Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
645ci SMG vs. bezSMG
Re: 645ci SMG vs. bezSMG
Asistent ti auto podrží asi 5 sekund po tom co pustíš brzdu, takhle funguje u všech BMW se kterýma jsem jel a asistent měli. Jestli máš automat, tak si zkus zastavit někde ve větším kopci a pusť brzdu, uvidíš že po chvilce ti couvne. Nebo teď mě napadá, jestli jsem třeba lehce neťuknul do plynu a tím ten asistent vyrušil? Každopádně asistent rozjezdu ti nebude držet auto po celou dobu od chvíle, kdy pustíš brzdu. To si zase pleteš s funkcí hold....
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: 645ci SMG vs. bezSMG
A6 necouvne nikdy, ale je pravda, ze 5+ sekund mi rozjezd nikdy netrva. Ozkousim to v tydnu s 6er ;-)
Kazdopadne shrnuti:
SMGIII pokazdy bez brzdy/rucky v kopci hned zacne couvat, ano?
Jde SMGIII nejak "presvedcit" aby radilo jako beloch? Tedy jemneji, aby nepoustelo spojku jako prasomut a nekopalo to s celym autem? Na sportovni jizdu je to dobry, ale pokud chces jen "na pohodu", tak je takovy chovani spis otravny :-\
Kazdopadne shrnuti:
SMGIII pokazdy bez brzdy/rucky v kopci hned zacne couvat, ano?
Jde SMGIII nejak "presvedcit" aby radilo jako beloch? Tedy jemneji, aby nepoustelo spojku jako prasomut a nekopalo to s celym autem? Na sportovni jizdu je to dobry, ale pokud chces jen "na pohodu", tak je takovy chovani spis otravny :-\
Re: 645ci SMG vs. bezSMG
většinou to vyřeši kalibrace, nikdo to nedělá, přitom to trva 2 sekundy.
pak je to jine auto. zkus to klidně až budeš auto kupovat.
hodíš cca 60ti auto do N, a pak na 2s podržíš obě pádla a je to.
pak je to jine auto. zkus to klidně až budeš auto kupovat.
hodíš cca 60ti auto do N, a pak na 2s podržíš obě pádla a je to.
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: 645ci SMG vs. bezSMG
Supr, ozkousim
Jen nechapu toto:

Jen nechapu toto:
Jako pri jizde rychlosti ~60km/h tam zaradit neutral?hodíš cca 60ti auto do N
Re: 645ci SMG vs. bezSMG
ne, SMGIII má asistent rozjezdu, 1 vteřinu to drží, potom co pustíš brzdu (viz návod pro MY2008, do kterýho jsem koukal)Itchythefirst píše: Kazdopadne shrnuti:
SMGIII pokazdy bez brzdy/rucky v kopci hned zacne couvat, ano?
Jde SMGIII nejak "presvedcit" aby radilo jako beloch? Tedy jemneji, aby nepoustelo spojku jako prasomut a nekopalo to s celym autem? Na sportovni jizdu je to dobry, ale pokud chces jen "na pohodu", tak je takovy chovani spis otravny :-\
je třeba si fakt uvědomit, že SMG je primárně pro "ruční" žazení, ne pro komfort v automat režimu (tím nerozporuju tu kalibraci)
každopádně, jestli řešíš u koupě M6, že ti couvne z kopce (a ona vteřinu necouvne


645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: 645ci SMG vs. bezSMG
Sekunda staci, to je dost casu
No me osobne nejaky couvani v kopci nevadi, s tim jsem zatim nemel problem v zadnych v aute, nakladaku ani autobusu, ale nauc to zenskou 
650i pro me nema smysl. Ten rozdil 645i->650 je minimalni, mnohem mensi nez treba 630i->645i. Strasne se mi libi treba E85, ale do toho se nevlezu
A ta M6 (i M5) je fakt super auto, jeste mozna 911 by stala za hrich 


