Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW 5 benzin R6 - E60 nebo F10 ?
Re: BMW 5 benzin R6 - E60 nebo F10 ?
-
Naposledy upravil(a) cheater dne ned 21.11.2021 13:29, celkem upraveno 1 x.
Re: BMW 5 benzin R6 - E60 nebo F10 ?
Vždy existuje řešení a často i několik ... koupít z auta na dily kde byla ok je jedno z nich další je obvolat servisy s prevodovkama či Bmw dílama v ČR i zahraničí ale u některých aut kde je těch převodovek 1procento co vyjelo z linky se špatně shání a když se sežene stojí raketu většinou ....
Netuším zda je to konkrétně tento případ
Netuším zda je to konkrétně tento případ
Re: BMW 5 benzin R6 - E60 nebo F10 ?
Však o tom mluvím, nepavproch píše:Ale já napsal, že N53 si vezme v těžším 4x4 o 2-3 litry míň než N52 v lehčí zadokolce.....


Vycházím z tohoto, kde to vypadá, že je to stejný 3litrový N53. Jen se dělal v různých SW verzích. 160kw vs 200kW je rozdíl v sání a ŘJ. Tipnul bych si, že 150kW na tom bude stejně. Jen byla na 150kW podladěna hádám kuli emisím?Itchythefirst píše:Jako ze vymenou sani a nakodovanim ECU nazenes 70kW?Boris píše:Nehledě na to, že pokud narazí na pěknou 5tku 523i, tak by měl být schopen pomocí sání & ŘJ se dostat na plnotučných 200kW 530i, což není špatné.![]()
To je narust vykonu o bratru 50%. U atmosfery???![]()
![]()
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 17
- Registrován: ned 07.04.2019 11:23
Re: BMW 5 benzin R6 - E60 nebo F10 ?
Za pár dní odlítám z Frankfurtu, tak přemýšlím, jestli to rozšířit o prohlídku města a jednoho auta...
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 223efb7faf
Tak trochu mně odrazuje fakt, že to nejspíš prodávají Turci a stav laku bych už jenom podle fotek neoznačil za "Überdurchschnittlich", pokud to teda v překladu znamená "above average", nakolik je moje němčina omezená jenom na to, co jsem pochytil z České sody... Cenově bych to taky viděl spíš o něco níž než 12700€...
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 223efb7faf
Tak trochu mně odrazuje fakt, že to nejspíš prodávají Turci a stav laku bych už jenom podle fotek neoznačil za "Überdurchschnittlich", pokud to teda v překladu znamená "above average", nakolik je moje němčina omezená jenom na to, co jsem pochytil z České sody... Cenově bych to taky viděl spíš o něco níž než 12700€...
Re: BMW 5 benzin R6 - E60 nebo F10 ?
Na to, že to možná prodávají Turci se vyser, Německo jich je plný.
Překlad máš správně, ale přehlédl jsi to hlavní:
BITTE BEACHTEN SIE: WIR VERKAUFEN DIESES AUTO IM AUFTRAG UNSERES KUNDEN. (...)
Nemají auto vykoupený, je tam jenom v komisi. Reálná adresa:
Das Fahrzeug steht bei unserem Kunden in: 63808 Haibach Adenauerring
Ten komisní prodejce o sobě prohlašuje, že je 100% dcera Allianz, nicméně odmítá jakoukoliv odpovědnost, což je pochopitelný.
Překlad máš správně, ale přehlédl jsi to hlavní:
BITTE BEACHTEN SIE: WIR VERKAUFEN DIESES AUTO IM AUFTRAG UNSERES KUNDEN. (...)
Nemají auto vykoupený, je tam jenom v komisi. Reálná adresa:
Das Fahrzeug steht bei unserem Kunden in: 63808 Haibach Adenauerring
Ten komisní prodejce o sobě prohlašuje, že je 100% dcera Allianz, nicméně odmítá jakoukoliv odpovědnost, což je pochopitelný.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 17
- Registrován: ned 07.04.2019 11:23
Re: BMW 5 benzin R6 - E60 nebo F10 ?
