Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

---

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: E65-760i

#21 Příspěvek od Filozof »

matiz píše:Jake zase vstriky cca 100k ??? Kde???

Jeden vstik 4400 + 300tesneni, to je cca 56400kc + cerpadylko je dalsich 59k/ks, jsou tam dve takze kdyz to na nej prijde je to JEN a POUZE za vstriky a cerpadla 175000kc za material bez prace. A to jsou jen vstriky a vysokotlak.
:shock: trochu více .... ale to je pak docela hodně :lol:

Ty čerpadla se nedají opravit nebo koupit od jiného výrobce ???
No 760i je fakt jen pro pár lidí v republice ... :roll:
Chci vidět jak někdo půjde a dá za servis auta co koupil za 200k to samé za servis....

To je pak 750i zlaté auto pokud se tam nesejde pár dražších věcí ...
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: E65-760i

#22 Příspěvek od matiz »

Vsechno se da opravit, ja ted namontoval vstrik co opravoval samotny Bosch a vydrzel asi 100km. A na te 760 to nebudes chtit platit... Zas to bude mit vyhodu ze to toho nikdo moc nejebal. Ja bych ji chtel, ale neuzivil bych to. Ale mit firmu kde platim moooc na danich statu, proc ne...
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

Re: E65-760i

#23 Příspěvek od zzeli »

Filozof píše:Ty čerpadla se nedají opravit nebo koupit od jiného výrobce ???
ach jo
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?p ... 0#p1153090
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: E65-760i

#24 Příspěvek od Filozof »

JARAX: CITUJI AT JE TO ZDE: přetěsnění motoru na 760 stojí taky víc, svíčky stojí víc né kvuli tomu že jsou 4 navíc, ale že musí dolů celé sání a tak je to několik hodin práce navíc. no a samozřejmě největší strašáci jsou vstřiky a čerpadla, vstřik jde koupit tuším kolem 4k, ale je jich 12, to máš 48k za vstřiky a čerpadla v náhradě stojí asi 60-70k, takže prostě jen udělat vstřikování je přes kilo, takže se to většinou nějak látá, ono samozřejmě to vydrží mooooc, třeba tak 350k ty vstřiky daj, ale taky mužeš vzít špatnej benzín a je to KO, ale proti přimovstřiku N53-N55 se to tak nesere.

Takže totální úlet a nesmysl ... :lol: :shock:

Jako by mě zajímalo co je na vesmírném čerpadlu tak drahého ...součástka má reálnou hodnotu dobře pár tisíc ok...ale pane je to BMW TOP takže šup 70 000kč...

Prostě nesmysl...totálně.

Už chápu kde se berou banány a opice. :lol:

PS:Ukázal jsem to tady jednomu kolegovi a řval mi do ucha ... co to je za blbé vtipy co tu píšeme ... Že má dvě oktávky za dvě čerpadla... :lol:
Angelos
Registrovaný
Příspěvky: 434
Registrován: pát 13.04.2012 00:00
Bydliště: D5 Beroun-Plzeň

Re: E65-760i

#25 Příspěvek od Angelos »

Filozof píše:PS:Ukázal jsem to tady jednomu kolegovi a řval mi do ucha ... co to je za blbé vtipy co tu píšeme ... Že má dvě oktávky za dvě čerpadla... :lol:
A nebo 30 Felicií, to jsou zase úvahy.... :roll:
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: E65-760i

#26 Příspěvek od Filozof »

To jsou obyčejní lidi co vidí opravu za 15-20k už by nejraději hodili auto ze skály ...

Ale vrážet do oktavky 20k nebo Bmw je rozdíl ... každé auto nabídne úplně něco jiného.

760i je top proto i ty ceny jsou úplně mimo.
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

Re: E65-760i

#27 Příspěvek od zzeli »

A proc to sem jako pises? My jsme si ty ceny narozdil od tebe precetli na prvni strance, kde to pise Jarax, krome toho, ze to jsou uz davno znama fakta. Ty jsi uz na druhe strance psal uplne nesmyslny cisla, na treti strance sis to zopakoval a ted uz tu zase rozjizdis temata na odlehceni typu kolega ma za cenu cerpadla oktavku?
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: E65-760i

#28 Příspěvek od matiz »

A mohlo to tady dopadnout nejak jinak?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65-760i

