Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW 530D E60 2005
Re: BMW 530D E60 2005
N52B25 je 2,5i a má 160kw - 218koní Zrychlení s manuálem 0-100 km/h 7,1 s a max 248km/h.
N52b30 je 3.0i a má 190kw - 258koní Zrychlení s manuálem 0-100 km/h 6,5 s a max 250km/h omezeno elektronicky.
N52b30 je 3.0i a má 190kw - 258koní Zrychlení s manuálem 0-100 km/h 6,5 s a max 250km/h omezeno elektronicky.
Re: BMW 530D E60 2005
Na mé M57 (160kw,bez DPF) najeto 620tkm (kupováno asi cca 4,5 roky zpět s 210tkm) v rozvodovce svítí o 150tkm více (je tedy možné že má 770tkm)
Za dobu mého vlastnictví absolutně bez závady na motoru vstřiky, čerpadlo, turbo (když se dělali svody tak na 99% původní)
Z toho nájezdu tak 95% ježděno s plaťákem (jedna cesta cca +600kg zpět cca 2300kg) a celou cestu 100km/h
Za to na N52 u 2.5i (několikrát smetené pístní kroužky)
Asi 4x ojetá vačka vč. jejího uložení (1x děláno, zbytek zjištěn v servisní historii BMW a to náhodou)
Několikrát rozvody (1xděláno, zbytek historie BMW)
Vše auta do 250tkm
Nebudu se hádat benzín vs nafta ale myslím si že M57 před FL (130kw,160kw) je opravdu povedený motor, který na dnešní dobu ještě najede mraky km bez velkých oprav motoru..
Za dobu mého vlastnictví absolutně bez závady na motoru vstřiky, čerpadlo, turbo (když se dělali svody tak na 99% původní)
Z toho nájezdu tak 95% ježděno s plaťákem (jedna cesta cca +600kg zpět cca 2300kg) a celou cestu 100km/h
Za to na N52 u 2.5i (několikrát smetené pístní kroužky)
Asi 4x ojetá vačka vč. jejího uložení (1x děláno, zbytek zjištěn v servisní historii BMW a to náhodou)
Několikrát rozvody (1xděláno, zbytek historie BMW)
Vše auta do 250tkm
Nebudu se hádat benzín vs nafta ale myslím si že M57 před FL (130kw,160kw) je opravdu povedený motor, který na dnešní dobu ještě najede mraky km bez velkých oprav motoru..
Re: BMW 530D E60 2005
A taky popřemýšlej nad korozí. Předchozí model e39 (měl jsem r.v. 2000) mi zreznul cca po 18 letech běžného provozu (vůbec jsem karoserii neřešil, žádné nástřiky atd.) bez garážování. Původní M57, najeto cca 450 tis. přiznaných a motor úplně v pohodě. Čili najetých kilometrů se neboj, ale chceš koupit už 14 let staré auto. Jestli je E60 jako E39, máš před sebou cca 4 roky provozu a pak koroze. I když jestli to auto bude za pár korun, je to asi jedno... 

