Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

#241 Příspěvek od TANN3R »

Ale jistě že je to možné, stary tdi startuje v pohodě bez žhavení i v hodně minusovych teplotách. To není komůrkáč, nebo CR bez tlaků, tady ti stačí schopná baterka, resp. dostatečná rychlost stlačení.
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

#242 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Můžu potvrdit starej Focus TD 1,7 nesmrtelný a starty v zimě :))) pohoda -20-25. To bylo nezničitelný.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

#243 Příspěvek od Jaris330D »

Neverim, dokud neuvidim. Mame stary Peugeot Partner 1,9D s rotacnim cerpadlem a ani hovno. Musim mu pomoct pod plynem a stejne se zhavenim to je 100 * lepsi. PASSAT B3 to same.
Zugy
Registrovaný
Příspěvky: 482
Registrován: sob 18.04.2009 00:00

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

#244 Příspěvek od Zugy »

Laiku. Zen golf uz je tak 2 roky ve srote. Ale furt jezdil. Mel nejakych 700 ci 800tkm. Akorat byl zhnily.
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

#245 Příspěvek od laik »

Jarisi, chytil tak na 3 hupy do vteřiny a protože nezařehtal na všechny 4, ale nějak divně zakašlal, dal jsem to do servisu. Říkali, 3 nežhavili, tak jsme vyměnili všechny. Švára vedle mne startoval pegyho 406, taky nějaký 2litr. Obřad to byl velký, na 3x, dýmu až na Lipně. A chrochtal, snad i střílel?? :shock: , to jsem slyšel takto prvního nafťáka. Váleli jsme se tam smíchy v závěji. A kecal jsem. Nebylo -15, ale -16 a plynem jsem mu taky pomohl. Po opravě no problém. Nemám potřebu tady někoho lakovat. Jezdil jsem 25 let naftu, MB115 240D-tomu jsem dal kulmy z multikáry, zažhavil tak na půl cigarety a na první hup chytal. Pak 123 300D měla aut.žhavení, ta chytala hůř. B3 jsem měl taky. Max je poslední ropa a nechci další v baráku ani za zlatý prase. Teď mám ještě 2x X5 4.4i a jestli něco klekne, vidím to na RAM nebo něco s HEMI.

Baterka je u nafty strašně důležitá. Hlavně proud. Na S-maxovi jsem půl roku řešil špatný starty. Někdy i 3x po 10 vteřinách. Pořád nějaký diag, pak už i nový starter v autorizáku a nakonec jsem to dovezl ke guru přes Fordy, borec otevřel haupnu a že co ta baterka? Tady to nemá co dělat. Vyměnil ji za jakousi zelenou, s vápnem či co, že má o půl voltu větší napětí a při startu přestanou komunikovat ŘJ a blablabla….no a auto za 5 min.opravený. Maxy prej na to trpí. Borec kdesi na bývalé myčce....

Za golfa se omlouvám, ne rok ale dva. Jo stárnu rychleji než si myslím ;)
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

#246 Příspěvek od TANN3R »

Jaris330D píše:Neverim, dokud neuvidim. Mame stary Peugeot Partner 1,9D s rotacnim cerpadlem a ani hovno. Musim mu pomoct pod plynem a stejne se zhavenim to je 100 * lepsi. PASSAT B3 to same.
Však ti to píšu, přečti si to ještě jednou.. Komůrkáč prostě bez žhavení nechytne ani v létě (všechny stary Francouzi 1.9d/td, stary mercedesy, prapůvodní koncern před tdi..). Klasicka rotačka tdi je prostě přímovstřik s velkou kompresí, to chytne i bez žhavení.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

#247 Příspěvek od Jaris330D »

Laik, no vidis, ze si mu musel pomoci.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

#248 Příspěvek od Jaris330D »