#29 Příspěvek od JaraX »

oni se ty čerpadla neserou, jak vlastně jsou uplně nesmrtelny, jenže v nich jsou dvě membránky, dobře dostupné, jen se sundají 3 šrouby a seš tam, a ty už se serou, přece jen je to guma, a až ty membrány už nejsou nic moc, tak to pak dlouho startuje, než se udělá tlak, nějakej ostravak ty membrány prodává, za 10k 2ks, jenže to vůbec nevydrží, za pár tisíc km je to to samý, takže nic moc.
a proč je to tak drahy? protože to nikdo nekupuje, neznám jedinyho člověka co by si to šel koupit, a když se to nekupuje a přesto to musí BMW obnovovat ve skladu, tak je to drahy.
proč stojí držák nápojů na šestku, na jedno pití 30k? proč? proč to stojí jako 15 feliici? protože to nikdo nekupuje.
a proč kotouče na E46 jen 1800kč kus origo? protože to občas někdo kupuje.
prostě 760 je rarita, proto stojí šrouby ventilvíka na 760 15 000kč a na 750i asi 1500kč.
EMIK-BMW-B12
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: ned 03.03.2019 09:57

Re: E65-760i

#30 Příspěvek od EMIK-BMW-B12 »

zdravicko sam mam 760l celkem jednoduchej motor na udrzbu hodne jednoduchej ,jen dva cerpadla a par rosprasovacu ,za dva roky co ho vlastnim mi odeslo ,vaha vzduchu,a cidlo rejlu,vse jsem kupoval ,z rosekane 760 tak ze ceny dohromady 3talire,jinak olej menim 8000tisic automat 30000t ,jinak zacinam mit kat na leve strane slabsi nekdy vyskoci ponorka :) ,ale zatim neresim,jinak spotreba, tet sem aktualne v pelijesaci 11,3 ale to je dalka popojizdeni 19litriku,
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: E65-760i

#31 Příspěvek od Filozof »

Jaraxi takže jsem tě nepochopil. Když to zdechne musí buď koupit nové nebo repas. Píšeš že to nikdo nekupuje proč? Kupuji z vrakoviště jeté nebo z bazose kdo prodává auto na díly. Chápu to správně že nikdo není ochotný koupit nové za tu cenu a pokud je to pár lidí v Evropě?

Servis 750i VS 760i je tedy velký rozdíl už v základu jako jsou brzdy, tlumiče ramena proste co je na V12 specifické je drahé. Co je stejné z ostatními je stejně drahé jak na ostatní 7er.

Ono čím budou starší ty auta tak tím více se toho objeví.

Mohli by majitele klidně psát servis ať je nějaká představa pro ostatní s cenami.
kourk
Registrovaný
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 05.06.2008 00:00

Re: E65-760i

#32 Příspěvek od kourk »

tvl.. ty kluku jeden neštastná!!! Proč?? Proč?? Proč se musíš vyjadřovat uplně ke všemu??? Uplně ke každému příspěvku!!! Proč?? Kdybys aspon k něčemu měl co říct.. Ale ty jedeš furt to samý.. v každým vlákně... na každý stránce... každý druhý příspěvek je tvůj... a furt to samý!! Když takhle furt filozofuješ, nechceš se pustit třeba do rozluštění smyslu života nebo podobné otázky... tak aspon pět let se tím zabývat, a chvíli vypnout tohle forum??
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65-760i

#33 Příspěvek od JaraX »

EMIK-BMW-B12 píše:zdravicko sam mam 760l celkem jednoduchej motor na udrzbu hodne jednoduchej ,jen dva cerpadla a par rosprasovacu ,za dva roky co ho vlastnim mi odeslo ,vaha vzduchu,a cidlo rejlu,vse jsem kupoval ,z rosekane 760 tak ze ceny dohromady 3talire,jinak olej menim 8000tisic automat 30000t ,jinak zacinam mit kat na leve strane slabsi nekdy vyskoci ponorka :) ,ale zatim neresim,jinak spotreba, tet sem aktualne v pelijesaci 11,3 ale to je dalka popojizdeni 19litriku,
proti naftovymu osmiválci je 760i celkem jednoduchej motor, proti V8 N62 je složitej,
ono je to celkově podobny, taky tomu občas teče trubka, taky občas teče těsnění pod altíkem, taky občas teče vakuovka, ale co je rozdíl je že kvuli ventilvíkum, svíčkám, vstřikům, atd musí dolů sání, to to u 760 prodražuje, stejně jako těsnění sání, pak samozřejmě LPG, to je další velký rozdíl, pak počet svíček,cívek no a samozřejmě přímovstřik, až budeš muset dělat vstřiky tak budeš mluvit jinak, tím ti ale nevymlouvám 760, jen je potřeba počítat s tím že to něco stojí.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65-760i

