Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E65 vs. F01 vs. W221

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#641 Příspěvek od Filozof »

Ok pandu nechme spát... :lol:

Jak jsou na tom kvalitou MB a Audi či Jaguár ... roky 2007-2014
MB se některé prý neserou....ale o pár kusech se zde hovořilo.
Audi mi nic neříká jen že je to luxusní pohodlný koncern....

Jaguár a Lexus by mohla být taky zajimavá volba.
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#642 Příspěvek od kurevtor »

jako ne ze bych si rad nezaspekuloval a netlouk tu chvili trochu ty prazdny slamy, ale filozofe.... co je to za otazku - Jak jsou na tom kvalitou MB a Audi či Jaguár ... roky 2007-2014

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

uplne zbytecna diskuze. Vis co, 3 znacky a 7 let produkce... to uz je par aut... navic co je pro tebe kvalitni auto z roku 2007? Jsou to kary za svou zivotnosti, kde ty ve vsem stejne uvidis kurvitko. Cim lepsi to auto objektivne bude, tim kurvitkovejsi brejle ti nahodi na voci. Cim lepsi bude tim vic by ses toho pri koupi stejne bal. Kompresory na motoru, vzduchovy podvozky a dalsi veci co z tech aut delaji zajimavy vozitka budes mit stejne na black listu. Proc tedy vubec resis premiovy znacky? :D

Navic, jedna vec je kvalita, druha vec je drzet to pri zivote. I kdyz koupis neco z tech aut tak se obavam, ze clovek jako ty nebude ochotnej platit vic za pojistku, gumy, bezny servis atd. I kdyby sis koupil neco fakt pri zdi - MB C, A4 nebo treba posranej S type, neco nevybavenyho bezcennyho... stejne se budes furt uzirat, ze Ford nebo Skoda nebo Suzuki by te stalo min....

navic vsichni uz davno vime, ze zadny auto stejne nikdy nekoupis :D
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#643 Příspěvek od kurevtor »

jo abych nezapomnel... ten minuly vikend jsem pro tebe meril spotrebu 745i na prvnich 4 kilometrech s motorem studenym jak zmrd, venku bylo kolem 8 stupnu. Kdyby ses nahodou rozhoupal a koupil to za tech 15 let, po detech jak jsi psal :D

21,2 litriku na sto.... za ten necelej litr benalu co jsem propalil by ti ten Ford cmax nebo co to chces jezdil pul dne, tak to zvaz. Panda by ti na to jezdila jeste nasledujici rok.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#644 Příspěvek od Filozof »

No já ted jezdím v 728i a žere mi to když je 0celsia kolem 18ti... když budou mrazy počítám 20. :)

Já vím že kdybych narazil na krásnou zachovalou garážovanou 7er nebo 5er touring s kilem za sebou tak stím takové problémy nebudou.
Jako s novější generací klidně za stejné prachy.
Diskuze je zde k porovnání několika aut stejné třídy. Například LEXUS za 3,4mega co jsem v něm seděl byl parádní. Těžko říci jak bude kvalitní po 8-12letech ...

Vidíš někoho komu nevadí vyhazovat statisíce ročně u modelů Fxx apod ???? Ukaž mi jej to bude pacient. :lol:
Když starší řada e65 nebo e38 potřebuje k provozu jen například 20-40k ročně pokud se vybere dobrej kus a ne vyjetá hujda. ;) :)
A vůbec mi nedělá problémy vyhodit 20k za servis když vím že udělám přední nápravu s brzdama a ještě něco navíc a nebudou to vyhozené prachy za součástku která měla vydržet 5x déle.
Poukazoval jsem a nejsem sám tady na klubu že kvalita Fxx a dál řad pokulhává a prostě komponenty se rozpadají nějak moc rychle.
Asi to vzali z gruntu a součástky vyrábějí v číně s kvalitou odpovídající čínské produkci.... ;)

Když koupím nové BMW čekám že prvních sto tisíc nic řešit nebudu jen olej a filtry.
Dalších sto tisíc max brzdy a zase oleje a filtry.
No a po dvou-třech kilech už to pomalu začne ...přední náprava ... atd. A ne to co předvádí automobilka poslední roky...

