
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě E61 nebo F11?
Koupě E61 nebo F11?
Tak už je to druhý rok co máme E61 525d LCI doma a slouží parádně. Jenže do budoucna cca 2 roky s manželkou přemýšlím, že se její auto vymění za nějaký benzín. Do němec jezdíme často a tak bude časem problém s naftou. Jenže nevím co pak vybrat. Jen podotýkám, že manželka sedmu nechce
. Chtěl bych volit mezi 550i E61 a nebo 535i F11... Jen nevím co vybrat. U 550i je dobré, že jde dát do LPG a N62 co se spolehlivosti týká, tak je na tom dobře. Jenže manželce se zas líbí, že je F11 novější a E61 se fakt pěkná prodává i za 450tis. Jenže té F11 nevím jak je na tom se spolehlivostí. Vím jen to, že můj známej co má stavební firmu a vždy si kupuje nové BMW a vždy to byli pětky, tak když jsem s ním mluvil mi říkal, že co měl 530xd E61, tak byla lepší jak jeho předchozí F11 535xd. Jinak na té E61 měl nakrouceno 450tis a žádný problém jako s elektrikou a nebo s rozvodama neměl. Byl to sice manuál, ale co ho znám, tak jeho auta musí jezdit a pokud by se stalo, že to auto zůstalo v servisu, tak by přešel k jiné značce, ale od roku 1994 si kupuje jen BMW. Jenže na té F11 měl skoro 400tis a v německém BMW servisu už mu dělali na tom celkem dost věcí od převodovky, turba, čerpadla, vstřiků a pár dalších věcí. Takže z jeho zkušeností co se týká spolehlivosti na 500tis km byla E39 530d a E61 530xd. Teď zkusil naposledy novou řadu G.... Takže jsem si možná i odpověděl, ale co se týká té 535i F11 tak ty motory nejsou tak špatné ne? Nebo co třeba 528i F11, ale s motorem N53B30? Je to atmosféra a tak optori turbíně by na tom mohla být líp.

Re: Koupě E61 nebo F11?
Na n53 zapomeň. Získáš všechny neduhy přímovstřiku a zároveň se připravíš o výkon, co má turbo. 535i s nízkým nájezdem je dobrá volba, v podstatě snad jediná doporučitelná verze v Fku a s ohledem na výkon je to i dost úsporná motorizace.
E60 s N62 na tom bude za předpokladu dobrého stavu servisně lépe, ale hezká 550i s nějakou výbavou stojí často nesmysl..
Každopádně levnější na nákup a servis bude pořád E60, s LPG ušetříš i na palivu. U F10 si platíš prostě rok a moderní vzhled.
E60 s N62 na tom bude za předpokladu dobrého stavu servisně lépe, ale hezká 550i s nějakou výbavou stojí často nesmysl..
Každopádně levnější na nákup a servis bude pořád E60, s LPG ušetříš i na palivu. U F10 si platíš prostě rok a moderní vzhled.
Re: Koupě E61 nebo F11?
asi jak píše Tanner, u té E6x nemusíš tolik řešit km, nemužeš si koupit F11 s nájezdem 250k, na druhou stranu pokud se s tím najede moc a koupíš F11 535i s nájezdem 100k a s nájezdem 200k to prodáš, tak se nejspíš nic megadrahyho neposere.
n53 je víc poruchová jak N55, žere stejně a zdaleka tak nejede, pokud Fko, tak jedině N55.
pokud to chceš pro manželku,tak asi víc ocení vzhled Fka a nefungující dynamic drive ji vadit nebude, pokud to chceš i pro radost, větší budeš mít v E61 s dynamic drivem co ještě funguje a s V8 s kterou se fakt svezeš jinak než s R6
n53 je víc poruchová jak N55, žere stejně a zdaleka tak nejede, pokud Fko, tak jedině N55.
pokud to chceš pro manželku,tak asi víc ocení vzhled Fka a nefungující dynamic drive ji vadit nebude, pokud to chceš i pro radost, větší budeš mít v E61 s dynamic drivem co ještě funguje a s V8 s kterou se fakt svezeš jinak než s R6
Re: Koupě E61 nebo F11?
Osobně si myslím že každé eFko v 5er je celkem časovaná bomba, nehledě na motorizaci, převodovku, výbavu. Pokud musí být eF tak koupit nějaké premium selection kolem 100k km a chvilku si to auto užívat a pak ho poslat dál. Ukaž manželce nějakou pěknou vybavenou 550i LCI a uvidíš že vyměkne
. Já když čtu co lidi pouštějí do eFkovych pětek za nesmysly do oprav tak bych jí nechtěl, ač se mi líbí.

