Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

N53B30O0

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#901 Příspěvek od pavproch »

@jx: Nepochtíval sem, budu si pučovat "jejího" Leguána a / nebo kolegu zkrátím o svého bývalého Skautíka, resp. poprdávat po okolí Pindicou

@m: mno, přiznám se, že mě cenoffka 280 za motor příjemne překvapila, čekal jsem víc, až následně jsem se dozvěděl že je "jen" 280 protože o perwollovaný a ne nový motor
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: N53B30O0

#902 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

No třeba 335i :twisted: ale jak znám Renochcár nachystali by diesel.
Tahle služba je si myslím jen pro zákoše v záruční době co tam koupili auto, ne?

A to zjistili v BMW až ve 2018 že to honijou blbě ty válce na repase?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#903 Příspěvek od JaraX »

náhradní auto dělá svoje, pokud uznali svoji vinu, tak bych ho chtěl, kvuli nim nemůžeš jezdit, a když oni budou platit auto, tak si pak dají záležet aby to bylo rychle vyřešený.
vidím to na pojištovnách, nedáš náhradní auto, nikdo nespěchá na obhlídku auta v servisu, dáš nárhadní auto a likvidátoři fungují 2x tak rychlejc :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#904 Příspěvek od JaraX »

matiz píše:Zajimave ze cena byla jako za novy a ne za vyprany v perwolu....
bmw vyrábí nové díly jen pro aktuální produkci, tzn pokud se motor N53 už nemontuje, nikdy nedostaneš nový origo motor, ale nějaký repas, nebo nějakou druhovýrobu. to platí i pro N62, N52 a vůbec všechy díly co se prostě už nemontujou.
my jsme kupovali v něměcku "nový" N55 za 120tisíc, takže to byl asi taky nějakej repas.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: N53B30O0

#905 Příspěvek od Filozof »

Mno teoreticky ted budou nejen motor testovat ale celé tvé auto ...vyjezdí ti benzín ...ojezdí pneumatiky ... ojezdí převodovku ... a prostě nějakej TEST MECHANIK v tom bude lítat jak zběsilej aby ti vrátil ojeté auto někým.... znehodnocené pneu, a vše co funguje na autě ...

měli přemontovat jinej motor v dílně a ten svůj vadnej si vzít na testy a dát dopořádku ...tak by to bylo správné.... přehození komplet motoru jiného třeba stejného ...a ne prudit tím že měsíc bude oježděné celé auto jiným test mechanikem ...a buh ví kde jej budou trápit na válcích a kde možně ... za ty prachy měli vyměnit motor a testovat daný kde je problém ....tipuji částečně olej 0w30 může dělat taky problémy ...vždyt by tam měl být daleko lepší olej vyšších parametrů.

To je stejné jako by manželce měli vyměnit silikony a už páté dělali problémy a vzali si celou manželku na test k nim do kliniky že se jim něco nezdá ... :lol:
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#906 Příspěvek od matiz »

No, 280k kc za vyprany v perwolu je jako ze dost. A jestli je tam stara klika, vacky, palice je ta cena podle mne hrube neadekvatni. Za 280k za polomotor bych si predstavoval asi neco slozene v malokusovych seriich ale z novych dilu. Ale vzhledem k tomu jak jim ty nejnovejsi moc-valcove benziny jdou tak se nedivim nicemu.

Nechal jsem si nacenit vymenu okna v autorizaku, bratru 44k kc s praci. Materialove v nakupu cena pod 20k kc. Z druhovyroby pod 10k.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#907 Příspěvek od pavproch »

Co mi bylo řečeno, tak akorát blok je repas, veškereé ostatní díly, ze ktereých je celý motor sestavený jsou nové.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: N53B30O0

#908 Příspěvek od Filozof »

Výměnu okna ??? Snad si vyměníš okno za pár stovek ...koupíš jiné a vyměníš ...nemyslel jsi čelní sklo ?

Moje stálo 10.455,- kč čelní sklo

za 280k jsi mohl mít M3 motor od někoho a jen to odladit.... to mě přijde jako vyhozené prachy ... :shock:
Případně to nechat poskládat komplet za polovinu peněz...
Stepan1
Registrovaný
Příspěvky: 973
Registrován: čtv 01.06.2017 19:56

Re: N53B30O0

#909 Příspěvek od Stepan1 »

jenže OEM záruka je OEM záruka. Asi by za ty prachy šlo poskládat něco výkonějšího a míň napíču, jenže nějakej garážník by se ti vysral na třetí výměnu kus za kus. Pozitiva a sociální jistoty

E: Nemám zkušenost, ale tak nějak bych to viděl
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: N53B30O0

#910 Příspěvek od Filozof »

třeba by krámský pomohl nebo se mu nějakej motor válí někde ve skladu za dílnou ... :)

http://www.kramsky.cz/Tuning/K10.php

jeho úpravy ala e36 - e46 - e39 a hlavně M3 byly moc fajn a auta stím lítala a vyhrávala závody...
Těch dílen po čr bude více ... zavolám zeptám se zda je možno úpravu komplet špatného motoru nebo mají jiný kompaktibilní do série auta s odladěním .. a hned vím cca cenu.
Za ty prachy to je cena poloviny M3 e92.

