Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

---

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: E65-760i

#221 Příspěvek od Jaris330D »

Protoze tu hejtujete, ze to musi mit uplne vse, i kdyz se to nevyuzije. Pak sem obcas i mrsknes sedmu v kratke bez zadnich komfortu, a kdyz nekdo napsal, ze to nema zadni komforty, tak napsals, ze u kratke to nema, az tak velky vyznam. Nebudu to hledat. Nemam na to cas, ale bylo to tak.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65-760i

#222 Příspěvek od JaraX »

tak ono jde o to za kolik tu sedmu kupuješ, pokud ju kupuješ za 80, tak asi nemusí mít uplně vše, pokud za 300, tak už by sakra měla.
a ano, zadní komforty u krátké nemají až tak velký význam, to je pravda, ale je lepší je tam mít. tečka
martyb
Registrovaný
Příspěvky: 117
Registrován: čtv 26.03.2015 01:00

Re: E65-760i

#223 Příspěvek od martyb »

Filozof píše:Konec světa nastal - Jarax chce naftu ... :lol:

Jaraxi kdybys řekl aspoň 335d ze si upravíš na 250-300kw...

Sem se nikdo nedivejte je to OT pro Jaraxe
https://www.autojournal.cz/test-legendy ... d-e90-m3d/

Jinak 335i by byla zajímavější se sportovním potenciálem
Jarax byl vždycky naftovej :lol:
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: E65-760i

#224 Příspěvek od Filozof »

A prej že jsem divnej já ?? Ne JARAX je divnej ... po milion let bylo vše jasné a JARAX najednou otočil ...

Prostě mě to mozek nebere nevím jak vám ...JARAXE má rád ale sakra tvrdil že NAFTA NESMI PRES JEHO PRAH ... ŽE SMRDI....ŽE SE VŠE TŘEPE ...
A dalších několik negativ na naftu ...a ted tady přemýšlí nad takovou věcí ...

JARAXI kdybys napsal budu dělat e36 4,8i turbo .... ok řeknu bomba nápad super věc máš drift káru nebo stíhačku ala LAMBO ...ale takto ???

Další věc co psal JARIS a měl z větší části pravdu. Je tady pár lidí co by zkouslo i krátkou 7er... já například nemít děti tak beru jedině krátkou je sportovnější.
- Zadní komforty jdou dodělat velice rychle a levně.
- Roletky vzadu jsou fajn ale nepotřebuje je každej. Mám osobně zatmavené zadní okna a děti jsou v pohodě.
- NIVO je super věc ano ale všichni nebudou dělat LPG a pro ty je to i tak v pohodě.
- NV je super pokud funguje ale jak psal JARIS a SNEJK nejde to u většiny. Fajn že to jarax bude renovovat ale ne všichni to využijí.

Scooter shodil cenu jak se přiblíží k cca 200k bude již zájem o tak pěkný zachovalý kousek. A kdo bude toužit po komfortech nebo nějakou lepší komplet výbavu... tak si ji dodělá za pár korun.

Vidím že to do Vánoc či do jara jistě prodá pokud se nasadí dobrá cena ;) :D
Naposledy upravil(a) Filozof dne čtv 26.09.2019 09:23, celkem upraveno 1 x.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65-760i

#225 Příspěvek od JaraX »

to né toto, to je fakt zvláštní škola

hele, já bych nikomu naftu nedoporučoval, ale prostě tehdy mě fascinovalo jak ant&pete dojeli druzí s tou naftovou E46 mezi těma všema supersportama, měli to kurevsky poladěné, to auto mělo přes 300Ps a stojí to hromadu peněz to udělat, jen aby to zrychlovalo, je to celý totální kravina, auto bez zvuku, strašně poruchovy ale prostě mě to tehdy chytlo, tak si to jednou postavím. ale nikomu bych to nedoporučoval. filozofe uvědom si že mám 5x BMW, z toho 4x V8, tak si prostě někdy mužu koupit i nějaky hovno ne?
kdybych prodal sedmu a misto toho si koupil tu naftovou E46 tak bych fakt kokot byl, ale todle s tím nemá nic společnyho.
E36 4,8i turbo nikdy nedáš na papíry

- zadní komforty jdou levně a rychle dodělat, dobře no, jak tu bude někdo kdo bude chtít zadní komforty, pošlu ti ho tam, že mu je seženeš a doděláš
- roletky nepotřebuje každej, ani webasto, ani ACC, ani dvojskla, vlastně ani sedmu, to je zase ta samá pohádka.
- ne, a kolik lidí si koupí sedmu aby hodně najezdilo, a pak neudělá LPG? 99 procent lidí dělá LPG, mě jezdí jen jedna 750Li kde majitel neuvažuje o LPG, všichni ostatní ho bud mají nebo čekají v pořadí na LPG.
- NV ne všichni využijí, to je pravda, jako sedmu.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: E65-760i

