Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Hezke kola pro socialni e65
Re: Hezke kola pro socialni e65
Nechci načínat téma Runflat ale takové Runflaty 18" by třeba byl dobrý kompromis a byli by sportovnější jak klasické 18" .... nemám vubec tušení ani jsem to nikdy netestoval tak nemohu posoudit.
Ale jezdil někdo na 18" runflatech na e65 a pak třeba 18-20" s klasickýma pneu pro porovnání tvrdosti a chování auta ?
Jak už tady řekl Kurevtor že se mu zdá, že drží mnohem líp auto v krajní situaci při ostré myšce a reakci ve vyšší rychlosti ?
Sice jsem nikdy příznivce runflatu nebyl ale třeba bych změnil časem názor až bych nabyl vlastnictví e65 ... že 18" RTF nejsou špatné ???
Jde o to kolik pohodlí to vezme zda je to srovnatelné s 20" nebo spíše s 19"....???
Ale jezdil někdo na 18" runflatech na e65 a pak třeba 18-20" s klasickýma pneu pro porovnání tvrdosti a chování auta ?
Jak už tady řekl Kurevtor že se mu zdá, že drží mnohem líp auto v krajní situaci při ostré myšce a reakci ve vyšší rychlosti ?
Sice jsem nikdy příznivce runflatu nebyl ale třeba bych změnil časem názor až bych nabyl vlastnictví e65 ... že 18" RTF nejsou špatné ???
Jde o to kolik pohodlí to vezme zda je to srovnatelné s 20" nebo spíše s 19"....???
Re: Hezke kola pro socialni e65
17" by mě ani nenapadlo
18" maximálně na zimu. Vypadá to opravdu hrozně, léto -> nemám na gumy
19" takový normál. Auto je neutrální ani sport ani "komfort"
20" Největší výběr hezkých kol. Sedmička je zrozena pro to aby jezdila na 20" nevím o tom, že by se individuál kola dělaly i menší než 20" na sedmičku. Proč asi.
21" toto je pro opravdové fajnšmekry. Ví že za krásu se trpí. Tvrdé a guma už mega drahá.
Co se sjíždí nejvíc? Měl jsem všechny kola od 18-21a premiové gumy. Né žádne altenza,nexeny a jiné tomu podobné. Ty gumy prostě nepodrží když je potřeba. Ať si říká kdo chce co chce. Už jsem to bohužel párkrát zažil.
Nejvíc žraly gumu 21" jinak všechny plus mínus stejně
Teď mám letní michelin 4S a po 13K km mají 6,5mm zadní. Asi nejlepší guma co se tam dá dát. Moc nemizí a fakt to drží.
https://www.youtube.com/watch?v=xTcxNw3raNE&t=9s
A jak jsem teď zaslechl reklamu v rádiu.
"nejde o pneumatiku, ale jde o život" tak nějak si to pamatuji.
Všichni zde na foru prahnou po sedmě v topu s max výbavou, řeší každou kravinu a pak tam buchnou 18"
A podle mě vůbec nejde o pozerství. A buď na to mám nebo nemám.
Pro spoustu lidí je sedma spněný sen. Bohužel ale pak na tom finančné krvací a nemají na ni. A to mi přijde pozerství.
Uvěří o pohádce TOP sedmě za 200k, která se objeví tak jednou za půl roku a není to vždy uplně tak jak se zdá.
A pak se šetří kde se dá. Spotřeba, olej, gumy atd atd.
Abych mohl dávat 50K ročné do auta tak bych měl vydělávat min 50K měsíčně v čistém. Nechci se vůbec nikoho dotknout. Ale mám pocit že nás tu moc není.
Jejda, to jsem se zase rozepsal
18" maximálně na zimu. Vypadá to opravdu hrozně, léto -> nemám na gumy
19" takový normál. Auto je neutrální ani sport ani "komfort"
20" Největší výběr hezkých kol. Sedmička je zrozena pro to aby jezdila na 20" nevím o tom, že by se individuál kola dělaly i menší než 20" na sedmičku. Proč asi.


21" toto je pro opravdové fajnšmekry. Ví že za krásu se trpí. Tvrdé a guma už mega drahá.
Co se sjíždí nejvíc? Měl jsem všechny kola od 18-21a premiové gumy. Né žádne altenza,nexeny a jiné tomu podobné. Ty gumy prostě nepodrží když je potřeba. Ať si říká kdo chce co chce. Už jsem to bohužel párkrát zažil.
Nejvíc žraly gumu 21" jinak všechny plus mínus stejně
Teď mám letní michelin 4S a po 13K km mají 6,5mm zadní. Asi nejlepší guma co se tam dá dát. Moc nemizí a fakt to drží.
https://www.youtube.com/watch?v=xTcxNw3raNE&t=9s
A jak jsem teď zaslechl reklamu v rádiu.
"nejde o pneumatiku, ale jde o život" tak nějak si to pamatuji.
Všichni zde na foru prahnou po sedmě v topu s max výbavou, řeší každou kravinu a pak tam buchnou 18"
A podle mě vůbec nejde o pozerství. A buď na to mám nebo nemám.
Pro spoustu lidí je sedma spněný sen. Bohužel ale pak na tom finančné krvací a nemají na ni. A to mi přijde pozerství.
Uvěří o pohádce TOP sedmě za 200k, která se objeví tak jednou za půl roku a není to vždy uplně tak jak se zdá.
A pak se šetří kde se dá. Spotřeba, olej, gumy atd atd.
Abych mohl dávat 50K ročné do auta tak bych měl vydělávat min 50K měsíčně v čistém. Nechci se vůbec nikoho dotknout. Ale mám pocit že nás tu moc není.
Jejda, to jsem se zase rozepsal