Info ohledně komisního prodeje jsem nepřehlídnul - omlouvám se za nejasnou formulaci v předch. postu.
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: BMW 5 benzin R6 - E60 nebo F10 ?
Nema L7, takze toho mozna nebude mit vic. Ale jestli to mas kousek, muzes sa na ni zajet podivatkapitanmorgan píše:Za pár dní odlítám z Frankfurtu, tak přemýšlím, jestli to rozšířit o prohlídku města a jednoho auta...
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 223efb7faf
Tak trochu mně odrazuje fakt, že to nejspíš prodávají Turci a stav laku bych už jenom podle fotek neoznačil za "Überdurchschnittlich", pokud to teda v překladu znamená "above average", nakolik je moje němčina omezená jenom na to, co jsem pochytil z České sody... Cenově bych to taky viděl spíš o něco níž než 12700€...

Re: BMW 5 benzin R6 - E60 nebo F10 ?
Do F10 se dávali taky ještě starší N52b25, ale to nejde prakticky sehnat. Sice to tady každý odsoudí, že to nemá aspoň 250kw,ale zase by to mohlo po motorový stránce fungovat takřka bez problémů něž ostatní motorizace.kapitanmorgan píše:Zdravím,
měním práci, odevzdávám služebák a zároveň budu jezdit denně tak 2x 7km, takže s ohledem na tenhle fakt vybírám nový auto...
Měl jsem teďka na dovolené půjčený 5er G30 a docela se mi zalíbilo, tak přemýšlím o předch. modelu, nakolik se mně do toho zase nechce vrážet tolik peněz... Vzhledem k nájezdu určitě R6 benzín bez turba a v žádným případě nechci automat. Asi hlavním kritériem je pro mně spolehlivost, nemám problém s pravidelným servisem, ale nerad bych pořád řešil nějaký špeky...
Teď je otázka do čeho jít - nový BMW tolik neznám... Kdysi dávno jsem měl E46 330Ci v Estorilblau a byl jsem s tím autem moc spokojenej, každej rok novej olej, filtry, sem tam nějaká drobnost jako čepy apod. a jinak jsem o tom autě nevěděl. Z toho důvodu mně to táhne k něčemu s M54B30 / B25.
Jenže jaký jsou možnosti... E46 nechci, jednak proto, že už jsem to auto prostě měl a druhak protože, bohužel, důvod proč jsem se 330Ci zbavil a nenechal si ji jako víkendovku byl ten, že začala hnít... Z4 taky nepřipadá do úvahy, to je moc malý, nechci pořád manželce krást kombíka...X3/X5 se mně nelíbí a 730i neseženu v manuálu.
Takže zbývá E60 530 / 525. Vzhledově se mně to auto taky sice moc nelíbí, ale není to tak, že bych s tím nedokázal žít... Samozřejmě pokud by F10 nebyla vyloženě nějakej průšvih, tak bych šel radši do té... Co jsem tak koukal na mobile, tak poměrně často se v kombinaci s manuálem nabízí F10 523i...
Něco na tento způsob by mně vyhovovalo, myslím obecně, ne konkrétní auto...: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... c89ddc3ca9
Otázka tedy zní, co do spolehlivosti, jak motoru tak i auta jako celku... Je F10 523i (N53B30) rozumná volba nebo se mám radši dívat po něčem s M54 ? Samozřejmě vím, že auto není jenom o motoru... Co se rozpočtu týče limit jsem si stanovil tak 350-500 tis. +-, přičemž pokud bych šel do E60, tak bych rozpočet nejspíš výrazně snížil...
Mimochodem, díval jsem se i na nabídku v ČR: https://www.sauto.cz/osobni/hledani#!ca ... 5&model=40
Neznáte někdo náhodou některý z těch aut ?
Za každej podnět předem děkuji
Re: BMW 5 benzin R6 - E60 nebo F10 ?
