Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E65 745li lpg volnobeh
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 101
- Registrován: čtv 05.05.2016 00:00
- Bydliště: Za volantem e65 745Li
E65 745li lpg volnobeh
Zdravím pánové
Chci se zeptat mam zvýšené volnobezne otacky. Kdyz auto stoji na P jsou okolo 900 jak zařadím D jsou 550. Jak na benzin tak na plyn.
Zitra píchnu diag tak napisu co se ukázalo.
Jeste sem si všiml ze při startu a zarazenem P jsou chvíli 550 a pak se plynule zvedají.
Chci se zeptat mam zvýšené volnobezne otacky. Kdyz auto stoji na P jsou okolo 900 jak zařadím D jsou 550. Jak na benzin tak na plyn.
Zitra píchnu diag tak napisu co se ukázalo.
Jeste sem si všiml ze při startu a zarazenem P jsou chvíli 550 a pak se plynule zvedají.
Re: E65 745li lpg volnobeh
900 je fakt hodně, má být 550 na snížený volnoběh (bez klimy, s dostatkem energie v baterce apod) jakmile auto zjistí že něco není ok je potřeba zvýšit, tak zvedne na 700, třeba když běží klima nebo je třeba dobíjet baterku.
chyba tam asi žádná nebude, mrkni na všechny live data, hlavně vanos a VVT
chyba tam asi žádná nebude, mrkni na všechny live data, hlavně vanos a VVT
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 101
- Registrován: čtv 05.05.2016 00:00
- Bydliště: Za volantem e65 745Li
Re: E65 745li lpg volnobeh
Dobre zitra na to kouknu. Ted sem si jel pro pizzu tak sem to zkusil jen na benzin a drželo se to na 550 i při zarazenem P.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 101
- Registrován: čtv 05.05.2016 00:00
- Bydliště: Za volantem e65 745Li
Re: E65 745li lpg volnobeh
Dneska sem projel 60km na benzin a volnobeh se srovnal na 550.
Zitra zkusím projet plyn a uvidim.
Zitra zkusím projet plyn a uvidim.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 101
- Registrován: čtv 05.05.2016 00:00
- Bydliště: Za volantem e65 745Li
Re: E65 745li lpg volnobeh
Tak dva dny jezdím na benzin a dnes zase volnobeh 900. Nekdy je normalni a nekdy zvysenej. Zitra se snad konecne dostanu k diag.
Re: E65 745li lpg volnobeh
simaja: Nahraj video na youtube z diag at se na to odborníci podívají aspon ti řeknou podezřelé hodnoty. Chce to i live data....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 101
- Registrován: čtv 05.05.2016 00:00
- Bydliště: Za volantem e65 745Li
Re: E65 745li lpg volnobeh
Tady neco co se mi povedlo nez se vybil ntb.
https://ibb.co/BjwG12b
https://ibb.co/23RJknF
https://ibb.co/CtFTcwX
https://ibb.co/LYkfsXb
https://ibb.co/VL2556c
https://ibb.co/FgLZJrx
https://ibb.co/3v6VTR0
https://ibb.co/t4FgYvJ
https://ibb.co/BjwG12b
https://ibb.co/23RJknF
https://ibb.co/CtFTcwX
https://ibb.co/LYkfsXb
https://ibb.co/VL2556c
https://ibb.co/FgLZJrx
https://ibb.co/3v6VTR0
https://ibb.co/t4FgYvJ
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 101
- Registrován: čtv 05.05.2016 00:00
- Bydliště: Za volantem e65 745Li
Re: E65 745li lpg volnobeh
Napadlo me jestli by to nemohli delat spatne membrány ?
Re: E65 745li lpg volnobeh
Můžu se sem vmáčknout s dotazem?
Manželka byla na revizi LPG (nějaký p. Král z Horních Počernic). Na LPG má najeto cca 160 tis. Montováno ještě v Německu, systém Prins.
Revizák jí říkal, že je potřeba vyměnit nějaké ventily, že už jsou na konci životnosti.
Bohužel netuším jak na to přišel, protože diagnostiku na Prins nemá a nedělal jí. Stejně tak manželka neví o jakých ventilech mohla být řeč. Něco prej říkal, že si má rozmyslet, jestli tam pořád chce Prins, když je nejdražší.
Auto nijak nezlobí a jezdí naprosto normálně.
Vím, že je tu spousta lidí, kteří mají sedmy v LPG, někteří to i montují. Napadá vás o čem mohla být řeč?
Díky
Manželka byla na revizi LPG (nějaký p. Král z Horních Počernic). Na LPG má najeto cca 160 tis. Montováno ještě v Německu, systém Prins.