Prostě tak jak by to mělo být. A když si člověk jede pro auto co má 100k najeto odpovídá tomu i stav a auto voní ještě fabrikou a nemělo by nic chtít a jezdit skoro jako nové ...to je záruka kvality že je vše pevné kvalitní a povedené a krom filtrů a olejů není co řešit ... od toho se odvíjí i rozhodování lidí zda koupit auto při 50k nebo 150k či 250k nájezdu ? Alespon tak to vždy bylo jako i jeden z ukazatelů.
To že tady převážná většina lidí má 300-800k najeto to už je jiná věc :D

U e65 bylo stokrát řečeno že je to jinak. Že na složitost a výbavu auta je to povedené auto a při nájezdu 100-200k by mělo být opravdu z 99procent v pořádku vše až na nějakou drobnost. Ale tyto auta už prostě nebudou za pár let to bude spíše rarita.

A vůbec by mi nevadilo do města něco malého nenáročného a v garáži na výlety a víkendy 7er 750ka proč ne. ;)
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#645 Příspěvek od laik »

Chlapi, já nevím, ale kupovat auto ala 7er s 5ti litrem na dojíždění do práce třeba 5 km je úlet. Mě se zahřeje po 5 km akorát voda a nafťák nepomůže, ten ještě později. Takže motor jezdí studený a spotřeba tomu odpovídá. Jezdím do práce 12,5 km ne město ale okresku, 7er jsem odpískal, moje výbava must have je V8 :D takže X5. Jezdí mi v reálu okolo 15-16 LPG, ve městě nebo s vozíkem + 2litry, dálku míň. Pokud jen město, tak jsem na 20 jak nic. Teď jsem tankoval za 14.90 tzn náklad 2,20/km nebo jakoby spotřeba 6,8 benzínu na 100. Kdo nemá rád LPG si holt 100% připlatí. No není to nádherná spotřeba?? Za tohle mi jezdila půjčená fábka 1.2 a ještě si s náma kamioňák vytřel pr** v kopcu. Sedmice jezdí ještě levnějc, tak vo co de?
7er patří na dálky V8 za 10, V12 za 12 litrů ;) Berlingo mi bere při 140km/h 12-14 litrů nafty :D
Ve městě zase 3 litry oproti 10litrům u V8 při plynulé jízdě. A berlingo(mj.1,6/cca66kW) nebo fábka(1,2 kW podobné) je kocábka oproti tanku. Do města patří rykša. Málo žere a dobře se parkuje.
Nemůžu pochopit, jak někdo může pustit do éteru, že to moc "žere" :lol:
Michal595
Registrovaný
Příspěvky: 1071
Registrován: úte 24.01.2017 23:04

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#646 Příspěvek od Michal595 »

Ja len nechapem trosku ze ked si niekto kupi v8 ze ide riesit spotrebu ako hlavny ukazovatel ci je to auto ok alebo nie, ved ked chcem mat pekne cislo na bc tak si kupim 1,6 tdi a tesim sa ze tam mam 4,5...proste v8 si svoje zozera, Laiku, napr ja jazdim s e70 vacsinu mesto, mam tam spotrebu pokial ide o mesto od 17- 25 kludne, nejako to neriesim lebo viem aky je tam motor, pomohol som si lpg ale ak ked prepocitam nechodim za 7 litrov benzinu urcite....ale ked si kupujem take auto musim s tym proste pocitat...
Filozofe, ano mas pravdu ze ked kupis auto za xy mega tak by malo vydrzat, ono to aj vacsinou tomu prvenu majitelovi drzi vacsinou kym sa nejedna o nejaky “vychyteny” motor ako n63, ale aj tam poznam par ludi ze maju 200tis km q povodny motor....ale to nie je problem len bmw a aut, zie je doba kde sa veci robia s obmedzenou zivotnostou aby sa predavali nove, ci je to telka pracka mobil ....niekedy si moji rodicia kulili telku a slapala kludne 20 rokov q vymenil si nie ze nesla ale ze si chcel novu, dneska som kupoval drahu telku jak svania a dva mesiace po zaruke odisla obrazovka vymena 1500eur ci kolko to bolo...cize je to smutne ale dneska sa uz nerobia veci co mas na 20rokov zial... treba sa s tym zmierit aj pri autach...
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#647 Příspěvek od kurevtor »

