Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E60 - N52 523i 2005 - výměna těsnění ventilového víka
- Radim046
- Registrovaný
- Příspěvky: 600
- Registrován: úte 07.12.2004 01:00
- Bydliště: okr. Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
E60 - N52 523i 2005 - výměna těsnění ventilového víka
Má někdo zkušenost s výměnou těsnění ventilového víka na N52 523i E60? Dost mi tam teče olej. Zajímá mě hlavně zda sed po sundání ventilového víka a následné montáži musí nějak nastavit Valvetronik abych něco nezničil a nebo když ten motor valvetroniku sundám tak ho zase jen nasadím zpět a vše bude fungovat jak má.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 451
- Registrován: čtv 12.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: E60 - N52 523i 2005 - výměna těsnění ventilového víka
Ahoj, ještě dost často chčije kolem domku olejového fitru. Taky jsem si myslel, že ventil dekl a nakonec to bylo právě toto těsnění.
Nyní: BMW E61 530i 05"/BMW E46 325Ci 03"/VW Transporter 2,5Tdi-Long 06"/Yamaha FZS 1000 04"
EX: BMW e36 316i 97"/BMW e39 523i 97"/BMW e39 525i 01"/LADA NIVA Offroad spec. 99"/Toyota 4Runner Offroad special 94"
EX: BMW e36 316i 97"/BMW e39 523i 97"/BMW e39 525i 01"/LADA NIVA Offroad spec. 99"/Toyota 4Runner Offroad special 94"
- Radim046
- Registrovaný
- Příspěvky: 600
- Registrován: úte 07.12.2004 01:00
- Bydliště: okr. Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: E60 - N52 523i 2005 - výměna těsnění ventilového víka
Ale ta strana co je domek je docela suchá oproti straně druhé. Myslím že by to mohlo téct i pod tím motorem valvetronicu protože v žebrech jak jsou cívky a svíčky stál olej.
Každopádně nevím zda se do výměny toho těsnění pustit doma kvůli tomu nastavení valvetronicu potom.
Každopádně nevím zda se do výměny toho těsnění pustit doma kvůli tomu nastavení valvetronicu potom.
Re: E60 - N52 523i 2005 - výměna těsnění ventilového víka
valvetronic se musí kalibrovat, mění se i nějaká těsnění co nejsou součástí sady na víko a taky se musí měnit šrouby, jinak se jim utrhají hlavičky, takový koumaci už tu byli 

- Radim046
- Registrovaný
- Příspěvky: 600
- Registrován: úte 07.12.2004 01:00
- Bydliště: okr. Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: E60 - N52 523i 2005 - výměna těsnění ventilového víka
Tak těsnění a ty 3 šrouby to je jasný že bych dal. Kvůli tomu těsnění bych to taky sundaval.
Re: E60 - N52 523i 2005 - výměna těsnění ventilového víka
jak 3 šrouby? mění se šrouby na víku všechny. jsou hliníkové a nesmí se použít znova.
- Radim046
- Registrovaný
- Příspěvky: 600
- Registrován: úte 07.12.2004 01:00
- Bydliště: okr. Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: E60 - N52 523i 2005 - výměna těsnění ventilového víka
Já vím..myslel jsem že píšeš o šroubech k motorku valvetroniku. O ventil deklu vim. Maj to skoro u všech šroubů psaný že použití jen 1x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 50
- Registrován: ned 23.11.2008 01:00
Re: E60 - N52 523i 2005 - výměna těsnění ventilového víka
Zdravim, sice jste téma rozběhli minulý rok, ale snad by jste mi tu mohli pomoci, jak se kalibruje valvetronic? Pouze přes diagnostiku nebo se nastavuje i mechanicky??JaraX píše:valvetronic se musí kalibrovat, mění se i nějaká těsnění co nejsou součástí sady na víko a taky se musí měnit šrouby, jinak se jim utrhají hlavičky, takový koumaci už tu byli