Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
X5 G05 Plug-in hybrid
X5 G05 Plug-in hybrid
Zdravím. Nedávno jsem se tady ptal na f15 40d a odpovědi byly celkem negativní, tak jsem od toho modelu a motorizace couvnul.
Rád bych se Vás zeptal na G05, měl jsem půjčeno 40i, super motor, ale přemýšlím nad hybridem, co teď vyšel. Vím, že je to nový a zkušeností moc nebude, ale každý názor dobrý. Třeba i nějáká zkušenost z hybridu f15...? Někdo říká, že hybridy BMW jsou skvělý, někdo zase opak, že BMW neumí zatím dobrý hybridy. Předem díky za názory.
Rád bych se Vás zeptal na G05, měl jsem půjčeno 40i, super motor, ale přemýšlím nad hybridem, co teď vyšel. Vím, že je to nový a zkušeností moc nebude, ale každý názor dobrý. Třeba i nějáká zkušenost z hybridu f15...? Někdo říká, že hybridy BMW jsou skvělý, někdo zase opak, že BMW neumí zatím dobrý hybridy. Předem díky za názory.
Re: X5 G05 Plug-in hybrid
tak v té G05 je aspon šestiválec, já jezdil se 330e a tam je čtyřválec, když to mělo štávu a jelo to na oba powertrainy, tak to bylo super. jenže pak se vybila baterka, uprostřed předjíždění to ztratilo polovinu výkonu a stal se z toho totální lenochod.
Asi bych neměl nervy ještě hlídat kolik mám štávy, jeslti mužu předjíždět nebo ne.
Další věc je že to dost blbě brzdilo a bylo to takovy neobratny, ty kila navíc udělali dost.
otázka zní jeslti není lepší prostě vzít M40i a nazdar, asi bych si první obě motorizace projel.
Druhá věc je jak moc výhod ti přinese hybrid, to už si musíš zvážit sám.
Asi bych neměl nervy ještě hlídat kolik mám štávy, jeslti mužu předjíždět nebo ne.
Další věc je že to dost blbě brzdilo a bylo to takovy neobratny, ty kila navíc udělali dost.
otázka zní jeslti není lepší prostě vzít M40i a nazdar, asi bych si první obě motorizace projel.
Druhá věc je jak moc výhod ti přinese hybrid, to už si musíš zvážit sám.
Re: X5 G05 Plug-in hybrid
měl jsem na víkend půjčený G30 plug-in hybrid 530e...a musim říct, že to jelo příjemně...
ideální na cesty do práce na baterku (dojezd kolem 40km)...a na víkend klidně někam dál
nicméně se to musí opravdu každej den dobíjet...jinak taháš jen závaží sebou
co se týká ceny...tak u 530e je rozdíl oproti 520i asi 190tis...oproti 530i je tam "jen" 83tis
u G05 je taky rozdíl 190tis oproti 40i...takže asi záleží na stylu provozu kde s tím budeš jezdit a jak dlouhý trasy...jestli ten plug-in hybrid vůbec využiješ...
jinak doporučuju nejdřív svézt...ale myslim si, že tě to chytí a budeš to pak chtít
ideální na cesty do práce na baterku (dojezd kolem 40km)...a na víkend klidně někam dál
nicméně se to musí opravdu každej den dobíjet...jinak taháš jen závaží sebou
co se týká ceny...tak u 530e je rozdíl oproti 520i asi 190tis...oproti 530i je tam "jen" 83tis
u G05 je taky rozdíl 190tis oproti 40i...takže asi záleží na stylu provozu kde s tím budeš jezdit a jak dlouhý trasy...jestli ten plug-in hybrid vůbec využiješ...
jinak doporučuju nejdřív svézt...ale myslim si, že tě to chytí a budeš to pak chtít

