Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Spotřeba oleje N47 F31

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Pavel525
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 03.12.2011 01:00
Bydliště: Jižní Čechy kousek od ČB

Spotřeba oleje N47 F31

#1 Příspěvek od Pavel525 »

Ahoj kluci
Chtěl bych se zeptat jestli je normální spotřeba oleje kdy po každých cca 12000km dolévám 1litr.
Mám 318d N47 2013 najeto 117 000km.
Auto mám 2roky a u předchozího 525 (E61) jsem na 30000km nedolil nic. Tak nevím jak je to u tohoto motoru.
Dík.

Používám tento olej : Castrol Edge Titanium FST 5W-30 LongLife
Uživatelský avatar
TurboShnek
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: sob 01.08.2015 00:00
Bydliště: Hlavní město piva

Re: Spotřeba oleje N47 F31

#2 Příspěvek od TurboShnek »

Pavel525 píše:Ahoj kluci
Chtěl bych se zeptat jestli je normální spotřeba oleje kdy po každých cca 12000km dolévám 1litr.
Mám 318d N47 2013 najeto 117 000km.
Auto mám 2roky a u předchozího 525 (E61) jsem na 30000km nedolil nic. Tak nevím jak je to u tohoto motoru.
Dík.

Používám tento olej : Castrol Edge Titanium FST 5W-30 LongLife
Tak každých 12,000 km už by jsi měl olej měnit a ne dolejvat. :shock: Long life intervalů se drž jenom když bydlíš v Aljašce a jezdíš do práce do Quebecu. Jinak měň olej každých 10,000km / 1 rok. :D Eventuálně každej motor spálí trošičku oleje, ale rozhodně ne 1 litr každých 12,000km, i když je v knížce napsaný že je to "normální", v manuálu od VW Passata je dokonce psaný že je normální když spálí 1 litr na 1000km, to už je skoro jako 2 taktovej Trabant. :lol: :lol: :lol:

Když máš kvalitní motor ve kterým se pravidelně měnil olej tak nebudeš mezi výměnama muset dolejvat nic. Já mam 320d z roku 2000, najeto skoro 250,000km a nedolejvám ani kapku. Buď tam máš poruchu, nebo je to prostě špatná práce inženýrů/výroba.

Težko říct, když motor nemá žádnou závadu můžeš zkusit přilejt přísadu a nebo přejít na hustší olej.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: Spotřeba oleje N47 F31

#3 Příspěvek od TANN3R »

On s tím autem možná i jezdí, tak proč by nemohl měnit olej třeba po 15k? To dá spousta lidí za tři měsíce a pro tebe je to longlife :D

Každej spalovací motor musí vzít nějakej olej, už z principu jeho fungování. U starých naft se spousta lidí chlubí, že nebere olej vůbec a pak se diví, že dokonce i přibývá :D . Zkus se zamyslet proč.

Jestli je litr na 12k moc nebo málo, se nedá říct. Chce to srovnat s jinou N47. Některej motor (typ) bere víc, některej míň. Kolem mě se kupodivu moc N47 nevyskytuje, tak třeba poradí někdo, komu jich pár rukama prošlo.
Uživatelský avatar
Pavel525
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 03.12.2011 01:00
Bydliště: Jižní Čechy kousek od ČB

Re: Spotřeba oleje N47 F31

#4 Příspěvek od Pavel525 »

Olej měním po 15000km.
Bohužel když jsem to kupoval tak tam bylo nejeto 89000km a jak byl měněný olej předchozím majitelem nevím v menu žádná servisní historie není a papírovou knížku už nedávají.
Je mi jasný, že pro tento motor by byl long life servis prakticky zničující :cry:
Uživatelský avatar
TurboShnek
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: sob 01.08.2015 00:00
Bydliště: Hlavní město piva

Re: Spotřeba oleje N47 F31

#5 Příspěvek od TurboShnek »

Pavel525 píše::cry:
Já bych to neviděl tak tragicky, 1 litr na 12,000km není zase tak špatný, ale je to samozřejmě nepříjemný když si koupíš takový drahý auto, těšíš se a zjistíš že jsou tam takový problémy. :P Nebudu to svádět hned na výrobu BMW protože neznáme historii toho auta, i když většina jejich benzínových motorů jsou známý velmi nízkou kvalitou některých součástek a vysokou spotřebou oleje, i jejich naftový motory nejsou zrovna vzor spolehlivosti - VP44, vířivý klapky atd...

