Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

#81 Příspěvek od JaraX »

filozofe, myslím že by ses měl naučit si informace ověřit než to začneš všude psat, to je u tebe tak nějak zásadní problém. hodně rád pišeš a hodnotíš věci které jsi v životě neviděl, jinak bys nenapsal takový bláblol že e38 má komunikativnější řízení než E65. výhodu té převodky v E38 vidím spíš v odolnosti, ale zase tam furt řešíš tu blbou tyč a její uložení.

připomínáš mi toho osla bimmerguru, který neustalé tvrdí že krátká sedma po facu je E66 a nedá si to vymluvit.

a nebo si dnes pustím ke svačině todle
https://www.stream.cz/garaz/10028566-bmw-760

a pozor všichni tam jak opice opakují M760il prostě ííííííííeeeeeeeeL, sakra tak už se to 20 let nejmenuje, je to Liii, eeeLLLíííí.
to je jako testovat focus a napsat že to je focus SR. nesmíš prostě věřit všemu co se kde píše.

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_7_Series_(G11)
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

#82 Příspěvek od Filozof »

To zase nevěřím ale ta převodka to jsem si byl skoro jistej a nijak jsem po tom nepátral nikdy.
Jen vím že se to dost často řešilo že 6vály mají hřeben ... u e38 když mi to řekli v eshopu že je tam hřebenové řízení tak by mě nenapadlo si to nějak zjištovat že to zrovna oni nebudou vědět.
Pokud bych měl celý život 740i ani by mě to nenapadlo. Žil jsem s tím že 540i e39 a V8 i V12 u E38 mají z nějakého důvodu šneka maticové řízení prostě.
Počítal jsem že 528i a 728i mají dost komponent společných až na některé ...tato je jedna znich.

Tak sry ale nehažte vše do jednoho pytle když se člověk v něčem splete a uzná že se mýlil.

S označením e66 to je fakt uplně něco jiného píše to kdejaká wikipedie a je to i v katalogu vidět prostě všude ...to je opravdu extrém ...navíc pokud se kdokoli v čemkoliv splete je dobré aby se opravil a nešířil bludy ...což ohledně krátká e65 vs long e66 nechápu ...
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

#83 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Je to matoucí když zrovna starší E36 mají hřebínek s totožným motorem 2.8i atd.
Šneky u V8 jsou prý z důvodu místa. Tak teď nevím E39ky jak šestiválce ? :oops:

Btw.v té E38 máš vlastně co M52B28TU - techUpdate, nebo ještě jednovanos ? (jakože to nemá se shora uvedeným vliv a nechce se mi teď prolejzat ETK).

Tehdy ty hřebeny vydržely aspoň 250tis. než člověk pociťoval vůle, imho v lehčí 3er. Novější E60, E65 tam můžeš odvízt o 100tis. dříve bo jsou jednak těžší a nahonem dělaný s nevyzrálýho matroše (vnitřní pnutí :) ).
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

#84 Příspěvek od Filozof »

Je to jednovanos M52B28 a stejný motor je také v e39 528i spousty stejných součástek atd... jen tedy to řízení má 528i hřebenové a 728i maticové.
Nechápu sice proč to cpali i do 728i ale asi v BMW to věděli nejlépe proč 7er musí mít maticové.

V E65 se vrátili zase zpátky k hřebenovému řízení co jsem se díval. Tak bude jistě přesnější.

Koukám se na eshop a tam taky mystifikují lidi ...se schválně podívejte co píší ... Hřebenové řízení ...to je fakt mazec když v tom nemají ani oni jasno.

http://autodily.mjauto.cz/bmw/7-e38/728 ... 91101.html


ale je vidět že vypadá uplně jinak hřeben a matice. No a teď e65.
http://autodily.mjauto.cz/bmw/7-e65-e66 ... 92500.html

tam je krásně vidět hřebenové řízení to je fakt ale lidi co to neznají budou z toho taky paf proč nepíší maticové řízení u e38.
Navíc je vidět že e65 má levnější některé díly. :shock:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

#85 Příspěvek od JaraX »

snad nebereš nějaké mjauto jako zdroj informací.
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