523i (150 kW) pro nenáročné
528i (190 kW) velice povedený zlatá střední cesta ale je jich málo a má pro některé špatný N53...jiným funguje
535i (225 kW) N55 motor celkem výkonný motor který má potenciál k úpravám / dvě turba /
Tyto bych osobně pokud by to musela bejt Fková verze zvažoval dle toho kolik najedu a jak auto budu využívat.
Určitě bych volil osobně spíše poslední dvě co mají menší nájezd a jsou v lepším stavu.
jinak ještě dnes bych zvažoval zachovalé poslední modely E60/e61 s benzínovým motorem 530i nebo 550i.
528i (190 kW) velice povedený zlatá střední cesta ale je jich málo a má pro některé špatný N53...jiným funguje
535i (225 kW) N55 motor celkem výkonný motor který má potenciál k úpravám / dvě turba /
Tyto bych osobně pokud by to musela bejt Fková verze zvažoval dle toho kolik najedu a jak auto budu využívat.
Určitě bych volil osobně spíše poslední dvě co mají menší nájezd a jsou v lepším stavu.
jinak ještě dnes bych zvažoval zachovalé poslední modely E60/e61 s benzínovým motorem 530i nebo 550i.
Naposledy upravil(a) Filozof dne stř 15.01.2020 13:10, celkem upraveno 1 x.
Re: BMW 5 benzin R6 - E60 nebo F10 ?
528i je už ale N53 přímovstřik, co sem to tady pročetl, tak nebrat. Moc tomu tady nerozumím těm odpovědím. Například teď si napsal, že to je povedený motor a na jiným tématu je N53 ať už 523,528,530i (přímovstřik nebrat, nesmysl, poloviční nafta, výdaje jak prase) a vychvalujete tady 535i který je taky přímovstřik a ještě k tomu má dvě turba.
Re: BMW 5 benzin R6 - E60 nebo F10 ?
přímovstřik s turbama funguje mnohem líp jak bez turb, nemusí tolik řešit redukci oxidů dusíku směsí a NOX katem ale udělá to dostatkem vzduchu z turb. pokud benzín do 5er tak jedině 535i, 540i. ale samozřejme kvalit starych N62 to nedosahuje zdaleka, to je jasny.
Re: BMW 5 benzin R6 - E60 nebo F10 ?
Aha, no už je to hodně technické oproti starym motorům. No a co ta N52b25 v f10? To by fungovalo dobře ne? Myslím tím jako další dobrou (málo poruchovou) variantu pro toho, kdo nechce turbo a není náročnej na výkon. Taková poslední klasika ne?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 426
- Registrován: pon 18.06.2007 00:00
Re: BMW 5 benzin R6 - E60 nebo F10 ?
tak napsal to snad jasne ne?bobosnow píše:Aha, no už je to hodně technické oproti starym motorům. No a co ta N52b25 v f10? To by fungovalo dobře ne? Myslím tím jako další dobrou (málo poruchovou) variantu pro toho, kdo nechce turbo a není náročnej na výkon. Taková poslední klasika ne?
Re: BMW 5 benzin R6 - E60 nebo F10 ?
270Nm je na 5er strašně málo. to chce aspon Nb52b30 a ta nebyla na evropském trhnu.
N52b25 je málo do E90, natož do F10.
N52b25 je málo do E90, natož do F10.
Re: BMW 5 benzin R6 - E60 nebo F10 ?
528i 190kw je to rozpačité dost majitelům funguje ale občas se najdou vyjímky, ikdyž to chce servis a mění se tam vstřiky.
Ale na poměry Fxx je to celkem ještě funkční ...a je i dost aut co má dneska 200tis km a víc bez ztráty kytičky.
mrkni se na bazary na netu... vše s původním motorem.
Takže koupit 528i co má 100tis na tacho tak věřím s nějakým servisem fungovat bude. Nějaké vidím a mají dokonce skoro 300tis km najeté.
Ale proč nechtít lepší že ? Což je 535i.
535i která má skvělej výkon a dá se hodně upravit směrem nahoru ... prostě povedenej motor který bych osobně asi nejvíce preferoval v Fku.