To nemají v Inveltu databázi se servisní historií? Kde jsi to koupil? Není aspoň nějakej kontakt na prodejnu kde to bylo koupený?

2013 a 117 000km, mně to připadá jako leasing nebo firemní auto. Nejspíš to servisovali každých 20,000km u dealera a hned po záruce to střelili.

Nedávno si tady někdo brousil zuby na levný Diesly z Německa a právě na tohle jsem upozorňoval, možná najdeš něco co se zdá levný ale má to takovejhle problém.
TANN3R píše:On s tím autem možná i jezdí, tak proč by nemohl měnit olej třeba po 15k? To dá spousta lidí za tři měsíce a pro tebe je to longlife :D

Každej spalovací motor musí vzít nějakej olej, už z principu jeho fungování. U starých naft se spousta lidí chlubí, že nebere olej vůbec a pak se diví, že dokonce i přibývá :D . Zkus se zamyslet proč.
Když jezdí hodně a po dálnici pak může i 15,000km proč ne.

Prastarý auta před 2 světovou válkou spalovali olej, dvoutaktovej spalovací motor už z principu jeho fungování spaluje olej, ale moderní, kvalitní čtyřtaktovej motor by neměl spalovat skoro žádnej olej, žadnej 1 litr na 1000km jako říká VW a ani 1 litr na 12,000km, pokud jo je to nekvalitní motor nebo má poruchu. :ja_nic: Samozřejmě že výrobce napíše že spalování určitýho množství je normální aby se vyhnuli problémům se soudama ale to neznamená že neexistujou kvalitní motory kde takový problémy nejsou. ;)
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: Spotřeba oleje N47 F31

#6 Příspěvek od TANN3R »

Kvalitní nekvalitní, pistovej spalovací motor musí brát nějaký olej. Tuplem s turbem. Viděl si snad nějakou naftu se suchým vedením vzduchu za turbem? Já teda ne, a to sem tu teď měl novy Volvo s 25k najeto.

Litr na tisíc najdeš jako hraniční hodnotu u víceméně každé značky, nejen vw. Někde dokonce 1,5l. Což samozřejmě neznamená, že je to v pořádku, tenhke údaj slouží jen jako ochrana výrobce.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Spotřeba oleje N47 F31

#7 Příspěvek od JaraX »

ty N47 odchází jak na bežícím pásu, utržený rozvody, prasklý bloky,atd.
spotřebu 1litr na 12 000km bych vůbec neřešil. prostě bych to dolil a byl rád že to vůbec jezdí.
Uživatelský avatar
Pavel525
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 03.12.2011 01:00
Bydliště: Jižní Čechy kousek od ČB

Re: Spotřeba oleje N47 F31

#8 Příspěvek od Pavel525 »

kalasnikov471 píše:
Pavel525 píše::cry:
Já bych to neviděl tak tragicky, 1 litr na 12,000km není zase tak špatný, ale je to samozřejmě nepříjemný když si koupíš takový drahý auto, těšíš se a zjistíš že jsou tam takový problémy. :P Nebudu to svádět hned na výrobu BMW protože neznáme historii toho auta, i když většina jejich benzínových motorů jsou známý velmi nízkou kvalitou některých součástek a vysokou spotřebou oleje, i jejich naftový motory nejsou zrovna vzor spolehlivosti - VP44, vířivý klapky atd...

To nemají v Inveltu databázi se servisní historií? Kde jsi to koupil? Není aspoň nějakej kontakt na prodejnu kde to bylo koupený?

2013 a 117 000km, mně to připadá jako leasing nebo firemní auto. Nejspíš to servisovali každých 20,000km u dealera a hned po záruce to střelili.

