
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupím E90
Re: Koupím E90
www.jarax.net tam se dá přečíst něco o mě, včetně referencí, hodnocení apod a nebo přečíst pár tisíc mých příspěvků zde na klubu 

Re: Koupím E90
Reference máte velice dobré a určitě se vyznáte. Mě se jen nechtělo věřit, že by BMW mělo tolik špatných motorů. Byl jsem u jednoho specialisty, který mě jen potvrdil vaše slova. Byla mě doporučena nafta M57 i když jsem upozornil, že můj nájezd km není moc velký. Nebyl ani moc pro 6 válec v benzínu(přesný důvod vám neřeknu, ale bylo to snad něco ve smyslu, že jsou konstrukčně složitější než nafta, ale možná jsem se špatně vyjádřil), M57 pro něho byla jasná volba. Vím, že jste tento motor také doporučoval, tudíž se mnou asi budete souhlasit, že jsem se rozhodl správně. Řeč byla více méně u všech motorů u před FL, respektive pro hliníkové motory po FL moc nebyl.
Re: Koupím E90
já souhlasit nebudu, nafta do BMW dle mého názoru (a každý at si myslí co chce) nepatří, charakter auta s benzínem je uplně někde jinde, sám jsem na naftových autech začínal, a moje první BMW bylo taky naftové, druhé taky, pak následovalo dalších 20 benzínových BMW, od té doby jsem naftové BMW už neměl, a ani nechci, nevidím důvod.
benzíny (N52) jsou bezstarostné, uděláte DISA klapky, přetěsní se ventilvíko, sání, separator, altík, starter, vodní pumpa, ano sežere to skoro 50 tisíc, ale pak už to jen jezdí a mění se olej (samozřejmě se to nemusí dělat hned a ani zaráz)
ale u nafty je toho mnohem víc, a motor je i mnohem složitější, at už výřivé klapky(i když většina 325d je nemá), DPF, věčné starosti s termostaty, žhaviči, žhavící jednotkou, přes gumu uchycená řemenice na klice, vstřikovače, čerpadla, EGR ventil.
ten naftový motor je mnohem složitější a rozhodně bych si jej nekoupil při malém nájezdu, tam jasně vede benzín.
benzíny (N52) jsou bezstarostné, uděláte DISA klapky, přetěsní se ventilvíko, sání, separator, altík, starter, vodní pumpa, ano sežere to skoro 50 tisíc, ale pak už to jen jezdí a mění se olej (samozřejmě se to nemusí dělat hned a ani zaráz)
ale u nafty je toho mnohem víc, a motor je i mnohem složitější, at už výřivé klapky(i když většina 325d je nemá), DPF, věčné starosti s termostaty, žhaviči, žhavící jednotkou, přes gumu uchycená řemenice na klice, vstřikovače, čerpadla, EGR ventil.
ten naftový motor je mnohem složitější a rozhodně bych si jej nekoupil při malém nájezdu, tam jasně vede benzín.
Re: Koupím E90
Děkuji zase mám nad čím přemýšlet 