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: Koupě E61 nebo F11?
zas na druhou stranu Fko může mít aspon nějakou výbavu co máš už v E65 za 200k
mě na E61 prostě vadí že ten logic tam nehraje, bang olufsen je lepší, nemáš EDC, nemáš desítky dalších věcí

mě na E61 prostě vadí že ten logic tam nehraje, bang olufsen je lepší, nemáš EDC, nemáš desítky dalších věcí
Re: Koupě E61 nebo F11?
Ještě něco k počtení tu:
http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=10&t=42064
A názorná ukázka co stojí provoz F11 528i s vyšším nájezdu tu:
http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=19&t=41946
http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=10&t=42064
A názorná ukázka co stojí provoz F11 528i s vyšším nájezdu tu:
http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=19&t=41946
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: Koupě E61 nebo F11?
Na autě je za poslední dva roky vyměněna hromada věcí v ceně cca 15.000 eur....
no jo Fko chce servis. Zase to je pořešené a na 100tis km klid. Ale pokud bych měl co 100-150tis km dávat ikdyby jen 10tis euro za servis je to hodně. To je cena pěkné e65 každé 3roky co já projedu ve staré e38.
Takže fko jedině 535i s nájezdem do kila max kila dvacet ...a při 160-180tis pryč.
Raději tedy 550i E60-e61 ...to je panečku zvuk a motor 4,8i umí udělat parádu. Malé ferrari v rodinném sedanu.
Ikdyž manželce by stačila 525i-530i e60-e61 přeci ne ?
no jo Fko chce servis. Zase to je pořešené a na 100tis km klid. Ale pokud bych měl co 100-150tis km dávat ikdyby jen 10tis euro za servis je to hodně. To je cena pěkné e65 každé 3roky co já projedu ve staré e38.
Takže fko jedině 535i s nájezdem do kila max kila dvacet ...a při 160-180tis pryč.
Raději tedy 550i E60-e61 ...to je panečku zvuk a motor 4,8i umí udělat parádu. Malé ferrari v rodinném sedanu.
Ikdyž manželce by stačila 525i-530i e60-e61 přeci ne ?

Re: Koupě E61 nebo F11?
Tiez som pred cca pol rokom riesil podobnu otazku. Nakoniec vyhrala e61 550i a za toho pol roka som nelutoval ani jediny den.
Re: Koupě E61 nebo F11?
To jako jeden vstřik stojí v autorizáku 18k?? Dyť za tu cenu by šlo sehnat všech 6 ne?
Re: Koupě E61 nebo F11?
Když má F11 xDrive ve vybave S2VAA - Adaptive Drive a dale ve vybave neni zmineno Dynamic Drive, znamena to, ze by tam jeste Dynamic Drive mohl byt, nebo se to neslucovalo dohromady, nebo S2VAA nahrazuje Dynamic drive ?
Re: Koupě E61 nebo F11?
Adaptive drive ma v sobe dynamic drive
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 541
- Registrován: stř 03.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě E61 nebo F11?
za mě vybavenou e61 550i (N62) s dynamic drivem



- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Koupě E61 nebo F11?
V cem se DD zmenil po prechodu na Fkovou radu?JaraX píše:...a nefungující dynamic drive ji vadit nebude, pokud to chceš i pro radost, větší budeš mít v E61 s dynamic drivem co ještě funguje...