First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Re: X5 G05 Plug-in hybrid
Ahoj, vlastním cca 2 roky X5 F15 40e - hybrid. Auto jsem si pořídil, protože jezdím v drtivé většině město - Brno - takže neustále v zácpách. A na tento provoz je toto auto perfektní - v koloně si jedete s nulovou spotřebou benzínu a v ideálních otáčkách se připojí normální motor. Dlouhodobě mám po měst spotřebu benzinu 3l/100km, občas při kratších trasách do 25km 0l/100. Na delší trasy je spotřeba ( např Brno - Lipno ) cca 8,5l.
Samozřejmě, když je baterie vybitá , tak v zimě byla spotřeba kolem 15l/100km po městě, ale toto bude asi normální spotřeba i u čistě benzinových X5...
Za mě s provozem spokojenost.
Samozřejmě, když je baterie vybitá , tak v zimě byla spotřeba kolem 15l/100km po městě, ale toto bude asi normální spotřeba i u čistě benzinových X5...
Za mě s provozem spokojenost.
Re: X5 G05 Plug-in hybrid
Díky moc za názory a zkušenost. Právě, že ten hybrid využiju. Prý má dojezd 60-80 km. Jezdím z 80% ve městě a večer dám do garáže nabít baterku. Potom, když se ocitnu na dálnici pak budu potřebovat sílu benzinu. Tak doufám, že to nebude nějak poruchový.
Re: X5 G05 Plug-in hybrid
Kolko inak trva nabitie baterky do plna?ked beriem klasicku zasuvku 220 alebo tym sa to ani nenabije?
Re: X5 G05 Plug-in hybrid
Nabití auta trvá 3-3,5h - nabíjím auto venku ( dřív z 220, nyní mám nabíjecí stanici). Poruchovost elektrické části je u mě nulová, problém byl pouze s motorem, ale spíš jsem měl smůlu - kupoval jsem předváděčku a nejspíš dostával motor zabrat, takže teď mám pár tisíc km úplně nový motor a doufám že už vydrží... 

Re: X5 G05 Plug-in hybrid
oni ty motory odchází. co se stalo?
Re: X5 G05 Plug-in hybrid
Těžko říct co bylo prvotní příčinou, pravděpodobně selhalo olejové čerpadlo ( podle diagnostiky) a poté praskla hlava pístu ( doufám že nepíšu nesmysl, nejsem mechanik...)... Každopádně jsem dostal nový motor v rámci záruky, tak snad už bude všechno OK, protože jinak jsem s autem spokojený...
Re: X5 G05 Plug-in hybrid
kolik to mělo najeto?
Re: X5 G05 Plug-in hybrid
Cca 60tis km
Re: X5 G05 Plug-in hybrid
Právě, že u té f 15 se říká, že motory moc nevydrží. Tady jsem se ptal na nafty 40d a 30d, byly negativní reakce i na benzinovy motory, pak se poptával mechaniků a ti to také potvrdili. Myslím si, že na těch G05 by už mohli milt vychytaný mouchy.
Re: X5 G05 Plug-in hybrid
bohužel motory co vydrží 300tkm už se nedělaj.
Re: X5 G05 Plug-in hybrid
Nevím kde se píše, že u F15 motory moc nevydrží, klidně to může být možné, každopádně když jsem auto kupoval, tak žádné informace o problémech nebyly. To že sebou vezme selhaná olejová pumpa při jízdě na dálnici celý motor se předpokládám může stát jakémukoliv motoru, takže z toho pro sebe nedělám žádné tragické závěry.
Re: X5 G05 Plug-in hybrid
Jo on vlastně není mrdka motor, ale jen olej. čerpadlo 

Re: X5 G05 Plug-in hybrid
kamarád vybírá W222 a chce S500L, byl se ptát dnes v Mercedesu, prej ten motor nevydrží přes 200tkm, a ted pozor, víte kolik ten motor stojí? to že N63 stojí 400k, to se ví, to že chvilku prodávali N63 asi za 150k, to se taky ví, ale ten motor do S500 stojí prej milion
tak to je mazec.

Re: X5 G05 Plug-in hybrid
Ale treba uznat ze 200t km je vyrazne lepsie ako 50t kedy uz N63 dokaze zahucat...alebo tu spominana F15 co umrel motor v 60t km...nehovorim ze je ok ked po 200 mas menit cely motor samozrejme, len ze je to taky najazd ze povedzem prvy druhy majitel mozno aj treti sas tym srat nemusi...jasne ze ty ked nabehas 60t za rok tak to je pekne na hovno ale zase to stihnes este v zaruke no...
Re: X5 G05 Plug-in hybrid
to jo.
kamarád si kupoval Atecu 1,0 TSI a když mu říkám že ten motor nevydrží tak mi říkal "prej to vydrží klidně i 80tkm"

kamarád si kupoval Atecu 1,0 TSI a když mu říkám že ten motor nevydrží tak mi říkal "prej to vydrží klidně i 80tkm"