Re: BMW 530D E60 2005
U E61 korodujou jen 5.vrata. Pokud koroduje neco ostatniho, neni to uz origo dil anebo to bylo bourany.
Kdyz koupis auto do 12 let stari a bude mit nejakou historii alespon castecne v BMW, podari se ti ty vrata vymenit jeste na zaruku.
Mam to za sebou na E61 a E91.
Kdyz koupis auto do 12 let stari a bude mit nejakou historii alespon castecne v BMW, podari se ti ty vrata vymenit jeste na zaruku.
Mam to za sebou na E61 a E91.
Re: BMW 530D E60 2005
Môžem potvrdiť, mám 15-ročnú E61 a nevšimol som si zatiaľ nikde ani náznaky korózie. Myslím si, že toto slabina tých áut nebude na rozdiel od E39. Slabiny sú skôr elektronika, zvody, vírivé klapky, DPF...
Re: BMW 530D E60 2005
Jo, 15 let stáří bylo i u e39 taky ještě v pohodě, ale pak už byla znát každá zima, šlo to rychle...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 65
- Registrován: pon 30.01.2012 01:00
- Bydliště: Haná
Re: BMW 530D E60 2005
Zdar. Mám e60 535d se 600tkm já jsem kupoval se 440 a od té doby měněno 6x vstřikovač (jeden po druhým, jak bylo třeba), hydroměnič, poloosa, kotouče- přední 3x- neorigo nestojí za nic, silentbloky v ramenech ve předu, tlumiče+pružiny+ložiska v kolech+ horní uložení, klimakompresor, chladič klimatizace, nějaký hadice kolem motoru, DD stabilizátor zadní, repas serva, jednotka aktiv řízení, gateway jednotka, a hromada drobností, čidlo oleje, pdc senzory, termostaty a nevím co ještě. Jo vím. startér.
Měl jsem 2 e39 před tím a ty toho zdaleka tolik nechtěly. E60 je holt žrout peněz.
Vůbec se toho neboj a kup to. Připrav prachy na servis a taky se psychicky připrav na to, že na tebe bude neustále házet různě hlášky, co je špatně a že máš jet do servisu ihned. Ale to si zvykneš.
Já jsem kupoval radši s víc kilometrama ale pořádnou výbavu ( M paket, DD, Aktiv řízení, komforty, dynamic xenon, velká navi, bufik na dálku atd) než nějakej holobyt se 150 tkm na tachometru. Občas mě to auto sere, ale mám ho rád
Měl jsem 2 e39 před tím a ty toho zdaleka tolik nechtěly. E60 je holt žrout peněz.
Vůbec se toho neboj a kup to. Připrav prachy na servis a taky se psychicky připrav na to, že na tebe bude neustále házet různě hlášky, co je špatně a že máš jet do servisu ihned. Ale to si zvykneš.
Já jsem kupoval radši s víc kilometrama ale pořádnou výbavu ( M paket, DD, Aktiv řízení, komforty, dynamic xenon, velká navi, bufik na dálku atd) než nějakej holobyt se 150 tkm na tachometru. Občas mě to auto sere, ale mám ho rád

Re: BMW 530D E60 2005
ale nikdo neřekl že 530d bude auto co klekne v první zatáčce. Je to ještě poctivé auto ale prostě to stojí ranec a pokud je to mladej kluk co jezdí kolem města a občas na výlet je lepší benzín. Ten je o něco spolehlivější a nechce toho tolik jak stará nafta ...
Sami píšete kolik do toho sypete hromady peněz ...doufám že mu došlo že je to kasička....
Auto za kilo či 130k vypadá lákavě ale servis si vezme minimálně stejnou částku během pár let...
Sami píšete kolik do toho sypete hromady peněz ...doufám že mu došlo že je to kasička....
Auto za kilo či 130k vypadá lákavě ale servis si vezme minimálně stejnou částku během pár let...

Re: BMW 530D E60 2005
Já mám E60 taky 530d(160kw) s nájezdem 408 000 km, měnil se startér, automat i s hydroměničem, ventilátor topení, turbo, dělaly se i svody a přední desky+výfuk (mělo to nějaké hovado předemnou, nechalo vykuchat DPF i s vlnovcem, dále jsou odpory u baterie), nasypalo se do něj celkem dost, ale i tak je to pořád skvělé, pohodlné a spolehlivé auto. Přičemž je i bourané na předek, takže chladič má natočeno 670 000 km. Ale jak říkám už 10 měsícu slouží skvěle, takže nevidím důvod se auta s takovým nájezdem bát. Jen si příprav aspoň 70 K na servis, který tě v dalším půl roce čeká. Ještě dodám, že pořizovací cena byla 95 000 Kč. Za tu krátkou dobu, co ho mám jsem nalítal nějakých 15 000 km. Hlavně si pohlidej ať nekope automat a jeď to projet aspoň 20 km ať se vše zahřeje na provozní teplotu.