Ahoj, potykam se s problemem.
Kdyz jedu po rovine a zacnu volantem tocit doprava doleva, jak kdyby slalom, tak me zacne pocukavat volant, takove vetsi vibrace.
A jakmile prekonam 110kmh tak do 140km vibruje i do podlahy, a sedacek.
Otazka jestli je to hrebenovym rizenim, a jestli muze zpusobovat oba problemy.
Jedna se o e60 530xd 170kw s klasika servorizenim.
Dekuju moc
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Problém řízení
Re: Problém řízení
Mně začalo spíše tuhnout než dělat nějaké problémy po výměně pružin za sportovní podvozek. Nedělá ti to spíš čerpadlo? Co ložiska ?
Když se dělají repase řízení tak tam mají takové stoly na otestování. Za nějaký peníz ti to můžou přejet, ale musel bys to vytáhnout.
Když se dělají repase řízení tak tam mají takové stoly na otestování. Za nějaký peníz ti to můžou přejet, ale musel bys to vytáhnout.
Re: Problém řízení
Čerpadlo na servo? Zkoušel jsem vyměnit servoolej, dal jsem Titan CHF11S, začalo v plném pravém rejdu pískat.
Ložiska zjistím jak? Kolo nemá žádnou vůli...
Ložiska zjistím jak? Kolo nemá žádnou vůli...
Re: Problém řízení
Horní uložení tlumičů je ok? To může dělat ty vibrace v rychlosti.
Za běhu otevřít servo nádobku, jestli zběsile nepění olej.
Ložiska otestuj zvednutím na hever a vůle při hýbáním kolem rukou do kříže, kdyžtak pohledej na YouTube jak na to.
Za běhu otevřít servo nádobku, jestli zběsile nepění olej.
Ložiska otestuj zvednutím na hever a vůle při hýbáním kolem rukou do kříže, kdyžtak pohledej na YouTube jak na to.
“Ability is what you're capable of doing.”
Re: Problém řízení
Tu vůli do kříže už jsem dávno zkoušel, tam žádná není, mrknu na ten servolej...
A uložení tlumičů se asi nedá diagnostikovat že? Prostě preventivně vyměnit...
A uložení tlumičů se asi nedá diagnostikovat že? Prostě preventivně vyměnit...