Nedávno si tady někdo brousil zuby na levný Diesly z Německa a právě na tohle jsem upozorňoval, možná najdeš něco co se zdá levný ale má to takovejhle problém.
TANN3R píše:On s tím autem možná i jezdí, tak proč by nemohl měnit olej třeba po 15k? To dá spousta lidí za tři měsíce a pro tebe je to longlife :D

Každej spalovací motor musí vzít nějakej olej, už z principu jeho fungování. U starých naft se spousta lidí chlubí, že nebere olej vůbec a pak se diví, že dokonce i přibývá :D . Zkus se zamyslet proč.
Když jezdí hodně a po dálnici pak může i 15,000km proč ne.

Prastarý auta před 2 světovou válkou spalovali olej, dvoutaktovej spalovací motor už z principu jeho fungování spaluje olej, ale moderní, kvalitní čtyřtaktovej motor by neměl spalovat skoro žádnej olej, žadnej 1 litr na 1000km jako říká VW a ani 1 litr na 12,000km, pokud jo je to nekvalitní motor nebo má poruchu. :ja_nic: Samozřejmě že výrobce napíše že spalování určitýho množství je normální aby se vyhnuli problémům se soudama ale to neznamená že neexistujou kvalitní motory kde takový problémy nejsou. ;)

Děkuji všem za postřehy
Tak to řešit nebudu.
Jinak auto je opravdu ukončený operák a kupoval jsem ho v Německu.
Je možný pokud bych zajel u nás do autorizáku, že servisní historii dohrajou? (ACR auto).
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Spotřeba oleje N47 F31

#9 Příspěvek od Filozof »

litr oleje bych opravdu neřešil a měnil max těch 15tis km.

Jinak bud rád že motor jezdí a funguje. Chtělo by to vidět kontroly od BMW co se na autě dělalo a zda tě nechytili problémy palčivé u N47.

http://rhengines.cz/bmw20d/

Ono vypadá vše pěkně pokud se něco nepos... za těžkej balík peněz. A u modelu Fxx se už dost šetřilo na kvalitě dílů a jejich výdrže, nejen rozvody.

Rozvody na motorech N47 selhávají běžně už po ujetí 100.000 km. Pokud se dodržuje postup BMW ohledně opravy, vyjde na desítky tisíc korun. Problém je téměř vždy s horním řetězem, který výrobce dodává v rámci opravné sady rozvodů. Ta ale zahrnuje pouze řetěz, jeho napínák a nezbytná těsnění. Třeba vodicí lišty řetězu či rozety součástí opravného kitu nejsou. Musí se tedy dokupovat dodatečně, přičemž i vodicí lišty jsou modifikované.
Jak poznat, že je řetěz na N47 v posledním tažení? Stejně jako jinde i tady rachotí, přičemž jde o takový neurčitý zvuk. Tím, že jsou rozvody vedeny vzadu, musí se při jejich výměně demontovat motor z auta. A to opravu dále prodražuje.

Tak bych byl obezřetný s tímto motorem. A zjisti si přesně kody motoru a taky servisku vedenou v DE. Stačí napsat mail kde bylo auto servisované s VIN auta případně si obvolat BMW oni by měli říci zda tam bylo auto vedené. Můžeš to mít už opravené v rámci záruky.
Uživatelský avatar
TurboShnek
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: sob 01.08.2015 00:00
Bydliště: Hlavní město piva

Re: Spotřeba oleje N47 F31

#10 Příspěvek od TurboShnek »

TANN3R píše:Viděl si snad nějakou naftu se suchým vedením vzduchu za turbem? Já teda ne, a to sem tu teď měl novy Volvo s 25k najeto
Já si taky myslím že mu klasicky teče trošku oleje v turbu. :P Každopádně podle toho co tady píšou kluci tohle není auto do kterýho bych se zamiloval, zabalil bych ho a poslal zpátky odkud přišlo. Akorát nezapomeň vyndat z kufru tu flašku oleje kterou dolejváš až to budeš prodávat. :lol:

To je ještě zlatá ta prokletá pumpa na e46. Utratit peníze na který se dřeš jako vůl a pak řešit prasklý rozvody a bloky motoru, to u mně není luxus, to není ani AvtoVaz. :|