BUDVLAD : Pokud to čteš zajímalo by mě porovnání tvého auta s 335i s váhou co má ale upravou JB4 nebo jinou na 400hp... má to daleko větší krouták i výkon ale i váhu ...ted otázka co je lepší ? Případně jde odlehčit rozumně i ta 335i ? Jasně s převahou o něco větší váhy na předku ...nevím ale v civilu to prostě je lepší pro běžného sportovně založeného řidiče ... jak je to na amatérských závodech apod těžko říci co by na okruhu dominovalo ... existuje kalkulačka výkon/váha či zrychlení ... a rozložení hmotnosti auta atd... je mi jasné že těch proměnných ve voze tam hraje hodně ke konečnému výsledku.

ta 335i v úpravě a ty dvě turba prostě člověku úplně vyrazí dech ... zrychlení se dostáváme někam k 4,1 --- 3,7s dle LSD apod. to se nepočítá odlehčování a další úpravy...
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

Re: N53B30O0

#911 Příspěvek od BudVlad »

Nikdy jsem 335i na okruhu neviděl. S turbem se dostanš do kategorie nad 3 l, protože obsah motoru se násobí minimálně 1,5, takže by závodil proti upraveným M3. Předek auta u E92 se moc odlehčit nedá, protože mimo kapotu je všechno z plastu. Já mám CF kapotu a to je asi všechno co se dá udělat. 335i se spíš používá na drag racing.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#912 Příspěvek od JaraX »

kramsky už ti moc nepomůže
de-nitro
Registrovaný
Příspěvky: 245
Registrován: čtv 29.01.2015 01:00

Re: N53B30O0

#913 Příspěvek od de-nitro »

tvl tak ty si koupis novej motor a ono je to jenom prehonovany??? to si delaj kozy pravdepodobne maj ty valce najeto vic nez ty tvoje puvodni :))
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: N53B30O0

#914 Příspěvek od Filozof »

Kramsky otec už bohužel není ale syn pokračuje a prý závodí no aspoň nějakou podobnou firmu kde by udělali rebuild motoru.

Nevím možná by stará e46 M3 se 343hp udělala více radost za 4kila se daji koupit trochu upravit a je to opravdu radost z jízdy než tato problémová 330i možná varianta později prodat a m3 koupit.

Teď jsem zvedavej jak dopadne testování. Co ten olej k 30ce se nikdo nevyjadřuje.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: N53B30O0

#915 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Jenže když to musí být zřejmě kombík ve čtyřkolce na ty hory.. Jinak pořád je spousta performance úpravců, ošetřovatelů ///Mek (pokud Krámský tolik nefunguje, pak Kabátník, Šenkýř, něco by měli umět v Mirage atd.)

Jak jsem psal před mnoha stránkama, pořád myslím že za ty prachy se dal koupit nějakej 330i sedan RWD s N53 z posledních let z DE s nízkým nájezdem a ty performance díly přeházet. Problémový kombik (nepadání otáček) s tím nájezdem včas prodat. Ale už je asi pozdě - moc nainvestováno. To se to radí, kdo taky mohl čekat že nový motor bude schaisse.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

Re: N53B30O0

#916 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Já bych na to neměl nervy a trpělivost
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#917 Příspěvek od pavproch »

@Totič ref šajze: přesně, čekal sem že se může něco nepovést, ale že se budou srát" nové " motory sem opravdu nečekal... generálku (= "druhý" N53B30) dělali v Mirage (s díly zakoupenými skrz Renocar), když se posral, tak to přehodili na autorizák = Renocar, třetí a čtvrtý dělali tam, pátý tam budou dělat taky

Jasně že mě to otravuje, když sem vždycky cca 2-3 měsíce pojízdný a pak zase měsíc či déle ne, ale prozatím mě to ještě furt nepřestalo bavit i když je to otravné. Samozřejmě ale v hloubi duše už uvažuju, co budu dělat, až mě to bavit přestane. Jedna z možností je sehnat nějaký ojetý N53 (pro xDrive) z vrakáče nebo v říši koupit ,málo ojeté auto s N53 (xDrive, 3er nebo 5er) "na díly" a přemontovat to.

Foukátko opravdu nechcu, navíc i kdybych se s ním smířil, tak současná auta jsou opatřena milionem daších věcí, ktereé bych prostě nesnesl (všechny ty dnes povinné SS, ecally, asistenty atd).

V hledání případné ojetiny mě limitujou i moje další (zatvrzele konzervativní) věci: N/A, MT, černá barva, BEZ druhé kapličky(Navi), bez SS, bez foukátka, malý nájezd.... takové auto sehnat nebude žádná sranda..... sem divný, vím to o sobě a nehodlám s tím nic dělat....
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: N53B30O0

#918 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Jo to je pak těžký vybírání, zvlášť dyž to musí být nejlíp kombinátor s xDrive a čtyřkola se do sedanu misim nedávala. Ale ejhle aspoň jeden bez kaplunky + satanáš kola = černý zábavný zajetější sedan.. :twisted: (zas to nemá asi sklopný sedačky und skisack, což by sralo zase mě, ale neurazil by) :

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 2183589275

Jestli existujou N53 motory v UK tak bych si dovez něco ztama, mají najeté "malé míle". Spíš než Poláci tak třeba Škrabal od Zlína vozí pravidelně BMW vozy z království na díly..
Naposledy upravil(a) Totic dne úte 04.12.2018 12:57, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#919 Příspěvek od pavproch »

Dík za tip na dovozce z UK.
Stepan1
Registrovaný
Příspěvky: 973
Registrován: čtv 01.06.2017 19:56

Re: N53B30O0

#920 Příspěvek od Stepan1 »

pp: už jsem ti psal i na AF.cz, ne?
https://www.sportovnivozy.cz/109997-aud ... alozkaFoto

Kromě nájezdu všechno v pořádku ne? :twisted:
Odpovědět