Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Bmw vs audi

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
ph132008
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: pon 09.04.2012 00:00

Re: Bmw vs audi

#181 Příspěvek od ph132008 »

:roll:
cheater
Registrovaný
Příspěvky: 1451
Registrován: sob 05.01.2019 11:48

Re: Bmw vs audi

#182 Příspěvek od cheater »

-
Naposledy upravil(a) cheater dne sob 20.11.2021 22:16, celkem upraveno 1 x.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: Bmw vs audi

#183 Příspěvek od Jaris330D »

Rekni jediny duvod, proc to tam nepatri. Kdyz by te nekdo svezl a nerekl ti, ze je tam LPG, tak bys to ani nepoznal a placal bys ho po zadech jaka je to pecka.zpylnuji se proto, ze je to ekonimcke a je to vetsinou poradna atmostera. Proc jezdit za 6 kc/ km, kdyz muzes za polovic.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Bmw vs audi

#184 Příspěvek od JaraX »

cheater píše:A je to tu zase jaroxovo neohrožená a nesmrtelná sedma, je vidět že si trefil hodně dobře nicméně 700km se dá ujet i na benzín, plyn v 7 proč ne, ale nechápu lidi co jsou schopný narvat plyn do mustanga, chargera a pod. aut. Tam prostě plyn nepatří.
mám mraky lidí co si jezdí se sedmou a nic to nechce, pak i nějaké co to něco chce, ale dá se to přežit a pak mám nějaké zoufalce, co koupili vrak a chce to peníze furt.
ale neboj, ted třeba dělám tak nějak GO auta a bude to taky stát přes kilo, ale nebylo to potřeba, dalo by se s tím jezdit dál, ale já to chci TOP A1 stav nového :)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Bmw vs audi

#185 Příspěvek od JaraX »

cheater píše:
TANN3R píše::lol:
Co na tom nechápeš? Proč asi narvalo BMW naftu do E63 nebo E93? Důvod je stejnej.
Kdybych si měl kupovat ameriku tak jedině benzínovej V8 to k tomu prostě patří. Jak psal Jarax, kupovat si mustanga s ecoboostem je taky píčovina.
ale Mustang s V8 na LPG je furt mustang s V8, akorát jede na LPG, má stejnej vykon, zvuk, vlatnosti, jen jezdí levněji a má menší kufr. žádné další rozdíly.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Bmw vs audi

#186 Příspěvek od JaraX »

Rejchy píše:To by platilo to co dřív, E65 je nespolehlivá mrdka a zlatá stará E38 :lol:
E65 není nespolehlivá, pokud to není nafta, E38 byla zlatá, ale jen předFL, ty poFL jsou zbytečně komplikovaný a v mnoha věcech poruchovější jak E65.
navíc tehdy jsem měl hodně načteno a málo zkušeností, když jsem začal E65 servisovat tak jsem poznal jak to je.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Bmw vs audi

#187 Příspěvek od JaraX »

Stepan1 píše:Mě by strašně zajímalo, jak by se nahlíželo na naftu, kdyby E65 nešla zplynovat :)
to nevím já bych jezdil v Mercedesu.
a pokud by se nedělala E65 zplynovat, koupil bych si ji na víkendy benzínovou, a v týdnu jezdil něčím co zplynovat jde, třeba tím mercedesem.

jinak se mi hrozně líbí ta zakomplexovanost lidí, LPG je špatný, LPG je zlo, LPG smrdí, LPG nemá rezervu, LPG do 7er ano, ale do Mustanga už ne.