#86 Příspěvek od kurevtor »

zvedavec píše:Chjo, teda pánové fakt mě to neulehčujete. Já chci Báwo protože jeho benzínové motory mají ten nejnádhernější zvuk co jsem dosud slyšel. Ale samozřejmě nechci aby mě to sežralo za živa. Takže bude muset jít do plynu, i když co jsem tak koukal na " spritmonitor " tak mají i nízkou spotřebu. Momentálně mám Volvo 850 tdi, má 25 let takže holka v nejlepších letech najeto necelých půl mega takže taky v poho. Investice pouze spotřebák. Předpokládám že je tak v polovině životnosti, jenže ten chrochta se nedá poslouchat.
mno jestli si koupis E65 tak nevim kdy si ten motor chces poslechnout, protoze s dvojtyma sklama o tom motoru skoro nevis, a kdyz pustis radio tak o nem nevis vubec. Obcas ho pak zaslechnes, kdyz potrebujes vzit felicii zprava a vytocis to k peti tisicum, ale porad stejne neslysis poradne motor :D Proste se najednou neco pod kapotou splasi, ale pak to zas ztichne. Ano, stane se mi, ze prijedu a nechcipam motor a jdu chvili poslouchat bublani a kocham se, je to nadhera i v tech nizkych otackach, ale pri jizde si to clovek moc neuzije....

taky popremejslej jak moc si koupi noveho vraku chces nasrat do bot... pokud mas auto co jen jezdi a nic moc nechce tak si mozna budes muset zvyknout na jizdy do servisu. Tech servisu co E65 umi opravdu moc neni takze veci jaksi casto nejsou na pockani, casto kupodivu nejsou ani do druheho dne :D A obcas to stoji nejaky ty kachle no. Tim chci jen rict, ze E65 je skvela motokara co ma ve vybave neuveritelny veci, urcite ti udela hodne radosti, ale to volvicko si urcite nech, budes ho potrebovat :lol:
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

#87 Příspěvek od kurevtor »

Corleon píše:
Arnie_one píše:Individual vs Individual...
Nevim cemu se divis a co na tom nechapes. :D Co se libi tobe se nemusi libit ostatnim a naopak. Me se treba prave nelibi jak to nema ani rucku ani volic. Nelibi se mi ty budiky, nelibi se mi ty supliky, nelibi se mi drevo na stredovy konzoli a nejhorsi je ten volant. Cely to na me pusobi tak, ze uz je to moc stary. Proste me se to nelibi tak sem si to nekoupil. Tobe se to asi libi tak to mas. Vubec nevim o cem tady diskutujem, vec ciste osobnich preferenci vzhledu. :D Nikde jsem NEvychvaloval interier e60, jenom uz je to pro me koukatelny (prijatelny). A to jsi jeste poslal LCI e60, ktera se mi v interieru libi min nez predface :lol:
Neco mi tu nehraje.

Arniemu se interier E65 libi, a tak E65 ma.
Corleonovi se interier E65 nelibi, a tak E65 nema.

Mne se interier E65 nelibi a tak E65 mam....? Ani nevim jakej smajlik k tomu pouzit.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

#88 Příspěvek od JaraX »

asi tě víc zajímá co to umí než jak to vypadá.

ano kurevtor má pravdu, E65 málo kdo umí poservisovat, ale E90 taky ne, ani E60 ne, prsotě mechanici chcou měnit díly, né přemýšlet co jak funguje, tydle auta musíš servisovat u fandu prostě.
ale s tím volvem to bude to samy, taky potřebuješ někoho kdo tomu rozumí.
zvedavec
Registrovaný
Příspěvky: 197
Registrován: stř 31.03.2010 00:00
Bydliště: Brno

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

#89 Příspěvek od zvedavec »

kurevtor píše:
zvedavec píše:Chjo, teda pánové fakt mě to neulehčujete. Já chci Báwo protože jeho benzínové motory mají ten nejnádhernější zvuk co jsem dosud slyšel. Ale samozřejmě nechci aby mě to sežralo za živa. Takže bude muset jít do plynu, i když co jsem tak koukal na " spritmonitor " tak mají i nízkou spotřebu. Momentálně mám Volvo 850 tdi, má 25 let takže holka v nejlepších letech najeto necelých půl mega takže taky v poho. Investice pouze spotřebák. Předpokládám že je tak v polovině životnosti, jenže ten chrochta se nedá poslouchat.
mno jestli si koupis E65 tak nevim kdy si ten motor chces poslechnout, protoze s dvojtyma sklama o tom motoru skoro nevis, a kdyz pustis radio tak o nem nevis vubec. Obcas ho pak zaslechnes, kdyz potrebujes vzit felicii zprava a vytocis to k peti tisicum, ale porad stejne neslysis poradne motor :D Proste se najednou neco pod kapotou splasi, ale pak to zas ztichne. Ano, stane se mi, ze prijedu a nechcipam motor a jdu chvili poslouchat bublani a kocham se, je to nadhera i v tech nizkych otackach, ale pri jizde si to clovek moc neuzije....

