Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E60 - N52 523i 2005 - výměna těsnění ventilového víka

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Radim046
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: úte 07.12.2004 01:00
Bydliště: okr. Nymburk
Kontaktovat uživatele:

E60 - N52 523i 2005 - výměna těsnění ventilového víka

#1 Příspěvek od Radim046 »

Má někdo zkušenost s výměnou těsnění ventilového víka na N52 523i E60? Dost mi tam teče olej. Zajímá mě hlavně zda sed po sundání ventilového víka a následné montáži musí nějak nastavit Valvetronik abych něco nezničil a nebo když ten motor valvetroniku sundám tak ho zase jen nasadím zpět a vše bude fungovat jak má.
Lucas87
Registrovaný
Příspěvky: 451
Registrován: čtv 12.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: E60 - N52 523i 2005 - výměna těsnění ventilového víka

#2 Příspěvek od Lucas87 »

Ahoj, ještě dost často chčije kolem domku olejového fitru. Taky jsem si myslel, že ventil dekl a nakonec to bylo právě toto těsnění.
Nyní: BMW E61 530i 05"/BMW E46 325Ci 03"/VW Transporter 2,5Tdi-Long 06"/Yamaha FZS 1000 04"
EX: BMW e36 316i 97"/BMW e39 523i 97"/BMW e39 525i 01"/LADA NIVA Offroad spec. 99"/Toyota 4Runner Offroad special 94"
Uživatelský avatar
Radim046
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: úte 07.12.2004 01:00
Bydliště: okr. Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: E60 - N52 523i 2005 - výměna těsnění ventilového víka

#3 Příspěvek od Radim046 »

Ale ta strana co je domek je docela suchá oproti straně druhé. Myslím že by to mohlo téct i pod tím motorem valvetronicu protože v žebrech jak jsou cívky a svíčky stál olej.

Každopádně nevím zda se do výměny toho těsnění pustit doma kvůli tomu nastavení valvetronicu potom.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E60 - N52 523i 2005 - výměna těsnění ventilového víka

#4 Příspěvek od JaraX »

valvetronic se musí kalibrovat, mění se i nějaká těsnění co nejsou součástí sady na víko a taky se musí měnit šrouby, jinak se jim utrhají hlavičky, takový koumaci už tu byli :D
Uživatelský avatar
Radim046
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: úte 07.12.2004 01:00
Bydliště: okr. Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: E60 - N52 523i 2005 - výměna těsnění ventilového víka

#5 Příspěvek od Radim046 »

Tak těsnění a ty 3 šrouby to je jasný že bych dal. Kvůli tomu těsnění bych to taky sundaval.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E60 - N52 523i 2005 - výměna těsnění ventilového víka

#6 Příspěvek od JaraX »

jak 3 šrouby? mění se šrouby na víku všechny. jsou hliníkové a nesmí se použít znova.
Uživatelský avatar
Radim046
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: úte 07.12.2004 01:00
Bydliště: okr. Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: E60 - N52 523i 2005 - výměna těsnění ventilového víka

#7 Příspěvek od Radim046 »

Já vím..myslel jsem že píšeš o šroubech k motorku valvetroniku. O ventil deklu vim. Maj to skoro u všech šroubů psaný že použití jen 1x
Dirtysix323
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: ned 23.11.2008 01:00

Re: E60 - N52 523i 2005 - výměna těsnění ventilového víka

#8 Příspěvek od Dirtysix323 »

JaraX píše:valvetronic se musí kalibrovat, mění se i nějaká těsnění co nejsou součástí sady na víko a taky se musí měnit šrouby, jinak se jim utrhají hlavičky, takový koumaci už tu byli :D
Zdravim, sice jste téma rozběhli minulý rok, ale snad by jste mi tu mohli pomoci, jak se kalibruje valvetronic? Pouze přes diagnostiku nebo se nastavuje i mechanicky??
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E60 - N52 523i 2005 - výměna těsnění ventilového víka

#9 Příspěvek od JaraX »

přes diag
Odpovědět