I když ten problém s řetězem mají už od dob e9x, to se divím že to za tolik let ještě nevyřešili. :eh:
Uživatelský avatar
roman007
Registrovaný
Příspěvky: 42
Registrován: ned 16.12.2012 01:00
Bydliště: Praha

Re: Spotřeba oleje N47 F31

#11 Příspěvek od roman007 »

Pavel525 píše:Ahoj kluci
Chtěl bych se zeptat jestli je normální spotřeba oleje kdy po každých cca 12000km dolévám 1litr.
Mám 318d N47 2013 najeto 117 000km.
Auto mám 2roky a u předchozího 525 (E61) jsem na 30000km nedolil nic. Tak nevím jak je to u tohoto motoru.
Dík.

Používám tento olej : Castrol Edge Titanium FST 5W-30 LongLife

Ahoj, mam stejne auto, stejny r.v. stejny olej a spotrebuje to cca litr oleje /5000 km, prevazne dalnice, vyssi rychlost atp... pri klidne jizde cca litr oleje /7000 km.
Najeto mam 224 tisic km.
Jedine co jsem menil: rozvody pri cca 170000km a starter pri cca 200000km.
Pri Tvem najezdu 117000km jsem byl na tom stejne.
Naposledy upravil(a) roman007 dne pát 08.03.2019 17:10, celkem upraveno 3 x.
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

Re: Spotřeba oleje N47 F31

#12 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Už vidím německej dieselovej operák po třech letech s 89tkm :D a bez historie? Nechápu, auto má dva roky od nova záruku a to jako frajeři nechodili do bmw na prohlídky? Za normálních okolností nesmysl. 1litr na 12.000 km je v pohodě ( nedá se paušalizovat, někdo skáče po městě, někdo jezdí palbu po dálnici....) Ten co jezdí podle předpisů a nenakládá tomu za studena tak udělá 15tkm v pohodě bez dolití jak u 318d tak u320d. Problém je, když se někdo k firemnímu chová jako čuně, ten dokáže za tři roky auto odkráglovat...
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Kontaktovat uživatele:

Re: Spotřeba oleje N47 F31

#13 Příspěvek od Giovany1971 »

Nevim jak jezdí němci ..když mají auto na operák.. ale to co vidím tady v okolí ..nechtěl bych 90% aut z operáku... takovou čočku co tomu dávají..děs...hlavně to nepoškrábat..ale jinak si ty auta fakt užijou... a někdo si to potom koupí..a libuje si jakou koupil zánovní káru..jsou to zánovní polovraky :)
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Spotřeba oleje N47 F31

#14 Příspěvek od Filozof »

všechny vraky evropy se sváží do zemí jako je čr a sk a pl apod. Prostě min 80procent auto je děs a hrůza po ráně opravené či s vylágrovanou technikou a zhuntovanou apod. Pak se lidé diví že do aut sypou mraky peněz a je to holé neštěstí.

Fko se tak z části už narodilo ... jako ostatní auta kde se šetřilo... a tím se to jen urychluje ta degradace komponent v autě... :lol:
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Kontaktovat uživatele:

Re: Spotřeba oleje N47 F31

#15 Příspěvek od Giovany1971 »

Víš třeba z tvého pohledu to tak asi je.. nevím z jakých relevantních informací výcházíš..Za sebe říkám jedno...od roku 1996 ..podnikám v tomto oboru... oficiálně..před tím jsem to dělal na psí knížku..jak se říká..zažil jsem v tomto oboru vše co se zažít dalo..poněvač.. jsem přešel z raneho komunizmu..kd jsme lepili mbéčka ..žiguly..a zástavy..polaky...atd.. eprozínem...a fáčem... Pak po teto story ..přišlo období obrody... kd jsme odvezli .. všechno z Chomutova..Mostu Jirkova...a vůbec všech přihraničních destinaci ..zde na Moravu...a tady jsme se pokoušeli o díru do světa...Ale to byla doba zlá.. bo v těch letech se nedalo jen tak něco přihlásit... vše podléhalo akreditům...a tech blyo jako šafránu..vše byl velký tunel..!! Neni tu ani prostor abych celou anabázi rozepsal do podrobností..musel bych napsat knihu... co jsme si užili na hranicích...co výzkumáků...atd.. Já vozím Italii přes 20 let... nejvíc nabourané auto jsem dovezl..na vměnu dveří...a snad jedno na výměnu nárazníků...!!! Nechci a nemohu si dovolit.. vozit něj vraky.. vozím zásadně to nej co jde.. v té zemi se vyznám.. domluvím se...a ..když je potřeba ..mám na to tam lidi..co to pro mne řeší..oni znají mé měřítka..a dle toho mi auta hledají...