#226 Příspěvek od Jaris330D »

Zasadni chyba je tam to Nivo. Je fakt super, ze at nalozis cokoliv, tak mas i stejnou vysku podvozku.
U toho NV je problem, ze musis svou pozornost zmenit na monitor. Neni ve v zornem poli a tudiz oku nejakou dobu trva nez zaostris a jeste tam neco hledej. Je to, jak kdyz koukas do mobilu. Znamej to ma v novem 7er, ale to je jina liga. Tam je to super.
Ty komforty zas tak lehce dodelat nejdou, jedna vec je sehnat to a druha to namontovat.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65-760i

#227 Příspěvek od JaraX »

když jedeš místem kde víš že jsou srnky a pravidelně tam skáčou, tak se to sakra hodí, ale celou cestu na to koukat nebudeš, to je jasny.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: E65-760i

#228 Příspěvek od Jaris330D »

Musel bych osobne vyzkouset, tohle jsou jen takove postrehy, ktere jsem pochytil od lidi, co to meli a neco na tom je.
jurajof
Registrovaný
Příspěvky: 203
Registrován: pát 26.10.2012 00:00

Re: E65-760i

#229 Příspěvek od jurajof »

jak je složité eventuálně dodělat NIVO ?
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: E65-760i

#230 Příspěvek od matiz »

Poprosil bych Filozofa aby mne ty zadni komforty rychle a levne dodelal.

Takoou picovinu muze vyplodit jen totalni ignorant ktery o tom vi uplne hovno a nebo clovek dusevne nemocny, nebo oboji. Ja treba ty komforty shanim rok a koupim je i s prednima a neni mozne je sehnat. Ani ten nejvetsi idiot co prodava auto na dily je neproda zvlast, pouze cely interier dohromady. Ted se mi jeden naskytnul, trochu vyjety za bratru 40k. Pro filozofa je to levne. O elektrice pro ne taky nema smysl mluvit protoze nema ani potuchy co to obnasi.

Uz mne fakt seres jak tady pises ty svoje sracky jak nejvetsi BMW guru a nemas o tom ani sebemensi povedomi co to obnasi, dodelavana vybava je zpravidla ta nejdrahsi co muze byt. Nikdy jsi to nedelal, nemas ani tuseni jaky je to ojeb tak se prosim zdrz toho co jde a nebo nejde a hlavne za jake penize. Garantuju ti ze vetsina lidi to dodelani te vybavy nezaplati.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: E65-760i

#231 Příspěvek od Filozof »

To je takový rozdíl oproti E38 ??? Tam se dodělává kde co ... a komforty nejsou problém.

Jasně že každej prodává nejraději celek. Ale ty jsou k sehnání a pokud někdo chce všechno v komfortech a nějakou spešl barvu vymění si to.

U E38 je zvykem si měnit jen přední komforty proto spousty lidem zbydou zadní komforty a nečekal jsem že o generaci novější auto je stím takový problém to sehnat. Ok jedna věc je sehnat druhá namontovat ?

Kde je problém ? Je tam o deset pacek úchytů či šroubků více ? Má to pár jednotek a nemá to přípravu na kabeláž výhřevu ?

Kdo chce si dodělá já osobně bych nechal jak je scooterovo auto jen si zatmavil zadek komplet i zadní okno.
NIVO přijde na kolik ? Dá se bez toho žít ale je to lepší.

JARAXI měl to bejt REJPANEC do tebe co nemáš rád naftu a stejně tak kdyby jezdili v 335i pořizoval bys oturbenej benzín ? Podle mě je to po 330i nejlepší možnost uprav motoru ... prostě 335i základ a další dvě možností upravy znáš dobře. A bude to mít daleko větší ohlas u tebe i ostatních.... jo není to tak usporné jako nafta ...a není to tak levné jak E46 330d co se dá pořídit za třetinu peněz...

Za mě osobně si kup co chceš je to v klidu ale rozesmálo mě to jak naftu odsuzuješ a pak do ní chceš jít. :D

Bude to jedinná nafta u JARAXE na zvedáku v dílně. :?: :lol:

MATIZI a ty nevím v čem vidíš problém ? Máš auta na díly ? Tak si přeházej interiér. Jo že to zabere den či dva dny práce no to je holt život ... každá sranda něco stojí a pokud je to tak obrovský rozdíl oproti E38 no tak se nedá nic dělat. Nebo to děláte týden ? :)

A nesmí se to tady tak prožívat stačí napsat hele zabere to trochu více času jak u E38 prostě je tam těch ojebávek více a není to tak jednoduché ... nic víc . To že se blbě shání je už druhá věc.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65-760i