Re: Hezke kola pro socialni e65
Klimsone máš ve většině pravdu ale zase neber lidem sen. Někteří mladí mohou brát klidně 20ku a žijí u rodičů a 5-10ku si žehlí pro svůj koníček například pro auto. Někdo si koupí raději 3er což je nejlepší začátek a jinej jde po vyšším levelu a třeba skočí do 7er.
Pak znám lidi co mají statisíce a jsou to kolenovrti a koupí auto a dokud se něco nepodělá jezdí s pneumatikama co nejlevnějšíma atd. a servis řeší kde mohou
a přetahují všechny intervali dokud to jde atd... prostě škudlí kde mohou takže obecně bych nepaušalizoval lidi dle platu či hodnosti atd.
Tady nejde o to kolik kdo bere ale kolik kdo je ochoten dávat měsíčně bokem na případný servis a udržbu auta.
Spousta lidí se shodlo že kolem 30-60k ročně to prostě je. Taky záleží kolik člověk jezdí. Jinak má servis borec co najede 5tis ročně a jinej servis při nájezdu 35tis km ročně. To bude za úplně jiné částky.
Jasně je pravda že 7er chce prostě nějaký kvalitní komponenty a díly když už se mění ideálně kvalita/cena vybírat to kvalitní za dobrou cenu.
Ono třeba u pneumatik mohou být značky kvalitní za polovinu ceny té premiové viz diskuze o pneumatikách.
A jinak je na každém co si zvolí za pneumatiky a kola. Přeci 7er nějak sjela z výrobní linky a pokud někdo dá originální 18" a udržuje si auto v kvalitním stavu není to přeci nic špatného.
Házet všechny do jednoho pytle kdo nemá 20ky je kolenovrt je přeci taky blbost ...
Ono naopak by se to dalo taky otočit že kdo má 20" je pozér ...atd. Není tomu přeci tak. Každý si auto děláme hlavně pro sebe a pro svojí radost či pohodlí.
Pozéry poznám jednoduše .... pokud neví borec ani co má za motor a nezná základní technické parametry ...je jasné že si koupil auto jen podle obalu... nic víc. Takové taky bohužel občas potkám.
Pak znám lidi co mají statisíce a jsou to kolenovrti a koupí auto a dokud se něco nepodělá jezdí s pneumatikama co nejlevnějšíma atd. a servis řeší kde mohou
a přetahují všechny intervali dokud to jde atd... prostě škudlí kde mohou takže obecně bych nepaušalizoval lidi dle platu či hodnosti atd.
Tady nejde o to kolik kdo bere ale kolik kdo je ochoten dávat měsíčně bokem na případný servis a udržbu auta.
Spousta lidí se shodlo že kolem 30-60k ročně to prostě je. Taky záleží kolik člověk jezdí. Jinak má servis borec co najede 5tis ročně a jinej servis při nájezdu 35tis km ročně. To bude za úplně jiné částky.

Jasně je pravda že 7er chce prostě nějaký kvalitní komponenty a díly když už se mění ideálně kvalita/cena vybírat to kvalitní za dobrou cenu.
Ono třeba u pneumatik mohou být značky kvalitní za polovinu ceny té premiové viz diskuze o pneumatikách.

A jinak je na každém co si zvolí za pneumatiky a kola. Přeci 7er nějak sjela z výrobní linky a pokud někdo dá originální 18" a udržuje si auto v kvalitním stavu není to přeci nic špatného.
Házet všechny do jednoho pytle kdo nemá 20ky je kolenovrt je přeci taky blbost ...

Ono naopak by se to dalo taky otočit že kdo má 20" je pozér ...atd. Není tomu přeci tak. Každý si auto děláme hlavně pro sebe a pro svojí radost či pohodlí.
Pozéry poznám jednoduše .... pokud neví borec ani co má za motor a nezná základní technické parametry ...je jasné že si koupil auto jen podle obalu... nic víc. Takové taky bohužel občas potkám.

Re: Hezke kola pro socialni e65
kawaman: souhlas
adam: skvele prirovnani
klimsonn: souhlas
Filozof: ne do pici kamo
je to fakt jednoduchy a je to jak pise klimsonn: nemas 50 litru cistyho mesicne? Zapomen na sedmicku. Jo vsechno jde, zvladnes to zivit i za 40 cistyho, ale dobrej napad to neni. Je jedno kolik pismenek sem natukas, tohle nejde vokecat.
A dale, nechapu, ze soudis, ze si nekdo kupuje auto podle obalu. To je zcela legitimni, ne? Nekdo jde po cene, nekdo po spotrebe, nekdo ma jako prioritu bejt cool a chce mit auto co se mu libi. Muze mit v pici jestli tam ma 1.8tsfi nebo 2,4d, nemyslis?
adam: skvele prirovnani

