Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Nikde neuváděl, že má výfuk ala Jarax, ani servis u tebe. Jen aby nedošlo k nedorozumění.
Jinak problémy tam nějaké měl s vodou lpg atd. To si ale zájemce může dohledat tady, či na fb..
Jinak problémy tam nějaké měl s vodou lpg atd. To si ale zájemce může dohledat tady, či na fb..
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Hodíte sem link na (asi inzerát) FB?
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Je to uzavřená skupina, takže je to celkem zbytečné
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
No link sa asi neda hodit, jak hovori kawaman majitel nic nehovoril o tom ze by mal vyfuk od jaraxa alebo ze by bola u neho servisovana...to filozof len tak nejak vydedukoval:)
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
cituji inzerát:
Chtěl by někdo 750i v LPG, se vším udělaným. A i nějakou výbavou dodělanou. Jako NV ( nová kamera) , dvojité skla. Sportovní výfuk, piano lack v interiéru. ( inerier hnědý, club), Přední komforty - výhřev, masáž( club neumí odvětrávání), lednička, EDC, DD, adaptivní světla( vyleštěné a polepené speciální folii), Asistent potkávacích světel. Snížený termostat. Roletky vzadu. Origo tažné z výroby.Po repasu: předních tlumičů EDC, ASK a L7, DSC( od falcona), komplet předělaný plyn.( HL propan z Ostravy) loni dělaný dynamický průplach převodovky. Alternátor, kladky, všechny hadice a expanzka nové. Nová Baterka. Olej měněný cca 10-12tis km. Vše jsem schopen doložit. Spotřeba mezi 13-16l LPG. Psal jsem si servisní knížku. Km necelých 300 tis. Cena 260 tis kč - pevná
Já měl zato když se dělal snížený termostat u jaraxe že to viděl a řekne více .... tak snad se to objasní kde se to servisovalo mimo falcona ...
Chtěl by někdo 750i v LPG, se vším udělaným. A i nějakou výbavou dodělanou. Jako NV ( nová kamera) , dvojité skla. Sportovní výfuk, piano lack v interiéru. ( inerier hnědý, club), Přední komforty - výhřev, masáž( club neumí odvětrávání), lednička, EDC, DD, adaptivní světla( vyleštěné a polepené speciální folii), Asistent potkávacích světel. Snížený termostat. Roletky vzadu. Origo tažné z výroby.Po repasu: předních tlumičů EDC, ASK a L7, DSC( od falcona), komplet předělaný plyn.( HL propan z Ostravy) loni dělaný dynamický průplach převodovky. Alternátor, kladky, všechny hadice a expanzka nové. Nová Baterka. Olej měněný cca 10-12tis km. Vše jsem schopen doložit. Spotřeba mezi 13-16l LPG. Psal jsem si servisní knížku. Km necelých 300 tis. Cena 260 tis kč - pevná
Já měl zato když se dělal snížený termostat u jaraxe že to viděl a řekne více .... tak snad se to objasní kde se to servisovalo mimo falcona ...
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Vidíš snad někde v tom, co jsi citoval slovo jarax???? Kurvafix, prober se, filozofe
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Proto sem to sem hodil že se jarax ozve a vyjádří se .... vím že o tom autě tady někde s klimsonem hovořil před rokem či dvěma když jej kupoval...
Jarax to dal na správnou míru a řekl jak to bylo.
Tak si ten termostat asi jen koupil. Já měl zato že to Jarax alespon viděl když se dával Tan3ruv upravený termostat....
Jarax to dal na správnou míru a řekl jak to bylo.
Tak si ten termostat asi jen koupil. Já měl zato že to Jarax alespon viděl když se dával Tan3ruv upravený termostat....
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
... žádné drogy!Filozof píše: Jarax to dal na správnou míru a řekl jak to bylo. Tak si ten termostat asi jen koupil. ....

“Ability is what you're capable of doing.”
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
A to si jako myslis ze se ten termostat neda koupit jinde?
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Dá, ale Klimson ho má ode mě
Ale montoval mu ho někdo jinej.