Filozofe, fakt celkem zbytecny to dale resit, furt jen dokola opakujes to samy, ale jsou to vsechno veci typu jedna baba povidala, domnenky, vymysleny fakta, generalizace, radoby statistiky k hovnu...
Filozof píše: Já vím že kdybych narazil na krásnou zachovalou garážovanou 7er nebo 5er touring s kilem za sebou tak stím takové problémy nebudou.
no a to je prave ten problem. Ze tohle vis. A jak to jako vis proboha?? :lol: Vedet je hezke, ale ty tak maximalne ocekavas, nebo doufas, ale proc by s tim nemely byt problemy? Vzdyt se jedna o stary auto, takze veci budou odchazet a budes solit. Za dalsi - "s kilem za sebou". Pro tebe je sto tisic kilometru nic, auto ma byt porad nove a smrdet tovarnou. Proste to tak podle ma byt. Aha. No jenze ono to tak holt neni, zijeme v realite.
100 tisic kilometru je pro tebe nic, ale je to uz kurva vzdalenost. Kup novy auto a jezdi s nim 2x denne 25 kilometru vikend nevikend. Za den das 50 km, 7 dni v tydnu, celej rok....... A porad ti nebude stacit ani 5 celych let, aby ses dostal na 100 000 kilometru najezdu. Takze auto se pouziva denne, 5 let! a ty chces, aby chtelo jen olej a filtry. Prosim te, prober se uz.
Filozof píše: Osobně nemít děti klidně mohu živit 750ku bez problémů ... ale dokud budu živit 4 lidi v domácnosti z jednoho platu a barák k tomu co furt opravuji tak to nejde mít auto do kterého hážu lopatou peněz a až budou prostředky chci vybrat dobře. To snad každej. Nebo vidíš někoho komu nevadí vyhazovat statisíce ročně ???? Ukaž mi jej. :lol:
mam ti nekoho takovyho ukazat? Oukej neni problem, prijed do Prahee a stoupni si treba na nuselak a zkus se podivat kolik aut nad milion a pul porizovaci cena s rokem vyroby 2017-2018 tam za minutu projede. Nebo ber treba jen X5, Range, Q7, 7er, 5er, S klasse, MB GL a A8. Kolik si myslis, ze takova sranda stoji mesicne? Nikdo to nekesuje, vsichni jedou na leasing, a to jsou statisice rocne. Nebo se podivej na inzeraty "prenecham leasing". Tech lidi co hazej statisice do auta za rok jsou tuny. A asi jim to moc nevadi, kdyz tim honej naklady do firmy v 90%.

ja chapu, ze je to u tebe o penezich hlavne, ale proste pak neres furt dokola lepsi auta, protoze stejne vzdy bude jina priorita. Tu furt nahlas snis jak si jednou neco poridis, ale k cemu to je. Se budes rozhoupavat 20 let a pak se na to stejne vyseres. Nebo si to teda za tech 30 let doprejes, ale stejne uz budes dedek tak co z toho :D
Zugy
Registrovaný
Příspěvky: 482
Registrován: sob 18.04.2009 00:00

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#648 Příspěvek od Zugy »

Michal595. Ja si myslim, ze tim nechtel rict, ze koupi v8 a pak řeší spotrebu. Ja na 750 taky neresim jestli sem jel zrovna za 14l nebo za 17l. Ale bavi me , kdyz jezdim s takym autem , obcas , r3sp. Casto vyuzivam výkon, a pak si spocitam, ze st3jne jedu v prepoctu za 6 -7l tak je to hezký. A cloveka (nektereho) to proste potesi. A nejvic me baví jak kazdy machruje ze s 2.0tdi jezdi za 6l a ja muzu machrovat jak s 270kw mam stejny naklad na km spotřebou. A i kdyz člověk ma v8 tak spotrebu vzdy trochu resi. Nalo kdo vyhazuje penize oknem , kdyz nemusí.
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#649 Příspěvek od Don »

Treba vodni trubka nebyla dana kilometry, ale vekem. Takze i auto s malym najezdem ji muze velice brzy menit a nebo uz to ma za sebou
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#650 Příspěvek od Filozof »

Já jsem jezdil 2x denně 55km plus víkendy 200-400km. Myslíš si že Ředitel firmy nebo majitel firmy nepojede různě po evropě na konference nebo k zákazníkovi atd třeba 500 nebo 1500km ? Jo pojede. Ten neřeší u auta za 4mega kolik stím najezdí a taky to najede velice rychle.