Ikdyž je zvuk už takovej omšelej a není to ta surová zvuková kulisa jako u starších aut.
Ty auta padají na ceně a pohybují se dnes kolem 300k což už je pro dost lidí zajimavé protože se to dotýká hranice krásných e60/e61 550i například který je jízdně zase jinde.
Jinak všeobecně Fxx hodně plavou díky jejich podvozku a kdo mohl tak investoval do podvozku a tvrdších silentbloků atd. aby auto ztvrdlo a fungovalo jak má a hodně to tomu pomohlo.
Ale na poměry Fxx je to celkem ještě funkční ...a je i dost aut co má dneska 200tis km a víc bez ztráty kytičky.

Takže koupit 528i co má 100tis na tacho tak věřím s nějakým servisem fungovat bude. Nějaké vidím a mají dokonce skoro 300tis km najeté.
Ale proč nechtít lepší že ? Což je 535i.
535i která má skvělej výkon a dá se hodně upravit směrem nahoru ... prostě povedenej motor který bych osobně asi nejvíce preferoval v Fku.
Ikdyž je zvuk už takovej omšelej a není to ta surová zvuková kulisa jako u starších aut.
Ty auta padají na ceně a pohybují se dnes kolem 300k což už je pro dost lidí zajimavé protože se to dotýká hranice krásných e60/e61 550i například který je jízdně zase jinde.
Jinak všeobecně Fxx hodně plavou díky jejich podvozku a kdo mohl tak investoval do podvozku a tvrdších silentbloků atd. aby auto ztvrdlo a fungovalo jak má a hodně to tomu pomohlo.
Re: BMW 5 benzin R6 - E60 nebo F10 ?
Jasně, je to slabý vlastně nejslabší motor, ale to není o tom. Šlo mi pouze o tu poruchovost/spolehlivost.JaraX píše:270Nm je na 5er strašně málo. to chce aspon Nb52b30 a ta nebyla na evropském trhnu.
N52b25 je málo do E90, natož do F10.
Re: BMW 5 benzin R6 - E60 nebo F10 ?
Filozof píše:528i 190kw je to rozpačité dost majitelům funguje ale občas se najdou vyjímky, ikdyž to chce servis a mění se tam vstřiky.
Ale na poměry Fxx je to celkem ještě funkční ...a je i dost aut co má dneska 200tis km a víc bez ztráty kytičky.mrkni se na bazary na netu... vše s původním motorem.
Takže koupit 528i co má 100tis na tacho tak věřím s nějakým servisem fungovat bude. Nějaké vidím a mají dokonce skoro 300tis km najeté.
Ale proč nechtít lepší že ? Což je 535i.
535i která má skvělej výkon a dá se hodně upravit směrem nahoru ... prostě povedenej motor který bych osobně asi nejvíce preferoval v Fku.
Ikdyž je zvuk už takovej omšelej a není to ta surová zvuková kulisa jako u starších aut.
Ty auta padají na ceně a pohybují se dnes kolem 300k což už je pro dost lidí zajimavé protože se to dotýká hranice krásných e60/e61 550i například který je jízdně zase jinde.
Jinak všeobecně Fxx hodně plavou díky jejich podvozku a kdo mohl tak investoval do podvozku a tvrdších silentbloků atd. aby auto ztvrdlo a fungovalo jak má a hodně to tomu pomohlo.
SORRY toto musím citovat
F11 535i vs. e61 550i (oby dve Mpaket)
F11 535i, prvý den dobré, auto fakt moc pekné a sedačky super dobré, spotreba desná, no nič, iste viete že som ju upravoval, bola teda je fakt moc pekná, výkon 290kw, dualne sanie, JB4, vedšie brzdy, velký IC, PowerFlexy na stabikoch no a spotreba ako M5 a furt šestvalec
Nevadí nevadí, zvuk teda po uprave sania omnoho lepší, ale jazdné prajavy octavie doslova a do písmena
Pocitovo: nešlo sekat konkurenciu, nešlo sundat auto s prava cca v 200k/h pod hop myšička, nič také nehrozilo ako KickDown+sekačka doprava + sekačka dolava no proste by som to poslal do keřů
D1 nájazd na PO smer Plzen, dlhá pravotočivá a hned dlhá lavotočíva to nešlo dat tak ako som zvyknutý, auto pláva, lieta a je nestabylné. Prajavy 6valca nič moc pri super športe, naložené uplne mrtve a to stačilo 2x90kg a plny kufor.