klimsonn: souhlas
Filozof: ne do pici kamo

A dale, nechapu, ze soudis, ze si nekdo kupuje auto podle obalu. To je zcela legitimni, ne? Nekdo jde po cene, nekdo po spotrebe, nekdo ma jako prioritu bejt cool a chce mit auto co se mu libi. Muze mit v pici jestli tam ma 1.8tsfi nebo 2,4d, nemyslis?
Re: Hezke kola pro socialni e65
hele sorry holky, ale dete uz fakt dopici jo s nejakym kchomfhortem.
17 palcu je spatnej vtip, ja kdyz kupoval svuj vrak tak mi prodejce nabidl zimni 17 na tech origo plechacich s tim plastovym krytem.... rikam coze do pici?
Ublink sem si do pusy a nenapadne to spolknul zpatky a trauma z toho mam dodnes.
17" - pro dementy. Pokud na tom jezdis tak jsi dement, sorryjako, ale nekdo by ti to mel o tvym buzerantstvi rict. Kurvis tim celej vesmir a nezaslouzis si jezdit sedmickou. Mas auto, ktery mit nemas tak si kup jiny nebo na to dej normalni kola a to co mas ted si dej na hjonde getz
(nevztahuje se na JaraXe! Ten muze cokoli a dementa to z nej nedela.
)
18" - mel jsem RF, ted mam non RF a pozor - profil snad dokonce 50
Takze podle logiky urcitych lidi fakt asi super kchomfhorticek. Tak si tu dal hezky spekulujte, ze jestli by to jako teda mozna teoreticky jakoby treba dejme tomu za urcitych okolnosti pripadne nebylo lehce plus minus vic pohodlnoucky. Ja vam rovnou muzu rict jak je to v realu: Ne vole nebylo do pici kurva do prdele. Trefim diru tak to cejtim, takze hovno rozdil. Auto se ale vic houpe a presne jak psal kawaman - ty zatacky jsou tak nebezpecny, ze me to vlastne i bavi jak ztracim kontrolu, ale proste normalni clovek by to tak nemel. 18 jsou porad v podstate fail. Nebezpecnost picham, ze je ale na 18" muj vrak v podstate hromadka buzeranstvi me prca vic.
19" - mam na leto a super, i kdyz na muj vkus vypadaj maly (a to mam kratkou). Ale uz to jde, s 19 uz nejsi za kokota. Ta 275 vzadu uz nevypada jak galuska z fabie.
20" - prdel sedi na hrnci, takhle to ma bejt, vesmir je s timhle v rovnovaze a mysl dosahuje ataraxie. Pokud mas E66 tak musis, protoze 19 na longu jsou maly.
21" - maji jenom frajeri. Kdo to kritizuje je zdechlej curak v duchodkach co tomu nerozumi. (Vyjimkou je Jarax, ten za nazor proti 21 palcum neni curak, jen tomu proste nerozumi
)
22" - maji jenom arci frajeri co neserou u zdi. Do-Re-Mi-xxxovo 22 ve chromu to auto poslaly uplne jinam. Jo ano, samozrejme, je to kokotstvi, fetakovina, demence, picovinismus, to si nenalhavejme ze ne, ale porad spravna strana introvertni barikady, protoze svy vyjebany neopotrebovany podvozky si do hrobu nevezmete.
22"+ - cenim, ale doporucuji ubrat ze spotreby drog.
Secteno podrtzeno: jestli resis nejakej posranej komforticek a ses kvuli tomu ochotnej jezdit sedmickou na malejch kolech tak si bez strelit zlatou do kotvy na hajzly a nezaclanej tady. Muj nazor je, ze sedma je pro lidi co maj tohle v pici a nejezdi klobouk, protoze to mrskaj zleva zprava a potrebujou, aby bylo auto prilepeny na silnici. Zaroven chteji, aby ten kram nejak vypada.
Zcela chapu, ze nekdo na ten komfort cili, rozumim tomu a je to prirozene a taky to tak mam u auta co ted hledam. Fajn, pokud to ale clovek mysli s komfortem vazne tak jezdi audinou na vzduchu a naklepany koule z jizdy z bmw muze mit v pici. Troufam si tvrdit, z vlastni zkusenosti, ze A6 na vzduchu je asi tak 14x pohodlnejsi nez sedmicka. Jo, ted se vsichni anti-audi chytraci poserte, ze audi je na hovno, blah blah blah, zname ty kecy, ale jde prece o ten komfort ne? A tam si audi to bawo proste maze na chleba a splachuje do hajzlu soucasne. Jasne, ze audi ma taky svy minusy, napriklad rejd s polomerem asi 400m takze otocit se s timhle autem nekde v ulici proste no chance, ale to je ted vedlejsi.
PS: kdyz uz tu mezi sebou jedeme takhle uprimnou rovinu tak bych jen chtel dodat, ze pokud nekdo jezdi na sedmicce bez podlozek, protoze "jejky mamo prece si nerozmrdam nejakou vyjebanou tycku rizeni a nebudu riskovat, ze to budu muset draze za 8 let menit" tak sorryjako, ale opet - jedna se o zmateneho jestirka pablba, ktery jezdi autem, ktere neni vyrobene pro nej a mel by jezdit necim postizenym jako je on sam. Z hlavy me rychle napada treba postizenost Toyota FJ Cruiser. To je pablbska uchylarna presne pro nej. (Vyjimkou je Jarax, ten to proste ma vodargumentovany a jezdeni bez podlozek mu oficialne dovoluji
)

17 palcu je spatnej vtip, ja kdyz kupoval svuj vrak tak mi prodejce nabidl zimni 17 na tech origo plechacich s tim plastovym krytem.... rikam coze do pici?

17" - pro dementy. Pokud na tom jezdis tak jsi dement, sorryjako, ale nekdo by ti to mel o tvym buzerantstvi rict. Kurvis tim celej vesmir a nezaslouzis si jezdit sedmickou. Mas auto, ktery mit nemas tak si kup jiny nebo na to dej normalni kola a to co mas ted si dej na hjonde getz
(nevztahuje se na JaraXe! Ten muze cokoli a dementa to z nej nedela.

18" - mel jsem RF, ted mam non RF a pozor - profil snad dokonce 50


19" - mam na leto a super, i kdyz na muj vkus vypadaj maly (a to mam kratkou). Ale uz to jde, s 19 uz nejsi za kokota. Ta 275 vzadu uz nevypada jak galuska z fabie.
20" - prdel sedi na hrnci, takhle to ma bejt, vesmir je s timhle v rovnovaze a mysl dosahuje ataraxie. Pokud mas E66 tak musis, protoze 19 na longu jsou maly.
21" - maji jenom frajeri. Kdo to kritizuje je zdechlej curak v duchodkach co tomu nerozumi. (Vyjimkou je Jarax, ten za nazor proti 21 palcum neni curak, jen tomu proste nerozumi





22" - maji jenom arci frajeri co neserou u zdi. Do-Re-Mi-xxxovo 22 ve chromu to auto poslaly uplne jinam. Jo ano, samozrejme, je to kokotstvi, fetakovina, demence, picovinismus, to si nenalhavejme ze ne, ale porad spravna strana introvertni barikady, protoze svy vyjebany neopotrebovany podvozky si do hrobu nevezmete.
22"+ - cenim, ale doporucuji ubrat ze spotreby drog.
Secteno podrtzeno: jestli resis nejakej posranej komforticek a ses kvuli tomu ochotnej jezdit sedmickou na malejch kolech tak si bez strelit zlatou do kotvy na hajzly a nezaclanej tady. Muj nazor je, ze sedma je pro lidi co maj tohle v pici a nejezdi klobouk, protoze to mrskaj zleva zprava a potrebujou, aby bylo auto prilepeny na silnici. Zaroven chteji, aby ten kram nejak vypada.
Zcela chapu, ze nekdo na ten komfort cili, rozumim tomu a je to prirozene a taky to tak mam u auta co ted hledam. Fajn, pokud to ale clovek mysli s komfortem vazne tak jezdi audinou na vzduchu a naklepany koule z jizdy z bmw muze mit v pici. Troufam si tvrdit, z vlastni zkusenosti, ze A6 na vzduchu je asi tak 14x pohodlnejsi nez sedmicka. Jo, ted se vsichni anti-audi chytraci poserte, ze audi je na hovno, blah blah blah, zname ty kecy, ale jde prece o ten komfort ne? A tam si audi to bawo proste maze na chleba a splachuje do hajzlu soucasne. Jasne, ze audi ma taky svy minusy, napriklad rejd s polomerem asi 400m takze otocit se s timhle autem nekde v ulici proste no chance, ale to je ted vedlejsi.
PS: kdyz uz tu mezi sebou jedeme takhle uprimnou rovinu tak bych jen chtel dodat, ze pokud nekdo jezdi na sedmicce bez podlozek, protoze "jejky mamo prece si nerozmrdam nejakou vyjebanou tycku rizeni a nebudu riskovat, ze to budu muset draze za 8 let menit" tak sorryjako, ale opet - jedna se o zmateneho jestirka pablba, ktery jezdi autem, ktere neni vyrobene pro nej a mel by jezdit necim postizenym jako je on sam. Z hlavy me rychle napada treba postizenost Toyota FJ Cruiser. To je pablbska uchylarna presne pro nej. (Vyjimkou je Jarax, ten to proste ma vodargumentovany a jezdeni bez podlozek mu oficialne dovoluji