650i pro me nema smysl. Ten rozdil 645i->650 je minimalni, mnohem mensi nez treba 630i->645i. Strasne se mi libi treba E85, ale do toho se nevlezu


Re: 645ci SMG vs. bezSMG
obyč 645Ci a 650i fl a individuál je rozdíl velkej, je to až o 7 let novější auto s daleko větší výbavou, která v tu dobu u 645Ci nebyla a individual je úplně jiný auto
zmiňuju to proto, že nákladově na provoz je to stejný auto jako 645Ci, ale posun velkej (ne až tak v jizdních výkonech), taky by se člověk na dlouho zabavil jejím hledáním
Z4 roadster, na co když je E64? to spíš coupé, to je vzácnější a ještě víc designový, já se do něj vejdu a co si pamatuju jsme stejně velký
911 je skvělá, cena je vyšší, protože ji všichni chtěji
nebo pak třeba E24, nebo E31
zmiňuju to proto, že nákladově na provoz je to stejný auto jako 645Ci, ale posun velkej (ne až tak v jizdních výkonech), taky by se člověk na dlouho zabavil jejím hledáním

Z4 roadster, na co když je E64? to spíš coupé, to je vzácnější a ještě víc designový, já se do něj vejdu a co si pamatuju jsme stejně velký
911 je skvělá, cena je vyšší, protože ji všichni chtěji

nebo pak třeba E24, nebo E31
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: 645ci SMG vs. bezSMG
daleko větší výbavu? jako myslíš ty dvě tři věci co to může mít navíc? vždyt ty 6ky moc výbavy mít nemůžou a mezi FL a předFL je jen pár drobností co můžeš mít navíc.
911 je daleko mín zábavný auto jak 6er
911 je daleko mín zábavný auto jak 6er
Re: 645ci SMG vs. bezSMG
je to myšlený primárně tak, že je to prostě modernějc působící auto a jakej rozdíl je mezi indiv/obyč víš nejlíp ty 
jo, jsou to 2-3-4 věci, co bych odtud bral - acc stop&go, CA, SC a HUD (byl sice i v 645Ci, ale až od konce 2004) a pak další věcičky na hraní jako třeba pádla na volantu, 10% výkonu a Nm navíc, CIC, NV, usb k audiu (a teď to nebrat tak, že se počítá i to, co jde dodělat...)
tak s tou 911 budeme mít každej jinej názor
ale 6 je perfektní poměr ceny/výkon, to bez diskuze a splňuje účely, který po ní chci líp než 911

jo, jsou to 2-3-4 věci, co bych odtud bral - acc stop&go, CA, SC a HUD (byl sice i v 645Ci, ale až od konce 2004) a pak další věcičky na hraní jako třeba pádla na volantu, 10% výkonu a Nm navíc, CIC, NV, usb k audiu (a teď to nebrat tak, že se počítá i to, co jde dodělat...)
tak s tou 911 budeme mít každej jinej názor

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: 645ci SMG vs. bezSMG
Když sundáš víko kufru tak máš taky 911 

- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: 645ci SMG vs. bezSMG
Coupe se mi nelibi a kdyz uz hracku, tak bez strechy ;-)zddan01 píše:Z4 roadster, na co když je E64? to spíš coupé, to je vzácnější a ještě víc designový, já se do něj vejdu a co si pamatuju jsme stejně velký
ACC v 6er mi prijde jako mit sterace na ponorce :-D U dalnicniho parniku typu 7er to ma smysl, ale u GT mi to osobne prijde celkem zbytecny.zddan01 píše:jo, jsou to 2-3-4 věci, co bych odtud bral - acc stop&go, CA, SC a HUD (byl sice i v 645Ci, ale až od konce 2004) a pak další věcičky na hraní jako třeba pádla na volantu, 10% výkonu a Nm navíc, CIC, NV, usb k audiu (a teď to nebrat tak, že se počítá i to, co jde dodělat...)
CIC neni automaticky v FL, davalo se az do uplne poslednich rocniku 2009-2010.
NV je v 6er k nicemu, ten display je mimo zorny pole, to radej budu koukat na cestu :-)
USB tusim, ze je to pouze k CIC.
Co stoji za zminku v E64 FL je motor, prevodovka(jestli nekdo pozna rozdil mezi 6HP26 a 6HP28) a lepsi (aktivni) operky hlavy.
JaraXi, muzes to prosim te nejak rozvinout? Ja s tim asi nemam najeto co ty, ale neprislo mi to jako min zabavny auto :-)JaraX píše:911 je daleko mín zábavný auto jak 6er
No, to je fakt :-DTomasis píše:Když sundáš víko kufru tak máš taky 911 ;)
Re: 645ci SMG vs. bezSMG