Majitel A8 W12 najel kolem 100tis už první dva roky co měl auto. A jelikož z 90procent v tom jezdil sám když se vyluxovalo bylo jako nové. Tak tady nemluv o 25km denně to jezdíme možná my někteří ... ale když jsi ředitel společnosti nebo vysoký manager který objíždí zakázky a zákazníky a ujednáváš obchodní záležitosti po světě jezdíš například v nejvyšší třídě, tak nejezdíš pak km denně. Ty auta ve velké většina nalítají strašně moc za krátký čas. Pár lidí jezdí méně tak jsou méně olítané kusy ...ale je jich opravdu málo.

Ok nic řešit nebudu řeště si sami co je lepší zda F01 nebo W221 ... ono je to fuk ani jedno nechci a pokud něco jiného než mám tak E66 a když budu chudej tak e61 530i za 120k ...nic jiného nechci. :lol:

S tou spotřebou to tady vypichoval kurevtor já jsem řešil kvalitu auta. Já to už neřeším a sám vidím že V8 v e65 jezdí skoro stejně jako R6 v e38. Je tam rozdíl asi 2-3litry na sto a na dálce se to smazává a je to dost podobné, ty motory V8 v e65 jsou hodně povedené. ;)

OT: Momentálně to vidím že si e38 ještě nechám a dodělám co jsem potřeboval. Dostala investice a ještě dostane.

PS: Kurevtore myslíš si že si někdo normální koupí starší BMW třeba 8mi leté a bude do toho házet statisíce ? Ne normální člověk se toho zbaví.
Nebavil jsem se o novém autě že někdo koupí za 4M a pak jezdí ...to jsou velcí páni co mají velké firmy a ty jim to zaplatí ...nebo leasing jak říkáš ale o těchto jsem se já nebavil ... bavil jsem se o normálních lidech co si místo oktávky za 4kila jde koupit BMW např 530d nebo 750i za 4kila a nehodlá do něj nasypat dalších 400 za servis třeba během 5let ... tak to bylo myšleno.

Ty bys šel pro Fko s vědomím že do něj nasypeš jednou tolik za cos jej pořídil ? A to Fko nebude o moc lepší než e65. ;)
Michal595
Registrovaný
Příspěvky: 1071
Registrován: úte 24.01.2017 23:04

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#651 Příspěvek od Michal595 »

Zugy píše:Michal595. Ja si myslim, ze tim nechtel rict, ze koupi v8 a pak řeší spotrebu. Ja na 750 taky neresim jestli sem jel zrovna za 14l nebo za 17l. Ale bavi me , kdyz jezdim s takym autem , obcas , r3sp. Casto vyuzivam výkon, a pak si spocitam, ze st3jne jedu v prepoctu za 6 -7l tak je to hezký. A cloveka (nektereho) to proste potesi. A nejvic me baví jak kazdy machruje ze s 2.0tdi jezdi za 6l a ja muzu machrovat jak s 270kw mam stejny naklad na km spotřebou. A i kdyz člověk ma v8 tak spotrebu vzdy trochu resi. Nalo kdo vyhazuje penize oknem , kdyz nemusí.

No kontetne Filozof myslim myslel na tu spotrebu v8....
Jasne aj ja som zastanca toho ze naco vyhadzovat prnaize ked nemusis, preto som dal lpg aj na zaklade odporucani vas co ste tu...aj mna ako teba potesi ked idem tankovat a nestoji ma 100km 20 eur ale napr 12...coz je napr spotreba nejake 2.0fsi oktavky...
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: E65 vs. F01

#652 Příspěvek od kurevtor »

candat píše:spíš si tady přiznejte, že 90 procent na pořízení f01 nemá, na provoz už teprve ne, servisovat ji taky neumíte - tak ji zkritizujete jen co to jde, aby jakože stála za prd. :)
už se těším, jak všichni přejdete na ty mercedesy. jezdit zaplynovanou e65 je stejně na ostudu, děláte ze svých aut cikánské žebřiňáky.
tento nazor z prvnich stranek tohodle fora stoji za osvezeni :)
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#653 Příspěvek od kurevtor »