Re: Hezke kola pro socialni e65
TO JE ČISTÝ RASISMUS .... NAMÍTAT LIDEM NEMÁŠ 50ČISTÉHO NESMÍŠ MÍT 7ER...
A VĚŘÍM JE TU POLOVINA LIDÍ CO TO NEMÁ A MÁ 7ER A JE SPOKOJENÁ ... no a co ...
Nehrajte si zase na pány Kurevtor a spol jo ... připomíná mi to machrování ... jako hele kámo nedosahuješ týto lajny tak jako sorry musíš ještě povyrůst.
A VĚŘÍM JE TU POLOVINA LIDÍ CO TO NEMÁ A MÁ 7ER A JE SPOKOJENÁ ... no a co ...
Nehrajte si zase na pány Kurevtor a spol jo ... připomíná mi to machrování ... jako hele kámo nedosahuješ týto lajny tak jako sorry musíš ještě povyrůst.

Re: Hezke kola pro socialni e65
jo jo, klasika, reknes nekomu pravdu a on nez aby rekl diky, ze se mnou jedes rovinu tak se nasere, ze mu slapes po stesti...
vytahni hlavu z prdele, nikdo tu nepise NESMIS, jen proste sam poznas, ze to pak drhne. Piseme ti zkusenosti, ktere ty nemas, ale chapu, co si clovek nezkusi tomu neveri. Ty to hned beres osobne a ctes to, ze tu haurujeme, protoze si na prachy citilivej, ale neni to tak. Ja mam na vic nez jezdit 15 let starym vrakem ze kteryho bleje volej a nechci, neni to jen o prijmu. Zaroven nemam problem priznat veci typu ano chtel bych Continental GT, klidne staryho a nemam to. Opakuji Filozofe: NEMAM NA TO PENIZE. NEMAM. ANO JA TAKY, JAKO TY, NEMAM. NEMAM. NEMAM. NEMAM. NEMAM. Je ti lepe? Citis se ted trosku klidnejsi?
A ta tvoje "polovina lidi tady".... zase to hrajes na nejaky pseudostatistiky co si cucas z prstu? I kdyby 95% majitelu nemelo 50 cistyho mesicne tak pro tebe to nic nemeni.
ne vazne Filozofe, mas jako vzdy pravdu samozrejme, sedmicku normalne s klidem uzivis z patnactky hrubyho a jeste si budes jezdit do Miami 2x za kvartal. Teda pokud nemas 740d, tam ti staci ta minimalni mzda 13500 hrubyho s klidem.
vytahni hlavu z prdele, nikdo tu nepise NESMIS, jen proste sam poznas, ze to pak drhne. Piseme ti zkusenosti, ktere ty nemas, ale chapu, co si clovek nezkusi tomu neveri. Ty to hned beres osobne a ctes to, ze tu haurujeme, protoze si na prachy citilivej, ale neni to tak. Ja mam na vic nez jezdit 15 let starym vrakem ze kteryho bleje volej a nechci, neni to jen o prijmu. Zaroven nemam problem priznat veci typu ano chtel bych Continental GT, klidne staryho a nemam to. Opakuji Filozofe: NEMAM NA TO PENIZE. NEMAM. ANO JA TAKY, JAKO TY, NEMAM. NEMAM. NEMAM. NEMAM. NEMAM. Je ti lepe? Citis se ted trosku klidnejsi?
A ta tvoje "polovina lidi tady".... zase to hrajes na nejaky pseudostatistiky co si cucas z prstu? I kdyby 95% majitelu nemelo 50 cistyho mesicne tak pro tebe to nic nemeni.
ne vazne Filozofe, mas jako vzdy pravdu samozrejme, sedmicku normalne s klidem uzivis z patnactky hrubyho a jeste si budes jezdit do Miami 2x za kvartal. Teda pokud nemas 740d, tam ti staci ta minimalni mzda 13500 hrubyho s klidem.
Re: Hezke kola pro socialni e65
mít pod 50k je nějaká rasa? 
kurevtor: normálně vole, lízačka na mega a půl. I just bought the cheapest Kontík jak z Hoovies Garage
Akorát musíš jezdit pomalu, protože nebude na gumy a destičky, odpustit si nějakej komfort, protože na obnovu vymlácenýho podvozku banky moc půjčovat nechtějí a doufat, že nepraskne žárovka ve světle 

kurevtor: normálně vole, lízačka na mega a půl. I just bought the cheapest Kontík jak z Hoovies Garage


Re: Hezke kola pro socialni e65
Lidi co maj 50k+ už nemusí jezdit starou sedmou, ti už maj i na oktávku.
Re: Hezke kola pro socialni e65
ty voe, já se na ten klub fakt asi už vykašlu, to nemá smysl.
klimson kterej jezdí ve vrakoidní sedmě bez vybavy, s chybou na motoru a odpornym uřvanym dunivym vyfukem a celym pofidernim autem se tady bude povyšovat a psat lidem že ti co maj 18ky jsou chudaci, tak si oprav motor a dej si do pořádku vyfuk klimsone, když teda jsou ti co jezdí na 18kách takovy chudaci, mam mraky lidi co jezdí 18", proč? protože jim to nejvíc vyhovuje, ten komfort je jinde než na 19"
a o panu kurevtovrovi se už vyjadřovat ani nebudu, mě lidi užívající navykové látky nějak nedělají dobře.
musím vyřidit všem mým zákazníkům s E65 a platem kolem 20k že jsou totální dementi a měli by jezdit mastnou tyčí.
je mi z vás zle.
todle je klub fanoušků? nic o tom nevíte a bude dělat chytrý. vy víte jak moc odchází podvozky na jakých kolech? mám třeba s lidi nájezdem kolem 50k ročně a přechod z 19" na 20" při stejných trasách snižil vydrž ramen na polovinu! na polovinu!
ano ty 20ky jsou hrozně fajn, ale do německa, kde ani nepoznáš že na nich jedeš.
tak si běžte šlehnout a pak piště další hovna.
někdy mi přijde že všechny moje zkušenosti s těma stovkama aut, lidí, čtení školicích PDF a hrabání se v istě po večerech a studování různých for jdou tady uplně vniveč. ještě že aspon část mých zákazníků todle umí ocenit.
klimson kterej jezdí ve vrakoidní sedmě bez vybavy, s chybou na motoru a odpornym uřvanym dunivym vyfukem a celym pofidernim autem se tady bude povyšovat a psat lidem že ti co maj 18ky jsou chudaci, tak si oprav motor a dej si do pořádku vyfuk klimsone, když teda jsou ti co jezdí na 18kách takovy chudaci, mam mraky lidi co jezdí 18", proč? protože jim to nejvíc vyhovuje, ten komfort je jinde než na 19"
a o panu kurevtovrovi se už vyjadřovat ani nebudu, mě lidi užívající navykové látky nějak nedělají dobře.
musím vyřidit všem mým zákazníkům s E65 a platem kolem 20k že jsou totální dementi a měli by jezdit mastnou tyčí.
je mi z vás zle.