prostě mě zaujalo, že se tu řešilo couvání M6 z kopce při rozjezdu jako problém

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: 645ci SMG vs. bezSMG
A kde je GT nejvíc doma?Itchythefirst píše:ACC v 6er mi prijde jako mit sterace na ponorceU dalnicniho parniku typu 7er to ma smysl, ale u GT mi to osobne prijde celkem zbytecny.

A navíc je v něm uplné hovno vidět. To bych nejradši vyměnil za ACCItchythefirst píše:NV je v 6er k nicemu, ten display je mimo zorny pole, to radej budu koukat na cestu
Dalo se připlatit i k CCC. Minimálně u LCIItchythefirst píše:USB tusim, ze je to pouze k CIC.
Ve sportovním režimu na pádla to daleko rychleji řadí. Pocitově skoro jak DSG. Jinak jsem rozdíl nepoznalItchythefirst píše:Co stoji za zminku v E64 FL je motor, prevodovka(jestli nekdo pozna rozdil mezi 6HP26 a 6HP28).
To říká hodně lidíTomasis píše:Když sundáš víko kufru tak máš taky 911

V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


Re: 645ci SMG vs. bezSMG
- NV, SCA, ACC, USB, i HUD šlo mít i předfacu,
- face přináší jen pár drobnůstek jako CIC, a stop&GO
- ACC je super i v 6er, když je provoz a nedá se předjíždět je to pecka, zrovna ted mám zákazníka s kterým lovíme 6er, už jsme byli na Poppové, jako jedna z mála v evropě totiž má ACC a pán to má jako podmínku, protože jen ACC zvyklej z druhýho auta, bohužel si to ta Poppova dost pokazila stavem
- Individual je samozřejmě jinde, škoda že ta cena tohoto není 5tinová
https://www.ebay.com/itm/Inkl-UMBAU-BMW ... SwX05bb0~r
- 911 je proti 6er strašně auto, entertainment apod, katastrofa, něco na tom nastavit, udělat, hrozný, prostě koncern, a co se týče jízdních vlatností, je to mnohem dokonalejší auto než je 6er, má těžiště mnohem míň, a prostě abys ses svezl musíš letět mnohem víc než s 6er, co už je problém u 6er, tam taky při jíždě předpisovýma rychlostma trpíš nudou, narozdíl od třeba mustanga, kterej je zábavnej i předpisově a ta 911 je na druhým konci žebříčku, to auto je prostě moc rychlý, moc pohodlný. já jsem se ani nedokázal přibližit limitu toho auta, což mi u 6er nedělá problém a pak si to víc užiju, samozřejmě to nebylo moje a neměl jsem tím najeto, ale přišlo mi to takové moc dokonalé, precizní, a nemá to tak hezký zvuk jak V8, pokud chceš ale honit čas, tak je 911 fantastická. a ta PDK převodovka je labůžo
- face přináší jen pár drobnůstek jako CIC, a stop&GO
- ACC je super i v 6er, když je provoz a nedá se předjíždět je to pecka, zrovna ted mám zákazníka s kterým lovíme 6er, už jsme byli na Poppové, jako jedna z mála v evropě totiž má ACC a pán to má jako podmínku, protože jen ACC zvyklej z druhýho auta, bohužel si to ta Poppova dost pokazila stavem
- Individual je samozřejmě jinde, škoda že ta cena tohoto není 5tinová

