
chápu, každý máme jinou kvalifikaci, tak mě ber s rezervou v mém vyjádření nemyslel jsem to nějak zle, či urážlivě
Co se týče čidla teploty nafty, tak takhle přidávají na dávce nafty koncerny, říkají tomu powerbox, nebo ňák takhle. Lžeš tím jednotce, že tam jde horká nafta a jednotka přidává na dávce a dost to pak černě kouří.
Evrymod je trošku něco jiného, tam lžeš jednotce o poloze regulační objímky ve vstřikovacím čerpadle a to přímo ovlivňuje dávku nafty a také to tam cpe naftu ve velkém množství a hulí to pak nehorázně černě.
Tento parametr máš v pořádku co jsem koukal u tebe na tu inpu.
Tobě to jde jako multikára, jako kdyby se v tom někdo vrtal a dával vstřikovací čerpadlo a skočilo mu o zub dopředu

prostě taková kovařina
Zkus ty kabely proměnit na odpor k tomu takt. ventilu a řídícímu vstřiku a pak bych vyměnil asi řidiči vstřik. Psát ti abys zkontroloval jestli není střihlý klínek na vstřikovacím čerpadle je asi blbost, protože bych tě dostal akorát do pasti.
Taky jsem dělal tds, a bylo to skončený, jak utahovali matici na vstřikovacím čerpadle, tak kolo proskočilo a taky kovařina (chod ala multikára) a černý kouř.