#232 Příspěvek od JaraX »

jurajof píše:jak je složité eventuálně dodělat NIVO ?
složité to není, ale musíš koupit nivo sadu,
tzn kompresor, hadice, jednotka, čidlo, kabeláž, a 2x tlumič. řekněmě že todle koupíš za 25-30k a 10k dáš za práci, přichytky, plastíčky,blbosti, takže je to prostě skoro 40k, doděláš roletky za 20k, doděláš zadní komforty za 30, doděláš zadní idrive za 25, Nv za 40, no a seš 240 + 40+20+30+25+40+ 40LPG = 435k a tos na to ještě ani nechytl, neudělal jedinej servis, furt nemáš longa, ani nemáš Individual.
takže tak, tu scooteru sedmu si musíš koupit a uspokojovat se tím že ta výbava je vlastně uplně zbytečná, jenže stejně každej začně dodělávat vybavu a pak zjisti že ho to vyšlo na nesmysl.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65-760i

#233 Příspěvek od JaraX »

Filozof píše:To je takový rozdíl oproti E38 ??? Tam se dodělává kde co ... a komforty nejsou problém.

Jasně že každej prodává nejraději celek. Ale ty jsou k sehnání a pokud někdo chce všechno v komfortech a nějakou spešl barvu vymění si to.

U E38 je zvykem si měnit jen přední komforty proto spousty lidem zbydou zadní komforty a nečekal jsem že o generaci novější auto je stím takový problém to sehnat. Ok jedna věc je sehnat druhá namontovat ?

Kde je problém ? Je tam o deset pacek úchytů či šroubků více ? Má to pár jednotek a nemá to přípravu na kabeláž výhřevu ?

Kdo chce si dodělá já osobně bych nechal jak je scooterovo auto jen si zatmavil zadek komplet i zadní okno.
NIVO přijde na kolik ? Dá se bez toho žít ale je to lepší.

JARAXI měl to bejt REJPANEC do tebe co nemáš rád naftu a stejně tak kdyby jezdili v 335i pořizoval bys oturbenej benzín ? Podle mě je to po 330i nejlepší možnost uprav motoru ... prostě 335i základ a další dvě možností upravy znáš dobře. A bude to mít daleko větší ohlas u tebe i ostatních.... jo není to tak usporné jako nafta ...a není to tak levné jak E46 330d co se dá pořídit za třetinu peněz...

Za mě osobně si kup co chceš je to v klidu ale rozesmálo mě to jak naftu odsuzuješ a pak do ní chceš jít. :D

Bude to jedinná nafta u JARAXE na zvedáku v dílně. :?: :lol:

MATIZI a ty nevím v čem vidíš problém ? Máš auta na díly ? Tak si přeházej interiér. Jo že to zabere den či dva dny práce no to je holt život ... každá sranda něco stojí a pokud je to tak obrovský rozdíl oproti E38 no tak se nedá nic dělat. Nebo to děláte týden ? :)

A nesmí se to tady tak prožívat stačí napsat hele zabere to trochu více času jak u E38 prostě je tam těch ojebávek více a není to tak jednoduché ... nic víc . To že se blbě shání je už druhá věc.
co to píšeš za hovna?
zadní komforty u E38 nejsou problém? to jako fakt? dělal jsi to někdy? viděl jsi to někdy dělat někoho? zadní komforty E38 jsou asi nejsložitější retrofit v dějinách retrofitů, dělal jsem to ve dvou asi 14 dní, chybí tam asi 20 držáčků které jsou součástí kastle, takže nejdřív jeden deláš jen nákres, chodíš s měřákem a měříš kam má kterej uchyt patřit, pak je začněeš vyřezávat z dárcovské E38, vystrojíš celej interier abys mohl v tom autě svařovat a vaříš tam jeden držáček po druhym, ale z druhé strany je gumoasfaltem ošetřenej plech, takže odstrojíš ještě podběhy, kufr a část spodku, z druhé strany ti stojí borec s hasičákem, ty vaříš ty držáčky, a borec hasí ten gumoasfalt, pak to dva dny ošetřuješ aby to bylo ok, nakonec natáhneš kabeláž, zapojíš a pak zjistíš že ti to nefunguje protože ti někde uhnul 2mm nějakej držáček.
ale jinak je to uplná pohoda. procházka růžovým sadem.
Michal595
Registrovaný
Příspěvky: 1071
Registrován: úte 24.01.2017 23:04

Re: E65-760i

#234 Příspěvek od Michal595 »

