedna u prostějova byla za 14,50kč bohužel už podražili všechny v okruhu 30km dokola a je to 15,50 - 16,50kč. Stále je to méně jako 34,50-38,50kč za benzín.
Re: Koupě BMW e60
S LPG mi to dvakrat nevyslo...fabia 1.4 relativne fungovala, ale v e46 330i to kamosovi tak blblo, ze za 40000km co s tim stihl najet menil skoro celej system krome nadrze. Bylo to Tartarini montovany nove u nas v HK.JaraX píše:
proč bys nedával LPG? já jsem s LPG megaspokojen, těch ulev je víc a víc, ted jsem zjistil že nemusím krom silniční daně ani platit německou dálniční známku, jezdím za mín než kdybych měl 720d, výkon stejnej, všecko. ujel jsem 110k na LPG a vyměnil jen 2x filtr LPG a nádrž jelikož tam byla jen 85L.
Proto se do LPG nehrnu, vis..
Re: Koupě BMW e60
no u LPG je problem že 95 procent lidi to prostě namrdá
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: Koupě BMW e60
Tak otázka jak kdo umí ty M54,N52 zplynovat, prej to bejvá voříšek.
No a vlákno je o výběru E60, tak už se na ty kombíky vy*erte vozí v tom tady každej druhej akorát vzduch a zavazí na silnici.
Jak jsem již zmiňoval kufer má E60 taky velikej (větší, nebo rovno 7er). Kdyžtak hledejte sklápěcí sedačky na 2/3 pak tam nějaký bicykle taky naložíte. Jediné kdyby měla tak interier z E39 je pro mě šedyna v rámci třídy dokonalejší.
No a vlákno je o výběru E60, tak už se na ty kombíky vy*erte vozí v tom tady každej druhej akorát vzduch a zavazí na silnici.

Jak jsem již zmiňoval kufer má E60 taky velikej (větší, nebo rovno 7er). Kdyžtak hledejte sklápěcí sedačky na 2/3 pak tam nějaký bicykle taky naložíte. Jediné kdyby měla tak interier z E39 je pro mě šedyna v rámci třídy dokonalejší.
Re: Koupě BMW e60
V Praze ti plyn udělá Vaněk, plynoval jsem u něj dvě BMW a teď jezdím s 550i v přepočtu za 5-6 L benzínu
Na východ od Prahy (rozuměj takřka v zahraničí
) plynuje Jarax a nebo jsem slyšel dobré reference na polskou firmu, ale už si nevzpomenu jméno. Nicméně BMW bych dal k někomu, kdo zná ty motory a umí to naladit.

Na východ od Prahy (rozuměj takřka v zahraničí

Re: Koupě BMW e60
kolik se tam narve maximum toroid do e60 ? Prý nic moc kolem 65L ... ???
mínus 20procent je docela dost málo LPG.
Má někdo ohnutý plovák nebo uplně bez plováku aby využil 100procent velikosti toroidu ? Pár lidí o tom mluvilo že to bez problémů funguje a je to jen kvůli vysokým teplotám a roztažnosti....prý ale stačí pár litrů vyjet a je to v klidu....
mínus 20procent je docela dost málo LPG.
Má někdo ohnutý plovák nebo uplně bez plováku aby využil 100procent velikosti toroidu ? Pár lidí o tom mluvilo že to bez problémů funguje a je to jen kvůli vysokým teplotám a roztažnosti....prý ale stačí pár litrů vyjet a je to v klidu....
Re: Koupě BMW e60
- a jacoob a už to neškube?
- vaněk to trochu šidí, nedělá velký tankování a radši dá každýmu redukci atd.
- ohýbat plovák na stoprocent je kravina
- tuším 55L je max do E60
- vaněk to trochu šidí, nedělá velký tankování a radši dá každýmu redukci atd.
- ohýbat plovák na stoprocent je kravina
- tuším 55L je max do E60
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: Koupě BMW e60
Jo LPG do V8 jde v poho. Problémky jsem slyšel u R6, nebo jaký to má průvodní jevy, možná to fakt málokdo dovede instalovat a vyladit. Nebo pocukávání a svícení kontrolky na motoru se bere u LPG jako běžná věc? Spousta lidí se s tím už musela naučit žít :/
Známej má LPG v 545i, ale byl hamižnej a chtěl/nechal se ukecat na větší nádrž. Teď má podlážku přizvednutou a nenaloží tak ani 245 pneu na sebe, natož 275ky co by silnější E60 měla mít. Mě by naopak nevadil menší toroid a klidně co 3-4 dny tankovat. Naštěstí v E60 na něho aspoň místo je, rezervu jsem stejně už prodal budou aj tak nepovinný. U E92/E93 je to horší. Ale to je pokec do LPG vlákna.
Známej má LPG v 545i, ale byl hamižnej a chtěl/nechal se ukecat na větší nádrž. Teď má podlážku přizvednutou a nenaloží tak ani 245 pneu na sebe, natož 275ky co by silnější E60 měla mít. Mě by naopak nevadil menší toroid a klidně co 3-4 dny tankovat. Naštěstí v E60 na něho aspoň místo je, rezervu jsem stejně už prodal budou aj tak nepovinný. U E92/E93 je to horší. Ale to je pokec do LPG vlákna.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 541
- Registrován: stř 03.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě BMW e60
žádné kontrolky nemají být, musí to fungovat, když kontrolka motoru, je tam problém. Jezdím s LPG bez hlášení chyby e60 V8. Nádrž 65l. Jde dotankovat 63l. Nájezd 500km.
Re: Koupě BMW e60
koki: Tak to nemáš potom plovák vubec nebo je hodně ohnutej. Rezerva je všude 20procent takže 65 -13L je 52L max tankování. Pokud dáš 63 tak 2litry to je bez plováku nebo s ohnutým hodně.
Ale prý to ničemu nevadí co jsem se bavil se dvěma lidma tak to mají taky u non BMW aut a jezdí tak už roky.
Jen prostě v létě raději při natankování pár km projedou aby to nebylo nadoraz nádrže.
Ale kdyby i cokoliv je to jištěné ventilem co by si odpšoukl ven z nádrže trochu a nic víc by se nestalo....on by to nepustil víc než nějakej přetlak třeba litr dva ... a hotovo.