taky popremejslej jak moc si koupi noveho vraku chces nasrat do bot... pokud mas auto co jen jezdi a nic moc nechce tak si mozna budes muset zvyknout na jizdy do servisu. Tech servisu co E65 umi opravdu moc neni takze veci jaksi casto nejsou na pockani, casto kupodivu nejsou ani do druheho dne :D A obcas to stoji nejaky ty kachle no. Tim chci jen rict, ze E65 je skvela motokara co ma ve vybave neuveritelny veci, urcite ti udela hodne radosti, ale to volvicko si urcite nech, budes ho potrebovat :lol:
No jo máš pravdu, ani já ten zvuk za jízdy až tak neslyším. Teda slyším ale jen tu lepší část, jen z auta nesmím vystoupit když to kadlá na volnoběh. Moje rozumná část říká to stejný co ty / buď rád za to co máš, že to nic nechce nic si nevymejšlí a jezdí / výhoda mýho volva že je předposlední poctivý všechno jednoduchý a dělaný tak aby to vydrželo. Báwo bude obnášet další investice, přece jen nový majitel nový styl jízdy a to se projeví. A taky netuším za kým s tím v Brně jezdit," kdo mě nesedře z kůže " ale to doufám že by mě místní komunita mohla pomoci. Takže momentálně hltám vaše zkušenosti a přemejšlím.
zvedavec
Registrovaný
Příspěvky: 197
Registrován: stř 31.03.2010 00:00
Bydliště: Brno

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

#90 Příspěvek od zvedavec »

zvedavec píše:
kurevtor píše:
zvedavec píše:Chjo, teda pánové fakt mě to neulehčujete. Já chci Báwo protože jeho benzínové motory mají ten nejnádhernější zvuk co jsem dosud slyšel. Ale samozřejmě nechci aby mě to sežralo za živa. Takže bude muset jít do plynu, i když co jsem tak koukal na " spritmonitor " tak mají i nízkou spotřebu. Momentálně mám Volvo 850 tdi, má 25 let takže holka v nejlepších letech najeto necelých půl mega takže taky v poho. Investice pouze spotřebák. Předpokládám že je tak v polovině životnosti, jenže ten chrochta se nedá poslouchat.
mno jestli si koupis E65 tak nevim kdy si ten motor chces poslechnout, protoze s dvojtyma sklama o tom motoru skoro nevis, a kdyz pustis radio tak o nem nevis vubec. Obcas ho pak zaslechnes, kdyz potrebujes vzit felicii zprava a vytocis to k peti tisicum, ale porad stejne neslysis poradne motor :D Proste se najednou neco pod kapotou splasi, ale pak to zas ztichne. Ano, stane se mi, ze prijedu a nechcipam motor a jdu chvili poslouchat bublani a kocham se, je to nadhera i v tech nizkych otackach, ale pri jizde si to clovek moc neuzije....

taky popremejslej jak moc si koupi noveho vraku chces nasrat do bot... pokud mas auto co jen jezdi a nic moc nechce tak si mozna budes muset zvyknout na jizdy do servisu. Tech servisu co E65 umi opravdu moc neni takze veci jaksi casto nejsou na pockani, casto kupodivu nejsou ani do druheho dne :D A obcas to stoji nejaky ty kachle no. Tim chci jen rict, ze E65 je skvela motokara co ma ve vybave neuveritelny veci, urcite ti udela hodne radosti, ale to volvicko si urcite nech, budes ho potrebovat :lol:
No jo máš pravdu, ani já ten zvuk za jízdy až tak neslyším. Teda slyším ale jen tu lepší část, jen z auta nesmím vystoupit když to kadlá na volnoběh. Moje rozumná část říká to stejný co ty / buď rád za to co máš, že to nic nechce nic si nevymejšlí a jezdí / výhoda mýho volva že je předposlední poctivý všechno jednoduchý a dělaný tak aby to vydrželo. Báwo bude obnášet další investice, přece jen nový majitel nový styl jízdy a to se projeví. A taky netuším za kým s tím v Brně jezdit," kdo mě nesedře z kůže " ale to doufám že by mě místní komunita mohla pomoci. Takže momentálně hltám vaše zkušenosti a přemejšlím.
Mimo jiné tohle mé Volvo jsem chtěl od té doby co s ním Tom Walkinshaw závodil a dával na prdel bavorákům :-) :-)
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

#91 Příspěvek od Filozof »

V Brně je mechanik HORYS ten servisoval kamarádovi 535i E39 a dělal i komplet motor atd. Byl velmi spokojenej. Jen ty čekací doby asi podobné jako jarax či Snejk.
Brno je velké a těch servisů na BMW je tam několik.