https://www.ebay.com/itm/Inkl-UMBAU-BMW ... SwX05bb0~r
- 911 je proti 6er strašně auto, entertainment apod, katastrofa, něco na tom nastavit, udělat, hrozný, prostě koncern, a co se týče jízdních vlatností, je to mnohem dokonalejší auto než je 6er, má těžiště mnohem míň, a prostě abys ses svezl musíš letět mnohem víc než s 6er, co už je problém u 6er, tam taky při jíždě předpisovýma rychlostma trpíš nudou, narozdíl od třeba mustanga, kterej je zábavnej i předpisově a ta 911 je na druhým konci žebříčku, to auto je prostě moc rychlý, moc pohodlný. já jsem se ani nedokázal přibližit limitu toho auta, což mi u 6er nedělá problém a pak si to víc užiju, samozřejmě to nebylo moje a neměl jsem tím najeto, ale přišlo mi to takové moc dokonalé, precizní, a nemá to tak hezký zvuk jak V8, pokud chceš ale honit čas, tak je 911 fantastická. a ta PDK převodovka je labůžo
Re: 645ci SMG vs. bezSMG
můžu se zeptat kolik jsi s tou M6 naparkoval?zddan01 píše:![]()
![]()
každej máme jiný nároky...
prostě mě zaujalo, že se tu řešilo couvání M6 z kopce při rozjezdu jako problém
já to osobně problém vidím, já si na to celkem zvykl, ale ženu bych to asi dyl učil, mám problém s tím popojíždět po dvoře, když mi kluci říkaj "pojd ještě máš 40cm" a já na to "na to už se necitím"
Re: 645ci SMG vs. bezSMG
Poppova neni topka pokial ide o stav?tam by malo byt vsetko vyriesene nie ked som videl inzerat...JaraX píše:- NV, SCA, ACC, USB, i HUD šlo mít i předfacu,
- face přináší jen pár drobnůstek jako CIC, a stop&GO
- ACC je super i v 6er, když je provoz a nedá se předjíždět je to pecka, zrovna ted mám zákazníka s kterým lovíme 6er, už jsme byli na Poppové, jako jedna z mála v evropě totiž má ACC a pán to má jako podmínku, protože jen ACC zvyklej z druhýho auta, bohužel si to ta Poppova dost pokazila stavem
- Individual je samozřejmě jinde, škoda že ta cena tohoto není 5tinová
https://www.ebay.com/itm/Inkl-UMBAU-BMW ... SwX05bb0~r
- 911 je proti 6er strašně auto, entertainment apod, katastrofa, něco na tom nastavit, udělat, hrozný, prostě koncern, a co se týče jízdních vlatností, je to mnohem dokonalejší auto než je 6er, má těžiště mnohem míň, a prostě abys ses svezl musíš letět mnohem víc než s 6er, co už je problém u 6er, tam taky při jíždě předpisovýma rychlostma trpíš nudou, narozdíl od třeba mustanga, kterej je zábavnej i předpisově a ta 911 je na druhým konci žebříčku, to auto je prostě moc rychlý, moc pohodlný. já jsem se ani nedokázal přibližit limitu toho auta, což mi u 6er nedělá problém a pak si to víc užiju, samozřejmě to nebylo moje a neměl jsem tím najeto, ale přišlo mi to takové moc dokonalé, precizní, a nemá to tak hezký zvuk jak V8, pokud chceš ale honit čas, tak je 911 fantastická. a ta PDK převodovka je labůžo
Re: 645ci SMG vs. bezSMG
zatím nemužu napsat vady, jelikož zákazník s poppem se furt ještě domlouvaj za jakou cenu by to zákazník vzal nebo nevzal atd. pokud mi to dovolí tak to pak napíšu
Re: 645ci SMG vs. bezSMG
nicJaraX píše:můžu se zeptat kolik jsi s tou M6 naparkoval?zddan01 píše:![]()
![]()
každej máme jiný nároky...
prostě mě zaujalo, že se tu řešilo couvání M6 z kopce při rozjezdu jako problém
já to osobně problém vidím, já si na to celkem zvykl, ale ženu bych to asi dyl učil, mám problém s tím popojíždět po dvoře, když mi kluci říkaj "pojd ještě máš 40cm" a já na to "na to už se necitím"




