Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Nabíjení E9x ve sdílené garáži.
Nabíjení E9x ve sdílené garáži.
Zdravím. Mám dotaz ohledně nabíjení baterie v E9x přes porty v motorovém prostoru. Ještě jsem to u svého auta předtím neřešil, až tuhle zimu mi začlo hlásit "increased battery discharge". Můžu nechat auto na nabíječce v podzemní garáži v práci. Zajímá mě ale jestli jste někdo už nabíjeli auto, když je zamčené s alarmem, nebo to nabíjíte pouze odemčené? Díky za odpovědi
Re: Nabíjení E9x ve sdílené garáži.
můžeš nabíjet i zamčené, normalně ve předu u motoru.
akorát že increased battery discharge neznamená že je vybítá baterka, ale že je KO nebo že ti něco v autě žere proud.
akorát že increased battery discharge neznamená že je vybítá baterka, ale že je KO nebo že ti něco v autě žere proud.
Re: Nabíjení E9x ve sdílené garáži.
Diky za odpoved k zamcenemu nabijeni.JaraX píše:můžeš nabíjet i zamčené, normalně ve předu u motoru.
akorát že increased battery discharge neznamená že je vybítá baterka, ale že je KO nebo že ti něco v autě žere proud.
ohledne te hlasky jsem se ve FAQ k ni dozvedel, ze to zpusobuji i velmi kratke trasy, coz jsem posledni mesic mel (denne max mezi 1-3km). Na aute jsem nedelal od dubna zadne zmeny, takze tam nema uplne co zrat a tohle zaclo hlasit az kdyz sly teploty k nule a ja jezdil ty kratke trasy. Kdyz jsem ted jel neco delsiho, tak se to pak nezobrazovalo.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: Nabíjení E9x ve sdílené garáži.
Normálně nabíjím v práci auto ve dne v noci zamčené a s odjištěnou kapotou. Furt se to ne a ne přeučit na ekektromobil.. Akorát bacha nezvedat haupnu když je zamčeno mě se rozhouká alarm.
Taky zkontroluj pokud máš IBS zaregistrovanou správnou kapacitu bat.
Taky zkontroluj pokud máš IBS zaregistrovanou správnou kapacitu bat.
Re: Nabíjení E9x ve sdílené garáži.
aha, to mě nenapadlo že by někoho mohl jezdit až tak krátké trasy.
jinak to se stává že když se v autě něco pokazí, že se nemusí dělat změny.
jinak to se stává že když se v autě něco pokazí, že se nemusí dělat změny.
Re: Nabíjení E9x ve sdílené garáži.
Baterka je tam vic jak 5 let, tipuju ze original mozna aji (uz jsem ji s autem koupil). Prave ze kdyz jsem narval pod kapotu petku na vejsku, tak mi pri zamceni blikal alarm, kterej nastesti nezacal rvat. Nasel jsem po netu ruzne varianty jak mit malou nabijecku v motorovem prostoru a kapotu mit temer zavrenou aby se neskripl kabel, tak to vyzkousim.Totic píše: Normálně nabíjím v práci auto ve dne v noci zamčené a s odjištěnou kapotou. Furt se to ne a ne přeučit na ekektromobil.. Akorát bacha nezvedat haupnu když je zamčeno mě se rozhouká alarm.
Taky zkontroluj pokud máš IBS zaregistrovanou správnou kapacitu bat.
Vozim veci mezi kanclem a bytem, co se nedaj tahat ruco v MHD (servery, etc...), pripadne tocim dum-kancl-obchod-posta-dum, co vyjde treba na 5km, ale s hodne pauzama. Hold ted nejsou sluzebky mimo jak predtim 200km na jeden start =D Pomalu premyslim jeste nad nejakou benzinovou e92 na tohle poposkakovani po meste.JaraX píše:aha, to mě nenapadlo že by někoho mohl jezdit až tak krátké trasy.
jinak to se stává že když se v autě něco pokazí, že se nemusí dělat změny.
Jinak je pravda, ze mi tak tyden, dva zpet zacala hlasit nefunkcni prava parkovacka, ale pritom sviti. Nejak jsem to neresil kdyz sviti, ale vymenim preventivne a treba to vyresi problem s vybijenim. DIky za tip.
Re: Nabíjení E9x ve sdílené garáži.
To už by se ti třeba vyplatilo si vytáhnout ten kabel od nabíječky do nárazníku nebo pod blatník, skrz pruchodku vzadu v kufru by to také šlo...
“Ability is what you're capable of doing.”