
Ale servisovaná N52 vydrží hodně

Nemá to imo smysl, 200kW verze je high verze z fabriky (detuněné mají 160kW), o moc víc se bez hw modifikací nedostaneš (jiné katy/svody, sání apod).jiriik píše:Ahoj,
Mám e92 330 i 200 Kw, prosím je nějaká možnost lehkého zvýšení výkonu? Má nějaký čip smysl u atmosféry? Například:
https://www.profi-chiptuning.cz/osobni- ... 30i-200-kw
Další otázka aditivum do benzínu, co mi doporučíte na karbon a čištění palivové soustavy?
Další otázka se týká prostředního tlumiče výfuku, když ho odstraním bude to vadit? čím ho nahradit? Už jsem se setkal na pár modelech, kde ten tlumič není a auto má lepší zvuk
Ahoj, pro nezkušeného? Co to je Čip od Burgerů?pavproch píše:jo, jeden čip od Burgerů mám (demonotovaný z mého N53B30) a asi časem bude na prodej - N52B30 ho nepotřebuje
Diferenciál fakt tak pomůže? Co jsou kratší rychlosti nebo v čem je jiný?MMira píše:projev se da zasadne vylepsit zkracenim diferencialu. sedne tam dif ze 130i, ktere se daji ve slusnem stavu sehnat do 400 EUR. , popr se da dat jeste kratsi z automatu.
Zajímavá úvaha. Pavel má problémy se spodkem motoru, který je stejný u N52. Rozdíl je jen v hlavě válců, která je u N52 mechanicky složitější a proto je větší pravděpodobnost oprav. Já mám N53 deset let, najeto 160K km, za opravy jsem zatim zaplatil 0 Kč a spotřeba oleje žádná.TANN3R píše: nejlevnější oprava N53 je koupě N52.