A) omg, ten priklad s km byl proto, aby ti ukazal, ze 100 000 km nejeto je stary vojety auto! Dale jak napsal Don, jsou prvky co odchazi vekem, nemusi to byt opotrebovane mechanicky. Gumove dily napriklad. Ze jsou lidi co najezdi randal za den / mesic / rok mi nemusis rikat, to asi vime vsichni. V pondeli jsem jel fungl superbem taxikem. Uz mel 80 tisic. V roce 2016 jsem jel dvema ruznyma taxikama MB W212 - jeden mel 430 tisic, druhy mel na budikach 700 tisic! :shock:

B) spotrebu jsem psal kvuli tobe. Resil jsi tu svou spotrebu v zime na 4km do prace mockrat. V lete jsme tu prece resili tve druhe auto na zimu, aby ti sul nedojebala tvou 728 :) Pak jsi to tu zase resil tak jsem to specialne kvuli tobe ten predchozi vikend meril :D Ja mam spotrebu v pici. Kdybys me znal tak vis, ze se ridim pravidlem cim vyssi spotreba tim lepsi. Protoze jezdit s tim za 10 je nuda, to muzu mit audinu, jezdit s tim za hodne je zabavne a proto to auto mam.

C) A jsme u toho - podle tebe eFko nebude lepsi nez E65. Hm, a jak to vis? Ty mas zkusenosti s obema? Nebo jen papouskujes co tu pise Snejk s Jaraxem? Treba nepotrebuju lepsi? Treba jen chci novejsi? Treba nepotrebuju prodavat E65 a muzu mit obe. Treba jen chci interier z druhy dekady tohodle stoleti a ne z posledni dekady toho minulyho. Treba chci posranej USB port bez toho, abych dodelaval nejaky bastly. Treba se mi F01 proste libi? Chci zkouset novy auta, ale jak uz jsem psal, bohuzel E65 v pomeru vykon/vybava/sranda/cena proste vyhrava tak jsem nahranej. Ale taky se chci posunout. A ano, klidne bych koupil efko a rovnou poslal stejnou castku jako byla cena do servisu. Kdyby me to vyslo nakup+oprava nejak zajimave a kdyby to nebylo nejak boreny tak proc ne?
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#654 Příspěvek od kurevtor »

A jeste co me fakt rozesmalo.....
Filozof píše:Myslíš si že Ředitel firmy nebo majitel firmy nepojede různě po evropě na konference nebo k zákazníkovi atd třeba 500 nebo 1500km ? Jo pojede. Ten neřeší u auta za 4mega kolik stím najezdí a taky to najede velice rychle.


