Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
X3 E83 3.0i manuál - v tahu pocukává + zadní světla
X3 E83 3.0i manuál - v tahu pocukává + zadní světla
Ahoj, chci pořídit tento stroj a dnes jsem se byl kouknout na jeden takový kus v moc pěkném stavu r.v. 2004, avšak všiml jsem si jedné věci, která mě znepokojila. Auto velmi jemně pocukávalo v tahu a to nejzřetelněji na 3ku a 4ku.
Poradíte někdo co to je? Kdesi jsem četl, že to ty auta dělaj, ale nedočetl jsem se co přesně to způsobuje a jak to odstranit kromě výměny pneu a plastového kola v rozvodovce a to není s jistotou úspěchu.
Mimo jiné je xdrive u pofaceliftu lepší než u předfaceliftu? Nebo technicky jsou ty podvozky stejný? Díky za případné rady a názory.
Poradíte někdo co to je? Kdesi jsem četl, že to ty auta dělaj, ale nedočetl jsem se co přesně to způsobuje a jak to odstranit kromě výměny pneu a plastového kola v rozvodovce a to není s jistotou úspěchu.
Mimo jiné je xdrive u pofaceliftu lepší než u předfaceliftu? Nebo technicky jsou ty podvozky stejný? Díky za případné rady a názory.
Naposledy upravil(a) Libanonec dne stř 18.12.2019 01:29, celkem upraveno 1 x.
Re: X3 E83 3.0i manuál - v tahu pocukává
- určitě bych si nekoupil X3 v manuálu, do toho auta to povahově vůbec nejde ta převodovka, "nehraje" to spolu. třeba v E9x E46, E36 je manual skvělej, ale tady to nefunguje, to bych si ještě hooodně rozsmyslel
- pokud je to manual tak je to nejspíš hodně nebavybaveny auto (kdyžtak třeba hod vin), aby ses zbytečně neokradal o vybavu
- nejspíš to bude rozvodovka
- poface má jinou převodovku, takže tím padem i rozvodovku, ale principielně to je stejny, na některé motorizace dokonce pasuje. tzn ten xdrive bude stejnej, jen E53 měla v předface stalou 4x4 a poface má xdrive
- poface má lepší motor, ta N52 je lepší jak M54, jiná světla ale jinak tam žádný moc rozdíly nejsou. u automatu je o kvalit navíc pokud vím.
- kupuj s někým kdo to ti prověří at nekoupíš nějakej vrak
- pokud je to manual tak je to nejspíš hodně nebavybaveny auto (kdyžtak třeba hod vin), aby ses zbytečně neokradal o vybavu
- nejspíš to bude rozvodovka
- poface má jinou převodovku, takže tím padem i rozvodovku, ale principielně to je stejny, na některé motorizace dokonce pasuje. tzn ten xdrive bude stejnej, jen E53 měla v předface stalou 4x4 a poface má xdrive
- poface má lepší motor, ta N52 je lepší jak M54, jiná světla ale jinak tam žádný moc rozdíly nejsou. u automatu je o kvalit navíc pokud vím.
- kupuj s někým kdo to ti prověří at nekoupíš nějakej vrak
Re: X3 E83 3.0i manuál - v tahu pocukává
Libanonec
Pokud to cukne třeba jen jednou na danou rychlost tak to může dělat rozdíl obvodu kol mezi přední a zadní nápravou.. (kouknul bych se případně na vzorek a jestli je i stejná značka pneu)
Pokud to cukne třeba jen jednou na danou rychlost tak to může dělat rozdíl obvodu kol mezi přední a zadní nápravou.. (kouknul bych se případně na vzorek a jestli je i stejná značka pneu)
Re: X3 E83 3.0i manuál - v tahu pocukává
jj taky to může být tím, xdrive musí mít stejné gumy (i vzorek) na přední a zadní nápravě
Re: X3 E83 3.0i manuál - v tahu pocukává
Díky za poznatky.
