
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Burosh autoservice Olomouc
Burosh autoservice Olomouc
Někdo nějaká zkušenost? Osobně sem přidám velice negativní zkušenost, i nějakou tu pikantnost, ale musím ještě musím vychladnout. 

Re: Burosh autoservice Olomouc
Garážmistr Bureš? To je zeťák od pana Kadlece co po tvrdým strašně řádí, že? 

Re: Burosh autoservice Olomouc
Slíbil jsem tomu pánovi recenzi, tak tady je.
Objednal jsem se na servis E91, na zakázkový list jsem nechal napsat několik věcí. Lakování kapoty a zadního nárazníku v lakovně, oprava zadního ostřikovače, dobití baterie, byla na 60%, oprava vyjížděcího držáčku na nápoj, protože byl zaseklý a nechtěl vyjíždět, ofuku jednoho, měl prasklý ovládací kolíček a v neposlední řadě blblo rádio - ztráta signálu. No... nic nebyl problém, vše opravíme. Takže auto přistavit v pondělí, do pátku bude hotovo, ať to tu nestraší že ano...
V pátek přijedu, auto na stejným místě, nebylo na něm nic udělaný. Tohle mi až tolik nevadilo, měl jsem čím jezdit. Dle další domluvy se na autě začne dělat v následující dny. Další týden jsem měl cestu okolo, tak jsem se jel podívat, jestli se něco děje. Dělo no... auto sundaná kapota a nárazník a vesele se lakovalo uvnitř dílny. Říkám, dyť jsme se domlouvali na Rolomatic (autolakovna v Olomouci)?! "To nalakuju stejně jak oni!" odpověděl. Tak nějak jsem to polkl a vrátil se po pár dnech až k hotovýmu, kdy už jsem měl převzít celý auto. Sranda začíná, škoda, že sem nemůžu dát fotku. Zadní nárazník M-paket... chtěl jsem nechat láknout i ten tmavě šedý podspoiler v polomatu. Měl "krásnou" světlešedou, takovou betonovou matnou barvu. Říkám, tohle nemyslíte vážně? Odpověď..."No já si myslel, že to nevyjde, ale na tuhle barvu není kód, podspoiler se prodává v laku, špatně jsme vybrali barvu, ale stříknem to do barvy, jakou chceš." Přišel vtip o zelené, pak vytáhl z poličky jakousi celkem podobnou barvu jako byla ta původní, ale řekl jsem ne, dáme tmavý lesklý antracit. Odpověď byla OK a že to ještě tentýž den bude hotový. Už to mi přišlo divný. Tuším jsem se stavil na druhý den a co myslíte?
Normálně to zacákal tou podobnou barvou. Auto jsem prodával a měl kupce, tak jsem se optal, jestli je s tím v pohodě, protože i za mě to nebylo špatný jako předtím ta základovka nebo co to bylo. Takže lakování bylo vyřešeno, sice zajímavým způsobem oproti domluvě, ale bylo a výsledek nebyl špatný. Ještě teda musím podotknout, že jsem pak objevil na kapotě škábance, ale nic, co by nešlo rozleštit.
Tak jdeme na zbytek zakázky.
V den, kdy jsem měl možnost vidět tu betonovou na tehdy ještě mým voze jsem se ptal, co ten signál. "Byla špatná anténa." Říkám si v duchu, tak to je v poho, hlavně že to nebyla diversity jednotka. Když jsem na druhý den šel převzít auto, tak po kontrole laku jsem natěšeně usedl za volant a zkusil zadní ostřikovač. Funguje, paráda. Následně pouštím rádio. Předtím mi hrály třeba 4 stanice. Teď vůbec NIC! Sáhnu na ofuk, packa v ruce. Zkusím nápoják, nevyjíždí. Jako asi chápete, jak jsem se cítil, ale byla to nuda. To nejlepší mě čekalo o několik dní později. Jdu zpátky do kanceláře, nechám si vrátit 15200Kč (hezká cena že?) za odvedenou práci.
Ve vší slušnosti jsem se optal, jestli náhodou nedošlo k nějakému nepochopení nebo co. Znova jsem popsal, co chci na autě opravit. Jako bonus jsem se optal, co ta baterka, jestli ji nabíjeli. Odpověď NE.
O pár dní jsem si po telefonátu, že auto je hotový, přišel auto vyzvědnout. Tentokrát jsem nic neplatil, vzal klíčky a šel vyzkoušet auto. Člověk z kanclu šel se mnou. Sednu za volant. Rádio NIC, ofuk NIC, nápoják NIC. Co baterka ptám se. NIC. Tady už jsem mírně vybouchl, ale velice mírně a ptal se jestli je to normální. Odpověděl mi, že by ho to taky nas*alo. No co, šel jsem na dílnu a odchytl si velmistra, pana Buriana, sednu si, oddechnu a klidně se ptám, co to má znamenat. Pán nepochopil, že chci nápoják vyměnit, ikdyž se řešila cena za nový, když se bude muset koupit. Pán nepochopil, že když mu vysvětlím, že packa na ofuku nedrží, tak nestačí jen nasadit. Pak mě zkoušel pos*at s anténou. Říkám, rádio nefunguje. On že měnil diversity jednotku a že to šlo. Ptám se, jestli měnil anténu nebo diversity jednotku... že je to rozdíl. Zaskočil jsem ho, ale není moc ostýchavej, tak mi rychle odpověděl, že je součástí antény.