todle je klub fanoušků? nic o tom nevíte a bude dělat chytrý. vy víte jak moc odchází podvozky na jakých kolech? mám třeba s lidi nájezdem kolem 50k ročně a přechod z 19" na 20" při stejných trasách snižil vydrž ramen na polovinu! na polovinu!
ano ty 20ky jsou hrozně fajn, ale do německa, kde ani nepoznáš že na nich jedeš.
tak si běžte šlehnout a pak piště další hovna.
někdy mi přijde že všechny moje zkušenosti s těma stovkama aut, lidí, čtení školicích PDF a hrabání se v istě po večerech a studování různých for jdou tady uplně vniveč. ještě že aspon část mých zákazníků todle umí ocenit.
Re: Hezke kola pro socialni e65
Na rozbité cestě jsou 19" vs 20" jako den a noc. A v okolí Olomouce žádné nerozbité nemáme..
S tím platem je to nějaká dost divná úměra. 50k do auta vletí jen to hvízdne a to jsou auta typu A4 B6 tdi. Ale nemělo by to teda být každej rok no
Edit: ještě mám dotaz k tématu: kolik musím vydělávat, abych mohl mít e63?
S tím platem je to nějaká dost divná úměra. 50k do auta vletí jen to hvízdne a to jsou auta typu A4 B6 tdi. Ale nemělo by to teda být každej rok no

Edit: ještě mám dotaz k tématu: kolik musím vydělávat, abych mohl mít e63?
Re: Hezke kola pro socialni e65
a ještě mě pobavila ta klimsonova kravina že nejvíc žraly gumy 21" a jinak je to stejný, to je zas kravina na N-tou, jako že by si ta sedma řekla "tak ted jsou tam už 21ky" tak ty gumy začnu žrát. tady je vidět ty vaše znalosti a zkušenosti.
čím je větší průměr disku, tím menší je gumová bočnice v které může guma uhnout, tím větší je páka na samotný povrch pneu.
prostě a jednoduše, čím to bude tvrdší, tím víc to "neuhne" a tím víc to žere gumu, když budeš totál balony, tak to prostě vydrží nejvíc, pokud by to nebylo už extra 10" balony kdy by se to už "žvýkalo", ale prostě s každým palcem nahoru klesá životnost pneu (při zachování obvodu samozřejmě)
čím je větší průměr disku, tím menší je gumová bočnice v které může guma uhnout, tím větší je páka na samotný povrch pneu.
prostě a jednoduše, čím to bude tvrdší, tím víc to "neuhne" a tím víc to žere gumu, když budeš totál balony, tak to prostě vydrží nejvíc, pokud by to nebylo už extra 10" balony kdy by se to už "žvýkalo", ale prostě s každým palcem nahoru klesá životnost pneu (při zachování obvodu samozřejmě)
Re: Hezke kola pro socialni e65
Jaraxi nemá smysl se rozčilovat. V každé skupině je pár lidí kteří uvažují tzv odlišně a jinak.
Machrovat nad ostatní jaká je kdo guru a kolik musí být ve šrajtofli ukazuje jen na nesmyslné ego a neschopnosti více uvažovat reálně ...
Kdo má prachy koupí si nové auto za mega či dva tři apod.
Kdo nemá peníze koupí si levné auto.
A kdo je fanoušek jakékoliv značky auta koupí si své vysněné auto dané značky.
A pokud má někdo xx měsíčně to neznamená že mu zůstane po zaplacení všech poplatků a hypoték dost na živení jakéhokoliv auta. Takže i člověk s polovičním příjmem ale menšími náklady může mít vyšší zustatek pro servis auta....ale některým to nedojde ...a je to zbytečný....
Hlavně že zde poslední dobou všichni prodávají 7my protože mají hypo na dum a 7mu by už neutáhli... a nebudu jmenovat nebudu do nikoho kopat tady
Jaraxi neboj fandové zustanou a narcisové půjdou do Fka či géčka....tím se uvolní pomyslná řada...fandů kteří mají rádi to nej.
( až na vyjímky )
Machrovat nad ostatní jaká je kdo guru a kolik musí být ve šrajtofli ukazuje jen na nesmyslné ego a neschopnosti více uvažovat reálně ...
Kdo má prachy koupí si nové auto za mega či dva tři apod.
Kdo nemá peníze koupí si levné auto.
A kdo je fanoušek jakékoliv značky auta koupí si své vysněné auto dané značky.
A pokud má někdo xx měsíčně to neznamená že mu zůstane po zaplacení všech poplatků a hypoték dost na živení jakéhokoliv auta. Takže i člověk s polovičním příjmem ale menšími náklady může mít vyšší zustatek pro servis auta....ale některým to nedojde ...a je to zbytečný....
Hlavně že zde poslední dobou všichni prodávají 7my protože mají hypo na dum a 7mu by už neutáhli... a nebudu jmenovat nebudu do nikoho kopat tady

Jaraxi neboj fandové zustanou a narcisové půjdou do Fka či géčka....tím se uvolní pomyslná řada...fandů kteří mají rádi to nej.

