Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW 525d E61, manuál, 315t. km, 2005

Pouze vozidla BMW!
Odpovědět
Zpráva
Autor
Svobodnik
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pon 22.09.2014 00:00

BMW 525d E61, manuál, 315t. km, 2005

#1 Příspěvek od Svobodnik »

cena: 99 000,-
najeto 315 XXX km
rok výroby: 2005
STK nová od ledna 2019 - platnosti do ledna 2021
2 sady kol:
letní pneu - 17" originál BMW litá kola, jeté 2 sezony. Auto bude prodáno na těchto kolech. Nejsou nafocené - v době focení auta jsem je neměl k dispozici. Mohu dofotit.
zimní pneu - 16" originál BMW litá kola, jeté 1 sezonu viz. fotogalerie
dálniční známka 2019

Od té doby co auto vlastním, tak o něj bylo dobře postaráno viz, servisní historie níže.

Historie:
Auto jsem kupoval 4.7.2016 s nájezdem 268 tis. km. Před koupí na autu provedeno:
červen 2016 - nově zrepasovaný startér
leden 2016 259 tis. km - přední kotouče + destičky, zadní nové destičky
žhavící jednotka, žhavící svíčky, vířivé klapky sání nahrazeny záslepky, repase všech vstřikovačů nafty, nový napínák klín. řemene, 2015 měněn klínový řemen i kladky, oba termostaty, měněné plechové výfukové svody za nové litinové výfukové svody.
v srpnu 2016 jsem měnil všechny stávající hadrové sedačky, ve kterým byl porouchaný výhřev za sedačky kožené a dodělával výhřev předních sedaček. Dále byla v srpnu 2016 při nájezdu 272 tis. km měněna komplet spojka se setrvačníkem.
V říjnu 2016 při 277 tis. km jsme nechal opravit zámek okna 5. dveří - auto bylo koupeno s vadou, kdy nešlo okno otvírat.
V únoru 2017 (282 tis. km) bylo repasováno turbo a vyčištěn filt pevných částic. Proběhla výměna následujících dílů: Lemforder sada silentbloků předních ramen, čepy řízení, uložení stabilizátoru
V červnu 2017 došlo k výměně řemene alternátoru, kontrola klimakompresoru
V září 2017 (292 tis. km) poslední výměna palivového filtru.
V dubnu 2018 došlo k výměně čelního skla - defekt z kamínku na dálnici.
V červnu 2018 při 304 tis. km proběhla kompletní výměna svazků kabelového vedení u pátých dveří (klasický problém u E61) problém vyřešen.
Olej měněn pravidelně po 15ti tis. km. (5W40). Poslední výměna oleje v červenci 2018 při 306 tis. km. Sploečně s tím výměna: filtr olejový Mahle OX 177/3D, filtr interiér Mahle LAK 197 2 ks, filtr vzduchový Mahle LX 818, 2x kloub axiální, příčné táhlo řízení Lemforder, 2x hlava příčného táhla řízení.
V přední části auta jsou nové neoriginální koberečky, starý koberec u řidiče byl již v době nákupu auta ve špatném stavu. Původní originální koberečky jsou součástí prodeje.

Současné problémy, co bude třeba opravit:
Vržou čepy zadní nápravy. Vrzání nemá zásadní vliv na funkčnost, nikde není žádná vůle.
Přední tlumiče již nejsou ve stoprocentní kondici. Začíná se ozývat vrzání od uložení předních tlumičů.

Auto k vidění každý den odpoledne V Praze Hloubětíně nebo i jinde a jindy po domluvě.
tel.: 608 321 941
email: tomassvo@seznam.cz

foto na bazoši:
https://auto.bazos.cz/inzerat/103098681 ... 130-kW.php

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Svobodnik
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pon 22.09.2014 00:00

Re: BMW 525d E61, manuál, 315t. km, 2005

#2 Příspěvek od Svobodnik »

nová cena: 92 000,-
Svobodnik
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pon 22.09.2014 00:00

Re: BMW 525d E61, manuál, 315t. km, 2005

#3 Příspěvek od Svobodnik »

nová cena: 88 000,-
Odpovědět