Re: Koupě E61 nebo F11?
u Fka "nefunguje" v režimu comfort, prostě v režimu komfort je to jako auto bez DD, až při režimu sport se to chova tak že to rapidně omezuje naklon, takže když ti tam skočí srnka, musíš první přepnout na sport, když jsem to ukazoval tannerovi, tak mi nevěřil že ta F11 kterou jsme jeli ma DD.
Re: Koupě E61 nebo F11?
Však ten DD v F11 vůbec nefunguje, ten je tam jen na to, aby měl kudy téct olej na silnici. Když se přepne na sport, tak už to sice poznat je, ale proti e61 je to podle mě pořád horší. Hlavně se nedá jezdit pořád na sport..
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: Koupě E61 nebo F11?
To nechápu s DD je to jako nekomfortní, že to nechali vypínat? Možná by to mohlo jít dokodovat k běžnýmu režimu nafurt.
Nebo nejlíp aby se DD automaticky zapnulo např. nad 60km/h. V E řadě funguje v jakékoliv rychlosti ne?
Jinak Fko je moc pěkný, ale rozměrama mě připomíná E38 takže osobně jsem spokojen s velikostí E60 (do města).
Záleží kam s tím budete jezdit. Dneska jsem zrovna narazil na inzoš s nízkým nájezdem a pokud jste horalové. Ale ta xDrive ZF rozvodka nevím no, u dieselů jde oproti E60 hodně rychle doprdele: https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/ ... oFrom=list
Ps. teda teď si uvědomuju, že potřebujete nutně Touring.. jestli na občasný přespání, nebo na zboží to chápu. Pokud je to jen na "nikdy nevíš kdy budu potřebovat převízt ledničku a pračku", tak to by mohla postačit 3er.
Nebo nejlíp aby se DD automaticky zapnulo např. nad 60km/h. V E řadě funguje v jakékoliv rychlosti ne?
Jinak Fko je moc pěkný, ale rozměrama mě připomíná E38 takže osobně jsem spokojen s velikostí E60 (do města).
Záleží kam s tím budete jezdit. Dneska jsem zrovna narazil na inzoš s nízkým nájezdem a pokud jste horalové. Ale ta xDrive ZF rozvodka nevím no, u dieselů jde oproti E60 hodně rychle doprdele: https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/ ... oFrom=list
Ps. teda teď si uvědomuju, že potřebujete nutně Touring.. jestli na občasný přespání, nebo na zboží to chápu. Pokud je to jen na "nikdy nevíš kdy budu potřebovat převízt ledničku a pračku", tak to by mohla postačit 3er.
Re: Koupě E61 nebo F11?
za 700 takovou holotu si snad nikdo nemuže koupit
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: Koupě E61 nebo F11?
Jo to možná ne výbavu jsem ani nestudoval, zaujal mě v rychlosti nájezd und Mpaket. Holota mě to na druhej pohled zas tak nepřijde, ale cena je možná šílená.
Jo jestli to nemá vyhřívanej volant a softclose tak je to propadák! 


Re: Koupě E61 nebo F11?
aby fko mohlo delat falesnej komfort ... rozumej, houpu se jak debil ale pak prejedu kaminek a dostanu ranu az do patere... tak musi vypinat dynamic drive pri jizde rovne abys mel poradnou morskou nemoc a taky pocit ze se to asi brzo prevrati (hlavne f01 a GT), na sport to teprve dostane tu jistotu a DD zacne neco delat...
Re: Koupě E61 nebo F11?
A nemůže ten DD u Fka bejt problém například špatným podvozkem ? Jakože třeba už ten testovací kus co jste zkoušeli měl z části vyteklé tlumiče ?
At mi nikdo neříká že to skočilo tak špatně jako další model. Přeci test driveři musí projíždět dráhou a odladit podvozek. Nechce se mi věřit že nové Fko bylo takovej propadák ...možná jde jen rychle ten DD doprčic a funguje jen částečně pokud to tak jde nazvat ...není tam takovej zdvih a houpe to jak z vylágrovanejma tlumičema ... je možno ?
Co tak zkusit Fko co má 30-50k nájezd ? Tam by to třeba ještě mohlo fungovat ....
Je dost prostě možné že co vydržela e65 či e61 s DD dejme tomu 400k podvozek tak u fka je po 2kilech po smrti a při 100k má pul života za sebou a už je to gumové ...nevím když se to vše tak šidí a ojebává je možností několik.
Furt mi nejde do hlavy žeby nové Fko technici takto odladili špatně.
At mi nikdo neříká že to skočilo tak špatně jako další model. Přeci test driveři musí projíždět dráhou a odladit podvozek. Nechce se mi věřit že nové Fko bylo takovej propadák ...možná jde jen rychle ten DD doprčic a funguje jen částečně pokud to tak jde nazvat ...není tam takovej zdvih a houpe to jak z vylágrovanejma tlumičema ... je možno ?
Co tak zkusit Fko co má 30-50k nájezd ? Tam by to třeba ještě mohlo fungovat ....
Je dost prostě možné že co vydržela e65 či e61 s DD dejme tomu 400k podvozek tak u fka je po 2kilech po smrti a při 100k má pul života za sebou a už je to gumové ...nevím když se to vše tak šidí a ojebává je možností několik.
Furt mi nejde do hlavy žeby nové Fko technici takto odladili špatně.