Pan Filozof ty si bombarder:))najprv napises ze to neni ziadny problem a je to lacne...v dalsom prispevku napises ze nevies lebo na e38....tak naco to napises ako hotovu vec najprv a potom sam seba spochybnis?:)))
Akurat vcera osm bol u chalan co mi montoval volant, ma sedmu kde teraz menil vsetky komforty, kupil ich inak u vas ako nove cierna nasca cena bola dobra ale urcite nie zadarmo, predok prehodit ze nebol problem, ale zadok dorabal aj idrive a vsetko musel tahat novu kabelaz takze to nebolo urcite na hodinku, a urcite by ho to stalo ine peniate ako ked si to spravil sam vo volnom case...jasne ze toto je vybava ktoru proste vies dorobit ale bud si to vies spravit sam coz je super vyhoda, ale napr ja by som si nevedel spravit ani hovno takze za to musim niekomu zaplatit, k niekomu takemu sa dostata necakat ze mi to spravi zadarmo proste no....a otazka je ked niekto riesi ci sedma stoji 7 alebo 8k eur tak neviem ci to berie ako pohodicku ze da neviem 1-2k za dorobenie sedaciek...
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: E65-760i

#235 Příspěvek od Filozof »

Tak proto všichni mění jen přední komforty ...tam stím problém není....aspon tak mi to říkali já je chtěl měnit ale ještě jsem se k tomu nedostal.

To mi říkej že nedělali stejně packy uchyty ....v tom BMW jsou trochu padlí na hlavu. To by nikoho ani ve snu nenapadlo. :roll:

Předek je stejnej mění se jen kabeláž nebo se mění koncovka. Aspon tak vím co kluci dělali. Zadek se nikomu dělat nechtěl ale z jakých důvodů to jsem nikdy nezjištoval. Rád bych to viděl na vlastní oči ... toto se mi ani nechce věřit proč by to v BMW dělali jinak ?

Pokud myslíš klasické komforty nebo s elektrickým pojezdem a výhřevem....

Počítal jsem že předek je pohoda to mění spousty lidí a zadek nevím ale více jak jeden dva dny to nebude protože předpoklad je že se dělá pouze výměna kus za kus maximálně nějaké detaily. O tom mi říkal borec co si měnil sedačky za komforty komplet v autě. Tak nevím kde je tak extra problém a zda to nejsou ty spešl s pojezdem.
Naposledy upravil(a) Filozof dne čtv 26.09.2019 09:59, celkem upraveno 1 x.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65-760i

#236 Příspěvek od JaraX »

tady máš moje začátky, možna ti najdu i zadní komforty nekdě

https://jarax.rajce.idnes.cz/e38_vymena_interieru/
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: E65-760i

#237 Příspěvek od Filozof »

No jo ale to je krásné ale to je komplet interiér včetně tapeců a všeho. Já měl za to vyměnit jen zadní lavici a opěradlo nic víc.
Ne celej interiér komplet se vším všudy... to je jasné že je oser a ani já bych se do toho nepouštěl. :)
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: E65-760i

#238 Příspěvek od matiz »

To je ten problem co mne tak neskutecne drazdi, ze filozof pise o vecech o kterych nema ani sebemensi tuseni. Pak nekdo prijde a cumi s otevrenou hubou kdyz mu reknu co to obnasi a co to bude asi tak stat. Nejhorsi na tom je a to mne tak sere ze se pres to neumim prenest ze si ten dotycny mysli ze ho chci okrast, protoze na internetu psali ze to vlasne neni vubec zadny problem. To se pak vytocim behem tri desetin sekundy a ty chytraky co to tak prezentuji bych vylecil nasadou od lopaty pekne po zadech :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: E65-760i

#239 Příspěvek od Filozof »

No jo já to mám od borce co si to měnil na autě ...to bych nečekal že bude lhát či to dělat 14dní ...a říkat mi něco jiného.

MAtiz nesmíš to tak prožívat a rozčilovat se. Vše se dá jednoduše vysvětlit.

Někdo myslí měnit celý interiér komplet a jinej myslí vyměnit jednu sedačku. :lol:
Uživatelský avatar
m4zzy
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: sob 11.02.2012 01:00
Bydliště: Vysočina

Re: E65-760i

#240 Příspěvek od m4zzy »

:lol: :lol: :lol:

Mě napadá jedna věta z povídky ŠImka a Grossmana o trmavaji .."„To je koloběh života,“ prohlásil opět filozof. Ale lidé už neměli náladu na filosofii a ušlapali ho."

Je fakt, že je tady co 3. příspěvěk jeho, ve všech tématech, a stále je to dokola. Ale mě to celkem baví. Ono není na škodu když se pořád někdo na něco ptá, aspoň to nemusím dělat já a být za troubu:)

trochu OT. 8-)
Když se píše o 760ce že je to elektroauto, to si mám jako představit že to prostě jede jak z praku po malinkém přidání plynu a v podstatě furt a bez zvuku? Aspoň tak to chápu.

A druhé OT, nivo je u každé E66 vždy nebo jsem to jen špatně četl?
Odpovědět