Revizák jí říkal, že je potřeba vyměnit nějaké ventily, že už jsou na konci životnosti.
Bohužel netuším jak na to přišel, protože diagnostiku na Prins nemá a nedělal jí. Stejně tak manželka neví o jakých ventilech mohla být řeč. Něco prej říkal, že si má rozmyslet, jestli tam pořád chce Prins, když je nejdražší.
Auto nijak nezlobí a jezdí naprosto normálně.
Vím, že je tu spousta lidí, kteří mají sedmy v LPG, někteří to i montují. Napadá vás o čem mohla být řeč?
Díky
Re: E65 745li lpg volnobeh
Bych odhadoval vstriky. Předpokládám,, že máš Keihiny. Nevěřím, že jsou po 160000km na konci životnosti. Pán asi porovnává s polskýma. Moje mají najeto přes 300000 a v pohodě.
Re: E65 745li lpg volnobeh
vyčistit vstřiky, otázka 10 min a pojede to jak šlak, ty keihiny jsou fakt nesmrtelny.
Re: E65 745li lpg volnobeh
Díky za rady a za super zprávu.
Re: E65 745li lpg volnobeh
Hele PRINS je to nejlepší. A zajimavé že by bylo něco se vstřiky. Já mám kolem sebe několik spokojených majitelů PRINS VSI a nikdo ani s nájezdem 380tis km nečistil vstřiky.
Ale možné je cokoliv. Odborník a technik by udělal komplet diag a vyměnil filtry a vidělo by se na diagnostice jak je na tom.
Já jezdím do Fryštáku kde je odborník a poznal všechny systémy a zůstal u PRINSU protože je nejlepší ten systém. Takže pokud bys měl možnost zavolat zda nemá dovolenou a hodit to k němu problémy zjistí na místě a odstraní je na počkání má spousty dílů skladem.

Ale možné je cokoliv. Odborník a technik by udělal komplet diag a vyměnil filtry a vidělo by se na diagnostice jak je na tom.
Já jezdím do Fryštáku kde je odborník a poznal všechny systémy a zůstal u PRINSU protože je nejlepší ten systém. Takže pokud bys měl možnost zavolat zda nemá dovolenou a hodit to k němu problémy zjistí na místě a odstraní je na počkání má spousty dílů skladem.
Naposledy upravil(a) Filozof dne pon 05.08.2019 09:20, celkem upraveno 1 x.
Re: E65 745li lpg volnobeh
prins je celkem shit plyn, hlavně jednotka, ale mají nejlepší vstřiky, ale zanášejí se celkem normálně, já svoje musím čistit každých 50tkm
Re: E65 745li lpg volnobeh
Jaraxi to s tebou nesouhlasím. By mě zajímalo co se ti na PRINS nelíbí ? Je to TOP firma a TOP LPG systém na auta. A zatím kdo jej má tak si nikdo nestěžoval ... i kamarád co to má na fordu stím nalítal přes 180tis km a nemá stím problémy a žádné vstřiky nečistil.
Já pouze vzplynovač který kolem 100tis km nájezdu byl zanesenej olejem z LPG nic víc. A to bylo na 2hodinky ve firmě co čistil to je vše. Jinak se mění filtry a nic víc.
Já pouze vzplynovač který kolem 100tis km nájezdu byl zanesenej olejem z LPG nic víc. A to bylo na 2hodinky ve firmě co čistil to je vše. Jinak se mění filtry a nic víc.
Re: E65 745li lpg volnobeh
Jaraxi setkal si se osobně se špatnou jednotkou od prins-e? Nebo s emulátory?
Mě občas poškubne auto když je teplo (nad 15°C). Jen při jízdě na plyn. Když koukám na live data v jednotce LPG, tak jde vidět, že občas nepřijde signál pro otevření vstřiku. Požadovaná doba otevření je 0ms. Je to vidět na grafu, kdy spadne na nulu a v ten okamžik vynechá.
Na benzín to nedělá nic, auto jede normálně. Ale i když jedu na benzín a auto neškubne, tak jde v jednotce LPG vidět výpadek. Nevím, jestli shánět jednotku nebo emulátory.
Dík.
Mě občas poškubne auto když je teplo (nad 15°C). Jen při jízdě na plyn. Když koukám na live data v jednotce LPG, tak jde vidět, že občas nepřijde signál pro otevření vstřiku. Požadovaná doba otevření je 0ms. Je to vidět na grafu, kdy spadne na nulu a v ten okamžik vynechá.
