Tak další problém Blikají xenony nebo spíše jedna strana zhasíná uplně. Výbojky jsou nové originál takže tam problém nebude protože na dalším autě svítí naprosto v pohodě. Problém tedy asi bude ve startéru ale origo kupovat nebudu a z vrakáče jsou podle mě dost drahé když se podívám na ceny neorigo startérů na jiné značky co jsem rychle prohlídnul. Řešil jste už někdo tento problém neorigo montáží startéru?
podívej se na patici červenou která dosedá na xenon, (3 plíšky/kontakty uvnitř) která se dotýká xenonu, zda nejsou opálené kontakty či špatné přihnuté.
Ono toto mi pomohlo vyřešit blikající a zhasínající xenon pár let zpět, očistit a přihnout lehce kontakty a pak zase dlouho je klid.
Takže nevím jak to máš s přenosem. Ale abys neměnil něco zbytečně když je to tato blbost třeba.
Zkus toto nejprve a uvidíš zda to pomohlo.
Takže stěrače opraveny a problém byl v motorku takže jsem koupil "nový" a již vše šlape. Jedinej problém co jsem našel tak byl ten že nějaký prase co mi minule montovalo nové ramena stěračů tak úplně dojebalo ten první 80T.
Díl č. 12 ten první torx a pod ním je ten druhý. Nevím k čemu ta první zátka nebo matice 80T slouží Jediný co vím tak to že závit v ramínku je uplně zníčený.
Zugy: Dnes jsem zkusil z jiné E38 startery a vše fungovalo v pohodě. Takže musím koupit nové jen nevím jaké repliky
Filozof: Tak tvoje rada nepomohla a vůbec nic se nezměnilo když jsem si pohrál s kontakty ale to nevadí Světla budou brzy bixenonová a jen chci vyřešit ten startér před tím.
Startér nebolí balast mám jeden nebo dva navíc pokud chces za 500kč je tvůj. Hrál jsem si stim taky jeden čas a v nich problem nebyl tak tu mám startery i světla náhradní navíc obě
Já měl právě ty kontakty špatně asi dosedali či byli zoxidované.
Vrakace a všude jinde je to drahý to vím když shanim různé dily tak to vidím taky.Nejlepsi je od lidi co mají dily na auto ve skříni či rozebírání auto.
Zvýšení pritlaku na steraci se děla u toho šroubu?
Pravý když se vrací nemá úplně dokonalý navratový pritlak a nesetře okno uprostřed plochy stěrače.
odpověděl jsem ti.
Zkusím to pořešit a opatrně to dotáhnu případně zkontroluji stěrač. Ale ten jsem právě měnil a přijde mi že nestírá jak by měl.
Tak uvidíme.
Tak tu mám další problém u jiné E38 motor M62. Příjde mi že poslední dobou jde špatně do otáček při rozjezdu a při jemném přidání plynu jako by se motor hltí. Diagnostika nic nehlásí ale napadlo mě možná ta lenost při rozjezdu je tím že je chyba v pedálu plynu. Když je motor teplý tak se nehltí a jsou lepší i ty rozjezdy možná trochu. Chod motoru když je studený tak taky není nic moc Vím že tam teče olej na svíčky ale nic extra. E39 528 mi jde za plynem při rozjedu mnohem líp a nemusím ho tolik sešlapnout jako u 740
odborníci píší při renovaci světel toto, cituji: Vnitřní rozptylová plexiskla byla poměrně zažloutlá, ale jejich stav podstatně vylepšilo dvoustupňové rozleštění....
Takže zjistit jak se rozleštují zažloutlá plexi a je problém vyřešen.
pěkné video dole. Podobně se asi budou leštit ty plexi vnitřní.
Filozof : tys to už dělal ? měls to rozebraný ? ano ušetřit se dá...ale prostě moc tomu nepomůžeš...akorát místo zažloutlý to bude zašedlý...ten plast křehne, praská, tvoří se tam vlásečnicový trhlinky...
First EX : BMW e38 740i 6/1995 Second car : BMW e66 745Li 3/2002 Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Rozdíl jako prase No ale kupovat se mi nové nechce Já si právě říkal že bych to dal někomu na vyleštění a v horším případě koupil nové u BMW. Já tam na těch plexi mam jako takovou mlhu bílou ani nejsou žluté moc ale je tam takový povlak co když otřu hadrem tak zmizí ale za 5min je zpět
fishmaker píše:záleží v jakým to máš stavu...já to měl nejen zašlý...ale i uvnitř trochu rozpraskaný...výměna za nový to pozvedne do jinýho levelu
PRAHAV8 píše:Rozdíl jako prase No ale kupovat se mi nové nechce
mě se taky nechtělo...ale když už sme upgradovali světla na bixenony...tak sem to dal nový, ať to nějak vypadá...Spooner dal taky na moje doporučení...a sám byl překvapen tím rozdílem...
záleží jak moc to chceš mít "hezký" jinak souhlas...stojí to nesmysl...možná kdyby prodávali jen ty čirý plexi kolečka za půlku tak by to mělo větší úspěch
First EX : BMW e38 740i 6/1995 Second car : BMW e66 745Li 3/2002 Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Udivuje mě tedy proč to odborné firmy leští a nedávají nové když světla renovace a upgrade na bixenony stojí třeba 20-30k ?
Vsadím boty že člověk si to doma zlomek ceny taky pořeší pokud má krásné paraboly.
Filozof píše:Vsadím boty že člověk si to doma zlomek ceny taky pořeší pokud má krásné paraboly.
tak si prave prohral boty...
samozřejmě, že doma si to uděláš levnějc...když si budeš všechno budeš dělat sám víš kolik ušetříš ??
nicméně...většina lidí má v háji paraboly...i některý nový auta po pár desítkách tis.km svícení..to už bys moh vědět z těch všech fotek co máš nastudovaný
jinak ty si tu cenotvorbu představuješ jak Hurvínek válku...teda promiň...jak zaměstnanec
P.S. to nebyl pokyn k OT diskuzi
First EX : BMW e38 740i 6/1995 Second car : BMW e66 745Li 3/2002 Third EX : BMW f01 740i 3/2009