Chtěl jsem ho poučit z obrázků na googlu, ale vys*al jsem se na to. Sice jsem tušil, že to dobrý nebude, ale domluvil jsem se s ním, že to dá osobně dokupy.
Třetí pokus. Sednu do auta, zase s pánem z kanclu. Stejný stav, NIC nejde, auto vevnitř zas*aný, popel z cigaret, bílej prach na kobercích, humus. Ptám se co baterka? NIC, nenabíjeli jsme to. Okamžitě tma před očima, šel jsem za tím podvodníkem na dílnu a začal po něm řvat, jestli si ze mě dělá prdel. Nejdřív koukal, pak začal celkem sprostě nadávat. Nebudu lhát, měl jsem 100 chutí mu dát výchovnou, dokonce na mě v jednu chvíli nastoupil, pár cm od obličeje jsme byli, ale věděl jsem, že musí začít první. Zpětně jsem rád, že k ničemu takovýmu nedošlo, nestojí to za to. Výsledek je tedy ten, že mě poslal do haj*lu jako já ho a nic jsem neplatil, což jsme si mezi tím nadáváním ujednotili.
Sranda je, že jak jsem se začal kolem sebe ptát, tak nejsem první s kým vyje*al. Teda u mě se to až tak nepodařilo, ale u někoho ano. Škoda, že někteří v sobě špatnou zkušenost udusí, nikde to neventilují a takový parazit dál vesele pracuje a vydělává. Kdysi pracoval v Cartecu, odtud byl vyhozen, radši sem nebudu psát ani proč, takže dobrý recenze nemá ani tam. Kdysi jsem slyšel, že když v Cartecu neví, co s tím autem je, tak mu volají. Když nad tím přemýšlím, je to slušná reklama založená na lži, jak si nahnat zákazníky. Podvodník Vám v kanceláři ukáže certifikáty z Cartecu a člověk tomu uvěří. Ovšem jsou to jen bezcenný papíry za nákup ND. Cartec žádného externího servisáka nemá. A slíbil jsem pikantnost. Ještě před odevzdáním auta jsme se bavili, co místo E91čky a došla řeč na E65/6 a na JaraXe. Řekl, cituji: "To je úplnej dement". Ikdyž JaraXe osobně zatím neznám, jen tady z fóra, tak mě to naštvalo.
Objednal jsem se na servis E91, na zakázkový list jsem nechal napsat několik věcí. Lakování kapoty a zadního nárazníku v lakovně, oprava zadního ostřikovače, dobití baterie, byla na 60%, oprava vyjížděcího držáčku na nápoj, protože byl zaseklý a nechtěl vyjíždět, ofuku jednoho, měl prasklý ovládací kolíček a v neposlední řadě blblo rádio - ztráta signálu. No... nic nebyl problém, vše opravíme. Takže auto přistavit v pondělí, do pátku bude hotovo, ať to tu nestraší že ano...
V pátek přijedu, auto na stejným místě, nebylo na něm nic udělaný. Tohle mi až tolik nevadilo, měl jsem čím jezdit. Dle další domluvy se na autě začne dělat v následující dny. Další týden jsem měl cestu okolo, tak jsem se jel podívat, jestli se něco děje. Dělo no... auto sundaná kapota a nárazník a vesele se lakovalo uvnitř dílny. Říkám, dyť jsme se domlouvali na Rolomatic (autolakovna v Olomouci)?! "To nalakuju stejně jak oni!" odpověděl. Tak nějak jsem to polkl a vrátil se po pár dnech až k hotovýmu, kdy už jsem měl převzít celý auto. Sranda začíná, škoda, že sem nemůžu dát fotku. Zadní nárazník M-paket... chtěl jsem nechat láknout i ten tmavě šedý podspoiler v polomatu. Měl "krásnou" světlešedou, takovou betonovou matnou barvu. Říkám, tohle nemyslíte vážně? Odpověď..."No já si myslel, že to nevyjde, ale na tuhle barvu není kód, podspoiler se prodává v laku, špatně jsme vybrali barvu, ale stříknem to do barvy, jakou chceš." Přišel vtip o zelené, pak vytáhl z poličky jakousi celkem podobnou barvu jako byla ta původní, ale řekl jsem ne, dáme tmavý lesklý antracit. Odpověď byla OK a že to ještě tentýž den bude hotový. Už to mi přišlo divný. Tuším jsem se stavil na druhý den a co myslíte?

Tak jdeme na zbytek zakázky.