Nikdy jsem neměl vytištěnou vizitku..ani podložku pod spz..moje reklama jsou mojí zákazníci..kteří se vrací..nebo pošlou další...tomu já říkám reklama. Mě osobně uráží žvásty že ze západu se sem vozí vraky...možná asi i jo..ale já to nedělám... naopak si myslím že největší vraky ..jsou zde ..křápy které jezdí zde v republice ...již několik let.. ty jsou rezavé..mrtvé..zaůvěrované.. to se mi u auta z Itálie nemůže nikdy stát. Dovozy mají své úskalí..ale kdo se rozhodne dělat fair trade... nemůže mít problém.....a to já nemám....Jestli mám s něčím problém...tak to jen s tím...aby nečuměli na bazoš...a neřešili tu nejnižší cenu... protože za tou se právě skrývají ty trosky... kvalitní auto..s malým nájezdem si nechají dobře zaplatit dnes už všude...jen Češi furt řeší cenu.. koupí vrak za polovinu..a pak to bud hodí do šrotu..a nebo je to stojí...postupně.víc nežli by zrovna zaplatili za kvalitní auto..nevím jak to napsat.. někdy jsem z těchto klientů..zralý do blázince... prostě jim nerozumím. ;)
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Spotřeba oleje N47 F31

#16 Příspěvek od Filozof »

Však ano já ti rozumím. Proto píšu 80procent a ne 99. Je to spíše obrazně řečeno, protože když jsem měl jeden čas možnost komunikovat s pár techniky z bazarů co sem jezdí za auta jak je 10 aut na place ok a z toho sto vraků opravených stočených či nějakou závadou spíše více závad... Z toho co jsem se setkal i pár bazarníků co prodávali auta co jsem viděl v životě to tak plus mínus bude. Plus jsem měl dva kamarády z Bazaru a jeden čas jsme řešili co se vozí atd. A vždy to bylo tak že pro kamarády a známé kvalitní auta a pro ostatní co bylo výhodné ...rozuměj pro podnikání přinášelo nejvyšší zisk. Ale je to tak 12-15let zpátky. Možná se to o pár procent zlepšilo ale prostě je tady spousty aut do kterých se neinvestuje a pak jsou tu vesměs vraky které potřebují obrovské investice v desítkách položek.
Proto je lepší si připlatit za kvalitní kousek jak píšeš. ;)

To že existují lidi jako ty a plus další co se snaží zákazníkům dovézt dobré auta to je velké plus a takový by se měli podporovat už jen tím že si u nich lidé budou kupovat auto. Jasně odřený nárazník či bouchlé dveře není nic hrozného to se dá opravit. Právě takové auta jsou za výhodnou cenu. Proto čest vyjímkám co vozí kvalitní vozy sem k nám a nestáčí se ani nic extra nezamlčují.... a řeknou na pravou míru jak se věci mají. Takových si já vážím.
Z itálie vozila i známá ... z Brna mají tady autobazar a vozí hodně alfaromeo a cokoliv co si zákazník přeje.