Re: Koupím E90
nepřemýšlej, to je ti k ničemu,
běž se tím svíst, oběma motorizacema a udělej si obrázek sám. vybírat auto jen na základě internetu není uplně optimální volba.
a abys to neměl uplně jednoduchý, proč zrovna trojka v sedanu?
proč ne třeba coupe? nebo cabrio? (asi cena)
a proč si nepořídit třeba rovnou sedmičku?
ale jako proti E90 nic nemám, je to dobré BMW
běž se tím svíst, oběma motorizacema a udělej si obrázek sám. vybírat auto jen na základě internetu není uplně optimální volba.
a abys to neměl uplně jednoduchý, proč zrovna trojka v sedanu?
proč ne třeba coupe? nebo cabrio? (asi cena)
a proč si nepořídit třeba rovnou sedmičku?
ale jako proti E90 nic nemám, je to dobré BMW
Re: Koupím E90
Předem se omlouvám, že vstupuju sem do inzerce, ale tématu se to týká. Bratr možná bude řešit něco podobného, proto by mě zajímalo, pro jaké typy motorů tohle platí? Jaké kw verze? Jestli to je všeobecně nebo třeba N52B25 ve verzi 160kw je ta "nej" nebo třeba lepší vzít B30 a 190kw. Děkuji.JaraX píše:benzíny (N52) jsou bezstarostné, uděláte DISA klapky, přetěsní se ventilvíko, sání, separator, altík, starter, vodní pumpa, ano sežere to skoro 50 tisíc, ale pak už to jen jezdí a mění se olej (samozřejmě se to nemusí dělat hned a ani zaráz)
Re: Koupím E90
N52b30 je nej, ale ty auta jsou drahá,
N52b25 je to stejný, žere stejně, ale zdaleka tak nejede, je to spíš pro klidného člověka, žádná raketa to není, to auto je těžké a má dlouhý diferák (jako všechny E9x), a navíc trpí na spotřebu oleje, ale zase jde koupit za lepší peníze.
N52b25 je to stejný, žere stejně, ale zdaleka tak nejede, je to spíš pro klidného člověka, žádná raketa to není, to auto je těžké a má dlouhý diferák (jako všechny E9x), a navíc trpí na spotřebu oleje, ale zase jde koupit za lepší peníze.
Re: Koupím E90
Pětka je už moc velká a trojka se mi líbí se všech nejvíc.JaraX píše:nepřemýšlej, to je ti k ničemu,
běž se tím svíst, oběma motorizacema a udělej si obrázek sám. vybírat auto jen na základě internetu není uplně optimální volba.
a abys to neměl uplně jednoduchý, proč zrovna trojka v sedanu?
proč ne třeba coupe? nebo cabrio? (asi cena)
a proč si nepořídit třeba rovnou sedmičku?
ale jako proti E90 nic nemám, je to dobré BMW
Coupe nechci, třídveřák mam už deset let a kvůli jeho nepraktičnosti ho už nechci, nehledě na to, že coupe od bmw jsou pěkny.
vaše argumenty proč nekoupit naftu ještě proberu s dotyčným co mi ji doporučuje, ale ten nebyl v zásadě pro nic jiného i když jsem mu řekl, že dojíždím do práce každý den 5 km a 2x do týdne nějaký výlet 50km.
Re: Koupím E90
s tím výletem přitlač, za 50km ti ani neproběhne regenerace DPF, ta se po 25km teprve spouští.
hlavně to taky chce najít si servisáka, co se ti za daný motor zaručí, bude se ti to o to starat, má na to díly apod.
hlavně to taky chce najít si servisáka, co se ti za daný motor zaručí, bude se ti to o to starat, má na to díly apod.
Re: Koupím E90
Od dotyčného bych to auto právě měl a udělal by na něm vše potřebné, zajímá se a opravuje hlavně bmw. Prostě nechtěl o benzínu slyšet. Já tomu ale tolik nerozumím, pouze co nastuduji na internetu. Řeč byla hlavně o šestiválcu v naftě před FL. Výlety s novým autem jsou plánované na delší trasuJaraX píše:s tím výletem přitlač, za 50km ti ani neproběhne regenerace DPF, ta se po 25km teprve spouští.
hlavně to taky chce najít si servisáka, co se ti za daný motor zaručí, bude se ti to o to starat, má na to díly apod.

Re: Koupím E90
aha, a kdo to je? pokud dělá jen bmw, tak bude určitě v sekci servis.
auto bys měl od něho? to zní podezřele.
auto bys měl od něho? to zní podezřele.
Re: Koupím E90
Ak ti chce predať svoju 330d, tak je jasné, že bude tvrdiť, že M57 motory sú najlepšie a všetky benzíny sú poruchovejšie 

Re: Koupím E90
Není autorizovaný servis, jen se o bmw zajímá. Tady na foru není.
Re: Koupím E90
To jste mě špatně pochopili. Neprodává svoje auto, on je dováží na zakázku.Pilifo píše:Ak ti chce predať svoju 330d, tak je jasné, že bude tvrdiť, že M57 motory sú najlepšie a všetky benzíny sú poruchovejšie
Takže jemu je v podstatě jedno co chci za motor, on mě jen doporučuje
Re: Koupím E90
jak se jmenuje? najdem 

Re: Koupím E90
M57 1998–současnost 2.5-3.0 L
N57 2008–současnost 2.5-3.0 L
M57 se dávaly i do faceliftu? Takže ve faceliftu můžu narazit na oba typy? V čem je N57 lepší nebo horší?
hliníkový blok už měla i M57 r.v.2008 před FL?
N57 2008–současnost 2.5-3.0 L
M57 se dávaly i do faceliftu? Takže ve faceliftu můžu narazit na oba typy? V čem je N57 lepší nebo horší?
hliníkový blok už měla i M57 r.v.2008 před FL?
Re: Koupím E90
n57 asi není v ničem lepší, má o chlup vyšší výkon, ale odchází tam kde co včetně kliky
Re: Koupím E90
díky a z jakého důvodu se M57 dávala až do současnosti, když ji nahradila N57? respektive proč dva typy ve stejné roky?JaraX píše:n57 asi není v ničem lepší, má o chlup vyšší výkon, ale odchází tam kde co včetně kliky
Re: Koupím E90
je pravda, že E90 po FL ještě nějaký čas dostala motory starší M57, než je nahradila N57? Nějaký jsem našel, tak se ujišťuji zdali to nebylo jen špatně uvedené.JaraX píše:n57 asi není v ničem lepší, má o chlup vyšší výkon, ale odchází tam kde co včetně kliky