to poppovo ale nemá stopgo acc, ne? mám dojem, že to byl předfl, nebo se mýlim? ten stav je teda překvapení, dyť to bylo auto udělaný od Snejka?!
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: 645ci SMG vs. bezSMG
no ale popp s tím dost jezdí a od doby co to snejk udělal už něco najel a prostě 6er je poruchová věc, co sí říká ráda o peníze, navíc popp není takovej že by to nějak moc prožíval co jsem pochopil.
ale je s ním sranda, v podpisu za 7 milionů aut, staví vilu na siciliii a když jsme za ním byli tak zapojoval v nějakým baráku zásuvky
stop&go to nemá a ani to není podmínkou
ale je s ním sranda, v podpisu za 7 milionů aut, staví vilu na siciliii a když jsme za ním byli tak zapojoval v nějakým baráku zásuvky

stop&go to nemá a ani to není podmínkou
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: 645ci SMG vs. bezSMG
Jak rikam, me to nejak netankuje, ale uz vidim, jak z toho zensky praskne cevka :-Dzddan01 píše::lol: :lol: :lol: každej máme jiný nároky...
prostě mě zaujalo, že se tu řešilo couvání M6 z kopce při rozjezdu jako problém ;)
Tak Porsche se v tomhle trosku vymyka, ten jejich shluk tlacitek ala Vertu je tragedie. Ale CCC je ryzi bulshit, nez si tam clovek nastavi co potrebuje, tak mu z toho jebne. To teda zlatej koncern (Audi) a jeho MMI.JaraX píše: - 911 je proti 6er strašně auto, entertainment apod, katastrofa, něco na tom nastavit, udělat, hrozný, prostě koncern
Jo takhle, tak to souhlasi s mojim pozorovanim, ale i tak je to prijemny svezeni :-)JaraX píše:a co se týče jízdních vlatností, je to mnohem dokonalejší auto než je 6er, má těžiště mnohem míň, a prostě abys ses svezl musíš letět mnohem víc než s 6er, co už je problém u 6er, tam taky při jíždě předpisovýma rychlostma trpíš nudou, narozdíl od třeba mustanga, kterej je zábavnej i předpisově a ta 911 je na druhým konci žebříčku, to auto je prostě moc rychlý, moc pohodlný. já jsem se ani nedokázal přibližit limitu toho auta, což mi u 6er nedělá problém a pak si to víc užiju, samozřejmě to nebylo moje a neměl jsem tím najeto, ale přišlo mi to takové moc dokonalé, precizní, a nemá to tak hezký zvuk jak V8, pokud chceš ale honit čas, tak je 911 fantastická. a ta PDK převodovka je labůžo
Jo, je to tak, vyreseno :-) Jen me zajimalo, jak se to ma v realu chovat, protoze pokud s necim nemas najeto fakt hodne a nemas srovnani s jinyma autama, tak nevis, jestli je to ok nebo ne ;-)zddan01 píše:nic :lol: tady ale nejde o mě, v mým případě by strach při parkování byl překonanej strachem ze servisních a provozních nákladů a následnýho osobního bankrotu :lol: :lol: navíc ten rozjezd máme vyřešenej, ne? stačilo se podívat do návodu :)