Re: Hezke kola pro socialni e65
To JaraX
Za A, kde jsem napsal ,že jsou lidi chudáci? To že sis to ty tak přebral ještě neznamená, že to tak je.
Za B, proč hned utočíš a neakceptuješ něčí názor. Řešíme kola, né raketové inženýrstvý, kde není místo k polemizaci. A díky za pochvalu mého auta.
Za C, neskutečně si tě cením jako mechanika, teda spíš člověka co rozumí věcem kolem BMW. To zapálení tě posouva pracovně hodně dopředu. Ale bohužel občas ta zbytečná extremní vyhraněnost a egocentrizmus ( že jen ty máš pravdu) ti ubližuje jako člověku.
A máte pravdu v tom, že kolem Olomouce na okreskách je to brutus a tam bych řekl OK, 20" je moc. Ale to je jen Olomouc a středočeský kraj. Jinak většinou v pohodě.
Proč jsem říkal 50K příjem
Rozpočet měsíční by se měl skládat z položek:
40% z příjmu mám na útratu - jídlo, TV, zážitky, koníčky, různé pojistky. dovolená, - prostě to proč chodím do práce abych měl peníze
30% z příjmu dávám za bydlení - hypotéka, nájem, inkaso.
20% z příjmu odkládám do dlouhodobé rezervy - že mi třeba jednou odejde trubka a těsnění a zahučím v tom 100K, nebo manželce se přestanou líbit kachličky a udělám koupelnu, kuchyň, střechu atd.
10% z příjmu odkládám do krátkodobé rezervy - že jednou za rok opravím auto za 50K
Takže i borec s 20K který bydlí u rodiču bohužel nic neřeší.
80% lidí si žije nad své poměry a většinou o tom ani neví, a vždycky je to dožene. VŽDYCKY.
Fin. gramotnost je, že lidi tvoří rodinný rozpočet podle tohoto vzorce. A rozlišují výdaje na zbytné, nezbytné a luxusní.
Né že mají hypotéku a pojistku na auto, a tak tedy už tomu rozumí.
Česká povaha je, nějak se to NĚKDY udělá a vyřeší. Za to bohužel může komunismus, a budeme čekat ještě dlouho než ty generace s těma špatnýma návykama vymřou.
A jen taková pikoška. Jak se řešilo Marešovo ferrari, že není jeho ale leasingovky. Napadlo vás proč má leasing a auto na úvěr když vydělává něco kolem 50-60 mega ročně?
Nové drahé auta se už moc nekupujou hotově. A má to svoje důvody.
Za A, kde jsem napsal ,že jsou lidi chudáci? To že sis to ty tak přebral ještě neznamená, že to tak je.
Za B, proč hned utočíš a neakceptuješ něčí názor. Řešíme kola, né raketové inženýrstvý, kde není místo k polemizaci. A díky za pochvalu mého auta.