#34 Příspěvek od JaraX »

Filozof píše:Jaraxi takže jsem tě nepochopil. Když to zdechne musí buď koupit nové nebo repas. Píšeš že to nikdo nekupuje proč? Kupuji z vrakoviště jeté nebo z bazose kdo prodává auto na díly. Chápu to správně že nikdo není ochotný koupit nové za tu cenu a pokud je to pár lidí v Evropě?

Servis 750i VS 760i je tedy velký rozdíl už v základu jako jsou brzdy, tlumiče ramena proste co je na V12 specifické je drahé. Co je stejné z ostatními je stejně drahé jak na ostatní 7er.

Ono čím budou starší ty auta tak tím více se toho objeví.

Mohli by majitele klidně psát servis ať je nějaká představa pro ostatní s cenami.
ty nám dáváš filozofe, někdy mi chybí síla ti odpovídat,

lidi si koupi čerpadla bud z vrakáče, nebo prostě startujou dýl až to vytvoří tlak, podrží u toho plyn a zvyknou si, kupovat čerpadla není moc ekonomický, ale jetá čerpadla hned zmizí.
servis 750i je dost rozdíl proti 760i, ale samozřejmě lepší pěkná 760i, než vrak 750i, a prostě většina lidi co koupí 760 ji nemá na daily, a ti co ji mají na daily tak jim nevadí do toho narvat ty prachy, protože ten benzín je stejně víc jak servis.
tlumiče a ramena mají V8 a V12 stejné
cheater
Registrovaný
Příspěvky: 1451
Registrován: sob 05.01.2019 11:48

Re: E65-760i

#35 Příspěvek od cheater »

-
Naposledy upravil(a) cheater dne ned 21.11.2021 13:31, celkem upraveno 1 x.
petr3141
Registrovaný
Příspěvky: 236
Registrován: pát 21.12.2012 01:00

Re: E65-760i

#36 Příspěvek od petr3141 »

Dobré vlákno. Taky mě kdysi zajímalo porovnání V8 vs. V12, je dobře, že to teď je pohromadě.
O kolik je N73B60 těžší než N62B48? Našel jsem jenom N62B44 (213 kg), face váží přibližně stejně? K N73B60 se někde uvádí 240 kg, někde 280 kg. Spíš bych věřil těm 280, když JaraX říká, že je to v zatáčkách hodně znát.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65-760i

#37 Příspěvek od JaraX »

cheater prostě se někdy stav prozkoumat nějaké sedmy a uvidíš
cheater
Registrovaný
Příspěvky: 1451
Registrován: sob 05.01.2019 11:48

Re: E65-760i

#38 Příspěvek od cheater »

-
Naposledy upravil(a) cheater dne ned 21.11.2021 13:32, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: E65-760i

#39 Příspěvek od Filozof »

N62B44 - 745i - motor váží 213KG
N73B60 - 760i - motor váží 280KG

rozdíl 67KG což je dost.
Pilsner
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: sob 06.07.2013 00:00

Re: E65-760i

#40 Příspěvek od Pilsner »

Ja mam 760Li, servis mi prijde stejnej,neli levnejsi jak na pasata... Spotrebni dily na to stojej stejne jak na jiny auta co sem mel,moc rozdil sem nepocitil.
Cerpadla sem resil pomerne nedavno,menil je snejk. Sehnat byl problem,ale sehnal sem,celkem za obe cca 16000,- , nakonec bylo spatny jedno,tak mam jeste jedno do foroty.
Presne jak se tu pise,dlouhy otravny starty,houpani,chcipani-kdyz uz se jelo dyl tak ok
Nove se da sehnat za+/- 35000,- , to zas neni takovej rozdil oproti cerpadlum u ropaku ruznych znacek,kde to stoji klido do 30 taky...

Takze za me je beznej servis srovnatelnej s ostatnima autama.

Jo kdyz se pak posere neco zasadniho,stoji to prachy,ale to je u vseho...

Svezeni je paradni,jinej motor bych nechtel ani zadarmo ;) . Tohle jede porad,kdykoli slapnu na plyn auto porad vali 8-)

P.
Odpovědět