Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E46 320d 110kw - chci koupit s 360tis najeto - dobrý nápad ?
E46 320d 110kw - chci koupit s 360tis najeto - dobrý nápad ?
Zdravím. Chtěl bych znát Váš názor. Chci koupit E46 320d 110kw. Teď mám vyhlidlej jeden kousek ale má najeto 360tis. Je to uz hodně?
- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: E46 320d 110kw
No je to poměrně hodně ale každej nájezd není stejnej, 360,000km po německých dálnicích je něco jinýho než 360,000km po pražských kostičkách.
Tyhle starý naftový motory najedou klidně milion kilometrů bez problémů pokuď se správně udržujou, záleží na tom v jakým stavu je kastle, kdyby nebyla rezavá, kdyby byla v pořádku převodovka, vstřiky atd... tak proč ne. Ještě by to chtělo mít servisní historii a vidět že se v čas měnil olej a co se na autu dělalo.
Počítej s tím že dřív nebo později budeš muset vložit nějaký peníze, protože po takovým nájezdu se už určitý věci opotřebujou. Třeba podvozek, brzdy, turbo, vstřiky, klatky, převodovka, různý hadičky, větráky, atd... Což není zase tak drahý ve srovnání s jinejma autama ale záleží za kolik to prodává a co to bude potřebovat, aby toho zase nebylo moc, jinak se ti vyplatí koupit lepší kousek.
Rozhodně to zavez do dobrýho servisu, zaplať jim tam aď ti řeknou co to bude potřebovat a spočítej jestli ti to stojí za to.
Já mám taky e46 320d před faeliftem a tady jsem už psal o častých závadách atd...
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=99128

Tyhle starý naftový motory najedou klidně milion kilometrů bez problémů pokuď se správně udržujou, záleží na tom v jakým stavu je kastle, kdyby nebyla rezavá, kdyby byla v pořádku převodovka, vstřiky atd... tak proč ne. Ještě by to chtělo mít servisní historii a vidět že se v čas měnil olej a co se na autu dělalo.
Počítej s tím že dřív nebo později budeš muset vložit nějaký peníze, protože po takovým nájezdu se už určitý věci opotřebujou. Třeba podvozek, brzdy, turbo, vstřiky, klatky, převodovka, různý hadičky, větráky, atd... Což není zase tak drahý ve srovnání s jinejma autama ale záleží za kolik to prodává a co to bude potřebovat, aby toho zase nebylo moc, jinak se ti vyplatí koupit lepší kousek.

Rozhodně to zavez do dobrýho servisu, zaplať jim tam aď ti řeknou co to bude potřebovat a spočítej jestli ti to stojí za to.
Já mám taky e46 320d před faeliftem a tady jsem už psal o častých závadách atd...
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=99128
Re: E46 320d 110kw
Díky. Nakonec to dopadlo že sem koupil 3.0d. nájezd stejný ale po výměně vstřiku turba spojky komplet tak snad naky
set tisíc ještě najede.
set tisíc ještě najede.
- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: E46 320d 110kw
330d je taky výborná volba. Myslím že ho v pohodě dotáhneš i na milion pokud nám to do tý dobry nezakážou. 

Re: E46 320d 110kw
už dávno zakázali, do poloviny Evropských měst s tím už nesmíš.
- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: E46 320d 110kw
Já do poloviny západních ghett nechci jet ani kdyby mi za to zaplatili.
Za chvíli na ně zase vleze PMS a zakážou i benzíny, budou ti nutit elektro mobily a pak na ně zavedou obrovský daně protože jsou těžký a ničí mosty jako v Švédstánu nebo kde to bylo. Musí se nějak stimulovat selhávající ekonomika EU. 


Re: E46 320d 110kw






...tos tedy trefil do černýho.
Nějak nám musí ty daně něčím dodut.
Re: E46 320d 110kw
Já slyšel že v dojci budou kamiony na plyn a elektro moct jezdit bez myta. Takže tu naftu za chvíli zakazou všude.
- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: E46 320d 110kw
Když budeme poslouchat co nám říkají politici tak budeme akorát běhat do kolečka jako pes za ocasem. Dneska říkají jedno, zítra opak.rakos12 píše:Já slyšel že v dojci budou kamiony na plyn a elektro moct jezdit bez myta. Takže tu naftu za chvíli zakazou všude.


Kamiony na elektřinu s dnešní technologií jsou pořád nesmysl, moc drahý, moc krátkej dojezd, moc obtížný nabíjení. V podstatě jediná dlouhodobě životaschopná implementace vozidel na elektřinu jsou zatím trolejbusy a vlaky, a i nový trolejbusy mají rezervní naftovej motor. Elektromobily na baterku se už zkouší od počátků automobilů, i na nádraží mají káry na elektřinu ještě z dob komunismu jenže pořád trpí třema klíčovýma problémama, malej dojezd, dlouhý nabíjení a velmi drahý materiály na baterky který budou ještě dražší čím jich bude míň.
Jedinej důvod proč tlačí baterky místo třeba vodíku je protože na výrobu baterek můžou mít monopol a na vodík ne.

Kamiony na CNG se už trošku objevujou, pár dodávek má i česká pošta jenže tady je taky pár problémů, zaprvý aby se mohl spalovat CNG je potřeba aby měli zážehovej motor kterej žádnej kamion nemá, a naftovej se nijak nedá předělat. Celá Evropa si nebude pořizovat nový kamiony aby mohli jet do Německa. Prostě zaplatí mýto a započtou to co ceny spotřebiteli. Za druhý zážehový motory jsou proti naftě velmi neefektivní, obzvlášť na tahání, proto kamiony přešli na naftový motory. Za třetí CNG má ještě míň energie než benzín, tak že když kamionům nestačili ani benzínový motory, CNG kterej je ještě slabší rozhodně stačit nebude. Co znám pošťáky tak každej na ty dodávky s CNG nadává. No a za čtvrtý, auta na CNG jsou mnohem dražší a při tom dávají minimální úspory paliva proti naftě. Třeba nedávno jsem koukal Ford v Americe prodává pick-up 3,7 litrů V6, buď benzínovej, naftu a nebo benzín a CNG. S CNG je o $10,000 dražší, slabší a s bombama na plyn má míň místa, tak že si každej koupí buď benzín nebo naftu.
Existuje taky vstřik CNG do nafty nebo co pokud si dobře vzpomínám, ale to je taky drahý a nikomu nepotřebný.
Kromě toho, všechny iniciativy o "záchraně prostředí" který Němci zkoušeli skončili velmi draze s nulovým efektem tak že si myslím že se k ním ostatní země, obzvlášť ve východní Evropě nebudou spěchat přidávat a přecházet na CNG.
A co se týče nás obyčejných lidí, v ČR žádnej zákaz Dieslů nehrozí, ani si nemyslím že o to někdo bude usilovat protože prostě počkají až ty starý auta dojezdí a lidi si koupí novější jako to bylo s komunistickýma autama. Nejspíš zavedou Eko poplatek aby se nevyplatili koupit až jejich cena klesne na pár tisíc. No a že s tím nesmíš někam do centra města v Německu, no a co, éra Německa už dávno skončila, dneska tam není nic co není tady a kromě toho já tam v centru už parkoval snad 5x, když tak zaplatím pokutu pokud se policajtům bude chtít volat tlumočníka.


Bude zajímavý co řeknou až lidi přejdou zpátky na benzín a zase nebudou splňovat svoje kvóty na Co2 kvůli kterým naftu vůbec začali tlačit.