Ale prý to ničemu nevadí co jsem se bavil se dvěma lidma tak to mají taky u non BMW aut a jezdí tak už roky.
Jen prostě v létě raději při natankování pár km projedou aby to nebylo nadoraz nádrže.
Ale kdyby i cokoliv je to jištěné ventilem co by si odpšoukl ven z nádrže trochu a nic víc by se nestalo....on by to nepustil víc než nějakej přetlak třeba litr dva ... a hotovo.
Re: Koupě BMW e60
Asi tomu nerozumím, ale kdo chce dobrovolně cpát do v8iček plyn??? Ty auta jsou na benzín, tak proč to ničit palivem pro zahradní gril? A ještě bych zafouká kufr montážní pěnou, aby mohl sloužit jako plynová nádrž a jakoby ušetrěné peníze budu házet ke spolujezdci na podlahu a pak je nacpu do oprav, které způsobil plyn, který tam nepatří. Raději so plynatéři kupte 530d nebo něco s obsahem 1,2. Prosím neničte tyhle auta plynem, není jich moc a jednou to bude legenda
Edit: ještě by se mohl někdo zeptat, zda jde naplynovat m5ka

Edit: ještě by se mohl někdo zeptat, zda jde naplynovat m5ka


Naposledy upravil(a) kadli dne čtv 11.10.2018 22:10, celkem upraveno 1 x.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 541
- Registrován: stř 03.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě BMW e60
Filozof píše:koki: Tak to nemáš potom plovák vubec nebo je hodně ohnutej. Rezerva je všude 20procent takže 65 -13L je 52L max tankování. Pokud dáš 63 tak 2litry to je bez plováku nebo s ohnutým hodně.![]()
Ale prý to ničemu nevadí co jsem se bavil se dvěma lidma tak to mají taky u non BMW aut a jezdí tak už roky.
Jen prostě v létě raději při natankování pár km projedou aby to nebylo nadoraz nádrže.
Ale kdyby i cokoliv je to jištěné ventilem co by si odpšoukl ven z nádrže trochu a nic víc by se nestalo....on by to nepustil víc než nějakej přetlak třeba litr dva ... a hotovo.

Re: Koupě BMW e60
Kadli: Jsi uplně mimo ... plyn dobře namontovanej funguje bezvadně. Já u první 525i měl lpg a ušetřil jsem 300k jen na palivu. Ted mám 7er a už 120tis km najeto jen na LPG. Taky hodně velká uspora. A jedinné co jsem za 5let řešil byly filtry a revize a jedno čištění vzplynovače. To je vše. Takže se mi to několikrát zaplatilo a ušetřilo dalších 80k na servis.
BMW jsou normální auta a 545-550i není nic extra ...není to kusová výroba ani M5 nebo M6...apod.
Raději 545i nebo 750i s LPG než 320d případně oktávku v naftě ...to je dle mě blbost.
BMW jsou normální auta a 545-550i není nic extra ...není to kusová výroba ani M5 nebo M6...apod.
Raději 545i nebo 750i s LPG než 320d případně oktávku v naftě ...to je dle mě blbost.
Re: Koupě BMW e60
do M5 V10 se chystám a určitě se ji chystám plynovat, tak se pak ozvu, ty si zatím jezdi v klidu tou 1,2kadli píše:Asi tomu nerozumím, ale kdo chce dobrovolně cpát do v8iček plyn??? Ty auta jsou na benzín, tak proč to ničit palivem pro zahradní gril? A ještě bych zafouká kufr montážní pěnou, aby mohl sloužit jako plynová nádrž a jakoby ušetrěné peníze budu házet ke spolujezdci na podlahu a pak je nacpu do oprav, které způsobil plyn, který tam nepatří. Raději so plynatéři kupte 530d nebo něco s obsahem 1,2. Prosím neničte tyhle auta plynem, není jich moc a jednou to bude legenda
Edit: ještě by se mohl někdo zeptat, zda jde naplynovat m5ka![]()