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Tyhle tvy domnenky jen neustale odhaluji jak moc jsi mimo. Ano, opravdu si nemyslim, ze obycejnej obchodak natoz vyssi obchodak, nebo manazer nebo snad dokonce majitel firmy nebo proste kdokoli by jel delat business v limecku 1500 km! Neupadl si? I tech 1000 km by nejel nikdo normalni! Ano, jsou manazeri co potrebuji vozit dokumenty a krabice a najekej matros, znam takovy - dostali sluzebak a jezdi treba 400 km do polska. Ale to jen proto, ze vezou veci.
Cili ano, manazer v aute za 4m najezd resit opravdu nebude. Jenze ty uz nedokazes videt, co resit bude. Bude resit casovou efektivitu / pohodli / naklady a mozna bezpeci. Kazdej normalni clovek dneska a zejmena manazer poleti letadlem. S letadlem das za pracovni tyden klidne 4 metropole a na vikend si fresh jak jahoda. S autem das Praha-Pariz-Praha a zbytek tydne se dostavas zpatky do rytmu. Ja naletam za rok 60-80 letu. Londyn, Brusel, Amstr, Luxembourg, Pariz, Frankfurt furt nekde zevlim a sirim lasku a delam ze sebe kokota a proste pohoda - rano v 6-7 odlet, vecer kolem desaty prilet. Nebo treba v pondeli odlet do Amstru, pak dva dny v Luxu a pak zpet do prahy a clovek ma relativne klid, ukaze se v novy kravate, udela chytryho a jede se domu koukat na prostreno. Clovek co vice cestuje muze mit nejaky auto a dalnice fakt v pici - stat nekde v kolonach, prijet na meeting rozmrdanej po 1500 km (cestovani v kuse?) v aute? WTF ty blazne? Jak presne chces takovou cestu naplanovat? Ujet 1500 km a byt nekde na devatou rano? Riskovat pokuty typu 400 Eur za prekroceni o 7 km/hod treba v Nizozemi? Fakt vubec nevis.
Nebo treba existujou vlaky Filozofe! V zapadni evrope jsou drazsi nez letenky, ale ma to sve opodstatneni, protoze je to ultra luxus. Zejmena co se tyce cestovani thalysem v prvni tridicce na trase Paris - Brusel - Amstr. Ano je to drahe, ale manazer tohle nepojede autem. (jednou za rok jo, dvakrat taky, ale pravidelne NE) Ve vlaku sednes do skvelyho kresla, prinesou ti snidani, a pak v rychlosti 250km/h otevres laptop a na wifine si pekne resis picovinky na bmwklubu a cusiiik. Mam to vsechno vyzkouseny - taky sem driv myslel, ze auto je lepsi (jezdil jsem autama z pujcoven) ,ale je to nahovno!! Zkousel jsi nekdy zaparkovat v centru Parize / Brusele / Frankfurtu apod.? Ne nezkousel. Nechtej. A to se nebavime o nakladech na cestu autem. Tahnes se autem jak dement a prijedes do Frankfurtu a za 8 hodin parkingu das 36 Eur. Se vyplati. Ty firmy si samy dokazi spocitat, ze bud zaplatim letenku a zamestnanec manazer nekde propali den casu nebo pojede autem, kde naklady na auto budou stejne jako letenka, ale ten manazer tim spali dva nebo tri dny a v patek se jeste hodi home office, protoze toho bude mit dost. Plus bezpecnost - tahnout se nekam autem, pak prace na miste, pak hodiny autem zpet? Fakt super, jen otazka kdy nekde usnes za volantem a potkas nekoho v protismeru. V nemecku to maji i zakazany. Nesmis 8 hodin pracovat a pak treba 3 hodiny ridit, neco se stane a pojistovna se na tebe vysere, ze jsi pretahl pracovni dobu.
Auto je proste pro lidi cestujici po evrope posledni nouzovka tak nemel nesmysly :D Nouzovka treba pro mesto jako Norinberk - nic tam z Prahee poradne neleti, vlak taky nic tak holt auto a musis to prezit. Ale treba takovej Berlin porad radsi poletim s prestupem v Mnichove nez abych se prcal po silnici Praha Berlin. (doufam, ze to cte picus Stropnicky)
A co se tyce konferenci - vis neni uplne nahoda, ze letiste u metropoli jsou obsypany hotelama typu Hilton, Melia, Best Western apod. - oni v sobe totiz maji konferenci centra vis. Takze na devitku nekam priletis, ani nepotrebujes tago, aby ses sral z letiste do centra a na desitku uz srkas kafe nekde na konferenci a hazis vyznamny pohledy kolem. Packo.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#655 Příspěvek od Filozof »

Náhodou spíše to bylo myšleno tak a psal i Jarax že mezi luxusními vozy ala BMW MB či AUDI je BMW e65 to nej co lze pořídit za rozumné peníze s provozem....

To že někdo něco mumlá o cikánech a povozech a sám jezdí ve fábii nebo oktávce to má opravdu velkou váhu ...proč by si každej z nás nekoupil auto co mu dělá radost ?
Prostě koupím si co chci a ideálně i za rozumné peníze i servisovat ...

Neznám pořádně ostatní značky ale oktávku/superba za 2-3kila nebo BMW to je velkej rozdíl z radosti v jízdě i komfortu ... to se prostě nedá porovnávat.

Tato debata snad vznikla pro porovnání těchto tří aut nebo aut podobných za rozumné prachy....
Pro a proti...atd. Případně podobná konkurence. Co dál pro některé z vás připadá v úvahu ...

Ad kurevtor: 1. Ano je to tak ale asi mám jinej příměr co je hodně ojeté a co málo když mám popelnici co má 500k+ a vy tady většina taky ...tak za kilo nájezd by jste čuměli jak ty auta jsou uplně v jiné kondici....nepovažuji to za nějak ojeté auto ale spíše za zajeté...