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
jj jelikož já jsem klimsona okamžitě vyhodil když jsem tu "sedmu" viděl, navíc tam měl(asi má) závadu, kterou neumíme opravit ani já ani Snejk a díky ní to ani legálně neprojde STK. a vůbec nechcu být s takovou sedmou spojovanej.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
můžeš říci kde ta závada je ? na motoru ani podvozku to asi nebude že ?
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
tři fotky na facebook, lákavej popis a lidi v tom hned viděj strašnou pecku auto.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Já v tom nic extra neviděl. Ale naleštěné hezky + super kola.
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Tak přemýšlím zda už se ta chyba na autě nějak vyřešila. Co přehrátí SW v jednotkách či automat vykazuje anomalie ?
Možná by to řekli profíci na automaty, že je tam nějaká porucha. Docela zajimavý ale stk by stím snad projít šlo ne ?
Ty e65 jsou celkově strašně složité stroje. Vidím hledat tak specifickou chybu to je šílenost.
Kdyby to už alespon někdo někdy řešil.
Dělá to problémy jen při bržděním motorem....
Na pohled auto vypadá pěkně ale jak tam komunikují defakto počítače (jednotky) mezi sebou a předají si špatně nějakou informaci tak pak může nastat docela problém... no nechtěl bych to řešit.
Kdyby byli nějaké testery na jednotky. prostě otestovat jednotku přes tester či diag, aby bylo jasné že všechny jednotky komunikují správně dle protokolu a nevykazují žádnou leč sebemenší nesrovnalost.
To se prostě otestovat nedá což. Nebo je tady ta možnost.
Vím že už to neřešíš ani tě to nezajímá tak to pitvat nebudu.
Zlatý počítače .... tam je pár komponent a pár švábů nebo podělanej software či kabeláž....
Ty auta už musí bejt strašnej oser někdy řešit takovou věc když tam komunikuje xx počítaču mezi sebou plus technika.
Možná by to řekli profíci na automaty, že je tam nějaká porucha. Docela zajimavý ale stk by stím snad projít šlo ne ?
Ty e65 jsou celkově strašně složité stroje. Vidím hledat tak specifickou chybu to je šílenost.
Kdyby to už alespon někdo někdy řešil.
Dělá to problémy jen při bržděním motorem....
Na pohled auto vypadá pěkně ale jak tam komunikují defakto počítače (jednotky) mezi sebou a předají si špatně nějakou informaci tak pak může nastat docela problém... no nechtěl bych to řešit.
Kdyby byli nějaké testery na jednotky. prostě otestovat jednotku přes tester či diag, aby bylo jasné že všechny jednotky komunikují správně dle protokolu a nevykazují žádnou leč sebemenší nesrovnalost.
To se prostě otestovat nedá což. Nebo je tady ta možnost.
Vím že už to neřešíš ani tě to nezajímá tak to pitvat nebudu.
Zlatý počítače .... tam je pár komponent a pár švábů nebo podělanej software či kabeláž....
Ty auta už musí bejt strašnej oser někdy řešit takovou věc když tam komunikuje xx počítaču mezi sebou plus technika.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
není to žádná elektronická chyba, v tom autě na kterým jsem to řešil jsem měl už tisíc druhých věcí, prakticky vše okolo motoru, včetně jednotky motoru, sání, vaček, a a asi 20 dalších věcí, nejspíš to dělá měnič, ale to musím zkusit.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Dobře jste mě tady probrali
Věcně, chyba se nijak neprojevuje. Jen když se připojí diagnostika. Chyba se smaže a objeví se zase jednou za čas. Háže chybu váhy vzduchu. Váha vzduchu je ok. Po vypozorování to opravdu dělá hydroměnič. Při jizdě nad 90km/h a jízdy bez plynu, a postupném zpomalování nastane při otáčkách cca 1200 téměř necitelné zakolísání. Jednotka to vyhodnotí jako málo vzduchu a hodí chybu. Může za to hydroměnič.
JaraX mě nevyhodil. ŘEKL že se na to bude moct podívat nejdřív za 3 měsíce( má plno, což respektuji a chápu)
Věci přes diag jezdím do Ostrovy, když tam jedu pracovně. A nebo na slovensko( mám to blíž než k Jaraxovi) a nečekám 3m.
Když jsem to řešil s jaraxem, že tedy vyměnit hydroměnič. Tak mi řekl že pokud není převodvka 100% ní tak by to ten nový hydroměnič mohlo stejně po 2 letech vrátit nazpět. ( takže vyhozené peníze) Takže neřešit. A to že STK může stát o 500kč víc? ( to neřeším)
STK - veliký problém to není. Naposledy když jsem si byl měřit emise tak to neřešili a nic neviděli.
Auto vozím borcovi co se mi o něj stará a on řeší všechno. ( takže nevím) Ano první byla po známostech a to mi pomohl JaraX - a za to si ho vážím.
Můj mechanik- není tak znalý jako JaraX, to je jasné. Když mu zavolám, že něco je potřeba do druhého dne to tam přivezu a za den vyzvedávám. Občas i přivezu v 18hod a vyzvedávám ve 21hod ( nebo mi to přiveze domů)- ano nemá zatím rodinu tak je víc flexibilnější.
A jen pro zajímavost, po vyjetí nádrže benzínu a Přípravku od BG na čištění vstříku a palivové soustavy se hodně změnil chod motoru a reakce na plyn. Zkoušel jsem vyjet benzínovou nádrž i bez BG ale rozdíl tam skoro nebyl( verva 100). Takže BG mi hodně pomohlo. Hlavně studené starty. Čekám hejt atd atd.