Pneu 4x málo ošmajdaný zimáky. Ale bohužel to pocukávalo ve velmi krátkých intervalech za sebou. Dle toho co jsem se dočetl a informoval, tak to vypadá opravdu na tu rozvodovku. Repas cca 14 tisícovek. Přemýšlel jsem, že do toho půjdu, ale dnes jsem se svezl z poface 2.5 kou zase manual a jela moc pěkně žádný cukání a motor srovnatelnej ze starym 3.0, vše ztroskotalo na tom, že auto bylo psané jako nákladní 2+2 místné, takže pro mě se nehodící.
Po dnešním svezení z poface již nebudu řešit předface
Pneu 4x málo ošmajdaný zimáky. Ale bohužel to pocukávalo ve velmi krátkých intervalech za sebou. Dle toho co jsem se dočetl a informoval, tak to vypadá opravdu na tu rozvodovku. Repas cca 14 tisícovek. Přemýšlel jsem, že do toho půjdu, ale dnes jsem se svezl z poface 2.5 kou zase manual a jela moc pěkně žádný cukání a motor srovnatelnej ze starym 3.0, vše ztroskotalo na tom, že auto bylo psané jako nákladní 2+2 místné, takže pro mě se nehodící.
Po dnešním svezení z poface již nebudu řešit předface

Re: X3 E83 3.0i manuál - v tahu pocukává
hlavně 2,5i N52 poface není moc dobry motor, 3 litr je určitě lepší volba
Re: X3 E83 3.0i manuál - v tahu pocukává + zadní světla
Věřím, že budete někdo vědět. Jdou prohodit zadní předface světla za poface? Díky.
Re: X3 E83 3.0i manuál - v tahu pocukává + zadní světla
Facelift zadní světla - musí se dát modul do auta a natáhnout kabely. Vyjde to dráž.
Lepší je : https://www.autodoplnky.cz/dectane/led- ... N5EALw_wcB
- ty stačí jen vyměnit
Lepší je : https://www.autodoplnky.cz/dectane/led- ... N5EALw_wcB
- ty stačí jen vyměnit
Re: X3 E83 3.0i manuál - v tahu pocukává + zadní světla
Hm, takže to není výměna kus za kus. Ty světla v odkazu bohužel nevypadaj jako origo.
X3 E83 3.0i - v tahu pocukává, světla, ET, zadní náprava
Ahoj. Tak mám další dotaz. Jaké ET aby kola nebyla zalezlá, ale pěkně kopírovala vnitřní hranu lemů? ET 35 jako u malejch trojek?
No a ještě jeden k zadní nápravě. Z pohledu zezadu jdou kola lehce do A, takže sjížděj vnitřky pneu a navíc to nevypadá moc hezky. Co vyměnit?
Díky za postřehy.
No a ještě jeden k zadní nápravě. Z pohledu zezadu jdou kola lehce do A, takže sjížděj vnitřky pneu a navíc to nevypadá moc hezky. Co vyměnit?
Díky za postřehy.
Re: X3 E83 3.0i manuál - v tahu pocukává + zadní světla
Mám podobný dotaz - mám X3 E83 2005 přední světla H7, z kterého typu se dají použít xenony?m.deejay píše:Facelift zadní světla - musí se dát modul do auta a natáhnout kabely. Vyjde to dráž.
Lepší je : https://www.autodoplnky.cz/dectane/led- ... N5EALw_wcB
- ty stačí jen vyměnit
dík
Re: X3 E83 3.0i - v tahu pocukává, světla, ET, zadní náprava
Zkoušel jste někdo R18 s ET30 ?Libanonec píše:Ahoj. Tak mám další dotaz. Jaké ET aby kola nebyla zalezlá, ale pěkně kopírovala vnitřní hranu lemů? ET 35 jako u malejch trojek?
No a ještě jeden k zadní nápravě. Z pohledu zezadu jdou kola lehce do A, takže sjížděj vnitřky pneu a navíc to nevypadá moc hezky. Co vyměnit?
Díky za postřehy.