2. Jasně máš pravdu řešil jsem to a nakonec jsem to přestal řešit ...vysoká spotřeba je daň za jízdu po městě a zmenšení vzdálenosti dojezdu do práce z 55km na 4km. :)

3. Jasně chápu tě každej chce časem novější a posunovat se dál ....možná až budou za 2kila a servis řešitelný max za 2kila máš za 4kila novější 7er... se všemi vymoženostmi co jsi zmínil... a bude dost záležet na kusu ....nemusíš do auta skoro nic dávát ale taky můžeš ... dle nájezdu a spousty dalších proměnných.

PS: K poslednímu článku .... nemel blbosti když znám lidi kteří jezdí vzdálenosti 500km+ běžně v audi A8 jak jsem psala podobných autech. Znám osobně dva a jezdí i s kolegy autem po celé evropě ...francie, německo i rumunsko autem vše. ;)
Jen MEXIKO a USA lítají letadlem ;)
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#656 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Filozofe ty jsi na játra, mojí šefové lítají. Candát má pravdu Kurevtore, jste vsichni socky, ze jedete na LPG hanba Vám !!!!
Tvl Filozofe byl jsi někdy v Praze ! Tam to lidi moc neřeší a pokud řešíš F01 tak nemáš prachy ! Tak se na to vyse.... druhým vyčítat že mají FXX potažmo GXX to je mimo oblast 90% lidí tady !


Tvl ty jsi přesně ajťák, kterýho si představuju....neudělám a nasrat celje den v kanclu...uaaa jestli je tady jedinej člověk, kterýho nesereš bych se divil !
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#657 Příspěvek od JaraX »

ono hlavně ředitelé firem vubec už neví že nějaká E65 kdy existovala a styděli by se s tím někam přijet, je nezajíma co to umí, jak hraje logic a jak poohodlný jsou sedačky, prostě je G11 v modě, nějak je to neuráží, tak to koupí a ok.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#658 Příspěvek od matiz »

No, tak ten logoc zas tolik nehraje. jde to o MNOOOOHHHHOOOO lip :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#659 Příspěvek od Filozof »

Arnie jedinej kdo se nasírá jsi ty s kurevtorem ... vaše domněnky miluji ... občas v něčem máte pravdu ale v některých věcech se pleteš ... navíc nejsem v kanclu celý den ale taky lítám po celé firmě a třeba dnes jsem asi 4km nachodil a v tom mrazu instaloval APčka což bylo fakt super.

Nebavíme se o nových autech a nevadí mi nikdo ani v novém géčku ani v fku ...já lidem narozdíl od tebe přeji at mají z aut radost a je jedno co mají zda mustanga nebo porsche či starou vránu která někomu dělá radost.

Jestli někomu vadí že mluvím upřímně že lidem pochválím pokud se mi líbí auto nebo řeknu svuj názor, tak to je už hodně špatný ... ;)

PS: Kurevtore tak BRNO - MNICHOV několikrát ročně. 600km tam 600km zpět
Pak BRNO - LYON 1290km tam a za 2 dny zpět 1290km.

Pak ještě několik destinací kolem 500-900km na to jsou vozy ala 7er nebo A8. To nejsou žádné domněnky a žádné velké vzdálenosti. Navíc asi to auto má rád když nelítá po evropě nebo velice zřídka...A to nebudu majitele firmy říkat věk to by mi nikdo nevěřil, že v tolika letech ještě někdo jezdí takto po evropě a pracuje. Takže tvé domněnky možná jsou pravda u jiných mladých manažerů ale jsou lidé co stále jezdí auty... představ si to ...pokud to dokážeš. :lol:

Však se podívej na Jaraxe to je příklad nadšence auta. Jen jezdí daleko větší vzdálenosti a dělá mu to radost v 7er. Myslíš si že někdo kdo koupí novou 7er či podobnou vlajkovou lod nejezdí rád ? Že všichni lítají letadly ? No tak to bohužel není.