Věcně, chyba se nijak neprojevuje. Jen když se připojí diagnostika. Chyba se smaže a objeví se zase jednou za čas. Háže chybu váhy vzduchu. Váha vzduchu je ok. Po vypozorování to opravdu dělá hydroměnič. Při jizdě nad 90km/h a jízdy bez plynu, a postupném zpomalování nastane při otáčkách cca 1200 téměř necitelné zakolísání. Jednotka to vyhodnotí jako málo vzduchu a hodí chybu. Může za to hydroměnič.
JaraX mě nevyhodil. ŘEKL že se na to bude moct podívat nejdřív za 3 měsíce( má plno, což respektuji a chápu)
Věci přes diag jezdím do Ostrovy, když tam jedu pracovně. A nebo na slovensko( mám to blíž než k Jaraxovi) a nečekám 3m.
Když jsem to řešil s jaraxem, že tedy vyměnit hydroměnič. Tak mi řekl že pokud není převodvka 100% ní tak by to ten nový hydroměnič mohlo stejně po 2 letech vrátit nazpět. ( takže vyhozené peníze) Takže neřešit. A to že STK může stát o 500kč víc? ( to neřeším)
STK - veliký problém to není. Naposledy když jsem si byl měřit emise tak to neřešili a nic neviděli.
Auto vozím borcovi co se mi o něj stará a on řeší všechno. ( takže nevím) Ano první byla po známostech a to mi pomohl JaraX - a za to si ho vážím.
Můj mechanik- není tak znalý jako JaraX, to je jasné. Když mu zavolám, že něco je potřeba do druhého dne to tam přivezu a za den vyzvedávám. Občas i přivezu v 18hod a vyzvedávám ve 21hod ( nebo mi to přiveze domů)- ano nemá zatím rodinu tak je víc flexibilnější.
A jen pro zajímavost, po vyjetí nádrže benzínu a Přípravku od BG na čištění vstříku a palivové soustavy se hodně změnil chod motoru a reakce na plyn. Zkoušel jsem vyjet benzínovou nádrž i bez BG ale rozdíl tam skoro nebyl( verva 100). Takže BG mi hodně pomohlo. Hlavně studené starty. Čekám hejt atd atd.

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
já si ale nejsem jistej že to je hydroměnič, jen si to myslím.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Klimsonn: ono se to projevuje pouze po odstavení nohy ?
Otec řešil pouze prokluzující hydroměnič na 530xd a projevovalo se to houpáním a tzv prokluzováním v určitých otáčkách s lehkou nohou. A jezdil stím ještě asi rok a půl denodenně až to bylo skoro neunosný a jel stím do Blučiny kde automatům perfektně rozumí a udělali vše duležité včetně výměny hydroměniče s olejem a filtrem a pár drobnostma 32 nebo 36K komplet vše. A opravdu ten automat je fantastickej od té doby nepoznám nic ani cuknutí ani přeřazování.
řadí jako nový. Jen jej upozornili že by měl co 50-80k nájezdu měnit olej aby mu vydržela v perfektní kondici.
Takže od té doby jsem z té převodovky opravdu nadšený. Nemít to naftový motor tak prostě ideální auto.
K tvému autu chci říci jednu věc a to tu že se mi moc líbí na fotce i ty kola jsou prostě luxusní. Tak si představuji dle mě krásnou faceliftovou 7er.§
Dokonce se mi líbí černé ledvinky a to jsem vždy preferoval originál.
A věřím že mít vychytanou tuto chybičku tak jej prodáváš 300k+
Myslím si že po návštěvě odborného servisu na automaty jako jsou třeba v Blučině by mohlo auto zase fungovat pokud je to měničem.

Otec řešil pouze prokluzující hydroměnič na 530xd a projevovalo se to houpáním a tzv prokluzováním v určitých otáčkách s lehkou nohou. A jezdil stím ještě asi rok a půl denodenně až to bylo skoro neunosný a jel stím do Blučiny kde automatům perfektně rozumí a udělali vše duležité včetně výměny hydroměniče s olejem a filtrem a pár drobnostma 32 nebo 36K komplet vše. A opravdu ten automat je fantastickej od té doby nepoznám nic ani cuknutí ani přeřazování.
řadí jako nový. Jen jej upozornili že by měl co 50-80k nájezdu měnit olej aby mu vydržela v perfektní kondici.
Takže od té doby jsem z té převodovky opravdu nadšený. Nemít to naftový motor tak prostě ideální auto.
K tvému autu chci říci jednu věc a to tu že se mi moc líbí na fotce i ty kola jsou prostě luxusní. Tak si představuji dle mě krásnou faceliftovou 7er.§
Dokonce se mi líbí černé ledvinky a to jsem vždy preferoval originál.
A věřím že mít vychytanou tuto chybičku tak jej prodáváš 300k+
Myslím si že po návštěvě odborného servisu na automaty jako jsou třeba v Blučině by mohlo auto zase fungovat pokud je to měničem.