Na benzín to nedělá nic, auto jede normálně. Ale i když jedu na benzín a auto neškubne, tak jde v jednotce LPG vidět výpadek. Nevím, jestli shánět jednotku nebo emulátory.
Dík.
Re: E65 745li lpg volnobeh
Horan: Proč to neřešíš přímo s plynařem co dělá LPG PRINS celý život ? Ten by ti mohl říct co tomu je a zda jde jednotka přehrát případně je vadná.
Jak máš starý systém LPG ? Už jsi tak koupil nebo sis jej nechal dělat do auta nový ?
Mám kolem sebe několik lidí co dávali LPG PRINS VSI jako nový a nikdo stím problémy nemá ani kolega z práce co to má na MAZDE. Tak by mě to docela zajímalo jak je to starý systém.
Jak máš starý systém LPG ? Už jsi tak koupil nebo sis jej nechal dělat do auta nový ?
Mám kolem sebe několik lidí co dávali LPG PRINS VSI jako nový a nikdo stím problémy nemá ani kolega z práce co to má na MAZDE. Tak by mě to docela zajímalo jak je to starý systém.
Re: E65 745li lpg volnobeh
V čem jako má být Prins lepší než zbytek? Jakože reduktor líp funguje nebo co? Vždyť je to úplně jedno, vzhledem k tomu, jak plyn v autě funguje. Naopak má mizernou podporu a má to svůj důvod. Ono než kvalita těch komponent je vzhledem k jednoduchosti důležitější mít kvalitní a uživatelsky (pro montáž) schopnej software.
Btw. vstřiky si klidně můžeš dát lepší i k "levnému" systému, jak to dělá Jarax.
Btw. vstřiky si klidně můžeš dát lepší i k "levnému" systému, jak to dělá Jarax.
Re: E65 745li lpg volnobeh
Filozof: třeba proto, že sem zatím nikoho schopnyho na prins nenašel.
Kde jsem se ptal, tak po sdělení, že mám prins bylo po debatě.
Budu muset vyrazit do Fryštáku teda.
Jedinej, kdo dělá na Moravě prins nemá zájem hledat chybu na systému co nemontoval.
Kde jsem se ptal, tak po sdělení, že mám prins bylo po debatě.
Budu muset vyrazit do Fryštáku teda.
Jedinej, kdo dělá na Moravě prins nemá zájem hledat chybu na systému co nemontoval.
Re: E65 745li lpg volnobeh
Tanner: Od doby co mám Prins neřeším toliko problému jako když jsem měl MAGIC II v e34.
Je pravda že je základ kvalitní montáž to se shodneme všichni. Pak je duležité měnit filtry a dělat kontrolu a diag jednou za čas to je jasné.
A za další je ok mít v pořádku motor celkově cívky, svíčky, filtr atak dále.
Ale co spatřuji jako skvělou věc že se PRINS přizpusobuje benzínovému nastavení auta. Takže pokud benzín funguje parádně prins jede taky dobře. Je to autoregulační.
Navíc nemá reduktor ale říká se tomu VZPLYNOVAČ na to jsem byl opozorněn tak to jen dodávám jako vsuvku k debatě o Prins.
Je pravda že vzorek několika lidí co tento systém funguje bezvadně je malý ale věřím tomu že funguje lépe jako když se zeptám majitelů co mají Magic nebo Tartarini apod. Furt někdo řeší nějaké seřizování nebo že někomu něco nefunguje apod. Ano to je důvod proč mi plynař tvrdí že PRINS je nejlepší a pokud je dobře namontován a jezdí se na preventivní prohlídky je to bezchybný systém. Oni odlaďují auto v továrně a pak jej dají na seznam který si prins uchovává pro své partnery že určité auta jsou schválené. Pak jsou auta kam to prostě nepujde a nebude to dobře fungovat. Ale nejsem plynař abych ti vysázel desatero včem všem je PRINS lepší oproti ostatním systémům.
Většinou pokud někdou koupí auto na které se kašlalo a servis se zanedbával a pak se dojede do servisu kde se na to podívají a hned vidí na diag že to už x let nevidělo udržbu ani servis nic. Protože tam se vše zapisuje komplet co bylo s autem děláno či kdy jakej alarm vyskočil nebo chyba případně kdy se co měnilo atd. To si nese jednotka sebou. Takže servisák vidí vše i pokud vás něco třeba trápí hned zjistí co se dělo.
Nevím u ostatních systému zda tomu tak je ale MAGIC II to rozhodně neměl.
Navíc PRINS má vyzkoušeno že KEIHIN vstřikovače bezproblému zvládnou 1000 000 km. Většina už mění po 3tí vstřiky u jiných systémů.