dle mého
LPG patří do každého auta v kterém má smysl tzn
- je třeba mít motor s rozumnou kostrukcí, jsou motory co vydrží na LPG 20tkm, naštestí to se BMW moc netýká, takže tady jsme ok
- majitel by měl jezdit tak aby LPG mělo návratnost, tzn pří nájezdu 500km ročně se to moc nevyplatí. při nájezdu 20k ročně už sakra jo
- nemělo by to výrazně snižit cenu auta, např veterány, apod.
- viz třeba LPG do 6er a 7er, do 7er se to vyplatí i při malém nájezdu, jelikož auto stoupne na ceně, každý chce 7er s LPG, naopak do 6er se to vyplatí až při větším nájezdu, jelikož 6er s LPG lehce klesne na ceně, jelikož většina uživatelé 6er jsou hrdinové co s tím moc nejezdí ale jsou hrdí že jezdí za 13 benzínu na sraz před tescem na "krejzáče"
- nemělo by to výrazně omezit užívání auta, např kompletně zrušit kufr apod.
- nemělo by to být nebezpečné, což už jsem párkrát vidět, např E90 s válcem zespodu kdy pán škrtat nádrží o zem.
- měl by to montovat někdo kdo není kokot a nedojebe celé auto, neprovrtá palubku, dřevo, bočnici, nárazník apod.

pokud todle splnuje, tak se může prostě plynovat cokoliv, od škodovky po Ferrari.
cheater
Registrovaný
Příspěvky: 1451
Registrován: sob 05.01.2019 11:48

Re: Bmw vs audi

#188 Příspěvek od cheater »

-
Naposledy upravil(a) cheater dne sob 20.11.2021 22:17, celkem upraveno 1 x.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: Bmw vs audi

#189 Příspěvek od TANN3R »

cheater píše:
TANN3R píše::lol:
Co na tom nechápeš? Proč asi narvalo BMW naftu do E63 nebo E93? Důvod je stejnej.
Kdybych si měl kupovat ameriku tak jedině benzínovej V8 to k tomu prostě patří. Jak psal Jarax, kupovat si mustanga s ecoboostem je taky píčovina.
Kde já píšu o ecoboostu? Reaguju na to tvoje "LPG do ameriky nepatří". Zrovna ty US motory na to fungují dobře, auta jsou to jednoduchá a provoz pak vyjde cenou na km jako u oktávky. Ale jasně, nepatří to tam. Sice to nemá žádnej logickej důvod, ale prostě to tak je :lol:
Jestli mi ten vehikl zůstane přes celou sezónu, tak tam ten plyn schválně dám i s tankováním do nárazníku, ať se z toho všichni tdifanatici aka kdyžmášopicimusíšmítnabanány třeba poserou. Pro mě V8 LPG mustang je furt mustang. V6 a r4 je jen (sotva)pojízdné hovno.
Jo a je to proto, že jsem socka. Nebudu platit 5Kc/km za benzín, když to může být půlka a zároveň si místo V8 nebudu kupovat naftovou R4 jen proto, abych na tom byl s náklady za palivo stejně jako s plynem. Navíc, mustang v naftové R4 se ani nedělal, což vás tady určitě mrzí :D
bouloclo
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: sob 04.06.2016 00:00

Re: Bmw vs audi

#190 Příspěvek od bouloclo »

Tady to jede, už jsem si chtěl přečíst, jak někdo vyměnil E65 za S8 nebo A8 D4, ale radši sem dám jednu reklamu...


Je škoda, že 760 nejde zplynovat, když jsem se díval na ceníky vedle v topicu, překvapilo mě, kolik z must have výbavy právě 760 už má v základu.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: Bmw vs audi

#191 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

He jj holandskej fajnšmekr. Už jsem chtěl napsat, že LPG je pro nás východoevropany co nemaj západní platy. No nic.. takhle se dá "přičuchnout" k exotic daily caru..

Jakto to je přímospritz ta 760i? No hlavně jde zplynovat aj M3 a M5/M6 tak honeem kdo nemá víkendovku :)
cheater
Registrovaný
Příspěvky: 1451
Registrován: sob 05.01.2019 11:48

Re: Bmw vs audi

#192 Příspěvek od cheater »

-
Naposledy upravil(a) cheater dne sob 20.11.2021 22:17, celkem upraveno 1 x.
Kane
Registrovaný
Příspěvky: 258
Registrován: pon 29.09.2008 00:00
Bydliště: Teplice

Re: Bmw vs audi

#193 Příspěvek od Kane »