Pokud chceš zážitky s BMW tak 7er je obývák ... Mko je to správné a kdo na něj nemá kupuje 330i nebo 335i a upravuje tyto auta.

Další možnost je 550i Mpacket ale už je to velké ikdyž 270kw je moc fajn prostě bomba pro běžného smrtelníka. Tady ti budou zase tlačit že za stejné prachy máš ještě větší obyvák no tak 7er. Tam jedině klapka co udělá trochu sportovnější 7mu.
nebo 645-650i co prodávají kluci v sekci bazar. A to jsou auta pro zážitky a pro radost.

Co si drží cenu je Mko pokud jej servisuješ tak je to nej co můžeš pořídit ... a nejlepší zážitky.
Ale neřekl jsi co do toho chceš investovat.

Ideální by bylo nechat si volvo na běžný den a pro radost Mko nebo 650ku do garáže pro radost.
Pokud jsi chudej tak se na BMW vys.r bude tě to štvát už není doba kdy se jezdilo v E36 a když jsi měl 328i se svorem byl jsi drifter king. :lol: a pár vyvolených mělo M3 e36 a byl to nejsurovější zážitek v BMW..... https://www.youtube.com/watch?v=eglvIJfmwfI

To nikdo neřešil výbavu v autě ale motor a svor a zážitek za volantem.
https://www.youtube.com/watch?v=x3C8KWkLDAs

E36 M3 a E46 M3 CSL dle mě surové a zážitkové auta ... dnes už to jsou těžké krabice plné elektroniky ...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

#92 Příspěvek od JaraX »

tak fajn, jsem rád že jsme to rozlouskli a rovnou lidem co se bojí jít do BMW doporučíme Mko.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

#93 Příspěvek od Filozof »

Mluvil o zážitku o čemž BMW je .... 7er i Mko jsou prostě top model nevím co chceš říci.

Každý jsme někde začínali u 3er nebo 5er. A 3er mi přijde jako nejlepší pro zážitek a poslech motoru. Min 6válec.
Takže to nejlevnější z rozumu je někde u 325i kde začínáme. Stále to není to co by bylo ale nej. Pokud má hluboko do kapsy psal jsem že BMW není dobrá volba.
Pokud ano tak bych začal u 3er kde ten motor a zvuk R6 uslyší daleko lépe. Dá se stím blbnout a je to lehké auto. Zajimavá by byla 330i E46 ale bohužel doba pokročila tak se bavíme o e90 modelu.
Mladí kluci co chtějí BMW jdou do 3er myslím si že je to dobrá vstupenka. Dávat člověku rovnou 7er pokud nechce moc utrácet nevim zda je nejlepší nápad.
Jinak jsem psal dodatek že zážitkové auta jsou Mka stará ještě e36 či e46. Takže pokud by chtěl něco hodně zážitkového do garáže za cca 350-450k může si koupit Mko ale je to prostě už o tom že vím co chci. Zda luxusní limuzínu jako je 7er nebo prostě zážitkové BMW které neztrácí moc hodnotu a tím jsou starší Mka e46 případně e36 na občasné zážitky za volantem.

6ku neznám jak je na tom ale věřím že to bude taky parádní jízda v 645-650i.

Vše je jen o tom kolik má zda na e90 325i... nebo by chtěl něco lepšího ještě. To že mají někteří kamarádi 320d a jsou spokojeni mu doporučovat nebudu. To není zážitkové BMW dle mého.
Takže výběr je veliký... od 325i .... po Mka pak 6ku si koupit případně 750i ale všechno jsou auta co chtějí servis a nějaké investice ... nic nejezdí jen tak na vzduch.
A pokud se bavíme o zvuku R6 a sportovnímu charakteru tak lehká hravá 3er je to nej pro něj jak po finanční stránce tak po servisní pokud koupí dobrej kus.

