Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
X5 f15 40d
X5 f15 40d
Dobrý den. Chtěl bych Vás poprosit o radu.
Před 10 lety jsem měl e39 525 d a zamiloval se do BMW. Bylo to super auto, ale musel jsem ho prodat, teď mám konečně možnosti si koupit vysněný auto - f15. Chtěl bych ho nejlépe v 40d. Napište prosím Vaše názory, jak je na tom s elektronikou, s motorem a hlavně s těmi dvěmi turbami. Odcházejí často a přibližně po jakém nájezdu? A kolik by mi cca stálo nový turbo? Vím, že v e60 (35d) byly problémy s turbami.
Děkuji za názory.
Před 10 lety jsem měl e39 525 d a zamiloval se do BMW. Bylo to super auto, ale musel jsem ho prodat, teď mám konečně možnosti si koupit vysněný auto - f15. Chtěl bych ho nejlépe v 40d. Napište prosím Vaše názory, jak je na tom s elektronikou, s motorem a hlavně s těmi dvěmi turbami. Odcházejí často a přibližně po jakém nájezdu? A kolik by mi cca stálo nový turbo? Vím, že v e60 (35d) byly problémy s turbami.
Děkuji za názory.
Re: X5 f15 40d
zrovna ted na f15 4,0d opravuji motor s prasklym a propalenym pistem... no najezd cca 150tis.. motor na vyhozeni... takze nic moc, uz se menila vetsina veci na scr atd... proste to jen zere penize lopatou...
pokud sezenes neco co ma tak 30 najeto tak to bude asi chvili ok
pokud sezenes neco co ma tak 30 najeto tak to bude asi chvili ok
Re: X5 f15 40d
sere se to rozhodně víc jak e60 535d, plus to má všechy problémy motoru N57, zadírá se vstřikovací čerpadlo, oprava přes 200k, zadírá se to na klice, opět 200k,
do toho turba, apod.
je to drahá opice co má drahý banány.
pokud bych chtěl F15 tak s motorem 35i, je tam mín problémů jak u 40d, ale bezporuchová motorizace co jen jezdí to taky není.
vše kupovat s nájezdem co nejmenším, pří nájezdu 150k se toho zbavit.
do toho turba, apod.
je to drahá opice co má drahý banány.
pokud bych chtěl F15 tak s motorem 35i, je tam mín problémů jak u 40d, ale bezporuchová motorizace co jen jezdí to taky není.
vše kupovat s nájezdem co nejmenším, pří nájezdu 150k se toho zbavit.
Re: X5 f15 40d
Moje zkušenost s F16 40d - aktuálně cca 43 tis. km, koupeno nové - zatím bez závady a bez problémů.
Re: X5 f15 40d
43 tisíc km? ještě aby
Re: X5 f15 40d
hmm to by bylo smutny aby to ve 43tkm bylo uplne v pici... pockej az bude mit kolem kila, to zacne zabava za kterou uz bmw nebude rucit, spocitane to maji mistrovsky
Re: X5 f15 40d
U 30 d jsou také problémy? Včera jsem zkoušel 30 d a taky netáhne špatně.
Re: X5 f15 40d
víceméně ty samý,jen tam nejsou ty problémy s těma turbama co to nemá, od 100tkm se to zadírá na klice, někomu ale až třeba ve 300tkm, oprava přes 200k, pak se vydírá vstřikovací čerpadlo, opět oprava přes 200k, extrémně se zanáší sání až to začně cukat, stratí výkon apod, stojí tuším 30, občas to umře na rozvody.
no a prostě pak k tomu ty bežny naftovy starosti, žhaviče, DPF, vstřiky, hlídat si kvalitu nafty, nejezdit v mrazu apod
hledej na netu N57 problem a uvidíš
no a prostě pak k tomu ty bežny naftovy starosti, žhaviče, DPF, vstřiky, hlídat si kvalitu nafty, nejezdit v mrazu apod

hledej na netu N57 problem a uvidíš
Re: X5 f15 40d
Tak jasně, že to není nic moc najeto.JaraX píše:43 tisíc km? ještě aby




Re: X5 f15 40d
Mam okrem iných aut aj X5 40d N57, momentalne 206t KM a ZIADNY problem !!! Jedinu vec som co som menil bola zhav.jednotka.
Re: X5 f15 40d
to už je lepší. za jak dlouho jsi to najel? na dlouhých nebo krátkých trasách?