Za C, neskutečně si tě cením jako mechanika, teda spíš člověka co rozumí věcem kolem BMW. To zapálení tě posouva pracovně hodně dopředu. Ale bohužel občas ta zbytečná extremní vyhraněnost a egocentrizmus ( že jen ty máš pravdu) ti ubližuje jako člověku.
A máte pravdu v tom, že kolem Olomouce na okreskách je to brutus a tam bych řekl OK, 20" je moc. Ale to je jen Olomouc a středočeský kraj. Jinak většinou v pohodě.
Proč jsem říkal 50K příjem
Rozpočet měsíční by se měl skládat z položek:
40% z příjmu mám na útratu - jídlo, TV, zážitky, koníčky, různé pojistky. dovolená, - prostě to proč chodím do práce abych měl peníze
30% z příjmu dávám za bydlení - hypotéka, nájem, inkaso.
20% z příjmu odkládám do dlouhodobé rezervy - že mi třeba jednou odejde trubka a těsnění a zahučím v tom 100K, nebo manželce se přestanou líbit kachličky a udělám koupelnu, kuchyň, střechu atd.
10% z příjmu odkládám do krátkodobé rezervy - že jednou za rok opravím auto za 50K
Takže i borec s 20K který bydlí u rodiču bohužel nic neřeší.
80% lidí si žije nad své poměry a většinou o tom ani neví, a vždycky je to dožene. VŽDYCKY.
Fin. gramotnost je, že lidi tvoří rodinný rozpočet podle tohoto vzorce. A rozlišují výdaje na zbytné, nezbytné a luxusní.
Né že mají hypotéku a pojistku na auto, a tak tedy už tomu rozumí.
Česká povaha je, nějak se to NĚKDY udělá a vyřeší. Za to bohužel může komunismus, a budeme čekat ještě dlouho než ty generace s těma špatnýma návykama vymřou.
A jen taková pikoška. Jak se řešilo Marešovo ferrari, že není jeho ale leasingovky. Napadlo vás proč má leasing a auto na úvěr když vydělává něco kolem 50-60 mega ročně?
Nové drahé auta se už moc nekupujou hotově. A má to svoje důvody.
Re: Hezke kola pro socialni e65
tak jasně že když koupíš vrak, potřebuješ 50k vydělávat abys to nějak vůbec utáhl,
já mám sedmy co mi jezdí každý rok na servis, ti lidi jsou zdaleka a přijedou prostě jednou za rok, najedou přes 15-30k ročně podle osoby, mě tady pak taky nechaj 30k, za 20k někde jednou za rok vymění olej a filtry a sami si koupí pneu, dalších 20-40k daj za LPG, tzn roční náklady na to auto mají 70k, vydělávaj i třeba 20k, tedy ročně vydělají 240k čistýho, to auto je tedy stojí 34 procent toho co vydělaj, včetně všech výletů co s ním jedou apod, ted tu mám člověka (shodou okolností ze zlína), kterej mi každej rok jezdí na servis se sedmou, taky dost vrakem, ale pán je ted ve špatné fin situaci a sedmu si chce nechat, ročně do toho ted může dát 20k, jen pro info, ted bude odjíždět a nechá u mě 20k za
- druhou sadu kol, protože to na čem přijel je katastrofa a prostě dostane kola i s gumama za super price
https://photos.app.goo.gl/ASaDumM9uzHKRQN96
- dále pak dostane jednu novou pružinu, jelikož mu praskla, výměnu oleje, vzduch filtru a pyláku, diagnostiku, umyté vyleštěné a vyčištěné auto, opravu rozpadného vyfuku a prahu který urval v lese, + nějaké drobnosti. do toho auta se dá ročně opravdu málo a to pořád každý rok stav toho auta zlepšujem, každý rok je o chlup (i když malý vzhledem k rozpočtu), i z tak malého rozpočtu
- tak mi to klimsone vysvětli jak jsi to jako myslel že jako "18" není na gumy" rád se necham poučit
- jako jaký názor? co je za názor říct že 20"ky jsou nejlepší protože jedině 20ky se dělají jako individualy, to není žadný argument, tvůj argument je "mě nezajímá jak se to auto chová a co umí, mě jen zajímá jak vypadá, na 20kách to nejlíp vypadá, investice do auta neřeším, takže klidně zaplatím mnohem víc do podvozku a pneu" ale píšeš uplně jiné věci, nebo tu budeš popírat jasné věci typu že větší průměr = víc se sjiždí pneu a ničí podvozek
- moje vyhraněnost a můj egocentrismus mi neubližuje, naopak mi pomáhá, nechci dopadnout jako Snejk, to je pro mě odstrašující připad, hrabat ze v každém vraku a chodit domů zoufalý a zničený jak to bylo strašný. naoapk musím být ještě ostřejší na ty lidi, a víc si vybírat co budu dělat a co ne. ted se třeba 4 dny hrabem v debilní E70 4,8i, na tom autě nejde nic, ale nic udělat, jen sundat mála prsa na autě je na celý den, na E65 to máš za 2 hodiny, ale u e70 si řekli, hele, a co tak ten altík přidělat na prsa, kluci nadávaj jak prase a jsou nasraní co to musí dělat, vytáhnout měrku, zas 3x tolik co na E65, je to strašně blbá práce, která fakt nejde. jo a ta X5 jen tak pro info má 95 000km!!! 95 000km!! a jsou v prdeli rozvody, a řekneš Snejkovi "to není možny aby to mělo takovy km, vzhledem ke stavu" a snejk ti řekne "ale jeeee, ty motory v X5 už bývaj i po smrti při těchto km".
a víš jak to ve výsledku dopadne? že to ten člověk nebude chtít zaplatit, mám tu další X5, E53, a nespím z ní, prostě je tam v prdeli motor, VVT, rozvody, a další věci, všechno napraseny, všude leze tmel, asi podpaleny ventily, netěsny sání, šilenej plyn, ale fakt šilenej, všude to zavazí, výměna svíček na pul dne, nikam se nedostaneš, no a prostě jsem dostal rozpočet kterej nejsem schopen splnit, v tom autě je nacpany mraky peněz, není hotovy, pán mi jezdí mým autem, který dostal za jednorazovej poplatek k servisu, a já prostě nevím jak z toho ven, aniž by do toho spadly další prachy. takže asi tak, s vrakama, nejradši bych to odvezl na pole, polil to benzínem, zapálil a kochal se jak ten vergl shoří,. a už nikdy nedělal žadny debilní X5ky, naftovy vraky, ani zbídačelý auta a už vůbec ne zpraseniny tuzingem, debilním plynem, apod.
hezky si budem dělat jen ty svoje krásný E36, E46, E90, E38, E65, E83, E85, a občas nějakou e39, tam to ještě jakž takž jde. a jeslti mi někdo řekne že nemá na servis, tak at si to opraví sám a už ke mě nejezdí.
jsem na sebe docela hrdý, snažím se svým zakazníkům věnovat, mám už docela vychytanej systém, at už jde o prohlídky aut v zahraničí, vstupní prohlídky, zpětná vazba pro zákazníky, videa, fotky, telefony, apod, at furt ví co se děje na servise, co se dělá s jejich autem, jak to jde, atd. stejně tak hledání alternativ, pro malé rozpočty, atd, prostě ten servis se musí šít tak na míru, někdo to chce top, a jinej zase udržovat, dalo to strašně práce se to naučit, naučit se pracovat se zákazníkama, s mechanikama, pro kterýho je jaká práce nejlepší, jak ho motivovat, pro některýho jsou to prachy, pro druhyho jiny vyhody apod, každej potřebuje uplně jinej přístup, jeden zjebat a druhej zas pochválit. každej dodavatel je jinej, někdo třeba doda díly později, takže už vím že si mám díly objednávat s rezervou, no a prostě mě to baví, užívám si to denně a denně se fakt těším do práce, na nový problémy, nový řešení, výzvy, apod. ale nebaví mě dělat věci který lidi nebo auta neocení. a naučil jsem se že todle všecko chce neskutečnej nadhled a ostrej přístup. myslíš si že ta tvoje sedma bez EDC je pohodlná? tak není! pojd se tady svíst s EDC. a za pul roku ten člověk jezdí v sedmě s EDC a chrochtá si. stejně jako třeba jeden zakazník, přijel v E53 3.0D, svezl se ve V8 a do pár měsíců byla X5 V8, pak si jako náhradní auto vzal E65 a do pár měsícu byla E65, a proště lidem musíš rozšiřovat obzory, ukazovat jim možnosti, učit je nějaké věcí, stejně jako musíš učit sebe, musíš zkoušet jiný auta, zkoušet motory, testovat, rozšiřovat si obzory, a ne sedět na zadku a tvrdit že je něco nahovno když to neznám.
howgh
já mám sedmy co mi jezdí každý rok na servis, ti lidi jsou zdaleka a přijedou prostě jednou za rok, najedou přes 15-30k ročně podle osoby, mě tady pak taky nechaj 30k, za 20k někde jednou za rok vymění olej a filtry a sami si koupí pneu, dalších 20-40k daj za LPG, tzn roční náklady na to auto mají 70k, vydělávaj i třeba 20k, tedy ročně vydělají 240k čistýho, to auto je tedy stojí 34 procent toho co vydělaj, včetně všech výletů co s ním jedou apod, ted tu mám člověka (shodou okolností ze zlína), kterej mi každej rok jezdí na servis se sedmou, taky dost vrakem, ale pán je ted ve špatné fin situaci a sedmu si chce nechat, ročně do toho ted může dát 20k, jen pro info, ted bude odjíždět a nechá u mě 20k za
- druhou sadu kol, protože to na čem přijel je katastrofa a prostě dostane kola i s gumama za super price
https://photos.app.goo.gl/ASaDumM9uzHKRQN96
- dále pak dostane jednu novou pružinu, jelikož mu praskla, výměnu oleje, vzduch filtru a pyláku, diagnostiku, umyté vyleštěné a vyčištěné auto, opravu rozpadného vyfuku a prahu který urval v lese, + nějaké drobnosti. do toho auta se dá ročně opravdu málo a to pořád každý rok stav toho auta zlepšujem, každý rok je o chlup (i když malý vzhledem k rozpočtu), i z tak malého rozpočtu
- tak mi to klimsone vysvětli jak jsi to jako myslel že jako "18" není na gumy" rád se necham poučit
- jako jaký názor? co je za názor říct že 20"ky jsou nejlepší protože jedině 20ky se dělají jako individualy, to není žadný argument, tvůj argument je "mě nezajímá jak se to auto chová a co umí, mě jen zajímá jak vypadá, na 20kách to nejlíp vypadá, investice do auta neřeším, takže klidně zaplatím mnohem víc do podvozku a pneu" ale píšeš uplně jiné věci, nebo tu budeš popírat jasné věci typu že větší průměr = víc se sjiždí pneu a ničí podvozek
- moje vyhraněnost a můj egocentrismus mi neubližuje, naopak mi pomáhá, nechci dopadnout jako Snejk, to je pro mě odstrašující připad, hrabat ze v každém vraku a chodit domů zoufalý a zničený jak to bylo strašný. naoapk musím být ještě ostřejší na ty lidi, a víc si vybírat co budu dělat a co ne. ted se třeba 4 dny hrabem v debilní E70 4,8i, na tom autě nejde nic, ale nic udělat, jen sundat mála prsa na autě je na celý den, na E65 to máš za 2 hodiny, ale u e70 si řekli, hele, a co tak ten altík přidělat na prsa, kluci nadávaj jak prase a jsou nasraní co to musí dělat, vytáhnout měrku, zas 3x tolik co na E65, je to strašně blbá práce, která fakt nejde. jo a ta X5 jen tak pro info má 95 000km!!! 95 000km!! a jsou v prdeli rozvody, a řekneš Snejkovi "to není možny aby to mělo takovy km, vzhledem ke stavu" a snejk ti řekne "ale jeeee, ty motory v X5 už bývaj i po smrti při těchto km".
a víš jak to ve výsledku dopadne? že to ten člověk nebude chtít zaplatit, mám tu další X5, E53, a nespím z ní, prostě je tam v prdeli motor, VVT, rozvody, a další věci, všechno napraseny, všude leze tmel, asi podpaleny ventily, netěsny sání, šilenej plyn, ale fakt šilenej, všude to zavazí, výměna svíček na pul dne, nikam se nedostaneš, no a prostě jsem dostal rozpočet kterej nejsem schopen splnit, v tom autě je nacpany mraky peněz, není hotovy, pán mi jezdí mým autem, který dostal za jednorazovej poplatek k servisu, a já prostě nevím jak z toho ven, aniž by do toho spadly další prachy. takže asi tak, s vrakama, nejradši bych to odvezl na pole, polil to benzínem, zapálil a kochal se jak ten vergl shoří,. a už nikdy nedělal žadny debilní X5ky, naftovy vraky, ani zbídačelý auta a už vůbec ne zpraseniny tuzingem, debilním plynem, apod.
hezky si budem dělat jen ty svoje krásný E36, E46, E90, E38, E65, E83, E85, a občas nějakou e39, tam to ještě jakž takž jde. a jeslti mi někdo řekne že nemá na servis, tak at si to opraví sám a už ke mě nejezdí.
jsem na sebe docela hrdý, snažím se svým zakazníkům věnovat, mám už docela vychytanej systém, at už jde o prohlídky aut v zahraničí, vstupní prohlídky, zpětná vazba pro zákazníky, videa, fotky, telefony, apod, at furt ví co se děje na servise, co se dělá s jejich autem, jak to jde, atd. stejně tak hledání alternativ, pro malé rozpočty, atd, prostě ten servis se musí šít tak na míru, někdo to chce top, a jinej zase udržovat, dalo to strašně práce se to naučit, naučit se pracovat se zákazníkama, s mechanikama, pro kterýho je jaká práce nejlepší, jak ho motivovat, pro některýho jsou to prachy, pro druhyho jiny vyhody apod, každej potřebuje uplně jinej přístup, jeden zjebat a druhej zas pochválit. každej dodavatel je jinej, někdo třeba doda díly později, takže už vím že si mám díly objednávat s rezervou, no a prostě mě to baví, užívám si to denně a denně se fakt těším do práce, na nový problémy, nový řešení, výzvy, apod. ale nebaví mě dělat věci který lidi nebo auta neocení. a naučil jsem se že todle všecko chce neskutečnej nadhled a ostrej přístup. myslíš si že ta tvoje sedma bez EDC je pohodlná? tak není! pojd se tady svíst s EDC. a za pul roku ten člověk jezdí v sedmě s EDC a chrochtá si. stejně jako třeba jeden zakazník, přijel v E53 3.0D, svezl se ve V8 a do pár měsíců byla X5 V8, pak si jako náhradní auto vzal E65 a do pár měsícu byla E65, a proště lidem musíš rozšiřovat obzory, ukazovat jim možnosti, učit je nějaké věcí, stejně jako musíš učit sebe, musíš zkoušet jiný auta, zkoušet motory, testovat, rozšiřovat si obzory, a ne sedět na zadku a tvrdit že je něco nahovno když to neznám.
howgh
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 17
- Registrován: ned 03.03.2019 09:57
Re: Hezke kola pro socialni e65
chlapaci cest,chtelo byto snizit tlak,jinak jestlim muzu,ktem kolum,tak mam e32 alu 15 toje fakt pohoda,pak ma e38 alpinu alu 21 orig alpina, a to se uz musite divat pred sebe,co je predvami,ale dalnicni presuny perfektni ,pak mam e65 760li alu 20 zlata stredni cesta,proste pohoda,ale abych se priznal rad sedam do e32 paradni svezeni,urcita nostalgie 