Mě osobně se vždy ještě líbila 330Ci e46 coupé v Mpacketu ale to už jedině poslední ročníky a ceny se drží stále dost vysoko. Není to M3 ale 170kw v e46 umí vykouzlit velkou radost z jízdy a navíc jsou to kultovní auta od BMW. :) :twisted:

Jsme na 7er sekci a tady ti budou spíše všichni doporučovat 7er ... zato já jsem dal na výběr hned z několika možných variant. ;)
MartinK
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: pon 15.05.2017 22:55

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

#94 Příspěvek od MartinK »

Zvedavec: dneska jsem odpoledne v Brně. Chceš svést a kouknout? Mám tam jednání, ale to nějak vymyslime.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

#95 Příspěvek od JaraX »

todle chování a šíření nadšení z auta se mi strašně líbí, ten kamarád s Porsche taky furt někoho vozí.
pak jedeš na mustanga za 400 s tím že ho chceš koupit a nemůžeš to ani projet, ani když jim nabízíš litr.
Uživatelský avatar
dogeatdog
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: ned 01.12.2013 01:00

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

#96 Příspěvek od dogeatdog »

zvedavec> pokud mohu: doporučení na servis sedmy neber podle toho, že tam dobře servisovali e39 nebo podobně relativně jednoduché auto. E66 je technologicky úplně, ale úplně jinde a lidi co ji umí se učili na desítkách aut.
Jako brňák za mě nemáš o čem, jarax. Moje zkušenost se servisy BMW je ta, že e46 nebo e39 prakticky kdekoli kde znají BMW, mou X5 i 745 vozím od Pardubic zásadně a pouze snejkovi do Prahy, protože v jiných servisech mi auta vždy více nebo méně dokurvili. Servis je u sedmy naprosto a zcela zásadní a když to ten člověk umí, není ani extra dražší než u jiných aut. Nekvalitní servis je jednak časovaná bomba a druhak se prodraží.
E66 je úžasné auto, před pár lety jsem si taky ťukal na čelo co s tím tady pořád mají, ale sežralo mě i s chlupama. To auto předběhlo dobu tak, že ani současná produkce nenabízí prakticky nic, co by sedma neuměla taky a v mnoha ohledech i lépe, a naopak sedma nabízí to co současná běžná produkce ani nemá ;) taky ta auta svého času stála neskutečný prachy.
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

#97 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Toto jsetli cte nekdo, kdo nevi, tak potes. Kup si Mko nejlepsi zazitek a Volevm jezdi do prace. To sou rady, jak od malyho decka.
Ja bych si treba Mko nekoupil, protoze to je mimo rozpocet normlanich smrtelniku, tohle auto by melo byt 4-5 v rodine, na obcasne vyjizdky. Mozna par vyvolenych, kterym to je jedno by to rasovali kazdej den.
Rady, jako, ze 3 je super, ale uz nepises jeslti E36/46/E90, protoze to ma nekdo vsechno spatlany !
E63 je proste mala vevnitr polster dveri a ta palubka nic moc, tlaci treba me do nohy a loktu, ale nic menisho bych treba nehctel ja. O 3 ani neuvazuju, ob 14 dnu jezdim s E90 na obed, hruza a hruza v Mpaketu, ani do toho nemuzu nasednout, sedacku musim dat dozadu pro pas nedosahnu, bederka hruza bocni vedeni me tlaci do zad, nejde vic vyfouknout!
Takze ono to chce taky vybirat dle toho, jak ten clovek vypada a ne, ze ma 120kg a sedne do M3, ono to pro kazdeho nemusi byt pohodlne, když nemáš 50kg, o tom že má někdo rodinu ani nemluvím.
ještě že jsou tady auta jako X5 a E66, aby člověk mohl také pohodlne cestovat.

Takže ano E65/66 je jasná volba cena/servis/výbava.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

#98 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

Filozofe doporučuješ tady E46 M3 CSL,koukal jsi třeba kolik to auto dneska stojí?
Když už bych za to já těch cca 80000 euro dal,tak už bych si stím moc radosti z jízdy neužil,protože bych se bál že mě nějakej trouba nabere. :lol: :lol:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

#99 Příspěvek od JaraX »

filozof by si na M3 CSL vydělal rychle, stačí kdyby šel do politiky, má obrovskej talent kecat o nečem o čem ví prd.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

#100 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Taky bacha na F10/F11, nebo F30 tyhle 5er a 3er s mooc lákavou sexy kapotou klamou tělem jak falešná kráska kdy kvalita dneska se skutečným nájezdem odpovídá na dotaz v nadpisu taknějak kladně. :(
-Karel Jeroným Urban, na Kladně
Naposledy upravil(a) Totic dne stř 14.11.2018 10:40, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět