Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupím E90
Re: Koupím E90
E90 po fl měli skoro všechny jen motory N57, vyjímkou je 325d která ještě nějakou domu měla M57
co to jméno toho mechanika?
co to jméno toho mechanika?
Re: Koupím E90
Díky, pokud bych sel do nafty tak bych se pokusil sehnat M57 po faceliftu.JaraX píše:E90 po fl měli skoro všechny jen motory N57, vyjímkou je 325d která ještě nějakou domu měla M57
co to jméno toho mechanika?
Jméno prozatím zveřejňovat nebudu.
Re: Koupím E90
dát 1/4 ceny auta do servisu mi příjde docela dost, na to, jak se s tím motorem nemusí nic dělatJaraX píše:...
benzíny (N52) jsou bezstarostné, uděláte DISA klapky, přetěsní se ventilvíko, sání, separator, altík, starter, vodní pumpa, ano sežere to skoro 50 tisíc, ale pak už to jen jezdí a mění se olej (samozřejmě se to nemusí dělat hned a ani naráz

Aby si čtenář nemyslel, že N53 se vysype hned po koupi - tak zde na foru je několik majitelů, kteří s tím jezdí denně a bez problému.
To, že ten motor je složitější než nepřímovstřik je fakt. To se rozumí samo sebou. Ale imo riziko je vždy dané tím jak se o to staral předchozí majitel. I ta N52 dokáže sežrat litr oleje na 1000km a co jako..? Nehledě na to, že ta auta jsou stará kolik nějakých 12 let? V porovnání s konkurenci např. 3,2 FSI u audi, kde druhovýroba de fakto není, to nepovažuji za hrozný. U 3.2 např. při rozvodech musí motor ven, sou tam 4x řetězy, 4x napínáky kopa práce.. Ale zase ten motor prodělal nějaký vývoj a třeba motor z 2008 může být jiný než z r.2005.
Re: Koupím E90
Dnes aby si člověk to auto radši nekupoval
Než ho kupovat s pocitem, že se mu hned něco pokazí a bude nákladná oprava.

Re: Koupím E90
boris nemystifikuj, pokud chceš mít auto v pořádku, tak si uděláš všecko potřebný hned. já dal do E36 před 5 rokama 50 tisíc, udělal vše co je třeba, za těch 5 let to furt jezdí hlavně jako náhradní auto, a nic to nechce, nic, nemělo to 5 let závadu!
jeslti vás baví co par měsícu něco řešit nedej bože zustat někde viset, vaše věc.
n53 je daleko poruchovější a problémovější než N52,
a N52B30 aby žrala litr oleje jsem ještě neviděl, za celou svou praxi, žerou jen B25, tam ano.
jeslti vás baví co par měsícu něco řešit nedej bože zustat někde viset, vaše věc.
n53 je daleko poruchovější a problémovější než N52,
a N52B30 aby žrala litr oleje jsem ještě neviděl, za celou svou praxi, žerou jen B25, tam ano.
Re: Koupím E90
Zítra budu ještě o motorizaci N52/M57 diskutovat a už se musím rozhodnout.
Uvedu některé připomínky od Jaraxe, které mi poslal již dříve:
,,benzíny (N52) jsou bezstarostné, uděláte DISA klapky, přetěsní se ventilvíko, sání, separator, altík, starter, vodní pumpa, ano sežere to skoro 50 tisíc, ale pak už to jen jezdí a mění se olej (samozřejmě se to nemusí dělat hned a ani zaráz)
ale u nafty je toho mnohem víc, a motor je i mnohem složitější, at už výřivé klapky(i když většina 325d je nemá), DPF, věčné starosti s termostaty, žhaviči, žhavící jednotkou, přes gumu uchycená řemenice na klice, vstřikovače, čerpadla, EGR ventil.
ten naftový motor je mnohem složitější a rozhodně bych si jej nekoupil při malém nájezdu, tam jasně vede benzín.,,
Jsem zvědavý jestli mě stále přesvědčí, abych vzal naftu, kterou jsem původně ani nechtěl.
Uvedu některé připomínky od Jaraxe, které mi poslal již dříve:
,,benzíny (N52) jsou bezstarostné, uděláte DISA klapky, přetěsní se ventilvíko, sání, separator, altík, starter, vodní pumpa, ano sežere to skoro 50 tisíc, ale pak už to jen jezdí a mění se olej (samozřejmě se to nemusí dělat hned a ani zaráz)
ale u nafty je toho mnohem víc, a motor je i mnohem složitější, at už výřivé klapky(i když většina 325d je nemá), DPF, věčné starosti s termostaty, žhaviči, žhavící jednotkou, přes gumu uchycená řemenice na klice, vstřikovače, čerpadla, EGR ventil.
ten naftový motor je mnohem složitější a rozhodně bych si jej nekoupil při malém nájezdu, tam jasně vede benzín.,,
Jsem zvědavý jestli mě stále přesvědčí, abych vzal naftu, kterou jsem původně ani nechtěl.
Re: Koupím E90
ano to máš pravdu, ale ta pravěpodobnost je fakt malá.
Re: Koupím E90
Přesně. Statistika hovoří jasně pro benzín. Nevím proč kupovat rizikovější naftu plus bude mít ještě o nějakej ten km víc...Naftu bych vyřadil z výběru jako první. Chápu ale každýho rozhodnutí co si koupí a do čeho bude sypatJaraX píše:ano to máš pravdu, ale ta pravěpodobnost je fakt malá.

Re: Koupím E90
Rozumně smýšlející tvor kterej nezakysnul někde v 90tych si tohle snad už nemůže přece mysletcheater píše:Protože spousta lidí si myslí, že je to jako dřív kdy lili jen naftu a jezdili za 5L/100 a ještě k tomu nafta byla o něco málo levnější, z určitých zdrojů o hodně levnější.


Re: Koupím E90
asi tak, u těch nových přimovstřiků je problému jak u nafty, jen tam ještě furt narozdíl od nafty je zvuk a radost z jízdy
Re: Koupím E90
Auto již mám, nakonec je to teda e90 325d před FL 

Re: Koupím E90
Zdravím všechny klubáky!! Už nějakou dobu uvažuji nad koupi BMW e91.... zaujala mě především motorizace 325d. Jsem si samozřejmé vědom, že musím do auta hned se startu investovat abych se vyvaroval zbytečným problémům. Takže výměna rozvodů, filtrů, olejů atd... mám momentálně 2 kousky nad kterými jsem uvažoval. Jedno je v Čr a Druhé u sousedů v německu.. Auto v Čr je před Fl. Větší nájezd, slušná výbava. U auta v Německu je výbava horší ale zase menší nájezd a majitel se " o auto staral" dokládá veškeré faktury atp... můžete mi říct Váš názor k těmto vozům?
https://auto.bazos.cz/inzerat/109334177 ... norama.php
https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.h ... medium=ios
https://auto.bazos.cz/inzerat/109334177 ... norama.php
https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.h ... medium=ios
Re: Koupím E90
já bych si tu naftu rozmyslel, ty věčný starosti za to nestojí, co ušetříš stejně narveš do servisu a žádná radost. počítej jen rozvody jsou 40k, za to hromadu benzínu, o zbytku se ani nebavím.
ta stříbrná je uplna holota, to bych ani neuvažoval.
ta černá je zase manual, no a když chceš naftu, tak asi moc najezdíš, ale když moc najezdíš ,tak zase asi automat, navíc ten manual je poměrně drahej na provoz, sedačky má hadrový, tím bych to taky zavrhl, má základní audio, ale aspon sportovní sedačky.
ta stříbrná je uplna holota, to bych ani neuvažoval.
ta černá je zase manual, no a když chceš naftu, tak asi moc najezdíš, ale když moc najezdíš ,tak zase asi automat, navíc ten manual je poměrně drahej na provoz, sedačky má hadrový, tím bych to taky zavrhl, má základní audio, ale aspon sportovní sedačky.
Re: Koupím E90
U těchto 325d musí při rozvodech motor ven?? U kterého modelu jsou tedy dělané rozvody klasický aniž by se musel motor vytahnout?? Látka mi na sedadlech nevadí ale chtěl bych aspoň s bočním vedením a nejlépe i nějaké to lepší audio, senzory deště ,navigace atd... jezdímě cca 60 km denně + víkendy výletujeme. Prozatím hledám nějakou ucházející e91, klidně i 330d ale zatím je to všude sama 320d, 318d atp... a to zrovna nechci máte nejake tipy, kde se sem tam objeví nějaký slušný kousek třeba i benzín.. Já se osobně benzínu nebráním jen jsem spíš uvažoval jestli by ten diesel nebyl vhodnější.
Re: Koupím E90
Já bych o jedné věděl a to sice o mé E91. Pokud budeš chtít vědět více, písni email který jsem ti poslal do soukromé zprávy (jelikož máš málo příspěvků na klubu tak nemůžeš posílat SZ).
Re: Koupím E90
Líbí, jsem s tím spokojený, ale to víš, byl jsem u JaraXe a svezl jsem se v sedmě 