Máš auta i na place nebo pouze na objednávku ? Na place jsou často ležáci pokud nemají extra cenu. Dnes mi přijde trh přesycený auty. :)

Jak se sere to Fko 550i co máš v podpisu ? Jsi stím spokojenej ?
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Kontaktovat uživatele:

Re: Spotřeba oleje N47 F31

#17 Příspěvek od Giovany1971 »

Před lety jsem stál před otázkou zda otevřít klasický autobazar...či ne...jelikož jsem byl kdysi zaměstnaný ve dvou autobazarech..a nelíbily se mi ty poměry...tak jsem to zavrhnul. Nevozím toho moc..mám vše doma za plotem..většinou tak 5..max 10 aut...víc ne... jsem na to sám...a dá to dost práce to všechno nachystat..Ono v poslední době začínají víc jezdit auta..kdy musíš udělat od brzd až po rozvody...dříve bylo bězné že to bylo poservisované z Itálie... udělal se olej..filtry něj silenblok... ;) Obrovská vyhoda je stav kastle..ty auta i po 20 letech mají kastle jako u nás roční dvouleté...motory neznají extrémě studené starty..ale i tak je na tom dost prace i investic..když to chceš pčedat zákazníkovi..aby s tím něměl něj zásadní problém..Prostě koupíš 5 aut...z toho na 2 si šul nul,,,a na 3 něco vyděláš..je celkem běžné že když tě potká souběh závad typu..turbo..dpf..spojka..trysky...jsi v minusu i 40 papírů...i takové zkušenosti mám..a ne jen u jednoho auta...a zejména mě vytrestaly tolik oblíbené koncerny :D ...ale dělám to příliš dlouho na to...abych rezignoval..nevím co bych jineho dělal.. ;) Snad bych mohl ještě jít do lesa dělat s traktorem tahat dřevo..stroj mám... ;)

Jinak na tvuj dotaz..ohledně F..10...celé jsem to nějak poupravoval... olej..vodu..přetěsnil vše co teklo...tedy olej...co odkapával z odvětrání klik skříně a turbodmychadel...takže ted je to suché..nemusím čuchat jak se páli olej na stínění ...Motor jezdí pěkně...vše zatím funguje jak má..Ze záčátku jsem byl furt vplašený jak myš..pořad jsem čekal co se rozvítí...co zkolabuje... Ted už je to v poho..mám naj 22 tisíc bez problémů.. ;) ..Ale má to extrémní péči...leju do toho to nej co existuje...ale je mi to auto celkem na hovno..jezdíme s tím jen na výlety...na prodloužené víkendy a do supermárketu..chudák 535..tka jen stojí...tak ji občas projedu..aby ji to neblo líto...

PS..když si chci zablbnout a zajezdit sportovně..vemu 535... neskutečně mně baví to auto jako celek... pořád to chce jet jak šilené..nedá se s tím jezdit jen tak..furt to nutí..V f 10 to už nejde... v tom fakt jezdím skoro ůplně předpisově... prostě je to něj zbytečně velké
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Spotřeba oleje N47 F31

#18 Příspěvek od Filozof »

Chápu tě.
Když tak málo jezdíš není lepší nějaká leštěnka M3 e46 či (M5 e60)v garáži pro radost .. ? Auto vyvážené a stojí podobně co ta 550i a navíc se nemusíš bát toho co ti kde zakuká... protože fka byly hodně šizené na kde čem.

Fko má pěkný interiér a multimedia to je fakt. A po přímce jede jak zběsilé těch 300kw....
Co se týče zatáček už to bude takový tank pokud to nemá EDC a DD či DA.

Ta 535d je e60/e61 ?
Uživatelský avatar
Pavel525
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 03.12.2011 01:00
Bydliště: Jižní Čechy kousek od ČB

Re: Spotřeba oleje N47 F31

#19 Příspěvek od Pavel525 »

Ahoj kluci
Dnes jsem opět musel dolít olej a tentokrát už po cca 7000km.
Uvažuji, že tam dám při další výměně 5W-40 místo 5W-30.
Nemohu nikde najít jestli tento motor má separátor (odlučovač) oleje uvažoval jsem také o jeho výměně, ale vypadá to, že ho vůbec nemá.
Co si myslíte o tom oleji a je tam ten separátor?
Dík
inspi1981
Registrovaný
Příspěvky: 958
Registrován: čtv 30.05.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

Re: Spotřeba oleje N47 F31

#20 Příspěvek od inspi1981 »

Součásí ventildeklu
Odpovědět