Mě spíš nejde pochopit jak na jedné straně Je někdo schopný psát, že když není například u krytu motoru origo šroubek nebo podobný hovno, pak celý auto stojí za hovno protože zanedbané údržba a na druhou stranu si dám do auta jasně neoriginální plyn a ještě se cítím uraženej když někdo řekne že plyn by nechtěl
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Bmw vs audi

#194 Příspěvek od JaraX »

a jakej je rozdíl mezi autem sešroubovanym samořezkama a top autem kde je přidany LPG?
Kane
Registrovaný
Příspěvky: 258
Registrován: pon 29.09.2008 00:00
Bydliště: Teplice

Re: Bmw vs audi

#195 Příspěvek od Kane »

Rozdíl je v tom, že je celkem jedno jakej šroub drží kryt motoru. Tohle je věc, kde není co posrat. Ale tvrdit že když je tam jinej šroub než z výroby je zákonitě špatně a pak fanaticky obhajovat jednoznačný bastl (nic proti plynu nemám, v autě ho nechci, ale chápu že si ho někdo dá) prostě nemá špetku logiky.

A k té ceně auta, nevím jestli plyn v e65 zvedá její cenu, ale třeba pro mě když jsem hledal auto, tak plyn jsem automaticky vyřazoval.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: Bmw vs audi

#196 Příspěvek od TANN3R »

Ty si ale vůbec nepochopil, jak to bylo s těma šroubkama myšleno. Auto, kde nic nedrží origo šroub/matka/příchytka, všechno je nějak přiděláno aby to fungovalo, je ve valné většině případů totální šrot. Prostě buď to bylo tolikrát rozebrané, že už je problém to složit, nebo na tom dělal totální dement, co neumí vrátit šroub na své místo - obojí je problém. Tenhle ukazatel prostě v praxi funguje.

Cheater: mám a plyn tam klidně dám. Jestli na to dojde, dám sem fotky :D
cheater
Registrovaný
Příspěvky: 1451
Registrován: sob 05.01.2019 11:48

Re: Bmw vs audi

#197 Příspěvek od cheater »

-
Naposledy upravil(a) cheater dne sob 20.11.2021 22:17, celkem upraveno 1 x.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Bmw vs audi

#198 Příspěvek od JaraX »

u většiny lidí co chcou e65 tak se mě vždycky ptají, nenajdem něco rovnou s LPG? a V8 E65 (V12 nepočítám) mi sem jezdí tak 3-4ks bez LPG, možná ani to ne, a tak 50ks s LPG, vůbec nevím proč by to někdo dělal a neměl to v LPG.
plyn odmítaj lidi co s LPG nemaj zkušenosti, nebo měli nějaký zblastný LPG co nefungovalo a odradili je to. ještě jsem nepotkal člověka co by řekl "měl jsem E65 s dobře udělaným plynem, ale ted už chci jen benzín nebo naftu"
zrovna třeba v Německu má hodně aut plyn, holandsko je plynová velmoc, Itálie, Polsko, ale češí budou hrdět koukat na svoje benzínové auto z okna a říkat "To jsou socky co jezdí na LPG"
pesa
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: úte 05.01.2010 01:00
Bydliště: Zábřeh

Re: Bmw vs audi

#199 Příspěvek od pesa »

soukupadam píše:Panamera je na hovno. Neni individual, takze to nemuzes nikde napsat. Neni long, takze za predni sedacku nenalozis pracku a nema chromy. A taky neni na LPG.
Panamera se dělala v Longu...
pesa
Registrovaný
Příspěvky: 256
Registrován: úte 05.01.2010 01:00
Bydliště: Zábřeh

Re: Bmw vs audi

#200 Příspěvek od pesa »

Je fajn ze už hodne lidi věří, ze se LPG dá udělat kvalitně a tím pádem ušetřit nemalé prachy. (U mě je to s 750i posíleno o lhostejnost nad spotřebou)
Podepisuju se pod příspěvek Jaraxe, ze by mi dávalo smysl zplynovat pak atp od “trabanta po Ferrari”
Odpovědět