Zdravím,chystám se koupit 325i,r.v.2008,najeto 195 000.
Chtěl bych se zeptat na co se mám připravit co se týče oprav
Popřípadě nějáké rady/tipy na co si dát pozor při koupi.
Dle roku výroby usuzuji že to bude motor N53. Je tady vedle tema o více nez 100stranach o tomhle motoru....rekneme ze to neni motor pro každého...umi potrápit. Sam ho taky mam.
no podvozek záleží co potřebuješ serie komfortní na každodenní ježdění, ale naklání se, sportovní může být na našich silnicích zas trochu nervozní a odskakovat na nerovnostech (zvlášť s velkýma kolama/nízký profil). Ve 200tis může být ještě původní tlumení a tak tě potká postupně komplet renovace, nejdřív ramena silentbloky, čepy, pak tlumiče. Setrvák se spojkou by chtěl taky ve 250ti vyměnit za 15tis+práce.Připrav se kromě motoru na tyto výdaje a trpělivého spolehlivého mechanika, jinak budeš zarmoucenej.
Těch 218koní je ještě do lehké nevybavené E90 docela fajn.
děkuji za odpovědi ,no původně sem chtěl 330i,ale našel jsem kusy co byli buď dražší než jaký mám rozpočet nebo měli nalítáno ke 300xxx a moc se mi to nezdálo,325i mi přijde jako taková zlatá střední cesta
Tamir píše:tak co se týče motoru tak sem celkem obeznámen ,ale co třeba takovej podvozek na naše silnice?
Ja jsem oproti serii -25 zadek -40 predek R17 225/45 a je to s komfortem na ceske silnice uz tak na hrane. U R18 bych uz trpel skoro vsude. Jinak na podvozku odchazi veci tak standardne. Original dily si zaplatis, je docela velka druhovyroba, ktera je cenove stejna jak jinde.
To je velice rozumnej setup.. nebo např. Eibach -30 na klasickým tlumiči je taky OK. Kor na 18" kolech to už chce trochu ladit (=extra výdaje), záleží jakou kvalitu asfaltu se bude jezdit. Ale pružiny jsou to poslední co auto potřebuje vyměnit, komfort je na každodenní ježdění k nezaplacení. Od 250tkm vejš se to začne celkem sypat tak nejvíc údržby bych věnoval N53 technice, aby nebylo překvapení. V tom vlákně se dočteš od Snejka co všechno je dobrý hlídat a vyměnit naráz.
RomanM3 píše:Dle roku výroby usuzuji že to bude motor N53. Je tady vedle tema o více nez 100stranach o tomhle motoru....rekneme ze to neni motor pro každého...umi potrápit. Sam ho taky mam.
Heled myslím,že je to N52 jelikož je to před faceliftem,ale nejsem si uplně jistý