Nevím zda je to všeobecně známo nebo je to tajemství mám to od plynaře.
Horane zavolej mu a domluv se na termín kdy bys mohl dojet. Nevím jak to máš daleko ale pokud to bude něco většího výměna hadic pokud je máš třeba steřelé nebo to máš třeba hodně zanesené tak to pročistí komplet a vymění filtry zkontroluje přes DIAG komplet systém a otestuje ho. Uvidíš sám.
Měl jsem tu kamaráda z mládí co se mi chlubil krásnou 330i e90 190kw v mpaketu a měl tam právě LPG PRINS a že to koupil z německa ale systém byl nějak odpojenej a nefungoval. Tak jsem mu doporučil at se domluví a zajede do Fryštáku že to pořeší že tam jsou profíci na PRINS Po čase mi volal že paráda že už týden jezdí na plyn a jak je moc spokojenej.
No takže i nefunkční plyn od buh ví koho není problem rozchodit pokud přijde k rukám člověka co se tím živí a dělá jen pouze jeden typ a systém. Jezdí i na školení přímo do holandska kde je PRINS stále školí na novinky a aby byli v kurzu. Takže to není jen tak nějakej hejhulák z horní dolní ale má na to certifikace.
Je pravda že je základ kvalitní montáž to se shodneme všichni. Pak je duležité měnit filtry a dělat kontrolu a diag jednou za čas to je jasné.
A za další je ok mít v pořádku motor celkově cívky, svíčky, filtr atak dále.
Ale co spatřuji jako skvělou věc že se PRINS přizpusobuje benzínovému nastavení auta. Takže pokud benzín funguje parádně prins jede taky dobře. Je to autoregulační.
Navíc nemá reduktor ale říká se tomu VZPLYNOVAČ na to jsem byl opozorněn tak to jen dodávám jako vsuvku k debatě o Prins.
Je pravda že vzorek několika lidí co tento systém funguje bezvadně je malý ale věřím tomu že funguje lépe jako když se zeptám majitelů co mají Magic nebo Tartarini apod. Furt někdo řeší nějaké seřizování nebo že někomu něco nefunguje apod. Ano to je důvod proč mi plynař tvrdí že PRINS je nejlepší a pokud je dobře namontován a jezdí se na preventivní prohlídky je to bezchybný systém. Oni odlaďují auto v továrně a pak jej dají na seznam který si prins uchovává pro své partnery že určité auta jsou schválené. Pak jsou auta kam to prostě nepujde a nebude to dobře fungovat. Ale nejsem plynař abych ti vysázel desatero včem všem je PRINS lepší oproti ostatním systémům.
Většinou pokud někdou koupí auto na které se kašlalo a servis se zanedbával a pak se dojede do servisu kde se na to podívají a hned vidí na diag že to už x let nevidělo udržbu ani servis nic. Protože tam se vše zapisuje komplet co bylo s autem děláno či kdy jakej alarm vyskočil nebo chyba případně kdy se co měnilo atd. To si nese jednotka sebou. Takže servisák vidí vše i pokud vás něco třeba trápí hned zjistí co se dělo.
Nevím u ostatních systému zda tomu tak je ale MAGIC II to rozhodně neměl.
Navíc PRINS má vyzkoušeno že KEIHIN vstřikovače bezproblému zvládnou 1000 000 km. Většina už mění po 3tí vstřiky u jiných systémů.
Nevím zda je to všeobecně známo nebo je to tajemství mám to od plynaře.
Horane zavolej mu a domluv se na termín kdy bys mohl dojet. Nevím jak to máš daleko ale pokud to bude něco většího výměna hadic pokud je máš třeba steřelé nebo to máš třeba hodně zanesené tak to pročistí komplet a vymění filtry zkontroluje přes DIAG komplet systém a otestuje ho. Uvidíš sám.
Měl jsem tu kamaráda z mládí co se mi chlubil krásnou 330i e90 190kw v mpaketu a měl tam právě LPG PRINS a že to koupil z německa ale systém byl nějak odpojenej a nefungoval. Tak jsem mu doporučil at se domluví a zajede do Fryštáku že to pořeší že tam jsou profíci na PRINS Po čase mi volal že paráda že už týden jezdí na plyn a jak je moc spokojenej.
No takže i nefunkční plyn od buh ví koho není problem rozchodit pokud přijde k rukám člověka co se tím živí a dělá jen pouze jeden typ a systém. Jezdí i na školení přímo do holandska kde je PRINS stále školí na novinky a aby byli v kurzu. Takže to není jen tak nějakej hejhulák z horní dolní ale má na to certifikace.