e61 550i, upravene sanie a nejaká ta korekcia, brzda 288kw, Powerflexy, LPG takže jediné načo nemyslím je spotreba.
Brzdy Zimmermann F1 s keramikou a brzdia kurevsky dobre.
Som zvyknutý na situácie: Nové super športové stroje sa lepia navás, kamion pred vami a superb nalepený 20cm na vás, kamion sa zaradí a pod hop kickdown, vzdalujem sa hodim to do prava lebo ho púštam, on v rýchlom pruhu, myškou predbehnem další kamion, jednám rychlo aby som superb neomedzil ale on stale v lavom a pomaličky sa vzdaluje, sekám to pravá lavá a superb nikde, toto sa mi páči na e61 no a M5 je prosté boží, škoda že nemá automat a zatial LPG ale to je iná kapitola
550i má superzvuk, fakt super, v otáčkach aj pri rozjazde.
Takto by som mohol rozporovat jazdné vlastnosti asi každého BMW.
PS: 550i má najazdené cca 350tkm, motor a prevodovka povodne nikdo nikdy na nič nesiahol, kecam menil som čidlo tlaku oleja, oleje mením pravidelne, sviečky a cievky vždy s výmenou oleja v pravodovke inak to auto pomne nikdy nič nechcelo.
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
Re: BMW 5 benzin R6 - E60 nebo F10 ?
U e92 n54 MHD 1+ mi nepřijde, ze zrovna výkon je to co tomu sráží body... naložený kombík a n55 je možná tezkopadnejsi, ale to e61 s 550i jistě také... není to spíš o tom, ze ta F11 je víc izolovaná, takže pocitově tolik “nejede”?
“Ability is what you're capable of doing.”
Re: BMW 5 benzin R6 - E60 nebo F10 ?
hanzi on chce řici stejne jako spousty majitelů fxx řad ze auto plave....proste se chova ne jak klasicke pevne BMW ale nepředvidatelně...
proto POPPE si majitele Fkovych řad mení komplet silentbloky za tvrdší....
o kolik to pomůže a zda to jde srovnat se starší generací ale netušim. Jen se to o poznání zlepší jak mi řekl majitel efka.
proto POPPE si majitele Fkovych řad mení komplet silentbloky za tvrdší....
o kolik to pomůže a zda to jde srovnat se starší generací ale netušim. Jen se to o poznání zlepší jak mi řekl majitel efka.
Re: BMW 5 benzin R6 - E60 nebo F10 ?
Hanz: prave že nie, ked sekneš s Fkom doprava musiš počkat pokial sa dovlní a dohupe a potom možeš seknut zase dolava. Nemožeš to sekat ako mačetou lava prava, brzdit a pridavat a manevrovat.
A to som mal na 535i stabilizačne tyče v powerflexu, nove tyčky predok a zadok a bola po geoške. Najhoršie ale uplne najhoršie bolo ked som musel brzdit a manevrovat v jednom to proste nešlo, dokazala sa uplne rozhupat ako koza ale toto iste som vnimal aj v 750i F02 akurat ze ta po prejazde vesnickou kamikaze cestou uskakovala viac ako autobus.
A to som mal na 535i stabilizačne tyče v powerflexu, nove tyčky predok a zadok a bola po geoške. Najhoršie ale uplne najhoršie bolo ked som musel brzdit a manevrovat v jednom to proste nešlo, dokazala sa uplne rozhupat ako koza ale toto iste som vnimal aj v 750i F02 akurat ze ta po prejazde vesnickou kamikaze cestou uskakovala viac ako autobus.
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q