O pár dní jsem si po telefonátu, že auto je hotový, přišel auto vyzvědnout. Tentokrát jsem nic neplatil, vzal klíčky a šel vyzkoušet auto. Člověk z kanclu šel se mnou. Sednu za volant. Rádio NIC, ofuk NIC, nápoják NIC. Co baterka ptám se. NIC. Tady už jsem mírně vybouchl, ale velice mírně a ptal se jestli je to normální. Odpověděl mi, že by ho to taky nas*alo. No co, šel jsem na dílnu a odchytl si velmistra, pana Buriana, sednu si, oddechnu a klidně se ptám, co to má znamenat. Pán nepochopil, že chci nápoják vyměnit, ikdyž se řešila cena za nový, když se bude muset koupit. Pán nepochopil, že když mu vysvětlím, že packa na ofuku nedrží, tak nestačí jen nasadit. Pak mě zkoušel pos*at s anténou. Říkám, rádio nefunguje. On že měnil diversity jednotku a že to šlo. Ptám se, jestli měnil anténu nebo diversity jednotku... že je to rozdíl. Zaskočil jsem ho, ale není moc ostýchavej, tak mi rychle odpověděl, že je součástí antény.

Třetí pokus. Sednu do auta, zase s pánem z kanclu. Stejný stav, NIC nejde, auto vevnitř zas*aný, popel z cigaret, bílej prach na kobercích, humus. Ptám se co baterka? NIC, nenabíjeli jsme to. Okamžitě tma před očima, šel jsem za tím podvodníkem na dílnu a začal po něm řvat, jestli si ze mě dělá prdel. Nejdřív koukal, pak začal celkem sprostě nadávat. Nebudu lhát, měl jsem 100 chutí mu dát výchovnou, dokonce na mě v jednu chvíli nastoupil, pár cm od obličeje jsme byli, ale věděl jsem, že musí začít první. Zpětně jsem rád, že k ničemu takovýmu nedošlo, nestojí to za to. Výsledek je tedy ten, že mě poslal do haj*lu jako já ho a nic jsem neplatil, což jsme si mezi tím nadáváním ujednotili.
Sranda je, že jak jsem se začal kolem sebe ptát, tak nejsem první s kým vyje*al. Teda u mě se to až tak nepodařilo, ale u někoho ano. Škoda, že někteří v sobě špatnou zkušenost udusí, nikde to neventilují a takový parazit dál vesele pracuje a vydělává. Kdysi pracoval v Cartecu, odtud byl vyhozen, radši sem nebudu psát ani proč, takže dobrý recenze nemá ani tam. Kdysi jsem slyšel, že když v Cartecu neví, co s tím autem je, tak mu volají. Když nad tím přemýšlím, je to slušná reklama založená na lži, jak si nahnat zákazníky. Podvodník Vám v kanceláři ukáže certifikáty z Cartecu a člověk tomu uvěří. Ovšem jsou to jen bezcenný papíry za nákup ND. Cartec žádného externího servisáka nemá. A slíbil jsem pikantnost. Ještě před odevzdáním auta jsme se bavili, co místo E91čky a došla řeč na E65/6 a na JaraXe. Řekl, cituji: "To je úplnej dement". Ikdyž JaraXe osobně zatím neznám, jen tady z fóra, tak mě to naštvalo.
Re: Burosh autoservice Olomouc
LOL, taky jsem tam mel kdysi auto. Stalo tam x tydnu a nic nezjistil, nakonec ani nic nechtel. Myslim, ze tam bylo jen zaparkovany
...

Re: Burosh autoservice Olomouc
Hezký
. Ale naprosto reálný. Já chtěl takhle udělat lak kapoty a růžky dveří + olej/filtr v SHS autoopravna Starý Plzenec (https://www.shs-autoopravna.cz/) a dopadl jsem úplně stejně. Odevzdal jsem mu to před služebkou a na měsíc odjel s tím, že až se vrátím, tak chci jet se ženou na Moravu a musí to být hotové (měsíc!). Když jsem se vrátil, tak se nemůžu dovolat. Jedu tam rovnou pln zlejch obav a na místě vidím auto přesně tam, kde jsem ho nechal. Fajn, není ukradený ani nabouraný myslím si...a vypadá pěkně... přijdu blíž a došlo mi, že to tam měsíc stálo na dvoře. Byla vybitá baterka a vevnitř bordel, kterej tam zřejmě zanesli vodborníci při posuzování, zda se jim do tý práce chce, nebo ne.
Týpkovi jsem se normálně vysmál, že je to lempl a netáhlo, šel do kanclu, vzal si klíčky a netknutej zakázkovej list, koupil litr voleje a jel do prdele
. Jenom cosi blekotal o tom, že aspensilber není snadný namíchat a že ty růžky je dost složitá práce. Měsíc back při přejímce auta měl zaháknutý palce za džíny jak malboro mén a nic nebyl problém. Tyhle wohnouty bych střílel na potkání.

Týpkovi jsem se normálně vysmál, že je to lempl a netáhlo, šel do kanclu, vzal si klíčky a netknutej zakázkovej list, koupil litr voleje a jel do prdele