Tak si běž dát to kafe ...a raději si přečti noviny at tě sere něco méně ... než je diskuze o autech. :)
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#660 Příspěvek od kurevtor »

Arnie_one píše:Filozofe ty jsi na játra, mojí šefové lítají. Candát má pravdu Kurevtore, jste vsichni socky, ze jedete na LPG hanba Vám !!!!
more Arnie, ale ja nejezdim na propan butan :D jezdim si pekne za asi 6 korun na kilometr. Nebo tak nejak, nevim, radsi to nepocitam, protoze by me to asi zaclo srat :D
Zaroven ale plati, ze je mi to u pici, nemam LPG, ale klidne bych v tom jezdil a nic proti tomu nemam. Radsi V8 LPG nez neco slabyho....

toho Candata jsem sem postnul, protoze docela prdel :D Napsal vlastni nazor a na kazdym sprochu....

matiz: porad, ktera auta hraji lepe, fakt me to zajima... pokud jde teda o tovarni audio. Predpokladam Range na tom bude lepe...?

Prosim te, Filozofe. Radsi nic jo? :lol: Nechapu to s tim kafem a ze bych mel byt min nasranej, priadam ti nasranej? Vsak ja mam jen prdel z tebe, tot vse :) "Proste sme te chteli zabit, neber to jako projev neucty, Tony."

Ty pany co jezdi pres celou evropu autem ode mne pozdravuj, to Brno - Lyon musi byt fakt pohodicka. Pekne 13 hodinek v aute, kdyz teda nevisis nekde v kolone. To kdyz vyjedes rano v sedum tak krasne stihnes prijet rozlamanej do hotelu a jeste stihnes checkin a muzes jit rovnou chrapat, skvele vyuzity cas na te dalnici, opravdu. Takhle presne se chovaji manazeri co maji mit soudnost, protoze maji kompetence jo? Jasne, slo by mit zpatecni letenku za bura z Vidne a za dve hodky muzes byt v Lyonu, ale to by bylo asi moc racionalni, ze? Jasne, ze by slo letet s prestupem primo z Brna a byt v Lyonu za 4-5 hodin, ale to by asi taky davalo moc smysl no. (taky jsem jednou musel z Brnele letet, nouzovka, ale co vid. Dal jsem tehdy 4 meetingy ve 4 zemich za 5 dni. Kdybych nebyl debil tak jsem to cele odridil, ale ja sem proste jinej no...)

A JaraXe do toho neplet, jemu rozumim, sbalit auto a rodinu a dat si trip je naprosto pochopitelny, mas sebou svy auto a jedes si kam chces kdy chces, vsechno mas po ruce. Ale ty jsi nahodil, ze reditele firem nebo manazeri jezdi 1500 kilometru - manazeri, pracovne :D :D :D totalni picovina samorzrejme. Proboha dneska uz je bezne litat i treba Praha - Slovensko, proste ty regionalni lety taky maji smysl, protoze setri hodne cas. (i kdyz teda lety strojema typu ATRko nejsou uplne komfortni, ale furt lepsi nez hodiny ridit)
Filozof píše: Myslíš si že někdo kdo koupí novou 7er či podobnou vlajkovou lod nejezdí rád ?
Ne, tohle si nemyslim. Zas ty tvy vypiceny fabulace :D Ale prece to, ze nekdo ma rad auta a koupi si novou sedmu neznamena, ze v tom chce furt sedet za kazdou cenu a ztracet cas. Naopak majitel sedmicky od novoty vi co a jak, preferuje komfort a nevotaci kazdou korunu. Nepojede nekam 1000 kilometru jak curak, jen proto, ze by to jeho auto zvladlo. Proc by se prcal desitky hodin v aute nekde na dalnici, kdyz muze byt kde chce pohodle za par hodin? A muze se pri tom prospat, muze pracovat, cist... A hlavne, prosim te :D :D :D :D tobe dalkovy cesty autem pripadaji zabavne? Vazne? Sedet jak socha hodiny a hodiny a jet furt na sestku po rovnejch dalnicich - to ma byt nejaka zabava? Mne dalnice nebavi uz po pulhodine a to miluju totalne rizeni. Neboj, taky jsem si to svou E65 zkusil do NL, pak do Brusele a pak zpet NL pak do Frankfurtu na den a pak do Prahy. A neda se to. Zvladnes to s klidem, ale pravidelne to delat fakt nechces. Vis, obcas funguje neco cemu se rika mezni uzitek. Kdyz mas tu sedmicku novou tak asi jo - prvni dny v tom chces bejt furt a i ta dalnice te bavi, ale proste vomrzi te to, tim spis pokud mas uz nejaky letokruhy nakrouceny.
Odpovědět