Ahoj, prosím o pomoc.
Nedávno mi od motoru e39 520i 110kw spíše tedy od alternatoru začal ozývat poradny rachot, jako kdyby byl alternátor pridreny.
Alternátor se chvílemi i úplně zastavil a motor začal i trochu pohasinat(chcipat), nebo jen řemen přes nej prokluzoval.
Dnes jsem vše rozebral, zkoušel otočit ložiskama všechny v pohodě, akorát ten alternátor jde jen trošku ztuha, ale ne zas tak moc.
Přitom při nastartovanym motoru to byl hrozny rachot.
Nějaký tip, nebo zkušenost? Jak to poznat na sundanym alternatoru? Jsem laik
Dost by mo to pomohlo. Díky moc
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e39 520i - pridreny alternator
Re: Pridreny alternator
A co by jsi chtěl slyšet? Kup nový alternátor, nebo nech svůj repasovat, ale raději ten nový.
Re: Pridreny alternator
Jen me zajímalo, takovej rachot od altiku, ale když s remenickou otočím, tak nejde zase až tak ztuha, přitom predtim to vypadalo, jako kdyby byl úplně kousnutý.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: e39 520i - pridreny alternator
A nerachotí to už při startování? To bych pak spíš řekl, že nezajíždí pastorek starteru což by znamenalo repas tohoto.
Re: e39 520i - pridreny alternator
Jestli tě to potěší, tak mě se na Saabu zadirala servo pumpa, ale až tak nad 2tis ot/min... venku vypadala naprosto ok, dokonce i po rozebrání, jen měla malinkou vůli a při vyšších otáčkách se pridirala tak, ze spalila remen, udělala spagety a namotala je na remenici...
Takže nic nevymyslej a repasuj/vyměn...
Takže nic nevymyslej a repasuj/vyměn...
“Ability is what you're capable of doing.”
Re: e39 520i - pridreny alternator
Zdravím, od koupě auta cca 10 měsíců (15 000km) mi cvaká altik, po přidání plynu cvakání ustane, proměřoval jsem a dobíjí normálně. Kámoše napadlo, že to může dělat napinák, že prý se to může kousnout, proto by mě zajímal názor Váš odborný názor.
E60 530d 2004
E60 530d 2004