TANN3R píše:
Jaris330D píše:Neverim, dokud neuvidim. Mame stary Peugeot Partner 1,9D s rotacnim cerpadlem a ani hovno. Musim mu pomoct pod plynem a stejne se zhavenim to je 100 * lepsi. PASSAT B3 to same.
Však ti to píšu, přečti si to ještě jednou.. Komůrkáč prostě bez žhavení nechytne ani v létě (všechny stary Francouzi 1.9d/td, stary mercedesy, prapůvodní koncern před tdi..). Klasicka rotačka tdi je prostě přímovstřik s velkou kompresí, to chytne i bez žhavení.
Aha, ja myslel, ze Peugeot Partner 1.9D ma rotacku.
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

#249 Příspěvek od laik »

Jarisi musel, jeden válec to neutáhne. Po 5ti vteřinách se ustálil. Na dva snad, tři určitě i bez plynu.
Frantíkovi se nechtělo ani pod plynem a to vzýval i panenku mariu a žhavil 2x před startem. Horor. :D
"Sibiřská" nafta taky hodně pomůže. Ale moc nebývá.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

#250 Příspěvek od TANN3R »

Jaris330D píše:
TANN3R píše:
Jaris330D píše:Neverim, dokud neuvidim. Mame stary Peugeot Partner 1,9D s rotacnim cerpadlem a ani hovno. Musim mu pomoct pod plynem a stejne se zhavenim to je 100 * lepsi. PASSAT B3 to same.
Však ti to píšu, přečti si to ještě jednou.. Komůrkáč prostě bez žhavení nechytne ani v létě (všechny stary Francouzi 1.9d/td, stary mercedesy, prapůvodní koncern před tdi..). Klasicka rotačka tdi je prostě přímovstřik s velkou kompresí, to chytne i bez žhavení.
Aha, ja myslel, ze Peugeot Partner 1.9D ma rotacku.
Jasně že má, ale je to nepřímej vstřik nafty, tj predkomurka. Tam prostě bez žhavení nenastartujes ani v létě. Je to dané konstrukcí.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

#251 Příspěvek od Jaris330D »

Tak dík za objasnění. Já se v tom zas tak nevyznám, tak si rád nechám vše vysvětlit.
zvedavec
Registrovaný
Příspěvky: 197
Registrován: stř 31.03.2010 00:00
Bydliště: Brno

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

#252 Příspěvek od zvedavec »

lukee_cz píše:
zvedavec píše:No já to mám do práce 6km, tak na tom budu asi stejně. To se ani na ten plyn nestihne přepnout. Má tady někdo zkušenost po jaké vzdálenosti se to přepne na plyn?
Ted mam auto sice u Jaraxe, ale treba bude brzo zpet a muzu pak ukazat. E66 745i, Brno, do prace asi 7km (autem jen obcas :) ) a plyn se prepne v lete po par set metrech, v zime mozna kilak.
Hele už ti ho vrátil, nebo je to "bídák" co si půjčuje hračky a nevrací :-) ? Už jsem lehce nakažen bacilem, a jsem zvědavej jestli definitivně onemocním :-) .
zvedavec
Registrovaný
Příspěvky: 197
Registrován: stř 31.03.2010 00:00
Bydliště: Brno

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?

#253 Příspěvek od zvedavec »

Vážení sedmičkáři, s lítostí vám musím oznámit že opouštím vaše řady, alespoň dočasně. Ne že bych kdy nějakou měl, ale v duchu jo a to tu nejlepčejší :-) . Střízlivé ekonomické zhodnocení mě přivedlo zpět do náručí Volva a to koupí Volva S80 s atmosférickým třílitrovým šestiválcem. Přece jen pořizovací a servisní náklady jsou o řád nižší. Pohodlí téměř srovnatelné, spotřeba stejná :-) ale co sedma nemá a mít nebude / asi / jsou skleněné xenonové světlomety se stěrači , ty jsem dycky chtěl :-) . Ale ujišťuji vás že kdykoli budu míjet jakoukoli sedmu, vždy ji pohledem pohladím :-) . Sedma je samozřejmě mnohem vyšší level ale vosumdesátka, ale ta je taky úžo :-) .

Škoda že se sem nedají vkládat obrázky, by sem se pochlubil.
Odpovědět