Re: Hezke kola pro socialni e65
Já se teda nahlásím rovnou... nemám 7er, nemám ani V8, dokonce jezdím ještě na zimních R17 a ze zoufalství jsem si koupil R18...
Jo a taky nefetuju, to jen abych nebyl poslanej do Kotvy na hajzl
Mám se odjebat na Šháde fórum?
Jo a taky nefetuju, to jen abych nebyl poslanej do Kotvy na hajzl

Mám se odjebat na Šháde fórum?

“Ability is what you're capable of doing.”
Re: Hezke kola pro socialni e65
Ale kurvička nemachroval. Akorát je podle všeho pragmatik, kterej chce především žít a auto má jenom jako jednu z nákladových položek, do který se odmítá utápět obrovský části svýho příjmu.
*smazán zbytečnej hejt, omluva na mojí straně.
Ještě jsem přehlíd
klimmson: Jenže je OBROVSKEJ rozdíl mezi tím, když si půjčuješ prachy, protože je prostě nejseš schopnej dát dohromady nebo tím, když ti jinde vydělává tvoje "hotovost" víc, než ti banka nacení úvěr.
*smazán zbytečnej hejt, omluva na mojí straně.
Ještě jsem přehlíd
klimmson: Jenže je OBROVSKEJ rozdíl mezi tím, když si půjčuješ prachy, protože je prostě nejseš schopnej dát dohromady nebo tím, když ti jinde vydělává tvoje "hotovost" víc, než ti banka nacení úvěr.

Naposledy upravil(a) Stepan1 dne úte 26.03.2019 22:22, celkem upraveno 2 x.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 17
- Registrován: ned 03.03.2019 09:57
Re: Hezke kola pro socialni e65

